Löhölauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Duunarit on duunareita. Ei ole duunarin voittanutta. Liputan jälleen heidän puolestaan!

Meillä oli pienoinen sähköön liittyvä ongelma ja tietenkin ajattelin ettei ole ongelma koska mieshän on "sähkötyyppi" ja kai nykyään on pätevyys kaiken maailman sähkötöiden valvomisiinkin jos olen oikein kuunnellut.

"Apua kuollaanx me, palaax tää maan tasal, siis kuollaax me, palaax porox!!!" ja mies on jotta.... "Jaa-a".

No sitten soitan duunari sähköasentajaveljelleni: "kuollaanx me, palaax tää, tuleex tulipalo, kuollaanx me!!!!". "Rauhotu nyt, väännä mutteri kireämmälle".

That´s it.

Duunarit <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dokka dugossa, joten aivan liian aikainen viikonloppuherätys. Taidan virkata pipon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yritin eilen uutta taktiikkaa: lähetin miehen oma-aloitteisesti (tiesin että mies oli sanonut ettei lähde, koska ei usko luvan tulevan) illalla kaveriporukkansa luokse saunomaan, pelailemaan jalkapalloa, juomaan olutta ja viskiä, ja illan isännälle annoin palautusajaksi tänään klo 15.
Eli olkoot siellä ihan vapaasti, ei stressiä kotiinpaluusta nalkuttavan vaimon luokse, ei stressiä taksin metsästämisestä pahimpaan pikkujouluaikaan, eikä stressiä krapulan potemisesta kotona, missä melua ja melskettä riittää.

Katotaan josko tällainen järjestely toimis sen sijaan että mä oon hitler-tiukka kaiken ulos menemisen ja juomisen suhteen.

Jätkän kanssa lähdetään kohta (heti kun tuo suostuu luopumaan autoleikeistään ja syömään jotain) Messukeskukseen kotieläinmessuille vierailemaan, bäähähähäää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Dokka dugossa, joten aivan liian aikainen viikonloppuherätys. Taidan virkata pipon.
Oletko lintutyttö? Meillä ihmisillä kuten SA:llakin on nenu.

Kuvassa Vesper, mutta pitäisikö se olla pehmeämpi?

Kuva
Gaia

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ja sit töihin. Yllärikeikka. Tilattiin eilen illalla klo 21... :roll:
ninnithequeen

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvää synttäriä Stadin Arskalle.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvää synttäriä Stadin Arskalle.
Oi kiitos!! :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiuduttu puolisen tuntia sitten. Ei edes puhalluta.
Eteisen ja olohuoneen lattialämmityksen termostaatit menny illalla/yöllä kaput ja olkkarissa vaan +15 astetta. Onneksi on muutama termari valmiiksi ostettuna, pitänee asentaa ne kunhan saan takkaan tulet jotttta tarkenee.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Se olisi sitten vitutus maximus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Se olisi sitten vitutus maximus.
:?:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Täällä köllitään kotosalla, koska ulkona on liian kylmä pötikälle. Vähän on semmonen olo kun ois vankina. Ja viihde uhkaa loppua. Amörikan piruleet kun ovat kiitospäivänsä ansiosta laittaneet ohjelmataulunsa uusiksi. Ei gossippia, ei big bang theorya.

Suositelkaas jotain sarjaa päivien iloksemme. Vanhaa, uutta...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gaia

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Bluntly kirjoitti:Se olisi sitten vitutus maximus.
Newsflash!


Gato Negro vai Yellow tail?
nokkaelain

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Palaamassa Laitse Rally Parkista. Ajettiin ralli-Ladoilla lumiradalla. Ei niin yllättäen olin ylivoimaisesti huonoin. Seuraavana syömistä pitkän kaavan mukaan Tallinnassa. Ensimmäinen kerta ikinä kun olen käynyt. Onhan tämä niin kaukana:)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vitutusta minimoitiin sitten shoppailemalla. Tuliaisina ~50kg ruoka-ja juomatarvikkeita sekä PS3.

Eikun asentelemaan olusen kera.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä en ole enää moneen vuoteen pystynyt ryyppäämään kunnolla.
Vaikka eilen kaksin käsin pulloon tartuin, vain pari desilitraa sain viskiä juotua. Onneksi vitutus lähti.
SikaMika

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä sain eilen kiskottua leffan kylkeen viitisen shottilasillista miedohkoja alkoholijuomia, toimi hyvin juuri siinä rentoutusmielessä, joka oli tarkoituskin. Loppuillan löhöilen rennosti excelin parissa, jeah!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sain tänään rapsuttaa maailman komeinta koiraa, rhodesian ridgeback. Ne on kyllä niin jumalattoman makeita; meilläkin on ollut yksi 1990-luvulla ja yksi parhaimmista koirista ever. Hoih.. koirakuume!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Rhodesian whattafuck.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ah, mä oon niin poikki.. rankka lauantai :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Rhodesian whattafuck.
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

AArrgh nuo jotku koirarodut on ihan kipeitä! Siis oikeasti, koko jalostushomma on menny liian pitkälle. Rhodesian ridgeback on kyllä tosi hienon näkönen - luonteesta tai mistään yksilöstä mulla ei oo kokemusta - mutta eikö se harjas altista jolleki hermokanavan aukolle seljässä? Ihan kipiää!

Tänään ei päivällä vituttanu yhtään. Ensin kävin koiran kanssa kävelemässä jängällä 25 asteen pakkasessa reilun tunnin (ei näkyny hirviä, poroja kuulema oli) ja sitten huuhtelin astioita kaverin kanssa. Ukot vuoli ja paisto ja keitti käristystä, toi puita uuniin ja imuroi. Muistin vasta paluumatkalla autossa että vituttaa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:AArrgh nuo jotku koirarodut on ihan kipeitä! Siis oikeasti, koko jalostushomma on menny liian pitkälle. Rhodesian ridgeback on kyllä tosi hienon näkönen - luonteesta tai mistään yksilöstä mulla ei oo kokemusta - mutta eikö se harjas altista jolleki hermokanavan aukolle seljässä? Ihan kipiää!
En ole kuullut yhdestäkään, hmm... Itse tosiaan asuin tuolla mistä koirat on kotoisin, ja siellä ei ainakaan tunnettu mitään sairauksia ko. koirarotuun kohdistuvan. On itseasiassa todella vanha rotu, tiedä häntä kuinka paljon on jalostettu. Pitääpä lukasta :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^No ei se nyt Wikin mukaan ole mikään kovin sairas rotu.. sitähän minäkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:AArrgh nuo jotku koirarodut on ihan kipeitä! Siis oikeasti, koko jalostushomma on menny liian pitkälle. Rhodesian ridgeback on kyllä tosi hienon näkönen - luonteesta tai mistään yksilöstä mulla ei oo kokemusta - mutta eikö se harjas altista jolleki hermokanavan aukolle seljässä? Ihan kipiää!
En ole kuullut yhdestäkään, hmm... Itse tosiaan asuin tuolla mistä koirat on kotoisin, ja siellä ei ainakaan tunnettu mitään sairauksia ko. koirarotuun kohdistuvan. On itseasiassa todella vanha rotu, tiedä häntä kuinka paljon on jalostettu. Pitääpä lukasta :)
Aijaa no ehkä muistan väärin. No joka tapauksessa se ridge on epämuodostuma mutta niistä niin väliä jos se ei koiria haittaa :)

Siitä huolimatta jotku jalostukset on menny ihan päin mäntyä ko pennuilla niin iso pää ja emällä niin pieni lantio että pennut ei mahu synnytyskanavan kautta ulos, koirilla silmät tippuu ko kallon silmäkuopat on niin matalat, hengitystiet on ihan lytyssä ja koirat vaan korisee, iho ei kestä mitään vaan on aina jostakin kohtaa auki, selkälinja on laskenu niin että takajalat ei toimi kunnolla ja koira ei pysty kunnolla juokseen.... Ärsyttävää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Siitä huolimatta jotku jalostukset on menny ihan päin mäntyä ko pennuilla niin iso pää ja emällä niin pieni lantio että pennut ei mahu synnytyskanavan kautta ulos, koirilla silmät tippuu ko kallon silmäkuopat on niin matalat, hengitystiet on ihan lytyssä ja koirat vaan korisee, iho ei kestä mitään vaan on aina jostakin kohtaa auki, selkälinja on laskenu niin että takajalat ei toimi kunnolla ja koira ei pysty kunnolla juokseen.... Ärsyttävää.
Noista olen kyllä ihan samaa mieltä. Lelukoirarotujen hengitysvaikeudet, silmäongelmat jne. kauhistuttaa, miksi joku haluaisi kuorsaavan gremlinin?! Kaverilla on englannin staffi, sai just 5 pentua, 2 tuli ulos niin että toinen repes ja piipaa-autolla (ihmisten itse asiassa :D) meni eläinklinikalle sektioon synnyttämään loput. Niin isopäisiä olivat, että toiselta syntyneeltä oli kallo murtunut! Järkkyä.. ei kuulemma enää teetä pentuja; ihan fiksua, koska olisin tehnyt ilmoituksen ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin