Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:TJ ei oikein hanskaa hommaansa, mutta tosiaan sun varmaan kannattaa antaa asian olla.
Mä en olisi hiljaa, vaan pyytäisin TJ:n rakentavaan keskusteluun asian tiimoilta. Ei siis mitään mutku mä haluuuu-uuu-uuun -nillitystä tai TJ:n vähättelyä, vaan perusteltua, faktaan pohjautuvaa keskustelua tilanteen aiheuttamista ongelmista. Itselle ensin selkeästi paperille ylös ne kaikki vaikutukset mitä tilanne aiheuttaa niin itselle kuin työyhteisöllekin, sekä muutama hyvä ehdotus asian hoitamiseksi. Jos tähän ei pysty, sitten kannattaa lopettaa nillittäminenkin.
Ei ei.. turhaa työtä. Sun pitäis vaan antaa kylmästi asian olla tai sit vaihtaa heti työpaikkaa. Se on kato niin helppoa, näköjään :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Komppaan Vesperiä. Mun yhdessä entisessä työpaikassa vastaava "läpi sormien" katsominen johti sekä firman että työntekijän kannalta hyvin epäedulliseen lopputulokseen, kun työt eivät hoituneet, firman korttia vingutettiin muutenkin kuin työn vuoksi ja alkoholiongelma eteni hoitoa vaativalle tasolle. Lisäksi kaikki työt valuivat muiden tehtäväksi.
Dumis

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ai niin nyt on joulukuu. Voi jee, eipä vois vähempää kiinnostaa.
Pari herätystä Sabatonin keikkaan \o/
Tänään huollattamaan skodillaccia taas, toivottavasti se kolina ei oo mitään vakavaa mitä kuuluu etupyörien kohdalta.
Eilinen hieronta paljasti sen että alimmat nikamat on jumissa, pitänee mennä kiropraktikolle tjms.

edit: tai osteopatiaa pitänee harkita, saas nyt nähä että kumpaa vaiko kummatkin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:....
Moi :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Anteeksi että sanon suoraan, mutta minusta vaikuttaa vähän siltä, että TJ tahtoisi E:n ottavan asiaan ihan oikeasti kantaa, eikä vain myhäilisi. Toisin sanoen osoittaisi jollain tavalla että hänestä on jonkinsorttiseksi oma-alotteiseksi team leaderiksi eikä vain viestitoistimeksi. Siltä kannalta katsottuna minä itse E:nä kyllä näyttäisin TJ:lle hetken verran että henkilöstöä hallitaan näin, ja nyt aletaan tekemään asialle näin. TJ on ehkä löysä paska, mutta et sä E nyt ihan hirveesti paljon kauniimmin omassa asemassasi loista.

Kantaaottamattomat hymistelyt TJ:n edessä ja megakiukku sisällä mielessä ei oikein kuulosta johtamistaidolta, jota tossa nyt haetaan. Työpaikat ei ole mitään kyseenalaistamattomia sotilashallintoja, joissa ihmisten kanssa ei voisi keskustella ja neuvotella rakentavasti kyseenalaistaen oman esimiehensä kanssa. Mua itseäni ainakin vituttais, jos mun esimiesasemassa oleva alainen joka on LÄHEMPI esimies ongelmatapaukselle, ei halua, osaa, pysty tai kykene minkäänlaisiin pelinavauksiin, päätöksiin ja näyttöihin esimiestaitojen suhteen. Ei TJ:n voi mun mielestä olettaa ratkovan tai varsinkaan avaavan pelejä kaikkien alempien tasojen henkilöstöpoliittisten ongelmien suhteen. Vastuu toimista on mielestäni lähimmällä esimiehellä, joka sitten verifioi päätöksensä yksityiskohtineen TJ:llä.

Eli nyt se suu auki, saatana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Viddu! Mä olen sanonut suorat sanat jo kahdesti, kaksi kuukautta sitten ja toissapäivänä. Kyllä TJ tietää mitä mieltä minä olen, ja olen sanonut myös että se on nyt TJ:n käsissä tehdä päätös, mä olen mielipiteeni sanonut. Ei se osaa/pysty/jaksa/viitsi. EMT.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ En toki tiedä miten olet mielipiteesi ilmaissut, mutta täällä kirjoittamasi perusteella se ei ehkä ole ollut paras mahdollinen tapa. Mitä jos oikeasti kirjaisit asiat ylös ja ehdottaisit jotain ratkaisuja, sen sijaan että vaatisit niitä TJ:ltä? Ja tietysti kaikki kirjallisena myös, että on tarvittaessa mustaa valkoisella... Ehkä TJ löytäisi sitten sen munansa ja kykenisi tehdä jotain.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onneksi minun ei ole pakko viettää joulua. Jää kaikki oheishihhulointikin pois.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin. Mua vähän ihmetyttää että mitä se sua sinne huoneeseensa pyytää vartin välein kahvia juomaan ja juoruja kuuntelemaan, ellei se halua sulta sitä otetta asiaan koska on itse impotentti homo.

Homohomohomohomo! Munaton homo! Noin mä sen asian sille esittäisin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eipä Elppa sille mitään voi jos TJ on vetelä vanukas. Yli ei voi kävellä ja jos Elpan kanta on tehty selväksi niin eihän jäljelle jää kuin odottaminen ja TJ:n töniminen oikeaan suuntaan. Vituttaa varmasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miksi se vituttaa elppaa? Laskeeko se hänen palkkaansa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missähän pikkufirmoissa te työskentelette?
En sitten tiedä onko 5000 työntekijää parempi..

Kaikkia ei koskaan käsitellä silkkinaskoin kuin mua,
siksi mukava aukoa tåällä päätään, kun ei irl ole mitään puolustettavaa,
ainoa mikä merkitsee että rahaa tulee tilille, en voisi vähempää välittää
työkavereista, välitän jopa teistä enemmän koska vain osan tunnen..

EK ja muut työmarkkinaosapuolet taisi kusta omille nilkoillee?

Vaiko mitäkö on hän mieltä?

Ja kukahan haluaisi paskaa kopioida?
Pyyhin Netikettiin..
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Hups. Tämän kämpän tuleva vuokra ensi vuodelle on 1004 €/kk :shock:

Aivan käsittämätön hinta tämän tasoisesta luukusta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:Miksi se vituttaa elppaa? Laskeeko se hänen palkkaansa?
Dorka.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siivosin mailiboksia, se kävi kätevästi delete-näppäimellä.

Olen muka tulossa kipeäksi, kurkkua karheltaa ja yskittää ja aamulla tuli vilunväristyksiä. En kyllä nyt suostu kipeäksi kun lauantaina pitää mennä mezään. Ja menen vaikka pää kainalossa. Prkl.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Postimyynti ei ollut tuonut kummitytölle tilattua joulukalenteria.
Kummisetä (=mä) pistettiin asialle kalenteria etsimään.
Mistähän löydä PetShop kalenterin ja onko niitä enäännnn. Pitänee aloittaa etsintä Prismasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Aloita huipulta. Toys R Us.

Lastenlinnan juhlat juhlittu. Oli kivaa. :]
Kotiuduttiin kassi täynnä nimeltä mainitsemattoman jääkiekkojoukkueen fanitavaraa ja vuosikirja täynnä nimmareita (ipana ei luovuta sitä edes hyllylle/pöydälle laitettavaksi vaan leikkii tuolla kirja kainalossa).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gaia kirjoitti:Hups. Tämän kämpän tuleva vuokra ensi vuodelle on 1004 €/kk :shock:

Aivan käsittämätön hinta tämän tasoisesta luukusta.
Onse ainakin muualla kuin Helsingissä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Morjensta.

Tsiikatkaas snadisti ainaki mitä hommari on skriivannu meitsin blogiin, "Stadinarskan sanomat..."

On siis niin sikasiistii, kliffaa hei... stadin slangia skoijisti.

Enkä saletisti dallaa Tölikkään vaan kööraan maffina. Dösä on raisin galsa.

Mut nyt kundit ja gimmat leesaan mun palstaa ja Homen proggista. Ihan beisik-juttu. Siel oli ihan kreisi meno.

Ei muuta ku rasvaa fledaan ja sit baanalle.

Mä en kupita, mut varmaan heitän kokiksen tai borkat huiviin!

STADINARSKA
ninnithequeen

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:Hups. Tämän kämpän tuleva vuokra ensi vuodelle on 1004 €/kk :shock:

Aivan käsittämätön hinta tämän tasoisesta luukusta.
Sä oot käyny meillä. Lisää tohon 170e...
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Hups. Tämän kämpän tuleva vuokra ensi vuodelle on 1004 €/kk :shock:

Aivan käsittämätön hinta tämän tasoisesta luukusta.
Sä oot käyny meillä. Lisää tohon 170e...
Se on jo koomista.
Sulla on kymmenkunta neliötä vähemmän kuin tässä. No, sauna toki mutta sijainti on kans sellainen, että kilpailee jumbosijasta Suvelan kanssa.
Dumis

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:....
Moi :h:
Moi!

Arvatenkin yrität kysyä toinko mitään? Vastaus on että en tuonut mitään, edes sitä lahjaa lauantain sankarille, kun ei ollut Spursin paitaa M-kokona :?

Laittelen kuvia feissariin kun jaksan, pitänee karsia kännikuvat pois kun kaikki eivät halua kuviaan naamikseen. Olis yks aivan tosi kova videokin hotellin "jatkoilta" jossa pojat reenas vähän Spursin kannatuslaulua :D
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulle tuli klo 15.43 puhelu, johon en ehtinyt juuri sillä hetkellä vastata. Kuusi minuuttia myöhemmin soitin numeroon, josta oli soitettu ja vastassa oli tiedote "Numero ei ole käytössä. Tarkista numero".
Outoa?
SikaMika

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uuuuhh, tiukka työpäivä takana. Istuin 6 (kuusi) tuntia joulupuun (kuusi) viereen sijoitetulla penkillä joulupukin kamppeet yllä odotellen kiusattavia pikkulapsia. Kolme ekaa tuntia meni sormia pyöritellessä (kirosin sitä, että olin viskannut koulumateriaalit viime hetkellä pois laukusta ennen lähtöä) mutta sitten niitä penskoja alkoi paukkaamaan sisään tasaiseen tahtiin koko loppupäivän - 1 (yksi) kappale tunnissa. Tuli melkoisesti hintaa per mukula, kun ko. firmaa laskutetaan keikasta 750€. Hyvää joulua vaan!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei löytynyt PetShop joulukalenteria, etsin melkein 3 tuntia.
Soitin 6v kummitytölle, että josko HelloKitty joulukalenteri kelpaisi.
Vastaus oli "JOO, SE ON IHANA. ÄITII MÄ SAAN HELLOplaplaplaa tuut tuut tuut". Onneksi on (ainakin vielä) helppo vaatimuksiensa kanssa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin