Löhölauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:^No ei se nyt Wikin mukaan ole mikään kovin sairas rotu.. sitähän minäkin.
En käsittääkseni sanonut että se on hyvin sairas rotu. Sanoin että se harjas altistaa sillä ihme aukolle. En tiedä kuinka yleinen se aukko on. Ja jos jalostusta ajatellaan niin järkevintä ois jalostaa pois sairauksille ja ongelmille altistavat ulkonäölliset seikat kuten ridge - ja lyttykuono ja laskeva selkälinja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti: Järkkyä.. ei kuulemma enää teetä pentuja; ihan fiksua, koska olisin tehnyt ilmoituksen ;)
No hyi kauhia :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^No ei se nyt Wikin mukaan ole mikään kovin sairas rotu.. sitähän minäkin.
En käsittääkseni sanonut että se on hyvin sairas rotu. Sanoin että se harjas altistaa sillä ihme aukolle. En tiedä kuinka yleinen se aukko on. Ja jos jalostusta ajatellaan niin järkevintä ois jalostaa pois sairauksille ja ongelmille altistavat ulkonäölliset seikat kuten ridge - ja lyttykuono ja laskeva selkälinja.
Juu, ihan omasta mielenkiinnosta tarkistin yleiset sairaudet! Sun kommentti vaan antoi motivaation tutkia syvemmälle, kunhan kommentoin itseäni ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^No ei se nyt Wikin mukaan ole mikään kovin sairas rotu.. sitähän minäkin.
En käsittääkseni sanonut että se on hyvin sairas rotu. Sanoin että se harjas altistaa sillä ihme aukolle. En tiedä kuinka yleinen se aukko on. Ja jos jalostusta ajatellaan niin järkevintä ois jalostaa pois sairauksille ja ongelmille altistavat ulkonäölliset seikat kuten ridge - ja lyttykuono ja laskeva selkälinja.
Juu, ihan omasta mielenkiinnosta tarkistin yleiset sairaudet! Sun kommentti vaan antoi motivaation tutkia syvemmälle, kunhan kommentoin itseäni ;)
Minusta siitä ridgehommasta kerrottiin siinä BBC:n dokkarissa jossa paatosteltiin yleisemminki tätä jalostushommaa ja sitä esim että sairaat koirat voittaa jonku Cruftin. Mutta en ole ihan varma. Hyvä muisti mutta lyhyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ensiapu 2:n ensimmäinen päivä takana. Hetken levon jälkeen energiapiikki iski, nyt mä ravaan ympäri kämppää ja järjestelen tän viikon sotkuja. Mies oli eilen kavereita tapaamassa, nukahtelee sohvalle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen ylisuoriutunut viikonlopun aikana. Olen tehnyt viikonloppupähkinöistä oman osuuteni (25%) lisäksi 35% "ylimääräistä". Nyt olis kaksi päivää aikaa tehdä uupuvat 40% tai olla vaikka tekemättä. Mietiskelen juuri, palkitsenko itseni osallistumisella johonkin puurojuhlaan vaiko fillarilenkillä. Kumpi onkaan loppujen lopuksi keppi, kumpi porkkana...
SikaMika

Re: Löhölauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Palkitsin itseni talvirenkaan vaihdolla ja puolen tunnin pyöräjumpalla. Tuli varsin virkeä olo, joten jospa sitä vielä hetken sorvailisi ja sitten lorvailisi.
Vastaa Viestiin