Nyt se on sitten edessä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

...minä luovun rakkaasta, 8 vuotta hyvin palvelleesta pesukoneestani :cry:

Olisiko neuvoja, mistä saisin hyvän mutta halvan ja veisivät samalla *snif* vanhan pois?
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti: hyvän mutta halvan
Does not exist.

ninnithequeen kirjoitti: ...ja veisivät samalla vanhan pois?
Mikä tahansa kotiin kuljettava kodinkoneliike vie vanhan mennessään pois. Jotain se toki maksaa (jonkun kympin).
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: hyvän mutta halvan
Does not exist.
Määrittele ensin halpa. Ja miksi pitää olla "halpa" jos sitä rahaa kerran on (voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärin tai tietoni ovat vanhentuneet).
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ...ja veisivät samalla vanhan pois?
Mikä tahansa kotiin kuljettava kodinkoneliike vie vanhan mennessään pois. Jotain se toki maksaa (jonkun kympin).
Ei maksa aina. Ja jotkut jopa asentavat pesukoneen paikoilleen, ne sällit jotka toi meidän ihanan hiljaisen koneen asensi sen myös paikoilleen (eli laittoi letkut kahteen putkeen normiliittimillä :D ).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei sulla ole varaa mihinkään koneeseen. Tiskaa, huora.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyse on rakkaasta pyykinpesukoneestani, ääliö. Tiskaan, olen huora, tiskikonetta tai rahaa ei ole.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:rahaa ei ole.
*köh*
ninnithequeen [i][color=red]11.11.2010[/color][/i] kirjoitti: Mulla on asiat hoidossa ja rahaa enemmän ku Davella tai Tixillä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja exsu »

No siitähän on hei jo vaikka kuin kauan!
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja kavereilla taas huumori hukassa! Jösses.


Niin, saiskos niitä hyväksi havaittuja merkkejä kiitos.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja huima »

Niinkuin se facepalm vai double facepalm?

Miten tai miksi kukaan enää ottaisi mitään mitä sä sanot vakavasti?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^^^onhan siitä jo 2 viikkoa.

Ihan oman mielenterveydeni tähden en halua sulkea pois sitä mahdollisuutta että ko. rahat on sijoitettu järkevästi tulevaisuuden turvaamiseen. Asuntoon, koulutukseen, kasvamaan isommaksi potiksi...

edit. kumpi nyt oli huumoria? Se että on rahaa niin ettei paskalle taivu vai se että sitä ei enää ole?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

par-sky kirjoitti: Ihan oman mielenterveydeni tähden en halua sulkea pois sitä mahdollisuutta että ko. rahat on sijoitettu järkevästi tulevaisuuden turvaamiseen. Asuntoon, koulutukseen, kasvamaan isommaksi potiksi...
Vaikka huumorini onkin hukasasa, tälle kyllä vähän hymyilin ääneen.
So Hard

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No nyt kyllä naurattaa. Ennusteeni from riches to rags -muutokselle oli kolme viikkoa, meni vaan puolet. Vitsi vitsi -kortit on jo kaikki xpertin käyttämiä, että keksi vaikka uusi.

Tehääks sillee että leikit aikuista ja kerrot vaikka peruskriteerit, eli kuinka leveä se saa olla, onks energialuokalla väliä, edestä vai päältä täytettävä ja sellanen sivuseikka kuin budjetti. Whirpoolilta, Candylta ja Rosenlewilta ainakin löytyy ihan edullisiakin peruskoneita.

Jos meinaat taas että 50 euroa on liikaa, pitäis saada kotiin kuljetettua, asennettua ja koennussittuna niin unohda oikeasti koko juttu.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Asiat on hoidettu. Rahaa tasan 3 e kunnes lapsilisät tulee perjantaina.

Minulle luvattiin uusi pesukone ennenkuin vanha rakas hajoaa, joka olisi katastrofi jos yhtään mua tunnette. Tässä talossa ei ole pesutupaa.

Jep, mutsilla oli rahaa kuin roskaa. Tökkikää tökittyä, mitä sä tääl vingut sun rikas mutsis kuoli, hähää.

Tuli vaan mieleen tommonen.


Joten pysykää asiassa.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edestä täytettävä, normikokoa olis haaveissa...mitähän se ny si on. En omista mittanauhaa :oops:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaadit kolme aata (pesutulos, energia ja linkous) ja ostat sopivan levyisen ja edestä täytettävän. Maksanee jotain 500–600 egeä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Tökkikää tökittyä, mitä sä tääl vingut sun rikas mutsis kuoli, hähää.
Sulla kyllä näkyy nyt jotain lisälehtiä, mitä muut ei näe. Kukaan muu kun sinä itse ei ole ottanut täällä puheeksi vakuutusrahoja, äkkirikastumisia ja muita kuin sinä itse.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gigantti-verkkokauppa: edestä täytettävät pesukoneet alk. 299 euroa, kotiinkuljetus 14,90.
Vanha kone kierrätykseen 17,90.

Siitä vaan valkkaamaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mikä siitä vanhasta on rikki? Korjaamisella välttäisi kanniskelun edes takaisin.
SikaMika

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

exsu kirjoitti:Mikä siitä vanhasta on rikki? Korjaamisella välttäisi kanniskelun edes takaisin.
Korjaaminen/ostaminen maksaa rahaa, ei oo rahaa. Pyydä Ninni joltain rahaa. Älä pyydä Tixiltä tai Davelta, niillä on kuulemma vielä vähemmän rahaa kuin sinulla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Whirpoolilta, Candylta ja Rosenlewilta ainakin löytyy ihan edullisiakin peruskoneita.
Halvin gigantin candy on 299€ ja jo 399€ hintaan saa esim. LG:n suoravetokoneen:
http://www.gigantti.fi/product/kodinkon ... inpesukone

Jos tuo satkun hinnanlisä on liikaa, niin ostaisin mieluummin vaikka käytetyn koneen kuin jonkun hinnat-alkaen-uuden.
So Hard

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Jos tuo satkun hinnanlisä on liikaa, niin ostaisin mieluummin vaikka käytetyn koneen kuin jonkun hinnat-alkaen-uuden.
Käytetyllä ei ole minkäänlaista takuuta, koska ostos ei tapahdu elinkeinonharjoittajalta. Itse arvotan takuun aika isoksi eduksi. Isommaksi kuin nelivetomoottorin papupadalla.
nokkaelain

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Candy ja Hoover ovat samoja koneita. Jossain saksalaisessa testissä juuri Candy hajosi väkivaltaisesti kesken. (Itselläni on Candy.) Kaverini hankki melkein uuden Whirlpoolin, joka sekään ei ole laatumerkkejä. Parin vuoden jälkeen, itsetuhoutuvan koneen kanssa, hän päätti, että kannesta täytettävät koneet ovat paska konsepti, ja osti... Candyn.

Vanhempani hankkivat ikuisuuksia kestäneen Upon tilalle uuden halvimman samalta merkiltä. Pesuohjelmat kestävät todella kauan, eikä edistymistä näe. (Plus: hajosi ekassa pesussa.)

Oikeasti hyvät koneet maksavat paljon.
Zeb

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Candy on paska. Edestä täytettävä iso Electrolux on hyvä. 70-luvun Upo on hyvä muuten muttei pysy paikallaan eikä niitä myydä enää missään. Siinä mun kokemukset pesukoneista. Jos nyt olisin sittenkin taas köyhä niin ostaisin laatumerkkisen käytetyn jossa on takuuta jäljellä.

Tästä ketjusta taas kokemukseni on myötähäpeä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Käytetyllä ei ole minkäänlaista takuuta, koska ostos ei tapahdu elinkeinonharjoittajalta. Itse arvotan takuun aika isoksi eduksi. Isommaksi kuin nelivetomoottorin papupadalla.
Jeps. Ei siitä käytetystä uuden hintaa kannatakaan maksaa. Lähinnä ajoin takaa sitä, että jos 300 vs 400 tuntuu liian isolta erolta rahallisesti, niin kaipa joku <100 vs 300 on sitten helkutisti suurempi ero.

Mielestäni tuo linkkaamani LG on hyvä diili, paitsi että gigantti ei kai asenna mitään. Miele tietenkin on koneiden ylivoimainen ykkönen kestävyydeltään ja muut tulevat kaukana perässä. LG kuuluu kestävyydessä tuohon laajaan keskikastiin.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun LG oli halpa ja ollut kyllä ihan suhteellisen hyväkin. Se tosin maksoi kyl yli viiskymppiä.
Vastaa Viestiin