Mmmmmmaaaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Minusta 9 asteen pakkanen ei pauku missään.
Sä oletkin semieskimo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Minusta 9 asteen pakkanen ei pauku missään.
Sä oletkin se-mies-kimo.
Ei tosiaan tarvi pipoa tai hanskoja vielä tässä säässä, pitkiä kalsareita harkitsen -25 alapuolella..

Ajattelin että joskus voisi mennä avantouimaan pelkässä kylpitakissä ja uimakengissä, lähin avanto on talvella 500m kotiovelta.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Minusta 9 asteen pakkanen ei pauku missään.
Sä oletkin semieskimo.
Älä höpötä, kamppeista se on kiinni. Mulla on liian korkea kolesteroli ollakseni edes semieskimo.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:Älä höpötä, kamppeista se on kiinni.
Ai sokkelin muuraus?

No joo. Kyllä sitä ite kelien puolesta pärjää, mutta raksahommat menee ihan vituiks.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Minusta 9 asteen pakkanen ei pauku missään.
Sä oletkin semieskimo.
Älä höpötä, kamppeista se on kiinni. Mulla on liian korkea kolesteroli ollakseni edes semieskimo.
BLA KLADER!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti:Älä höpötä, kamppeista se on kiinni.
Ai sokkelin muuraus?

No joo. Kyllä sitä ite kelien puolesta pärjää, mutta raksahommat menee ihan vituiks.
No mistään muurauksestahan sinä et puhunu alunperin mitään :P Ja kyllä se muurauksessakin on kamppeista kiinni, kemikaalia vain laastiin, kyllä se siitä.

Kyllä sitä ennenki on raksahommia tehty pakkasessa mutta onhan se tietenki ikävämpää tehä ko kesällä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Ja kyllä se muurauksessakin on kamppeista kiinni, kemikaalia vain laastiin, kyllä se siitä.

Kyllä sitä ennenki on raksahommia tehty pakkasessa mutta onhan se tietenki ikävämpää tehä ko kesällä.
No vaikka sitä on pakkaslaastit ja jääkarhut seassa, on silti olemassa pakkasrajat jolloin hommia voidaan tehdä. Enkä nyt puhu mistään ihmisten pakkasrajoista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ja kyllä se muurauksessakin on kamppeista kiinni, kemikaalia vain laastiin, kyllä se siitä.

Kyllä sitä ennenki on raksahommia tehty pakkasessa mutta onhan se tietenki ikävämpää tehä ko kesällä.
No vaikka sitä on pakkaslaastit ja jääkarhut seassa, on silti olemassa pakkasrajat jolloin hommia voidaan tehdä. Enkä nyt puhu mistään ihmisten pakkasrajoista.
No tässä on 5 päivää aikaa jos se raja on esim -10 astetta. Alas roiskia laastia sen sijaan että kirjottelet täällä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:No tässä on 5 päivää aikaa jos se raja on esim -10 astetta. Alas roiskia laastia sen sijaan että kirjottelet täällä
1. Harkot eivät ole vielä tontilla
2. Harkkoja on 1200
3. Muuraamisen menee 2 viikkoa
4. Mittaaminen on vielä kesken
5. Lumisia jä märkiä harkkoja ei voi muurata

No can do.
Gaia

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mitähän myrkkyä suurin osa kitisijöistä on aamumurojen seassa nauttinut kun ovat niin helvetin kärttyisiä?
Vai olenko minä epätavallisen hilpeällä fiiliksellä? :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti:No tässä on 5 päivää aikaa jos se raja on esim -10 astetta. Alas roiskia laastia sen sijaan että kirjottelet täällä
1. Harkot eivät ole vielä tontilla
2. Harkkoja on 1200
3. Muuraamisen menee 2 viikkoa
4. Mittaaminen on vielä kesken
5. Lumisia jä märkiä harkkoja ei voi muurata

No can do.
Tämäkin oli uutta tietoa. Ei voi sanoa muuta kuin että voivoi :(
Voiko muuraamisaikaa lyhentää esim lisäämällä tekijöitä? Voiko harkot säilöä tontilla niin että ne ei lumistu ja kastu?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulla on kanssa suht koht hyvä pössis. Ehkä kitinässä vitutuksen määrä on vakio.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gaia kirjoitti:Mitähän myrkkyä suurin osa kitisijöistä on aamumurojen seassa nauttinut kun ovat niin helvetin kärttyisiä?
Vai olenko minä epätavallisen hilpeällä fiiliksellä? :D
En ole syönyt aamumuroja. Mulla vituttaa ihan muut asiat kuin aamumurot, saatana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Mitähän myrkkyä suurin osa kitisijöistä on aamumurojen seassa nauttinut kun ovat niin helvetin kärttyisiä?
No mua ainakin vituttaa talven tulo ja sen aiheittamat lisäkustannukset :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mitähän myrkkyä suurin osa kitisijöistä on aamumurojen seassa nauttinut kun ovat niin helvetin kärttyisiä?
No mua ainakin vituttaa talven tulo ja sen aiheittamat lisäkustannukset :D
Talven tulo ei kyllä pitäisi olla mikään yllätys Suomessa. Oisko kyseessä vähän väärin ajoitettu projekti?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

annepa kirjoitti:
masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mitähän myrkkyä suurin osa kitisijöistä on aamumurojen seassa nauttinut kun ovat niin helvetin kärttyisiä?
No mua ainakin vituttaa talven tulo ja sen aiheittamat lisäkustannukset :D
Talven tulo ei kyllä pitäisi olla mikään yllätys Suomessa. Oisko kyseessä vähän väärin ajoitettu projekti?
Ei muuta kuin projekti jäihin (:mrgreen:) ja jatkuu huhtikuussa.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:
Talven tulo ei kyllä pitäisi olla mikään yllätys Suomessa. Oisko kyseessä vähän väärin ajoitettu projekti?
Talven tulo marraskuussa on yllätys pk-seudulla. Ei olisi tarvinnut kuin kaksi viikkoa lisää lumetonta.

Väärin ajoitettu? nääh. Pitää vaan nähdä hiukan enemmän vaivaa.
Dumis

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huh, ai että kohta pitää könytä töihin, olisin voinut jatkaa viikonloppua vielä pari päivää. Seuraava viinkoloppu alkaakin jo torstaina ja jatkuu maanantaihin, olla aika rankkaa; 4 yötä Lontoossa kymmenen apinan kanssa. Sen jälkeen en rymyä enää koskaan (ennen seuraavaa perjantaita jolloin on Sabatonin keikka ja lauantaina kaverin 3-kymppiset... hjälp!).
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Talven tulo ei kyllä pitäisi olla mikään yllätys Suomessa. Oisko kyseessä vähän väärin ajoitettu projekti?
Talven tulo marraskuussa on yllätys pk-seudulla. Ei olisi tarvinnut kuin kaksi viikkoa lisää lumetonta.

Väärin ajoitettu? nääh. Pitää vaan nähdä hiukan enemmän vaivaa.
Pieleen mennyt riskianalyysi. Onneksi ei kuitenkaan kaada koko homma, siltä ainakin vähän kuulostaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Onneksi ei kuitenkaan kaada koko homma, siltä ainakin vähän kuulostaa.
No eikait se nyt koko homma yksiin pakkasiin kaadu. Tehdään teltta ja lämmitetään se.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Onneksi ei kuitenkaan kaada koko homma, siltä ainakin vähän kuulostaa.
No eikait se nyt koko homma yksiin pakkasiin kaadu. Tehdään teltta ja lämmitetään se.
Ah tuli muistot villasukista jotka ovat sulaneet kaminaan kiinni :h: Ja vielä jalassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Onneksi ei kuitenkaan kaada koko homma, siltä ainakin vähän kuulostaa.
No eikait se nyt koko homma yksiin pakkasiin kaadu. Tehdään teltta ja lämmitetään se.
Ah tuli muistot villasukista jotka ovat sulaneet kaminaan kiinni :h: Ja vielä jalassa.
Kumin kärytessä täytyy vain tarkistaa, että haju ei tule päästä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aaargh, käsittämättömiä urpoja taas tänään liikkeellä..! Onneks onneks onneks pääsen sinne äippälomalle alle kolmen kuukauden päästä. Ei varmaankaan tee vauvallekaan kovin hyvää, ku yks kiehuu täällä kaikenmaailman pikkusyistä.

Ainiin, mä tykkään jostain syystä tosta säästä. Ja jouluvaloista, vaikka mauttomalta kuulostaakin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Voi helvetti tät flunssaa. Jotain positiivista, lauantain ohjelma taas kasassa. Päivä paloasemalla! Koko perheelle iloa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mmmmmmaaaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koulutusta koulutusta..
Onneksi minun ei tarvi..
Jatkakaa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin