Mies...... !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Naisten asioilla

Kehtaan, osaan
10
38%
Kehtaan, en osaa
5
19%
En kehtaa, en osaa
0
Ei ääniä
En kehtaa, osaan
1
4%
Nainen, painan nappulaa
10
38%
 
Ääniä yhteensä: 26

RP

Mies...... !

Viesti Kirjoittaja RP »

.... Kehtaatko ostaa (ja erityisesti osaatko) naisellesi kuukautissuojia/tampaxeja/tenoja yms. kaupasta?

Tähän voi vastata vaikka ei olisikaan pahempaa puoliskoa. Kaikki entisetkin kelpaa. Naiset voi vain muuten turista.

Mistä aihe? No tietenkin Jari Tervon Koljatista jossa pääministeri Pekka Lahnanen ostaa kaupasta siteitä ja päätyy seiskan juorupalstalle. Jouni Hynynen on myös kirjoittanut hauskasti asiasta eräässä kirjassaan.

Tärkeitä, tärkeitä.

Mies ostaa ja osaa ostaa sanomattakin. Tietää merkit ja kuinka monta tonkkaa kannattaa tuoda. Kerralla mennyt perille.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja annepa »

En käytä joten ei meillä näitä osta kukaan. En usko että hellulla ois ongelmia ostaa jos tarvis.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juuri keskusteltiin eilen aiheesta tyttökaverin kanssa. Samalla minulle valkeni että joku oikeasti ostaa niitä kaikkia erivetoisia, -mallisia ja -kokoisia laitteita. On kuulemma kierron jokaiselle päivälle omansa. Mies ostaa kyllä jos pyydän mutta yleensä sieltä tulee jotain täysin vääränlaista härpäkettä ohjeistuksesta huolimatta, joten mieluummin ostan itse.
NuoriD

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Totta munassa kehtaan. En oikein tajua, miksi en kehtaisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Totta munassa kehtaan. En oikein tajua, miksi en kehtaisi.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Totta munassa kehtaan. En oikein tajua, miksi en kehtaisi.
Ilmeisesti joku on niin paranoidi, että epäilee luultavan supertransuksi joka käyttää tampaxeja peräreiässään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Totta munassa kehtaan. En oikein tajua, miksi en kehtaisi.
Eihän sitä ihmiset kehtaa ostaa kondomeitakaan, vaikka sehän on iloinen asia. Saantia tiedossa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Eihän sitä ihmiset kehtaa ostaa kondomeitakaan, vaikka sehän on iloinen asia. Saantia tiedossa!
Mulla on tässä selkeesti joku juttu. En ole oikein koskaan pitänyt kontoomien ostosta...jotenkin liian intiimiä julkisesti tehtynä, vaikea selittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole tarvinnut muodostaa käsitystä asiasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Totta munassa kehtaan. En oikein tajua, miksi en kehtaisi.
Eihän sitä ihmiset kehtaa ostaa kondomeitakaan, vaikka sehän on iloinen asia. Saantia tiedossa!
Todistin juuri eilen kun joku nuori salskea kaveri nouti smarketista paketin ehkäisyvälineitä. Kaverista hehkui ns.onnistumisen ilo, jonka ilmeisesti kassaneiti myös huomasi vienosta hymystä ja pilkkeestä silmissä päätellen.

Tuli hyvä mieli, mutta tunsin itseni jotenkin vanhaksi :D

ONTOPIC: Ei hävetä ostaa "naistentuotteita"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Zeb

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä en kehtaa ostaa kondooleja ja mieskin on tosi vaivautunut niistä, korkeintaan pystyy marketissa sujauttamaan salaa paketin ruokaostosten sekaan.
RP

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja RP »

Ujoille on onneksi sellainen mahdollisuus kuin tilata edullisia säästöpakkauksia internetin avulla. Näin aikoinaan kun tiesi että pidemmän aikaa kumeilla ajelua, eihän ne mitään halpoja ole pieninä pakkauksina ostettuna.

Harmi että moni tuntee ostamisen epämukavaksi, kuinka usein jää tästä syystä ostamatta (jos ajatellaan esim. nuoria).
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Harmi että moni tuntee ostamisen epämukavaksi, kuinka usein jää tästä syystä ostamatta (jos ajatellaan esim. nuoria).
Sitku tytöt ei anna pesää, homma menee ihan puluille (jos ajatellaan nuoria miehiä).
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 25.11.2010 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Synnyttäneille naisille hormonikierukka. Tästä tulisi säätää laki.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei mitään ongelmaa. Kunhan kertoo vaan että kuinka monta ja minkä kokoista pakettia ja haluaako normaalia, turboa, superturboa vai rämemajavaa. Osaan myös tulkita niitä tippamerkintöjä ihan suvereenisti. Varmistuakseni kysäsen vielä kassaneidiltä että onhan tää varmasti sopivaa tavaraa toosaan jota on hoonattu pesäpallomailalla.

Kondomien ostokin on varsinaista juhlaa. Tarkkailen silmä kovana sen kasaneidin ilmettä kun se XXL-kortonkipaketti sujahtaa sen käsien kautta hihnalle. Joskus käyn samalla kassaneidillä useammankin kerran saman päivän aikana ostamassa niitä XXL-kortonkeja että tajuaisi pikkuhiljaa vihjeen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Joskus käyn samalla kassaneidillä useammankin kerran saman päivän aikana ostamassa niitä XXL-kortonkeja että tajuaisi pikkuhiljaa vihjeen.
Ai, että sä oot puutteessa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:Harmi että moni tuntee ostamisen epämukavaksi, kuinka usein jää tästä syystä ostamatta (jos ajatellaan esim. nuoria).
Sitku tytöt ei anna pesää, homma menee ihan puluille (jos ajatellaan nuoria miehiä).
Ei kun ajattelin että sitten ne 16-vuotiaat ajelee paljaaltaan. Sukupuolitautitilastot ei kai ole kovin nättejä nuorilla. Ja teiniraskaudet kai epätoivottavia.
RP

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Synnyttäneille naisille hormonikierukka. Tästä tulisi säätää laki.
Ei.
Gaia

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Synnyttäneille naisille hormonikierukka. Tästä tulisi säätää laki.
Ei.
+1
Manaaja

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Joskus käyn samalla kassaneidillä useammankin kerran saman päivän aikana ostamassa niitä XXL-kortonkeja että tajuaisi pikkuhiljaa vihjeen.
Ai, että sä oot puutteessa?
Nerokasta!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Nerokasta!
Epätoivoistapa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gaia kirjoitti:
RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Synnyttäneille naisille hormonikierukka. Tästä tulisi säätää laki.
Ei.
+1
Miksei? (Siis hormonikierukkaa, ei lakia.) *harkitsee*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gaia kirjoitti:
RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Synnyttäneille naisille hormonikierukka. Tästä tulisi säätää laki.
Ei.
+1
Mihin mä hormonikierrukkaa tarvin? Kapselit käsivarressa. Muutenkin miellyttävämpi ja vähemmän kivulias tapa. Entä jos tahtoo enempi kun yhen kersan? Eihän sitä kierrukkaa voi laittaa edes ennen kun on puoli vuotta kulunut synnytyksestä.

Älä nussi jos kondomi pelottaa ja lapsia et tahdo. Tai käytä ehkäisyasentoa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gaia

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Zeb kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
RP kirjoitti:
Ei.
+1
Miksei? (Siis hormonikierukkaa, ei lakia.) *harkitsee*
En halua. Ihan riittävä syy.
Manaaja

Re: Mies...... !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nerokasta!
Epätoivoistapa!
No ohan toi vähän. Yritä paremmin, vähän niinkuin niiden teinityttöjen kanssa joilta et saanut ilman gummia vaikka muille antoivat.
Vastaa Viestiin