MINA ASENSIN-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Win7:n, jossa tosin skandit ei viel toimi :D
Paivalla asennan viunaa naamariin ja samaa jatkan iltasammalla, wipii!
SikaMika

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Minä asensin pään täyteen tutaa, kyllä tekee gutaa.
Vaikka voisi jo alkaa päiväpeitettä viikkaa, suoritan vielä hieman matematiikkaa.
RP

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Täälläkin hereillä koska tytsän flunssa (nenä vuotaa tosi semisti, mutta hänelle katastrofi). Heräilee 20min. välein juttelemaan mukavia itsekseen. Otin tuossa 24 maissa meidän sänkyyn nukkumaan, mutta about kosahti aina siihen kun mies alkoi pitämään kuorsauskonserttia. Tytsästä ehkä hauskinta mitä on, ja sitten naurettiin ja räkätettiin. Jeah.

Halusi omaan sänkyynsä ja siellä se pälpätys jatkuu, tasaisin väliajoin, kellon lyömällä. Seuraa ei missään nimessä halua, nice. Muutaman kerran meinasin nukahtaa, mutta havahduin kun räppäsi huoneessaan valot päälle ja alkoi lukemaan muumeja. Nice.

Kyllähän sen nyt jossain vaiheessa on pakko väsyä kun selkeästikään ei ole kivulias vaan ylipirteä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Paivalla asennan viunaa naamariin ja samaa jatkan iltasammalla, wipii!
Kai teet boolia mun ohjeen mukaan?!

Onnea iso D! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ratkaisin matikantehtävän useaan otteeseen, joka kerran puhtaaksikirjoitusvaiheessa huomasin sen olevan edelleen perseellään. Nyt luovutan. :facepalm: :apuva: :krooh:
nokkaelain

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Melko villiksi mennyt taas tämä yksityinen pysäköinninvalvonta, kun se on nyt lailliseksi todettua:
g-control jako pysäköintilupia yhden per talous, joita on käytettävä vieraspaikalle pysäköitäessä

näissä pysäköinninvalvontatiedotteissa lukee notta "emme tule missää olosuhteissa perumaan sakkoja"

"virheellinen pysäköinti voi myös aiheuttaa huoneiston yhtiön hallintaan ottamisen esim. kolmeksi vuodeksi tai vuokrasopimuksen purkamisen"
Sanomattakin selvää, että nuo ehdot ovat ns. paskaa. Tulee vaan mieleen pitäisikö tuo homma olla luvanvaraista.
ninnithequeen

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Dumis! :h:

Täällä odotetaan malttamattomana että tyttö heräis ja päästäis uuden ihanan nukkekodin kimppuhun. Ja aamusaunaan.

Seinänaapurin tytön syntskäpileistä jäi meille aamukaffen seuraks pari palaa kakkua ja mokkapalaa. Tai no ei tyttö kahvia juo. Ai että oliki hyvää, maistoin jo yhen mokkapalan eilen :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumikselle hyvää synttäriä! :h:

Prismassa asiakasomistajapäivät, taidan käydä jossain muualla ruokakaupassa ja palloilemassa. Pitäis löytää pari pitkää MUSTAA talvineuletta, jotka pitäis tota pötsiä piilossa mahd pitkään.. Mahdotonta.

Tänään nepalilaiseen syömään, sen jälkeen mahdollisesti pareissakin synttäreissä piipahtamaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis, mul ois semmonen lainaks. Tuu kattoo miten sopii sulle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menen Kaapelille Martin markkinoillle kräääsää ja kirjoja myymään..

Tere tulemast!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppis, mul ois semmonen lainaks. Tuu kattoo miten sopii sulle.
Mulla olis sullekin pari neuletta pussissa. Älä asuu niin kaukana!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppis, mul ois semmonen lainaks. Tuu kattoo miten sopii sulle.
Mulla olis sullekin pari neuletta pussissa. Älä asuu niin kaukana!
No sori, mut Espoo is my home! Hairahdus se 7 v itä-helsingissä oli ;D
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ajoin kauppaan ja takaisin. Tuo ajokeli, voi veljet!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Tuo ajokeli, voi veljet!
Mikä vika kelissä?!? Ajattelin ajaa mopon stadiin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta tekemään asennuksia pääsähkötauluun. Toivottavasti luulen tietäväni oikein.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tuo ajokeli, voi veljet!
Mikä vika kelissä?!?
Ei mikään. Parasta kolmeen kuukauteen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jeij, tänään saattas olla kaveri tulossa kylään. Se on kovin innostunut tosta pallonuudelista, eli lapsi saa valtavasti osakseen seuraa ja leikitystä. Sillä aikaa mä voin lykätä kamoja kasaan muuttoa varten. Tuurilla vois onnistua myös yleinen hölötys siinä ohessa.

Nyt takaisin porkkanasoseen keittoon.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gaia

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Päiväsauna!
Ja jos sitten valmistautuis piipahtamaan ns. ihmisten ilmoilla :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:Päiväsauna!
Ja jos sitten valmistautuis piipahtamaan ns. ihmisten ilmoilla :]
Älä pety.

Jaaha murkinaa mahassa ja sauna odottaa, jos menis Kaapelille takas maistelemaan virolaista olutta ja kahtomaan etelämmässä suosittua bändiä, mitä se oli Svjata Vatra alias Püha tuli(ilmeisesti jotain heavyä + jotain karua shamaanimusaa slaavilaismausteilla.. Kaverit pakotti kai se on pakko mennä..

One Pintissa Italian viikot! Kyllä tuli jollekin viski maistelun pitäjälle paha mieli("Jaaha joku on nyt mennyt juomaan sen viimesen pullon Suomessa") kun menin Markun vihjeestä hulauttamaan Pohjoisen euroopan viimeisen pullon erästä olutta, hetken aikaa olin hyvin iloinen siitä että juuri minä olin tuon oluen nauttinut samalla lukien uutta viroaiheista kirjaa.. Ei se mitään eilen joivat kaverit viimesen pullon erästä toista jonka olisin voinut haluta maistaa, et vuoroin vieraissa! :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei irtoa, joten lähden saunailtailemaan klubille. Matkalla kioskilta matkaan olutta, tupakkaa ja elintarvikkeita eli ehkäisyvälineitä. Jos niillä ei pärjää, niin sitten ei vaan pärjää.
Dumis

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vieraita jo vähäsen tullut (4kpl) ja broidi enää tulee ja booli on tehty nyt lähinnä Pärskyn reseptiä mukaillen. Kohta kokki alkaa tekee tortillaa, ihan paska päivä :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän sähköasennukset jäi tekemättä. Pikapuolin postauksen jälkeen alkoi flunssan hyökkäys, joka jäi onneksi yritykseksi ja muutamien tuntien päikkäreiksi. No, huomenna sitten. Homma kuitenkin hoidettava ennen kovia pakkasia.

Tuli siis lepopäivä+ilta. Kohta sauna kuumaksi. Ja Koe-eläinpuistoa illan iloksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Plääh, ei tullu pyhän tulen paikkaa..

Sauanaväsy ja kipee polvio, matka-aika ei olisi ollut kuin 25min mutta ku ei jassa..

Yritetään joulumakkaran(Helsinginmakkarstehdas) nautintaa ja ehkä voittoisa jouluolutkin aukenee jos aukenee, kaapissa 10+ erilaista jouluolutta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kerst-jouluolutta ja suolatikkuja, kahvia kiehumassa, ehkä seuraavaksi tulppaanilasillinen Single Malt whiskyä?
Mene ja tiedä..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt en osaa päättää, haluaisinko sinne saunailtaan vaiko kaverille vaan kaljoittelemaan (ja saunomaan). Saunaillassa keski-ikä on taas jossain parinkympin hujakoilla, mikä ei aina toimi. Siellä on tosin naisfutaajatkin paikalla, mutta... no, niin no, naisFUTAAJIA. Mene ja tiedä. Kaveri ei tosin vastaa luuriinsa. joten alan kohta kallistumaan sinne potkupallokerhon puolelle...
Vastaa Viestiin