Nyt se on sitten edessä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Asiat on hoidettu. Rahaa tasan 3 e kunnes lapsilisät tulee perjantaina.
--
Jep, mutsilla oli rahaa kuin roskaa. Tökkikää tökittyä, mitä sä tääl vingut sun rikas mutsis kuoli, hähää.
.
En vittuile vaan kysyn uteliaisuuttani, kun tämä nyt kuitenkin on keskustelupalsta:

Jokin aika sitten kyselit, miten äidin henkivakuutusrahat saa voudilta piiloon. Myöhemmin sanoit, että velat on maksettu. Sen jälkeen sanoit, että rahaa on paljon. Nyt sitä ei ole.

Siis mikä on totta? Kaikki em. ei voi olla totta.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Asiat on hoidettu. Rahaa tasan 3 e kunnes lapsilisät tulee perjantaina.
--
Jep, mutsilla oli rahaa kuin roskaa. Tökkikää tökittyä, mitä sä tääl vingut sun rikas mutsis kuoli, hähää.
.
En vittuile vaan kysyn uteliaisuuttani, kun tämä nyt kuitenkin on keskustelupalsta:

Jokin aika sitten kyselit, miten äidin henkivakuutusrahat saa voudilta piiloon. Myöhemmin sanoit, että velat on maksettu. Sen jälkeen sanoit, että rahaa on paljon. Nyt sitä ei ole.

Siis mikä on totta? Kaikki em. ei voi olla totta.
Niin, niillä maksellaan velat pois ja lopuilla eletään paremmin kuin esim. viime kesänä, jolloin söin makaroonia ja olin joutua kadulle. Nyt katto pysyy pään päällä varmasti, laskut maksetaan ajallaan ja ruokaa on tarpeeksi ja monipuolisesti lapsille ja itselle. Minusta se on, että rahaa on paljon, kun on tosiaan käynyt siellä ihan pohjalla. Joillekin itsestäänselvyys.

Ja joulupukki on luvannut uuden pesukoneen *taas snif*, patjat vaihtuu uusiin 20 v vanhoista paskoista ja saan toisen television, vuosia haaveiltu nukkekoti nököttää polleana tuossa selkäni takana joten on taas jotain kivaa harrastaa (lue: tuunata ja sisustella sitä, ei leikkiä nukeilla).

Niin että minä olen mielestäni rikas. Vaatteet ostan edelleen Kierrätyskeskuksesta ja lastenvaatteet kiertää kaveripiirissä sitä mukaa kun penskoja syntyy ja kasvaa.

Niin että minä leveilen nyt sillä, että elän samaa elämää kuin te pidätte itsestäänselvyytenä.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:Mikä siitä vanhasta on rikki? Korjaamisella välttäisi kanniskelun edes takaisin.
Se matkustaa ympäri maailmaa lingotessaan, ja on ollut niin kovassa käytössä että sanoo kyllä jo metelistäkin päätellen poks. Onhan sillä ikääkin.

Mielummin ensin uusin kuin odottaa että se hajoaa lopullisesti. Kuten sanottua - se olisi katastrofi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Niin että minä leveilen nyt sillä, että elän samaa elämää kuin te pidätte itsestäänselvyytenä.
Nyt oli ilkeästi sanottu. Me tehdään ihan vitusti töitä, että ollaan tämä elintaso saavutettu, missä ei tässäkään ole mitään kehumisen aihetta. Elossa, ruokaa, vaatetus ja katto. MIKÄÄN ei ole itsestäänselvyyttä darling.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Niin että minä olen mielestäni rikas.
Ongelmahan tässä monelle tuntui olevan se, että olit mielestäsi et vain rikas, vaan rikkaampi kuin Dave tai Tix, ellen nyt ihan väärin muista.

Ja tosiaan kukaan ei tässä toimeentuloaan varmaankaan pidä itsestäänselvyytenä. Saatanan paskaa duunia sitä painetaan käytännössä kaikkien viikonloppuvapaiden ja muiden sosiaalisten tilaisuuksien kustannuksella, että leivässä pysytään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:^ Juu ei tuon ikäistä hevillä kannata korjata.
No riippuu mikä siinä on vikana. Meidän vanhahkosta pesukoneesta paukkuu se hihna ehkä kerran kolmeen vuoteen, ja olen pitänyt ihan järkevänä vaihtaa sitä hihnaa sen sijaan että vaihtaisin konetta. Korjaus on kuitenkin alle 100 euroa ja kone on muuten täysin käyttökelpoinen.

Eikö nuo koneen vaeltelut liity siihen, että jalat on väärin tasattu?
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti: Ja tosiaan kukaan ei tässä toimeentuloaan varmaankaan pidä itsestäänselvyytenä. Saatanan paskaa duunia sitä painetaan käytännössä kaikkien viikonloppuvapaiden ja muiden sosiaalisten tilaisuuksien kustannuksella, että leivässä pysytään.
Noh noh. Kyllähän tässä tulee rahaa ovista ja ikkunoista niin että ei meinaa tilille mahtua, eikä mitään sen eteen tarvitse tehdä. Helppo elämä :h:
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin että minä olen mielestäni rikas.
Ongelmahan tässä monelle tuntui olevan se, että olit mielestäsi et vain rikas, vaan rikkaampi kuin Dave tai Tix, ellen nyt ihan väärin muista.

Ja tosiaan kukaan ei tässä toimeentuloaan varmaankaan pidä itsestäänselvyytenä. Saatanan paskaa duunia sitä painetaan käytännössä kaikkien viikonloppuvapaiden ja muiden sosiaalisten tilaisuuksien kustannuksella, että leivässä pysytään.
Tuo Dave ja Tix oli juurikin se vitsi.


Niin ja minähän en ole koskaan tehnyt rankkaa työtä? Aamut rappusiivousta, illat räkälässä baaritiskin takana. Tosi helppoo ja kivaa duunii hei.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin että minä olen mielestäni rikas.
Ongelmahan tässä monelle tuntui olevan se, että olit mielestäsi et vain rikas, vaan rikkaampi kuin Dave tai Tix, ellen nyt ihan väärin muista.

Ja tosiaan kukaan ei tässä toimeentuloaan varmaankaan pidä itsestäänselvyytenä. Saatanan paskaa duunia sitä painetaan käytännössä kaikkien viikonloppuvapaiden ja muiden sosiaalisten tilaisuuksien kustannuksella, että leivässä pysytään.
Tuo Dave ja Tix oli juurikin se vitsi.
Tiäks, vitsi on vitsi vasta siinä vaiheessa kun se on jonkun muunkin kuin kertojansa mielestä edes alkeellisesti hauska.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Niin ja minähän en ole koskaan tehnyt rankkaa työtä? Aamut rappusiivousta, illat räkälässä baaritiskin takana. Tosi helppoo ja kivaa duunii hei.
Sillon sulla olikin rahaa, ruokaa, asunto, mies ja lapsi ja elämä hymyili.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Mikshän noita pesukone/kuivausrumpuyhdistelmiä ei ole kauheesti markkinoilla? Muutaman vuoden ollu tuollanen "hybridi" ja oon tykänny kun ei vie kahden koneen tilaa ja saa kuivaksi asti halutessaan yhdellä koneella.
Pröötprööt
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Juu ei tuon ikäistä hevillä kannata korjata.
No riippuu mikä siinä on vikana.
Jalkojen säätö, niinkuin itsekin epäilit. Ei se koneen rumpu mitenkään ihan kauhean suureen epätasapainoon tai epäkeskoon oikein voi mennä, niin että se yht'äkkiä alkaisi jalkojen säätämisestä huolimatta heilua ja hillua kuin heikkopäinen, ilman että sieltä saman tien sitten antaa koko rummun tuenta ja kiinnitykset periksi ja kone hajoaa Ihan Oikeasti.

Iskarit sieltä toki voi alkaa olee loppumetreillä.
So Hard

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Zeb kirjoitti:Candy on paska.
Mulla on 10 vuotta ja 4 muuttoa kestänyt vekotin, joka on edelleen hiljainen ja pesee puhtaaksi. Ei se aikanaan mikään halvin malli ollut ja siinä oli 5 vuoden takuu, mutta en mä nyt merkin perusteella mitään alkaisi tunkkaamaan. Ominaisuudet ne ratkaisee. Tai sitten kai mun Candy vaan on paska vastoin empiiristä kokemusta.

Vaikea se on pesukonetta kenenkään neuvoa kun ei tule mitään budjettiraamia eikä tarvittavia ominaisuuksia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stor ... 602_-11_28____

Tollasen mä voisin itseasiassa jossain vaiheessa hommatakin, koska oma on abt 15 vuotta vanha, ja normi 4 kg koneellinen kestää yli 2h pestä. Kröhöm :D
Mä oon niin köyhä, etten ole uutta edes haaveillut, onneksi on osamaksut!
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä suunnittelin hankkivani tollasen.
Ei vaan vielä kehtais kun nykyinen kone on vasta kohta 2 vuotta vanha (mutta pakosta hankittu päältä täytettävä).
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jalkojen säätö, niinkuin itsekin epäilit. Ei se koneen rumpu mitenkään kauhean suureen epätasapainoon tai epäkeskoon oikein voi mennä, niin että se yht'äkkiä alkaisi jalkojen säätämisestä huolimatta heilua ja hillua kuin heikkopäinen, ilman että sieltä saman tien sitten antaa koko rummun tuenta ja kiinnitykset periksi ja kone hajoaa Ihan Oikeasti.
On noissa ikäkoneissa kyllä tapahtunut yllättäviä täristämisen alkamisiakin. Onpa joskus meinannut kesken pesun yllättäen yritetty seinän läpikin mennä. Sitten on paikkailtu kaakeleita.

Mutta mitä uudempi masiina, sitä epätodennäköisempi että kyseessä olisi muu kuin jalkojen säätämättäjättäminen vatupassin kanssa.
Missä tahansa koneessa iästä riippumatta pyykki voi asettua epätasapainoisesti rumpuun linkoamisen alussa, ja kyllä ne sillon steppailee valonnopeutta pyöriessä vaikka mikä olisi. Hyvät iskarit tietty auttaa asiaa mutta ei nekään fysiikan lakeja voita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Mä suunnittelin hankkivani tollasen.
Ei vaan vielä kehtais kun nykyinen kone on vasta kohta 2 vuotta vanha (mutta pakosta hankittu päältä täytettävä).
No mutta, päältä täytettävä tulis ehkä kysymykseen, kun tarkemmin ajattelee. Tarvittais nimittäin lisätilaa kylppäriin. Onko sulla kuinka "kaponen"?
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mä suunnittelin hankkivani tollasen.
Ei vaan vielä kehtais kun nykyinen kone on vasta kohta 2 vuotta vanha (mutta pakosta hankittu päältä täytettävä).
No mutta, päältä täytettävä tulis ehkä kysymykseen, kun tarkemmin ajattelee. Tarvittais nimittäin lisätilaa kylppäriin. Onko sulla kuinka "kaponen"?
No se 40 senttiä, joka oli syy sen koneen hankkimiseen kun kylppäriin ei mahtunut muuta.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun Hoover oli muuten aivan paska. Se ei kestänyt 20 vuotta vanhojen kynnysmattojen hapertuneiden pohjakumien irtoamista koneeseen pyörimään.

Tää LG on ollu paljon parempi. Ehkä siks etten oo työntäny sinne kynnysmattoja.
Zeb

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

So Hard kirjoitti:Tai sitten kai mun Candy vaan on paska vastoin empiiristä kokemusta.
Sinä ja Candysi olette poikkeus joka vahvistaa säännön.
ninnithequeen

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin ja minähän en ole koskaan tehnyt rankkaa työtä? Aamut rappusiivousta, illat räkälässä baaritiskin takana. Tosi helppoo ja kivaa duunii hei.
Sillon sulla olikin rahaa, ruokaa, asunto, mies ja lapsi ja elämä hymyili.
Niin, nyt mulla on ruokaa, asunto, kaksi lasta ja elämä jopa ajoittain hymyilee. Söy?

Kaks miestä tässä on ollunna "asukkina" mulla, mutta tajusin haluavani olla yksin enemmän juuri nyt ja pojan kans. Tai sitten ne ei vaan olleet mun tyyppiä.
Manaaja

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Söy?
Kuva
Zeb

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Makee!

Pupukin varmaan tykkäisi.
Gaia

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin ja minähän en ole koskaan tehnyt rankkaa työtä? Aamut rappusiivousta, illat räkälässä baaritiskin takana. Tosi helppoo ja kivaa duunii hei.
Sillon sulla olikin rahaa, ruokaa, asunto, mies ja lapsi ja elämä hymyili.
Niin, nyt mulla on ruokaa, asunto, kaksi lasta ja elämä jopa ajoittain hymyilee. Söy?
Sä välillä täälläkin ääneen ihmettelet kun ei kaverit soittele tai tule käymään tai synttäreille tai whatever.
Ei ehkä kannata ihmetellä jos oman kommentoinnin taso on tota.
Ja jos aiot kysyä mikä tuossa nyt oli vikana niin mieti vielä kerran. Tai kaksi. Tai monta.
Zeb

Re: Nyt se on sitten edessä...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pitäisikö Ninnin ja Puuhkakoron harkita kolmannen lapsen hankkimista?
Vastaa Viestiin