Nag van die lang messe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tapahtuuko

Tulee tapahtumaan
5
100%
Ei tule tapahtumaan
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 5

Bhven

Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Urbaanin legendan mukaan heti kun Nelson Mandela potkaisee tyhjää, Etelä-Afrikan mustat aikovat teurastaa kaikki maassa asuvat valkoiset. Päivä lähestyy, sillä Mandela on jo 92-vuotias. Puhdistus tunnetaan nimellä Nag van die lang messe (Night of the long knives). Aiheesta kevyt perjantai-gallup siis.

http://alicevosloo.instablogs.com/entry ... dela-dies/

Musiikkia tunnelmaan


SikaMika

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tottakai tulee tapahtumaan, on aina ennenkin tapahtunut. Tuon toteutumiseen Charles Mansonkin viiltävällä (pun intended) neronleimauksellaan aikoinaan haki.

Musiikkia tunnelmaan:

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja aasi »

Meinasin sanoa että Mandela kuolee jalkapallon MM-kisojen aikaan, kunnes tajusin että nehän oli jo. Kuka voitti?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SikaMika kirjoitti:Tottakai tulee tapahtumaan, on aina ennenkin tapahtunut. Tuon toteutumiseen Charles Mansonkin viiltävällä (pun intended) neronleimauksellaan aikoinaan haki.
]
Joo, olen ankea tosikko ilonpilaaja mutta:

Mansonhan ei ikinä omin käsin ketään tappanut.

Ei mulla muuta, carry on!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SikaMika

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Haemaeraemies kirjoitti:

Mansonhan ei ikinä omin käsin ketään tappanut.
En mä niin väittänytkään.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SikaMika kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:

Mansonhan ei ikinä omin käsin ketään tappanut.
En mä niin väittänytkään.
Eihän se ennenkään oo internetissä vastaanväittämistä mitenkään hidastanut:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:

Mansonhan ei ikinä omin käsin ketään tappanut.
En mä niin väittänytkään.
Tuo oli jo hätävarjelun liioittelua! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tottakai tulee tapahtumaan, on aina ennenkin tapahtunut. Tuon toteutumiseen Charles Mansonkin viiltävällä (pun intended) neronleimauksellaan aikoinaan haki.
]
Joo, olen ankea tosikko ilonpilaaja mutta:

Mansonhan ei ikinä omin käsin ketään tappanut.

Ei mulla muuta, carry on!
Winnie Mandela taisi olla aviomiestään aikaansaavampi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen sitä mieltä että kunnon kansanvallankumous tulee tapahtumaan, tuhansia kuolee. Se on niin sekoboltsi se maa, ettei toista. Olihan MM-kisojenkin aikaan tuhansia tapettu, niitä ei vain niin kovin paljolti uutisoitu, koska E-A on iso maa, pari tuhatta sinne tänne nyt ei hetkauta. Maaseudulta tulleita siis tapettiin; veivät kallisarvoiset duunit kaupunkiasukeilta, ja MM-kisojen jälkeen se oli joko "juokse tai kuole". Suurin osa onneksi juoksi takas sinne mistä oli tullut.

Sairas maa.

Kävin perheen kanssa (siis olin silloin varhaisteini) Johannesburgissa ja Pretoriassa. Pretorian katujen yllä roikkui bannereita joissa luki "BEWARE! EVERY 3RD WOMAN IN THIS TOWN GETS RAPED TODAY!". Meitä ei laskettu mihinkään yksin, ei edes hotellin aulassa käymään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Mä olen sitä mieltä että kunnon kansanvallankumous tulee tapahtumaan, tuhansia kuolee. Se on niin sekoboltsi se maa, ettei toista. Olihan MM-kisojenkin aikaan tuhansia tapettu, niitä ei vain niin kovin paljolti uutisoitu, koska E-A on iso maa, pari tuhatta sinne tänne nyt ei hetkauta. Maaseudulta tulleita siis tapettiin; veivät kallisarvoiset duunit kaupunkiasukeilta, ja MM-kisojen jälkeen se oli joko "juokse tai kuole". Suurin osa onneksi juoksi takas sinne mistä oli tullut.

Sairas maa.

Kävin perheen kanssa (siis olin silloin varhaisteini) Johannesburgissa ja Pretoriassa. Pretorian katujen yllä roikkui bannereita joissa luki "BEWARE! EVERY 3RD WOMAN IN THIS TOWN GETS RAPED TODAY!". Meitä ei laskettu mihinkään yksin, ei edes hotellin aulassa käymään.
Jäi siis sulta HIV-positiivisen neekeriäijän raiskaus kokematta? :doh: No, kaikkea ei voi saada.
En kyllä varmasti sano että buurit poikkeaisi paljoa muusta asujaimistosta, koska he ovat osaltaan syypäitä nykyiseen tilanteeseen englantilaisten kera. Sitä niittää mitä kylvää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Nag van die lang messe

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jacob Zuma, Etelä-Afrikan istuva presidentti laulaa.

Jacob Zuma sings "Kill the Boer"
http://www.youtube.com/watch?v=6fzRSE_p1Ys
Vastaa Viestiin