Torstaina Tallinnaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yhtiön pikkujoulut.
Paras päivä ikinä.
nokkaelain

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Riemumieli kirjoitti:Yhtiön pikkujoulut.
Ei, ei taas. Oli jo firman pikkujoulut Tallinnassa yhdistettyinä kaverin polttareihin. Ohjelmassa rallia, syöminen keskiaikaisesssa ravintolassa ja paljon runkkaamisaiheisia keskusteluja.

(Oikeasti, kävi sääliksi taksikuskia.)
Gaia

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, Googlebot, Googlebot

Tulee mieleen manaus elokuvasta "Beetlejuice" :D
Dumis

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perhana kun on veto veks, ettei nyt vaan tulis kipeeks, peekele.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sunnuntainapas.

Vähän veto pois, tuli nukuttu vähän liian vähän, eiköhän tämä kahvilla korjaannu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

En lähde Tallinnaan, mutta lähden töistä klo 12.00. Pientä luksusta sekin! Ja illaksi on tarjolla vähän suurempaa luksusta hyvän ruoan muodossa.
ninnithequeen

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tytsän huoneen raivaamista synttäripileitä varten, lisää papereiden allekirjotuksia, ja jos sais noi taulut ja hyllyn seinälle ni makkari olis vihdoin valmis...
NuoriD

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En lähde Tallinnaan enkä edes Tampereelle, mutta tyttärelle ja sen kaverille ostin liput Enrique Iglesiaksen konserttiin.

Ompahan seuraavat kuukaudet hyvä kiristysmahdollisuus, jos läksyjen teko ei kiinnosta. :twisted:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Millin avatar on ihan liian Geetsumainen, tuli kävä :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähtisin Tallinnaan, muttei yksin viitsi. Jos vaikka sensijaan menisi lounasruokalaan mättämään salaattia naaman.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin eilen salilla fysioterapeutin ohjeita uhmaten ja nyt saan kärsiä siitä... pää ei käänny ja lapaluiden välissä on taas puukko. Vaikka tein jalkatreenin saattana. Olen ehkä maailman jäykin tyyppi.

Tekis ihan kamalasti mieli pelata Final Fantasy seiskaa tai kasia. Ehkä mieluummin kasia. Silleen vähintään kolme vuorokautta putkeen, alusvaatteisillaan, Pepsi Maxilla ja roiskeläppäpizzoilla varustautuneena. Harmi, että viikonloppuna on muuta tekemistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:Olen ehkä maailman jäykin tyyppi.
Hiukan epäilen tuota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Lähtisin Tallinnaan, muttei yksin viitsi. Jos vaikka sensijaan menisi lounasruokalaan mättämään salaattia naaman.
Olen pahoillani viime kerrasta paska reissu, huono ruoka ja huonot matkakumppanit! Syyynä lienee se että menimme ryssä juottolaan ja taisimme olla puoliryssiä matkakumppanitkin..

Olen menossa poikien kanssa Baltic Princess risteilylle loppiaisena, maissa vähän aikaa..
Käytän jonkun muun bonuksia vaikka itseltäkin laukeaa 4500 pistettä Siljan bonuksista.. :(

Nollauutinen?
Bluntly kirjoitti:
swirl kirjoitti:Olen ehkä maailman jäykin tyyppi.
Hiukan epäilen tuota.
Minäkin, en ole venytellyt puoleen vuoteen..
Ainoa paikka minkä pitäisi jäykistyä on sitten taas usein levossa..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan aanus tän kurkun kanssa, uskallankohan mennä salille. Vittu, sitten ei tulis käytyä kertaakaan tällä viikolla jossen nyt mene.
NuoriD

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos lähdet sinne kipeänä sätkimään, niin ei se kunto siitä ainakaan nouse.
Dumis

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Jos lähdet sinne kipeänä sätkimään, niin ei se kunto siitä ainakaan nouse.
Joo en mennyt, ei oo energiaa. Pieni köhä saattaa lähteäkin, mutta nyt tuntuu ettei taida olla siitä kyse, vaan vähän enemmästä.
Perskutti, ei mul oliskaan ollut mitään viikonloppuna :tiistai:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos lähdet sinne kipeänä sätkimään, niin ei se kunto siitä ainakaan nouse.
Joo en mennyt, ei oo energiaa. Pieni köhä saattaa lähteäkin, mutta nyt tuntuu ettei taida olla siitä kyse, vaan vähän enemmästä.
Perskutti, ei mul oliskaan ollut mitään viikonloppuna :tiistai:
Keikkaa ajattelen PASKA ajoitus! :boohoo:

Mäkin missaan mun suunnittelemat (paikkavaraukset, safkat, aktiiviteetit, parit extempore-vierailut jne.) pikkujoulut huomenna. Mä olen sitä mieltä että jos on sairaslomalla, ei hummata vaikka työkaverit kovasti yrittävät saada mukaan. En riskeeraa sunnuntain Taltsun reissua mistään hinnasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin just häpäisemässä itseni pikkujoulujen tanssitreeneissä... :oops:

Edit: Ja sillä välin oli sähköpostiin tupsahtanut tämä:

Tule tekemään parempaa maailmaa paremmalla johtajuudella Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumiin!
Mielestäni edelläkävijyys on merkittävässä määrin mielenkiintoisempaa ja innostavampaa kuin perässä hiihtäminen – myös johtamisessa.
Olen perustamassa täysin uudenlaista yhteisöä, johtamisen foorumia, johon kutsun mukaan sinut ja organisaatiosi oivaltamaan ja synnyttämään yhdessä uuden aallon johtajuutta. Tule mukaan edistämään rohkeaa ja innovatiivista johtamisajattelua sekä haastamaan itsesi ja koko yhteisö johtajuuden jatkuvaan uudistamiseen.
Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumi tarjoaa johtamiseen
- uusia tulokulmia
- poikkitieteellistä ja -taiteellista haastamista
- innostavia kokemuksia sekä
- rennon, energisen, vuorovaikutteisen ja innovatiivisen ilmapiirin
Foorumin teemoissa tulee näkymään johtamisen näkövinkkelistä alustavasti mm. rohkeus unelmoida, suhde kirjallisuuteen, muutos, strategian merkitys, sosiaalinen media, taide & design.
Ensimmäisen jäsentapaamisemme teema 2.2.2011 on "ROHKEUS UNELMOIDA" ja teemaan tempauttajina toimivat mm.
Anssi Tuulenmäki, Aalto University, MIND - Kyky unelmoida on kilpailuetu
Reidar Wasenius, BRIIM Finland - Mielen ja luovuuden kehittäminen
Eeva-Maria Kytönen ja Arto Miekkavaara, Results Coaching Systems - Aivot ja johtaminen

Osoitteesta aaltoee.fi voit ladata esitteemme ja saada tarkempaa tietoa sekä ilmoittautua mukaan! Liity saman tien rohkeasti ensimmäisten pioneerijäsenten joukkoon luomaan yhdessä jotain uutta ja ainutlaatuista!
Tervetuloa mukaan!
Mika Tenhunen
unelmaisäntä


Oonko mä ainoa jonka mielestä tää vaikuttaa BS-bingon unelmatilaisuudelle? Globalisaatio! Imago! Tendenssi! Stategia! Visio! Synergia! Innovaatio!
Ja oikeesti: U N E L M A I S Ä N T Ä *myötähäpeä-hymiö*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Yhtiön pikkujoulut.
Joko sait piparia? Kerro jo!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Gaia

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Myin huuto.netin kautta rakkaan 80-luvun ruokailuryhmäni venäläiselle naisihmiselle (ei mahdu uuteen kotiin :( ).
Se noudettiin tänään. Hakija oli niin käsittämättömän kaunis että olin hetken aikaa aivan mykkä :shock:
Manaaja

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Myin huuto.netin kautta rakkaan 80-luvun ruokailuryhmäni venäläiselle naisihmiselle (ei mahdu uuteen kotiin :( ).
Se noudettiin tänään. Hakija oli niin käsittämättömän kaunis että olin hetken aikaa aivan mykkä :shock:
Puhuiks se suomee? Oliks rengastettu? Onks puhelinnumeroo?
Gaia

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Joo. En kattonu. On. :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja huima »

Gaia kirjoitti: Hakija oli niin käsittämättömän kaunis että olin hetken aikaa aivan mykkä :shock:
pics?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Gaia kirjoitti: Hakija oli niin käsittämättömän kaunis että olin hetken aikaa aivan mykkä :shock:
pics?
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Torstaina Tallinnaan

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oli aika köyhä matsi toi IFK-sputnikit, nukuin ekan erän :D
Perusvoitto ja pisteet städiin, kakkostila liigassa lämmittää.

Nyt pitäs vielä tiskaa ja ripustaa pyykit, olisin valmis sänkyyn jo.
Vastaa Viestiin