MINA ASENSIN-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tälle mä repeilen loppuikäni. UK soitti tytsälle Virosta, ja kysyi mitä sä tuot äitille tuliaisiks. Pippurin kuulemma :rofl:
Tytsä ei oikeen tajunnu.

Ja soittiha se rekkiski umpijurrissa taas. Laitoin tekstaria että nää puhelut nauhotetaan ja jätä mut rauhaan. Eikö kaks kertaa poliisiin yhteyttä otto kuukauden aikana jo riitä herran uhkailuista? Ja että poliisipartio oli vahdissa alhaalla vahdissa kun äijä oli kirveen kanssa muka tulossa?
No sitten sen vaimo jurrissa (joka on raskaana) soitti kiukuspäissään että vittuako häiriköit meitä. Sanoin että kuule ukkos ihan itte soitti mulle ensin, taustalta kuulu kännistä huutoa et älä usko tota valehtelijaa! Tais tulla verinen perheriita. Nice.

Oh my dear God.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Nyt en osaa päättää, haluaisinko sinne saunailtaan vaiko kaverille vaan kaljoittelemaan (ja saunomaan). Saunaillassa keski-ikä on taas jossain parinkympin hujakoilla, mikä ei aina toimi. Siellä on tosin naisfutaajatkin paikalla, mutta... no, niin no, naisFUTAAJIA. Mene ja tiedä. Kaveri ei tosin vastaa luuriinsa. joten alan kohta kallistumaan sinne potkupallokerhon puolelle...
Jalkapallonaiset olleet kyllä sellaisen urheilijoitten tuuletusluukkuasioita koskevan asian takia esillä, mutta hyvää saunailtaa....
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin Balveny 12y douple wood nautittu,vaikutus ei riittävä, kipuja edelleen eripuolilla kehoa..
Otetaan väliin jouluinen olut ja jatketaan seikkailua Single Malttien maailmassa..

Malmgårdin Joulu-olut.. mmmm..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuorossa The isle of JURA, Superstition..

Tässä n. keski-iältään 8-10y maltteja..

Kummasti tuntuu pehmenevät maut avatuissa pulloissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti: Ja soittiha se rekkiski umpijurrissa taas. Laitoin tekstaria että nää puhelut nauhotetaan ja jätä mut rauhaan.
Jos sä haluat että jättää rauhaan lopeta vastaaminen sen puheluihin. Älä lähetä viestejä. Ole kuin sitä ei ois olemassakaan. Nyt sä vaan ruokit sen käytöstä ja yllytät uhkailemaan/ toteuttamaan uhkauksensa. Sä annat sille huomiota.

Vähän niinkuin pieni lapsi joka kaipaa vanhemman huomiota ja huomaa saavansa sitä riehumalla.

Toisaalta säkin olet varmaan vähän yksinäinen ja pelkäät jollain tasolla, että jos rekkis jättää sut rauhaan on yksi ihminen vähemmän joka huomaa sun olemassa olon. Samasta syystä varmaan kehittelet draamaa ympärillesi täällä, naamakirjassa... Että joku huomaisi, ettei unohtuisi, ettei katoaisi ihmisten mielistä ja hukkuis yksinäisyyteen.

Tässä panokseni kitinän sohvapsykologian saralla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Se soittaa tuntemattomasta nro:sta nykyään.

Poliisiin otettu jo yhteyttä - taas.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itse ei vastaa tuntemattomiin numeroihin koskaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä vastaan, varsinkin jos ei olla kolmistaan: esim. sairaala/poliisi/ambulanssi-henkilökunta soittaa tuntemattomasta.

Miehet lähti anopin kanssa katsomaan joulukadun avajaisia. Itse kartan tollasta tungosta ERITTÄIN mielelläni, joten anoin lupaa jäädä kotiin ja käydä rauhassa ruokakaupassa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä mulle ovat poliisit soittaneet ihan tunnetusta numerosta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Kyllä mulle ovat poliisit soittaneet ihan tunnetusta numerosta.
No mut sä oot sä! Mistä sen tietää kuka siellä on, aina voi lyödä luurin korvaan. Mä tipuin päälleni hevosen selästä ja sisko sanoi että ambulanssista tullut puhelu oli tuntemattomasta, että tsägällä vastasi. No mutta kuitenkin, anyhew, Manaaja ei vastaa tuntemattomille. Sut on hyvin koulutettu lapsena :]
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä vastaan nykyään tuntemattomiin (myös näkyviin joita ei ole muistissa) kun on kaikenlaista kamaa tulossa. Lättään luurin suoriltaan kiinni jos siellä on joku puhelinmyyjä (melkein aina on). Mahtaa niillä olla ankeat ajat jos jopa MINÄ luuraan sanomatta mitään. Ei vaan jaksa kerran-kaksi päivässä soittelua.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Myöskin mun kokemuksen mukaan tuntemattomasta numerosta soittaa ainoastaan ne jotka haluavat myydä jotakin. Sellaiset joilla on jotain oikeaa asiaa, soittavat kyllä numero näkyvillä.
Gaia

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Viime aikoina kyllä joka ikisen puhelinmyyjän numero on näkynyt.

Jos joku molopää häiriköi, eikö kannattais vaihtaa numeroa ja salata se? Tai niin mä tekisin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Poliisi soittaa molemmilla tavoilla. Mua ehkä vähän ärsyttää tuntemattomiin numeroihin vastaamatta jättävät tyypit, ihan kun niillä olis jotain salattavaa. Mä osaan sanoa kiitos ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mua ehkä vähän ärsyttää tuntemattomiin numeroihin vastaamatta jättävät tyypit, ihan kun niillä olis jotain salattavaa.
Mua ehkä vähän ärsyttää tuntemattomista numeroista soittelevat tyypit, ihan kun niillä olis jotain salattavaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mua ehkä vähän ärsyttää tuntemattomiin numeroihin vastaamatta jättävät tyypit, ihan kun niillä olis jotain salattavaa.
Mua ehkä vähän ärsyttää tuntemattomista numeroista soittelevat tyypit, ihan kun niillä olis jotain salattavaa.
Joo, poliisilla ainakin on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos poliisilla on mulle jotain asiaa niin voi joko soittaa tunnistettavasta numerosta tai sitten tulla hakemaan kotoa. En oikein usko että mun elämäni laatu hirveästi huononee siitä etten vastaile puheluihin jotka reilun 15 vuoden kokemuksen perusteella tulee 95% lehtimyyjiltä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eiköhän tässä kohta ole asennettuna stratum-1 - aikapalvelin parvekkeelle. Wait, wat?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:Eiköhän tässä kohta ole asennettuna stratum-1 - aikapalvelin parvekkeelle. Wait, wat?
GPS:stä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:Eiköhän tässä kohta ole asennettuna stratum-1 - aikapalvelin parvekkeelle. Wait, wat?
GPS:stä?
Jep. Bongasin jokinaika takaperin alkukodissa sinne veljen rahtaamasta yllätyslaatikosta vanhan sarjaliitäntäisen GPS-modulin, ja sain ajatuksen että se saattaisi hyvällä tuurilla toimia Pulse Per Second-laitteena. No, speksien mukaan toimiikin, mutta vielä pitäisi saada vanha läppäri yhtäaikaa sekä verkkoon että kiinni tuohon mokkulaan, niin että signaalinkin saisi.
Dumis

Re: MINA ASENSIN-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo että olipas synnärit taas, "pienet-juodaan-vaan-kaljaa"-synnärit.
Vieraita oli joku kymmenisen kipaletta ja boolia meni joku 6 litraa plus litra glögiä, kaljaakin oli reilusta ja tortillaa. Sitten loppuillasta perkeleeseen vetää shottia ja sittenhän peli selvä, mies ei. Jatkoja ei yllättäen ollut shotit kun teki tehtävänsä. Äsken kyyditin yhden valkoisen söpön zombin kotia ja pari kaveriakin käyneet hakemassa autonsa+avaimensa poies. Kokonaisuutena onnistui ilta onnistui helvetin hyvin, kun ei olettanut saavansa juuri mitään.

Kiitokset tännekin onnitteluista, olispa vanheminen aina näin hauskaa 8)

ps. Ellu, en unohtanut soittaa näilläkään synnäreille Maidenia :twisted:
Vastaa Viestiin