Per per persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:. Tän perusteella musta tulee työtön mut kun ei irtikään voi sanoa niin kaippa musta sitten joku SW-proikkari tulee :D
Miksei voi irtisanoa? Oot luottamusmies ja siksi ei voi?
Joo.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kuten sanoin, ajatus hyvä, toteutus täyttä paskaa. Toteutuksen kehitysehotuksia ei otettu kuuleviin korviinsa.
No se taas on selvästi huono juttu. Joku konsultti taas myynyt ja joku urpo ostanut.
Ai saatana lisää paskaa. Hellun pitäisi tukea ja ymmärtää (mitä se oikeasti tekeekin), mutta se keksi ihan hirveen pointin tähän vitun mäppäykseen. Tämähän on siis globaali toimenpide. Inkkarithan on tunnettuja siitä että jos ne on nähny jonku systeemin vilaukselta niin ne osaa sen. Eli suomalainen sanoo että "olen nähnyt tätä koodausta ja minulla on siitä joku käsitys eli arvioisin kompetenssiarvosanaksi 1 tai 2" (asteikolla 1-5). Samassa tilanteessa intsu sanoo että "joo osaan tosi hyvin, 5". Kumpi pidetään? :facepalm:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:. Tän perusteella musta tulee työtön mut kun ei irtikään voi sanoa niin kaippa musta sitten joku SW-proikkari tulee :D
Miksei voi irtisanoa? Oot luottamusmies ja siksi ei voi?
Joo.
Onko se kirjattu työehtosopimukseen vai onko vain kirjoittamaton laki?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onko se kirjattu työehtosopimukseen vai onko vain kirjoittamaton laki?
Eikös tuo ole ihan laissa.
On, minä sammutan valot.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:On, minä sammutan valot.
Älä helvetissä, ei näe mitään.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
annepa kirjoitti:On, minä sammutan valot.
Älä helvetissä, ei näe mitään.
Kyllä mä sanon sitten, kun käsi on oikeassa paikassa!
RP

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Yt-jutuista tuli mieleen että katsoin eilen Jouko Karvisen haastattelua ylen joltain kanavalta. Tai tämmönen keskusteluohjelma se oli. Se on nykyään mun idoli, esimerkki siitä mitä samoilla piirteillä omistettuna voisin olla ellen kapinoisi liikaa vastaan työminä anaalisointejani. En oikeastaan ymmärrä miksi se on niin vihattu, sehän tekee hommansa hyvin, ellei jopa erinomaisesti. Pidin asenteestaan. Palkkaisin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli 5min sitten tiedote yt-neuvottelujen etenemisestä ja mieleen tuli, että kuka vitun idiootti onkaan taas valinnut meidän luottamusmiehen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
So Hard

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Tuli 5min sitten tiedote yt-neuvottelujen etenemisestä ja mieleen tuli, että kuka vitun idiootti onkaan taas valinnut meidän luottamusmiehen.
Luottamusmiesvaaleissa äänestää kaikki ja ehdolle voi asettua kuka vaan. :wink:
RP

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen aina miettinyt että kuka haluaa olla luottamusmies ts. mitä oman veljen hommia (alalla jossa yt-siellä sun täällä) on katsellut. On se aika... hmmm.... stressaavaa. No se taitaa olla itse nyt pidemmällä pakkolomalla, telakan sähkömies kun on/oli.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:tuon paljon mieluumin jonkun lihaisan Öllevurstin kuin suomalaisen makkaraa muistuttavan jäljitelmän

Se virolainen kuivattu naudan liha on ihan järkkyhyvää. Semmonen läpinäkyvä paketti, sininen etiketti ja sisällä siivutettua lihaa. Voisin syödä sitä yötä päivää.. :slurps:
Basturma? Sitähän on montaa laatua, yksi sininen(naudanlihaa) ja muut toisen värisiä(sian ja muuta lihaa)..
Virolainen olutpala on aivan huippua, alkaen valkosipuliruisleivästä hyvinmaustettuun grillattuun ja kuivattuun lihaan, Saksassakaan ei ole tullut vastaan ihan samanveroista valikoimaa! Virolaiset ovat onnistuneet säilyttämään paljon sellaista mikä meiltä muilta on kadonnut, täytyy toivoa ettei suomalaiset tuhoa taas ostamiaan liha-alan laitoksia!

"Kehitys" ei aina paranna laatua eikä varsinkaan makua!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohti kotia ja pikkareita !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mullontylsää, piristystä vaadin mä.

Tai ainakin joku vois tehdä nämä hommat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti: Tai ainakin joku vois tehdä nämä hommat.
No mutta ehkä joku kohta tekeekin!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Mä olen aina miettinyt että kuka haluaa olla luottamusmies ts. mitä oman veljen hommia (alalla jossa yt-siellä sun täällä) on katsellut. On se aika... hmmm.... stressaavaa. .
Riippuu tilanteesta. Välillä on, välillä ei. Mut ei tähän kaikki sovi. Ite laskin plussat ja miinukset (miinusta on varsinkin pankin suhteen :wink: ) ja totesin että asetun ehdolle. Kyllä tämä antaaki, ei se aina pelkkää stressiä ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*mulkoilee edelleen uutta pesukonettaan*

Ja napsahti sitte kuumekin päälle. Jei. Joha sitä tän aivastelun ja yskimisen ja niistämisen jälkeen on odotettukin...
Gaia

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Sulla on ehkä maailman huonoin vastustuskyky.

Viikonloppu. Joo. Voiskohan olla ihan rehellisesti tekemättä mitään? :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkujouluihinkin pitäisi lähteä. Mikähän olisi sopivan lämmittävä juoma kun tapahtuma on hiukkasen viileässä tilassa, kuitenkin ilman aikomusta kaatokänniin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ja napsahti sitte kuumekin päälle. Jei. Joha sitä tän aivastelun ja yskimisen ja niistämisen jälkeen on odotettukin...
Montas toppaa palaa päivässä? Käyny lopettaminen koskaan mielessä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain yllättäen melkoisen tunnustuksen työmoraalistani koko putiikin edessä. Siis samalla kun pokkasin "vuosilahjaa". Ei huono.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Sain yllättäen melkoisen tunnustuksen työmoraalistani koko putiikin edessä. Siis samalla kun pokkasin "vuosilahjaa". Ei huono.
:jee:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No ni mun kompetenssit on mäpätty. Ei ollu kovin rohkasevaa. Pomo kysyi vielä että oisko muuta mitä haluat mainita niin ehotin että "no osaan minä ampua ja pistää, suolistaa ja nylkeä hirven, kokata ja puutarhanhoitokin onnistuu". Ei kelvannu :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:No ni mun kompetenssit on mäpätty. Ei ollu kovin rohkasevaa. Pomo kysyi vielä että oisko muuta mitä haluat mainita niin ehotin että "no osaan minä ampua ja pistää, suolistaa ja nylkeä hirven, kokata ja puutarhanhoitokin onnistuu". Ei kelvannu :(
No mikset sanonu, että pystyt imemään golfpallon puutarhaletkun läpi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:No ni mun kompetenssit on mäpätty. Ei ollu kovin rohkasevaa. Pomo kysyi vielä että oisko muuta mitä haluat mainita niin ehotin että "no osaan minä ampua ja pistää, suolistaa ja nylkeä hirven, kokata ja puutarhanhoitokin onnistuu". Ei kelvannu :(
No mikset sanonu, että pystyt imemään golfpallon puutarhaletkun läpi.
Koska en pysty.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Per per persjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:No ni mun kompetenssit on mäpätty. Ei ollu kovin rohkasevaa. Pomo kysyi vielä että oisko muuta mitä haluat mainita niin ehotin että "no osaan minä ampua ja pistää, suolistaa ja nylkeä hirven, kokata ja puutarhanhoitokin onnistuu". Ei kelvannu :(
No mikset sanonu, että pystyt imemään golfpallon puutarhaletkun läpi.
Koska en pysty.
:(
Vastaa Viestiin