Nyt se on sitten edessä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Daewoo 7 kg tulossa huomenna. Kiitos isi.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mikä siinä muuten on, että muualla maailmassa pyykkikone on astianpesukoneen tapaan keittiössä, mutta Suomessa kylppärissä?
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Mä muuttaessani kysyin saako pyykinpesukoneen laittaa keittiöön. Saton tekninen isännöinti kielsi ehdottomasti. Tiskikoneen asennukselle ei kyllä ole mitään esteitä.
NuoriD

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ÖÖ? En mä ainakaan haluaisi niitä likavaatteita sinne keittiöön odottamaan koneen pyörittämistä. Miksi vatussa se pitäisi olla keittiössä?

Jos oletetaan, että ei ole kodinhoitohuonetta, niin kyllä kylppäri nyt musta on parempi paikka pyykkikorille kuin keittiö.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:ÖÖ? En mä ainakaan haluaisi niitä likavaatteita sinne keittiöön odottamaan koneen pyörittämistä.
No mikäs halvatun pakko niitä likavaatteita on säilyttää samassa paikassa pesukoneen kanssa? :D

Mulla esim. on pyykkikori vaatehuoneessa tällä hetkellä. Tilanpuute :h:
NuoriD

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:ÖÖ? En mä ainakaan haluaisi niitä likavaatteita sinne keittiöön odottamaan koneen pyörittämistä.
No mikäs halvatun pakko niitä likavaatteita on säilyttää samassa paikassa pesukoneen kanssa? :D
No sehän on työn järkevöinnin kannalta tymää säilyttää likavaatteita ja pesukonetta eri paikoissa. Kun kone ja likapyykit ovat vierekkäin, on pienempi työ laittaa pyykit koneeseen.

Mutta toki halutessaan saa tehdä asiat vaikeasti.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Sä et ole teillä se, joka hoitaa pyykit? :)
NuoriD

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:^Sä et ole teillä se, joka hoitaa pyykit? :)
Daah!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Mikä siinä muuten on, että muualla maailmassa pyykkikone on astianpesukoneen tapaan keittiössä, mutta Suomessa kylppärissä?
Meillä oli koko lapsuuden pyykkäri keittiössä. Kylppärissä olis ollut hyvin tilaa, mutta niin oli valtavassa keittiössäkin. Edellisessä asunnossani kylppäri oli niin ahdas, että asennutin koneen keittiöön oven taakse. Hyvin toimi. Likapyykille oli säilytystilaa samaisessa kaapissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Kiinassa se on partsilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Riemumieli kirjoitti:Mikä siinä muuten on, että muualla maailmassa pyykkikone on astianpesukoneen tapaan keittiössä, mutta Suomessa kylppärissä?
Suomessa useimmiten keittiöön ei rakenneta lattiakaivoa ja lisäksi keittiö on riittämättömästi vesieristetty, jotta siellä pystyisi suht turvallisesti ja vahinkoja aiheuttamatta huljuttamaan esim. 40 litraa vettä lattialle ja keittiön kaappien alaisiin ja takaisiin rakenteisiin. Ts. vesivahingon sattuessa pyykinpesukoneessa olevalle vesimäärälle ei keittiössä poistumistietä. Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.

Jos on onnistunut ostamaan asunnon, jossa pyykinpesukone sijaitsee keittiössä, kannattaa tiedustella taloyhtiön hallitukselta, onko taloyhtiö hyväksynyt ko. asennuksen. Jos ei ole, niin samalla voi saada aika hyvän varmuuden siitä, että em. paikkaan sijoitetun pyykinpesukoneen ongelmista vastaa asunto-osakkeen omistaja.

Tai jotain.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sanctus kirjoitti:Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Ok, mutta miksi muualla on toisin?
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Ok, mutta miksi muualla on toisin?
Muualla maailmassa ei välitetä vittujakaan?

Sitäpaitsi, mulla on ainakin kylppärissä nartsat. Paljon kivempi kuivatella pyykkiä kylppärissä kuin jossain keittiössä. Inhoan sitäpaitsi niitä siirreltäviä pyykinkuivatustelineitä jotka ovat milloin missäkin ihmisillä aina tiellä, yleensä makkarissa. Yritä siinä nyt sitten naisten luonakin seksiä harrastaa, kun joutuu jotain ällöttäviä alushousuja ja rintaliivejä tuijottamaan samaan aikaan kun pitäisi yrittää puskea poraamisennätyksiä.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sanctus

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Manaaja kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Syyt ovat siis ilmeisen tekniset.
Ok, mutta miksi muualla on toisin?
Muualla maailmassa ei välitetä vittujakaan?
Tosiaan. Vastaukseni jäikin hieman kesken. Eli ehkä muualla välitetään vähemmän. Hankala sanoa. Lähtökohtahan on tietty se, että pyykinpesukoneen voi laittaa mihin haluaa ja jos sijoittelun takia koneesta aiheutuu jotain ongelmia talon rakenteille tai muille asunnoille, niin useimmiten fyrkalla niistä selviää.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä mulkoilen tota uutta vaikka ihan hienolta se näyttää...
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
So Hard

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Okei. Mä nostan kädet pystyyn. Toi on uskomaton toi uus. Hiljanen, puolessa tunnissa pyykki valmis. Huh.
Voi hitsinvitsi tätä draaman kaarta. Tollee vaan dumppaa vanhan rakastettunsa ja nyt jo heti parin päivän jälkeen ottaa toiselta puolen tunnin settiä kädet pystyssä. Romanttista! Herkkää! Kiinnostavaa! Not.

Se on vittu pesukone. Niin oli se edellinenkin. :roll:
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.

Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti :D
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Taitaa mennä ohi se, kuinka mä olen vuosikaudet kertonut täällä pyykinpesustani. Daah?
Se on valittettavasti sen luokan asia, että se sivuutetaan kahden-kolmen ensimmäisen maininnan jälkeen noteeraamatta mitenkään. Ei millään pahalla.

Mä en kyllä kans ymmärrä kuinka johonkin elottomaan kulutustavaramöhkäleeseen voi kiintyä noin kovasti :D
Mä en puhunu broidille puoleen vuoteen ku se romutti mein Kirpun.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Lupaatko sä olla puhumatta meille vuoteen jos me hakataan sun pesukone?
En.

Mut sä voisit keskittyä jonkun muun perässä juoksemiseen ja mittailla vaikka sitä katkarapuas sen möhömahas alta samalla kun lasket kaloreita.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yhyy. Nyt tuli tosi paha mieli. :(
Vastaa Viestiin