Hyytävä torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää hyytävää torstaita toivottaa SA

Kuva
Manaaja

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vähän harmittaa, hävettää ja vituttaa etten ole pelannut biljardipöydälläni varmaan puoleen vuoteen. Joskus ajattelin että sen täytyisi olla tärkeintä mitä mies voi itselleen hankkia.

Tosin noinhan se menee aina naistenkin kanssa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Odotan viikonlopun superpulkkailua!

Lauantaina pojan kanssa messukeskukseen, kotieläin- ja ELMA-messut. Taitaa pieni eläinfani mennä sekaisin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Näyttäis keli aika hyvin viilenevän, maanantaina yli 20 paccasta aamusta.
Tänään lähtö reissuun, vihroin. Montakohan puntaa tarvii neljäks illaks? En aatellut soppailla juuri mitään muutakuin olutta tiskiltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Näyttäis keli aika hyvin viilenevän, maanantaina yli 20 paccasta aamusta.
Tänään lähtö reissuun, vihroin. Montakohan puntaa tarvii neljäks illaks? En aatellut soppailla juuri mitään muutakuin olutta tiskiltä.
Monta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei siellä ulkona ollu kovin hyytävää, tuuliki on laantunu. Sisällä sen sijaan on välillä aika hyytävää, lämpöä on 18 astetta. Tosin tähän on tottunut ja villasukat on jalassa niin että ei se haittaa :D

Kohta pitää alkaa selvittään sitä muuttorumbaa. Vituttaa jo valmiiksi. Yöllä vitutti niin että en pystyny lukeen iltasatuja itelleni vaan piti laittaa lukematta nukkuun.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Junassa matkalla kohti Helsinkiä. Veikkauksia paljonko VR-viive on tänä aamuna? Siirsin eilen suunniteltua lähtöaikaa 30 min taaksepäin, että ehtisin kokoukseen, pitää toivoa että riittää.
Gaia

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Näyttäis lumitöiltä. Päivän punttitreeni tulee korvattua lumen siirtelyllä :)
ninnithequeen

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poitsukka nukahti juuri sopivasti kun kohta alkaa Pieni Talo Preerialla :]

Eli toinen pannullinen kaffetta tulemaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Liukastuin duuniin tullessa ja kopsautin polven ilkeästi jäähän. Onnistuin samalla jotenkin nyrjäyttämään vatsalihaksenkin. Ehkä ne mummopiikit kenkiin olisivat ajankohtainen ostos.

Jouduin eilen illalla bussissa hullujen kännisten apinoiden ahdistelemaksi, eikä kukaan tehnyt mitään. Mua pelotti se toinen tyyppi ihan oikeasti, eikä kukaan tehnyt mitään. Bussikuskikaan ei sanonut mitään. Onneksi ne olivat niin kännissä, että eksytin ne Kampissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ilmoittauduin divarifutsaliin. Kotona oltiin toosi suopeita :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ilmoittauduin divarifutsaliin. Kotona oltiin toosi suopeita :roll:
Onko karvaranteiden kielenkannattamet valtionhotellissa jo löystyneet?
NuoriD

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Vähän harmittaa, hävettää ja vituttaa etten ole pelannut biljardipöydälläni varmaan puoleen vuoteen. Joskus ajattelin että sen täytyisi olla tärkeintä mitä mies voi itselleen hankkia.

Tosin noinhan se menee aina naistenkin kanssa.
ootko nussinu ketään siinä pöydällä?

Ps. Mies ilman naista on kuin kala ilman polkupyörää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Onko karvaranteiden kielenkannattamet valtionhotellissa jo löystyneet?
Mites se sun tyttären vähitenväärä :twisted:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hjalmar! Hjalmari minkä teit! Näytit amerikkalaisille kikulia! Menivät sekaisin eivätkä osaa antaa ikäsuositusta K-13! Onse yhtä vittua Usassa teiniraskaudet senkus lisääntyy, mikähän auttaisi? On tietysti selvää että tungetaan asioita erilaisiin paikkoihin kun ei tiedetä, toimisiko tämä elokuva sitten teiniraskauksien lisääjänä vai vähentäjänä?? :roll:

vrt.

Erich Forrester

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan :]

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan :]

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
Komea yläkäyrä on!

Ootko taas käyny tissejä sorvauttamassa vai miksi sattuu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Ootko taas käyny tissejä sorvauttamassa vai miksi sattuu?
Niitä sorvataan vasta 14. päivä. Nyt on urheiluvamma. Jos selässä olisi kylkiluita väittäisin yhden murtuneen. Nyt lienee vaan jokin lihas niin pökissä ettei kestä yskimistä eikä nauramista. Nyrkkeily on hieno laji!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa ollut saamaton päivä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan :]

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
Hahah mulla pääsi äänekäs röhöräkätys :lol:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan :]

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
Joo ihan hyvä juttu, mulla hiukan nousi oikea suupieli, mutta kivaa että tytöillä on hauskaa..
Jos housut olisi olleet mustan uimapallojoukkoeen jäsenillä niin tuo norsun syöksyhammas olisi saanut ehkä pikkasen lisää jujua, vai miten ne Afrikan poppamiehet aisan ilmasee?
Meinaan mittaustutkimusten mukaan nuo itämaan miehet on enemmän nysiä..
Viimeksi muokannut Niba, 25.11.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN! :rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan :]

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
Tajusin just että vesipallohan on oikeen mielenkiintonen urheilulaji.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN! :rofl:
Nauraisin jos kurkkukivuilta pystyisin. Ei ole todellista!
Zeb

Re: Hyytävä torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN! :rofl:
Pahaa pelkään että tämä saattaa olla yksi kurssikaveri. Se hajotti jokaisen sanelukoneen minkä sai käsiinsä, onnistui aina tunkemaan kumihanskaan vähintään 2 sormea yhden paikalle ja naistentautien kurssilla sitten jo suositeltiin että olisiko joku muu ammatti sittenkin parempi. Tarina ei kerro mitä se siellä sössi. En ole ikinä kuullut vastaavasta.
Vastaa Viestiin