<3 - sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gaia

<3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulla oli kauhian kiva ilta :]

Kotimatkalla sain puhaltaa poliisin pilliin vain kolme kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:Mulla oli kauhian kiva ilta :]

Kotimatkalla sain puhaltaa poliisin pilliin vain kolme kertaa.
No hyvä ettei tarvinut puhua mikkiin?

Nyt sitten Glengrant Major's reserve!
'
Cheers!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin table full, Bowmore Cask Strenght.. 56%
Wasser!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Mulla oli kauhian kiva ilta :]
:h: Mä väsähdin, olis pitänyt kitata kahvia tmv.. Tälle väsymykselle vaan ei voi mitään!

Markkinoilla käyty, maisteltu muikkuja ja torikahvit. Nyt vois imasta pinaattikeiton kitusiin ja painua takaisin vällyjen alle. Toi isähenkilö ei osaa antaa aamuisin nukkua, poika aina "vahingossa" pääsee avaamaan oven ja herättämään 20 min sen jälkeen kun ovat nousset ylös, oli korvatulpat tai ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Isompi pulkkamäessä, pienempi päikkäreillä. Ah mikä rauha.
Gaia

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Palasin töistä, mukana sen verran tarjolla ollutta ruokaa että ei tarvi kokata muutamaan päivään :shock:

Nyt tuli takassa, joulutortut uunissa ja sauna lämpiämässä. Viiniäkin olis. Ja huomenna vapaapäivä :]
ninnithequeen

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Savuporo-pekoni-juustokeitto porisemassa, pienempi nukkuu, isompi naapurissa leikkimässä. Ah mikä rauha taas.

Ja illalla kunnon tositv-putki. Jei!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sähköprojekti ei valmistunut tänään. Pumppukaivoon menevässä suojaputkessa ei ollutkaan piuhoja! Sulaketaululta lähti kyllä samanväriseen suojaputkeen oikeat piuhat, muttei tullut perille :shock: Aikani kaivelin pihaa kaivolta lähtien suojaputken päältä ja syykin selvisi - löytyi suojaputkikieppi jonka sisällä oli kyllä tarpeeksi pitkälti piuhaa. Lie tullut ruokapalkkalaisille työmiehille aivoihin väsymyksen aiheuttama oikosulku? Projekti jatkuu huomenna mm tänään kaivamieni kuoppien täytöllä ja routaeristeiden uudelleen asentamisella.

Nyt soppaa kitusiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Asentelin puhelimeni uusiksi.

Kun N900 on enemmän tietokone kuin puhelin, on asiaankuuluvaa että vääriä bittejä nieltyään se saattaa kieltäytyä buuttaamasta. Onneksi ohjeet olivat olemassa koneen flashaamiseksi takaisin tehdastilaan.

Nice.
nastamuumio

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Okei, mä tarviin sen oman poikaystävän, niin mun tarvi ens yönäkin menettää uniani tän yhden taas uudelleen vaivaamaan alkaneen jutun takia, että paneeko vai ei vai suunnitteleeko ne vasta vai ei. Kun taas tuntuu siltä, että kun eilen ja tänään hengattiin tietyllä porukalla, että noi olis niin kuin lähentyneet ja hakeutuneet varsin tiiviisti toistensa seuraan.

Parin viikon päästä perjantaina pääsisin erääseen tilaisuuteen saunomaan nörttimiesten kanssa ainoana sinkkunaisena, mutta en vielä tiedä, uskallanko mennä paikalla. Varsin moni niistä miehistä on perheellinen, mutta on siellä sellasia mulle sopivia kappaleitakin, sellasia, joita ei viedä sinkkujen joukosta heti ihan vielä siinä vaiheessa, kun kermoja kuoritaan. Tosin ihan omana itsenäni mun ei ainakaan kannata mennä, koska silloin kykin vaan ittekseni nurkassa, ja jos juon liikaa, puhun sivuitse suuni ja nolaan itseni, mutta jos en juo yhtään, en saa mitään sanottua kenellekään.
Dumis

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rapula sunnuntai parhaassa seurassa leffoja katellen ja pitsaa syöden :h:
Onneksi huomenna iltavuoro, joten ei tartte spennaa herätystä, kivaa.

edit: ai niijoo, lähen Lontooseen torstaina, ei nyt just ehkä jaksais, mutta ehkä stä on parempi fiiwis siihen mennessä :D
Dumis

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Potkasko Blytly mua perkeleessä? Ainakin verinen isohko verinen rupi on tullut sääriluun kohdalle :D
Taisin ansaita sen jos näin kävi, shotit teki tehtävänsä, onneksi ne jäi kahteen.
Gaia

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Yllätin itseni ajattelemasta ihan sopimattomia ja kamalan tuhmia juttuja :shock:
Gaia

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gaia kirjoitti:Yllätin itseni ajattelemasta ihan sopimattomia ja kamalan tuhmia juttuja :shock:
edit. Rankaisen itseäni lukemalla ruotsinkielistä kirjaa. Hmph.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gaia kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Yllätin itseni ajattelemasta ihan sopimattomia ja kamalan tuhmia juttuja :shock:
edit. Rankaisen itseäni lukemalla ruotsinkielistä kirjaa. Hmph.
+3 intelligentsiapistettä!
Gaia

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

prosessi kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Yllätin itseni ajattelemasta ihan sopimattomia ja kamalan tuhmia juttuja :shock:
edit. Rankaisen itseäni lukemalla ruotsinkielistä kirjaa. Hmph.
+3 intelligentsiapistettä!
-5 ajatusten totaalisekoamisesta ja kyvyttömyydestä editoida viestiä.
Saatana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Potkasko Blytly mua perkeleessä? Ainakin verinen isohko verinen rupi on tullut sääriluun kohdalle :D
En, palautin lyönnin käsivarteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aattelin et päivä ois parhaimmasta päästä jos vielä yks pikku juttu olis, ja sit niin kävikin että on :] Myhäilen itsekseni. Joskus näinkin.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hieno viikonloppu oli Oulussa. Tosin lauantaiyönä jäi käsi kyynärpään kohdalta tilataksin oven väliin melko kipeästi, ei sieltä taida mitään isompaa olla rikki, mutta hetkeksi kyllä säikäytti kun muutamasta sormesta katosi tunto lähes kokonaan ja kipu oli aika mojovaa alkuun. Kipeä ja tummahko se on vieläkin, mutta kaikki perustoiminnot ovat jo palautuneet. Hienomotoriikka vähän tökkii, mutta enemmän kai kipusyistä. Onneksi oli vähän puudutusta alla ja hyvät särkylääkkeet käsilaukussa, niin ei loppunut ilta kesken! :)
Manaaja

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Potkasko Blytly mua perkeleessä? Ainakin verinen isohko verinen rupi on tullut sääriluun kohdalle :D
En, palautin lyönnin käsivarteen.
Älkää olko noin salamyhkäisiä. Kuulostaa vuosisadan bileiltä. Oi jospa oisin saanut olla muukaanaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Potkasko Blytly mua perkeleessä? Ainakin verinen isohko verinen rupi on tullut sääriluun kohdalle :D
En, palautin lyönnin käsivarteen.
Älkää olko noin salamyhkäisiä. Kuulostaa vuosisadan bileiltä. Oi jospa oisin saanut olla muukaanaa.
No niinpä, ois ollut vielä ihan homona tyhjää aikaa käsissä, että ois voinu hyvin osallistua :I
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:ois ollut vielä ihan homona tyhjää aikaa käsissä
Onnekkaat paskiaiset.
Dumis

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Potkasko Blytly mua perkeleessä? Ainakin verinen isohko verinen rupi on tullut sääriluun kohdalle :D
En, palautin lyönnin käsivarteen.
Jaa, olen sitten jotain konttaillut, hupsista saatana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mihinkähän aikaan häivyin anniskeluravintelista?

Muistelen lähteneeni pakoon kun jokin tulivuorenkokoinen ja epämääräisesti ihmistä muistuttava naisotus alkoi lähentelemään tosissaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: <3 - sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Mihinkähän aikaan häivyin anniskeluravintelista?

Muistelen lähteneeni pakoon kun jokin tulivuorenkokoinen ja epämääräisesti ihmistä muistuttava naisotus alkoi lähentelemään tosissaan.
Lähin kolmelta ja siihen mennessä sä olit kai jo ollut hyvän aikaa jo karussa, joten varmaan kahelta. Hiukka sekavaksi meni loppuilta, varmaan johtuu siitä että boolissa oli paljon sokeria :P

Joku hämärä muistikuva joo että jätkäkin olis saanut sutinaa jos olis tahtonut :D
Vastaa Viestiin