Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ah, se on täällä :h: joulukuu :h:

Tänään rynnistän kaupoille ostamaan joulukoristeita :)

Ihanaa huomenta kaikille!
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Lastenlinnan joulujuhla :h:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla iski eilen joulufiilis, ja kävin hakemassa kotiin joulukukkia. Sitten aloin rakentamaan piparkakkutaloa ja joulufiilis meni ohi. Vitun piparit!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exsu kirjoitti: Mulla iski eilen joulufiilis, ja kävin hakemassa kotiin joulukukkia. Sitten aloin rakentamaan piparkakkutaloa ja joulufiilis meni ohi. Vitun piparit!
Mä ajattelin tällä viikolla alkaa keitellä piparitaikinaa... taidan kyllä jättää piparitalon tekemisen väliin ja tyydyn niihin piparkakku-ukkoihin ja -akkoihin.
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä en ole vielä koskaan onnistunut tekemään tai syömään kenenkään muunkaan tekemänä HYVIÄ kotitekoisia pipareita. Niistä ei vaan millään saa tarpeeksi ohuita ja paksut piparit ovat ällöjä.

Onneks on olemassa näitä:
Kuva

:)
Gaia

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Nuo ruotsalaiset ovat lähimpänä täydellisyyttä sikäli kun pipari voi olla täydellinen eivätkä yhtään ylimausteisia. Kokeile. Alle kahden euron kokeilu :D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä höystän aina pipareita appelsiinilla ja mantelilla :) Omaan makuun taasen parempi kuin perinteiset.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Syön vain piparitaikinaa, valmiit on aina pahoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en edes syö pipareita kun niissä on vehnää. Olisin vaan halunnut sellaisen sievän talon. Päädyin lopulta istumaan vittuuntuneena meidän ruokasalissa ja pursottamaan piparmintun makuista koristemössöä suoraa suuhuni.
masa

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Päädyin lopulta istumaan vittuuntuneena meidän ruokasalissa ja pursottamaan piparmintun makuista koristemössöä suoraa suuhuni.
Sano vielä että olit alasti ja piparminttumössöä oli jokapuolella kroppaasi, niin mielikuva on täydellinen.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exsu kirjoitti:Mä en edes syö pipareita kun niissä on vehnää. Olisin vaan halunnut sellaisen sievän talon. Päädyin lopulta istumaan vittuuntuneena meidän ruokasalissa ja pursottamaan piparmintun makuista koristemössöä suoraa suuhuni.
Karppaatko sä vai ootko muuten vain ruokarajoitteinen? Mä leivon mm glögi-iltaa varten ja joululahjaksi saksaan. Sitten toivon avokin syövän kans niitä paljon. Mähän en myöskään syö yleensä noita jauhoja, mutta on se kiva silti leipoa :)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ toimii *lääh*
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haha! Pitää ehkä jatkaa askartelua tänään, sain juuri inspiraation miehen mobiilijoulukalenterin ekaa luukkua varten. :wink:

Milli: Olen allerginen vehnälle, kai. Tai ainakin saan siitä ihottumaa ja siitepölyaikaan myös hengitystieoireita. Ei sitä ole tutkittu sen tarkemmin, mutta välttelemällä pysyy oireet pois, mikä riittää mulle. Keliakiatestit näyttää negaa, joten olen spotannut vehnän ykkössyylliseksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DitaVonShagwell kirjoitti:^ toimii *lääh*
:D

And the candy cane goes ... where?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oh behave!
masa

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

DitaVonShagwell kirjoitti:^ toimii *lääh*
Niinku joku tommonen?

Kuva

Kuva

Alkaa tässä tosiaaan tekemään piparia mieli..
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exsu kirjoitti:Haha! Pitää ehkä jatkaa askartelua tänään, sain juuri inspiraation miehen mobiilijoulukalenterin ekaa luukkua varten. :wink:

Milli: Olen allerginen vehnälle, kai. Tai ainakin saan siitä ihottumaa ja siitepölyaikaan myös hengitystieoireita. Ei sitä ole tutkittu sen tarkemmin, mutta välttelemällä pysyy oireet pois, mikä riittää mulle. Keliakiatestit näyttää negaa, joten olen spotannut vehnän ykkössyylliseksi.
Mobiilikalenterin kuulosta hyvältä.. mä laitoin avokin joulukalenteriin konvehtien lisäksi imeliä rakkaudentunnustuksia ja hieronta sekä Steak&BJ-lahjakortteja :D

Helpostihan sitä pystyy olemaan ilman vehnää :) Mullakin on kaikenkaikkiaan paljon parempi olla ilman vehnää, sokeria jne..
ninnithequeen

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Koivuntuoksuisesta aamusaunasta tultu, ihana olo. Tänään kaivetaan viimeinenkin joulukoristelaatikko esiin (vasta 1/5 koristeltu ja silti jo ihan jouluista).
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taidan olla vähän väsynyt, nukuin tosi huonosti. Tästä ketjusta jäi päällimmäisenä mieleen, että Millin avokilla on syöpä :oops:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tälläinen löytyisi kaapista valmiiksi, oli toissavuoden joulukalenterimatskuja varten.

http://www.boutique-loulou.com/product_ ... =206&h=310

äh, en osaa laittaa tuota kuvaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The plot thickens :D

Tää vittuttamis-topikissa mainitsemani työkaveri oli laittanut TJ:lle klo 01 yöllä viestiä, josko voisi pitää kesälomapäiviä loppuviikon ja ensi viikon. Pomo oli vastannut että ei käy, on silti tänään pois. Ilmoitti mulle (TJ) että nyt tää tyyppi on sitten laittomasti poissa. Kysyin että "montakohan kertaa saa olla luvattomasti pois töistä ennenkuin asialle tehdään JOTAIN?", TJ kohautti vain hartioitaan. Oli eilen asian kanssa tekemisissä kuulemma yli puoli päivää, nyt vain vituttaa.

Noo.. ei tää pulju onneksi kaadu, vaikkei yhtä saamatonta saadakaan töihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

TJ ei oikein hanskaa hommaansa, mutta tosiaan sun varmaan kannattaa antaa asian olla.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

swirl kirjoitti:Taidan olla vähän väsynyt, nukuin tosi huonosti. Tästä ketjusta jäi päällimmäisenä mieleen, että Millin avokilla on syöpä :oops:
:shock:
lisää kahvia sulle .)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:TJ ei oikein hanskaa hommaansa, mutta tosiaan sun varmaan kannattaa antaa asian olla.
Niin mä annankin, se kutsuu mut 15 min välein käymään sen huoneessa kertoen mulle käänteet. En kommentoi, myhäilen vain.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joulukuun ensimmäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:TJ ei oikein hanskaa hommaansa, mutta tosiaan sun varmaan kannattaa antaa asian olla.
Mä en olisi hiljaa, vaan pyytäisin TJ:n rakentavaan keskusteluun asian tiimoilta. Ei siis mitään mutku mä haluuuu-uuu-uuun -nillitystä tai TJ:n vähättelyä, vaan perusteltua, faktaan pohjautuvaa keskustelua tilanteen aiheuttamista ongelmista. Itselle ensin selkeästi paperille ylös ne kaikki vaikutukset mitä tilanne aiheuttaa niin itselle kuin työyhteisöllekin, sekä muutama hyvä ehdotus asian hoitamiseksi. Jos tähän ei pysty, sitten kannattaa lopettaa nillittäminenkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin