Neljän kuukkelipotin tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Palstaa syynää tällä hetkellä 4 kipaletta googlebot-nimisiä käyttäjiä. On parasta tehdä niille tilaa ja mennä nukkumaan.
NuoriD

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Herätys!
Dumis

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aika kirpsakka keli olla ulkotöissä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

T-paita ja takki on juuri hyvä varustus tälle kelille, tosin oli käveltävä aikas hiljaa ettei hiki alkanut virtaamaan. No eipä näillä venyttelemättömillä koivilla kyllä kovin nopeaa vauhtia olisikaan päässyt.

Jostain syystä tänä aamuna on hilpeä mieli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä voisin haluta jonkun miehen lämmittämään nyt mun sääriä. Ja sormiakin. Täällä duunissa on kylymä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha olivat kytkeneet lämmityksen takas päälle! Makkarin lattia alkaa lämmetä! Kuinka kauan kestää että jäähtynyt ontelolaatta lämpenee taakaisin ? Tule apuun MC! No huippari imii yöllä ja aamulla kylmää kuitekin joka raosta.. Mutta ei se mitään olenhan meriuimari talvellakin!
Ei laskenut meillä vielä alle 17+ mutta naapurin vanhuksilla meni huonommin oli vain 12+ raafia mittarissa eilen aamulla kun pimputtivat hädässä ovikelloa, edellisen kerran toiselta puolelta jotka jo vaihtuneet kahteen kertaan, kun soitimme musiikkia ja tanssimme Ninnin ja Sipsin kanssa klo 24 jälkeen volyymillä 10! Naapurin isäntä koki elämänsä yllätyksen!

boxerit stop aluspaita stop poolopaita stop neule stop villakankaiset housut stop villakaulahuivi stop villakangaspomppa stop gore-tex maiharit stop!(olutsilta-sukat stop) nahkasormikkaat stop Fredrikssonin talvilippis STOP!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sunnuntaina tallinnaan.. tallinnaan... tallinnaan!! JEEJEE! Tuhlaan tilin tyhjäksi ja pakenen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Haaaa, mä kans :P
Mä tosiaan sitten edelleen varoitan niistä yöllisistä halikaappauksista, niitä no taas ollut viimeaikoina kuulema ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:^ Haaaa, mä kans :P
Mä tosiaan sitten edelleen varoitan niistä yöllisistä halikaappauksista, niitä no taas ollut viimeaikoina kuulema ;)
Sä vaan kiusaat :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti:Meen nukkumaan että jaksan taas hyssyttää ja väsätä maitopulloa kun tyyppi herää. On tää kamalaa kun mies on poissa ja joutuu itse heräämään. Ei muuten mutkun en saa sitten yleensä enää unta. Miksi, oi miksi, minulla ei ole miehen unenlahjoja?
I feel you! Heräsin kolmelta ja nukahdin uudelleen joskus puoli kuuden maissa. Herätäkseni juuri nukahdettuani siihen, että pienet jalat potkivat mua naamaan. Tätä toistettiin x kertaa ennen varsinaista ylösnousua. Vesikidutus on takuulla pientä, voisin kokeilla sitäkin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Elppis kirjoitti: Sä vaan kiusaat :oops:
;)
ninnithequeen

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkelevittusaatanajumalauta näitä paperihäslinkejä. Sossut, kelat, perinnöt, kuolinpesät...AAAARGH!!!

Mä osaan tehdä ravintolan tilitykset, tilaukset ja kuukausiraportit perkele mut näihin menee käpy.

:tiistai:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Perkelevittusaatanajumalauta näitä paperihäslinkejä. Sossut, kelat, perinnöt, kuolinpesät...AAAARGH!!!
Mä osaan tehdä ravintolan tilitykset, tilaukset ja kuukausiraportit perkele mut näihin menee käpy.
:tiistai:
Jos perunkirjoitus ei onnistu, palkkaa ammattilainen. Ei maksa paljon ja maksun saa vähentää pesän arvosta. Usein hautaustoimistoilla on tiedossa hlö, joka hoitaa homman.

Kelan jutuista selviää kun kysyy, samoin sossusta.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ikiwanha mutta silti naurattaa:

1.Mene googleen.
2. Kirjoita "Where is Chuck Norris?"
3. Paina "Kokeilen onneani"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Ikiwanha mutta silti naurattaa:

1.Mene googleen.
2. Kirjoita "Where is Chuck Norris?"
3. Paina "Kokeilen onneani"
Samaa kaavaa:

1. Mene googleen
2. kirjoita "French MIlitary Victories"
2. Paina "kokeilen onneani".
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kelan lomakkeiden täyttäminen päänsärkyisenä on kyllä yhtä juhlaa.
Tän täytyy voida tapahtua helpommin! Joka vuosi marras-joulukuun vaihteessa samat kaksi nelisivuista hakemusta, vielä 12 vuoden ajan.
Kopioinko mä nuo ja ensi vuonna vaihdan vain päivämäärän?! :twisted:

edit. Ihan puppua!!! Eihän tuota toista lomakesettiä tarvitse täyttää enää kuin kymmenen kertaa!!!!11
Viimeksi muokannut Gaia, 30.11.2010 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Kelan lomakkeiden täyttäminen päänsärkyisenä on kyllä yhtä juhlaa.
Tän täytyy voida tapahtua helpommin! Joka vuosi marras-joulukuun vaihteessa samat kaksi nelisivuista hakemusta, vielä 12 vuoden ajan.
Kopioinko mä nuo ja ensi vuonna vaihdan vain päivämäärän?! :twisted:
Skannaa se ja jatkossa kuvankäsittelyllä vaihdat vain päivämäärät. Eli joo.

Vai vaatiiko aina uuden b-lausunnon?
Gaia

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Joo.
Mutta ei se tuota kuvausta oikeastaan miksikään muuta. Tai varmaan kyllä muutaman vuoden päästä muuttaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutti kun on näköjään jonkinlainen henkinen pakko näprätä kokoajan kaulan yläpuolisia karvoja. Nyt kun nenän alta lähti tuhero niin näpit siirtyivät kulmakarvoihin. Jos nekin ajaisi pois niin sitten varmaan olisi vuorossa korvakarvat.

On muuten hiukan tylsää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pimppijuu, täytyisi vääntäytyä nauttimaan viimeinen subventoitu ateria tälle päivälle. Kiitos herralle ja veronmaksajille siitä, aamen. Sitten himaan lukemaan ja laskemaan, yeah.

Huomenna pitäisi leikkiä joulupukkia kuuden tunnin ajan. Tapojeni vastaisesti ajattelin tällä kertaa maksaa palkkiosta verotkin. En tiedä, onko siinä mitään järkeä. Paskimmillaan voipi käydä niin, että scatman eli veromies kiinnostuu kuitin nähtyään pukkipuuhistani enemmänkin ja epäilee mun tehtailevan potentiaalisia verotettavia keikkoja myös jouluna. Tuntiliksa ei yllä lähellekään aaton tasoa, mutta kyllä sillä verojenkin jälkeen kustantaa lennot jonnekin ei-niin-lämpimään paikkaan. Lämpimiä lentoja varten joutuu kiipeilemään savupiipuissa aattonakin.
Dumis

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän vielä täristää viikonlopun kolmen päivän ränni Lontoossa. Kohta sinne hierontaan, vähän jänskää nysse. Toivottavasti saa selkää auki, niin ettei mene jumiin kun alan taas vetää punttia kunnolla. Kolme herätystä ja sitten saa/pitää taas maistella olutta hyvän seuran ja musiikin tahtiin pari päivää, on tää rankkaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään ollaan vietetty hauska päivä koululla. Muutaman opiskelukaverin kanssa päästy naureskeleen tilastollisen ennustamisen harjoitustyöyritelmiämme. Ennustajaeukot... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Gaia

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Uhhh. I feel so fat & tired.

Kauheen vetelä fiilis tulee tästä reilun viikon liikkumattomuudesta.
Jos on pakkasta paria astetta enemmän, en voi lähteä lenkille. Keuhkoihin sattuu ja happi loppuu. Ihme oire. On vaivannut vasta viime talven puolivälistä saakka.
Ryhmäliikuntatunnille ei voi mennä koska en kestä sitä hajujen sekamelskaa jumppasaleissa :oksu:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Neljän kuukkelipotin tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna KRP:lle seminaariin. Ichme, et firma hyväksyi pendoliinon, vitun juutalainenhan tuo valtio on. Pikkujouluissa perjantaina oltiin väijymässä Jenni V:ä - oikein sievä tyttö. Muistan pomppineeni liikuttuneen hurmoksellisessa tilassa muutaman biisin mukana :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin