SuloinenSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: SuloinenSunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jahas Gattaca on ilmeisesti palannut kityyn uudella nikillä. Eipäs tuo kauaa malttanut pois pysyä fiksusta seurastamme.

Elämä hymyilee ja tein tuossa pitkästä aikaa ison kasan lettuja ja pakkasesta omaa mansikkahilloa päälle. Hyvältä maistuu..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SuloinenSunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

aimohaiku kirjoitti:Siitä tulikin mieleeni Scandinavian Music Groupin akustinen keikka joskus kauan sitten Tavastialla. Hieno tilaisuus. Olisivatpa nauhoittaneet sen ja julkaisisivat sen joskus rahapulassa...
Haa, me ollaan oltu samalla keikalla!
Oli upea... :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Gina

Re: SuloinenSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

:P lllääähhh.... *kuolaa* vin diesel telkkarissa :h:
slam

Re: SuloinenSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttää
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SuloinenSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gina kirjoitti::P lllääähhh.... *kuolaa* vin diesel telkkarissa :h:
Byäääh!! Mulle just soitettiin, ja iskettiin suolaa haavoihin "tää on vieläkin ihan pirun hyvä leffa.. voikun olisit täällä." Nii-i...

Iso pomo on pyllystä! Mä olen töissä ns. sissi-vakanssilla, eli mun pitäis päästä lyhyessä varoitusajassa toiseen sairaalaan tuuraamaan, eli mulla ei ole "koti-sairaalaa". Nyt Töölön pomo on pistänyt mulle näitä tapisvuoroja (ilta- ja yövuoroja pääasiassa) pitkälle vuoden loppuun asti, ja siitä tuli sanomista. Meikäläistä ei sais kuulemma sitoa tällaisilla vuoroilla, mun pitäis olla VAPAA lähtemään töistä. Eli 20.11. alkaen teen näitä vuoroja vaan, jos tuuraajaa tarvitaan, muuten mä risteilen :( *sniff* Siinä meni nekin lisät ( ja kivat työkaverit )
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin