Perskutarallaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Täällä siivousta ja herkkujen tekoa tytsän synttäreitä varten.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SABATON!

Tänään tavalle, tiedossa huikee ilta. Jos vaan kondis kestää, aamufiiwiksen perusteella akuutein kipeän olon-fiiwis olisi ohi, mutta ei nuolasta vielä. Ei ollut kurkku kovin kipeä, mutta vähän kyllä. Noh, ehkä sitä muutaman wiski-desin saa kuitenkin kumottua ennen Sabatonia.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uudenvuoden vietosta vielä mitään hajua, tai ehkä vähän. Pari mietinnän arvoista vaihtista olis; Amorphis+Ensiferum treella tai sitten ehkä pippalot jossain siltamäessä. Ellei nyt jotain parempaa ilmene, viime vuotiset vuodenvaihtobileet meni vähän hassusti, tai päättyi.
masa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Uudenvuoden vietosta vielä mitään hajua, tai ehkä vähän. .
Mulla ois semmonen 700 tonnia kiviä jotka pitäs siirtää pois. Ota vaikka koko kaveriköörisi mukaan, niin pidetään itsemme lämpiminä uudenvuoden yön. Oma hakku, rautakanki ja leka mukaan.

Käytin auton B-huollossa. Makso 101 euroa. Sweet.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Juuei, talven olen pyhittänyt levolle raksailusta, keväällä sit taas oman liiterin kimppuun.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermille tiedoksi, etten saanut edes joulupipareita.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sitä se teettää, kun ei ymmärrä viinaa juoda.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Twistailin about to be -kummipojan rauhalliseksi Elviksen tahtiin toimistolla. Mun pikkuinen ja siskon pikkuinen voivat onneksi olla vaivatta samassa tilassa. Mimi oli alkuunsa tosi mustis... nyt se vaan makaa vieressä ja vahtii :) Ihana.
Gaia

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kyllä Fiesta on kätevä muuttoauto! :]
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:Kyllä Fiesta on kätevä muuttoauto! :]
Viimex kun kuului muuttokommenttia kaarasta niin se meni jotenkin näin: "en enää ikinä osta alle V70-kokoluokan kiesiä" :D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Gaia kirjoitti:Kyllä Fiesta on kätevä muuttoauto! :]
Niin on muuten Puntokin :)
Zeb

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

DitaVonShagwell kirjoitti:Niin on muuten Puntokin :)
Mitään muuta kätevää siinä ei sitten olekaan.

t. Yhden Punton kokemuksen syvä rintaääni
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Meijän edesmenneeseen Puntoon mahtu helposti 46 tuuman töllö!

Tästä on tulossa superpaska päivä. En oo nukkunut paljon yhtään ja kaikki vituttaa. Avauduin duunipaikan aulassa jollekin akalle. Ylempiin kerroksiin ei mee hissi ennen ysiä ja mä olin siellä kasin aikaan pyrkimässä omalle työpaikalleni ja taas kerran joku innokas idiootti tulee selvittämään, että kun ei sinne asiakkaat pääse. Vittuako mä siellä kasin aikaan tekisin jos oisin menossa ylempiin kerroksiin. Sanoin sille akalle varsin ilkeällä äänensävyllä, että oon ollut täällä yli seittemän vuotta duunissa enkä jaksais joka vitun aamu selvittää sitä jollekulle. Nyt vähän nolottaa, vaikka joka aamu vituttaa, kun joku tulee inisemään, että mitä sä täällä teet.

Mä luulen, että tää vitutus vaatii megalomaaniset perseet olalle.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Zeb kirjoitti:Mitään muuta kätevää siinä ei sitten olekaan.

t. Yhden Punton kokemuksen syvä rintaääni
Sä alat kuulostaa mun puolisolta .. :think:

Se on kyllä niin täynnä niitä "tyyppivikoja" .. viimeisin oli se, kun pyyhkijästä tipahti jokin osa irti, pallonivel tms.. sen korjaaminen olisi tiennyt useamman huntin keikkaan korjaamolla. Avokki ja sen isä korjas sen pultilla, mutterilla, ruuvilla, kahdella 10 mm prikalla ja 5 senttisellä. Auton arvo tuplaantuin
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onneks olo on paranemaan päin, tahtois salillekin, harmi vaan ettei kerkiä. Ens viikolla sitten kovaa reeniä. Itsepäisyyspäivä menee töissä normipäivänä, sopii hyvin budjetin paikkaamiseen.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Hyvä :)
Hitsi kun itsekin malttaisi parannella itsensä.. miksi se on niin vaikeaa malttaa olla urheilematta?
Zeb

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

DitaVonShagwell kirjoitti: Sä alat kuulostaa mun puolisolta .. :think:

Se on kyllä niin täynnä niitä "tyyppivikoja" .. viimeisin oli se, kun pyyhkijästä tipahti jokin osa irti, pallonivel tms.. sen korjaaminen olisi tiennyt useamman huntin keikkaan korjaamolla. Avokki ja sen isä korjas sen pultilla, mutterilla, ruuvilla, kahdella 10 mm prikalla ja 5 senttisellä. Auton arvo tuplaantuin
8) Hyvä että teillä on korjaajia omasta takaa, niitä nimittäin tarvitaan.

Juu, meillä oli yksi Punto, kun tuo yksi TSI-mies sai kolaroidun 90-lukuisen halvalla ja korjasi kolarivauriot. Ja sitten perään aika paljon muutakin kun se aina hajosi. Lisäksi se oli ihan hirveä ajaa, traktorin ketteryys yhdistettynä polkuauton vakauteen. Kääntösädekin oli minusta paljon isompi kuin esim. nykyisessä C-mersussa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti: No arvatkaa miltä näyttää parisänky lyhytperäisessä kadetissa. :)
:)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Zeb kirjoitti: 8) Hyvä että teillä on korjaajia omasta takaa, niitä nimittäin tarvitaan.

Juu, meillä oli yksi Punto, kun tuo yksi TSI-mies sai kolaroidun 90-lukuisen halvalla ja korjasi kolarivauriot. Ja sitten perään aika paljon muutakin kun se aina hajosi. Lisäksi se oli ihan hirveä ajaa, traktorin ketteryys yhdistettynä polkuauton vakauteen. Kääntösädekin oli minusta paljon isompi kuin esim. nykyisessä C-mersussa.
Juu, onneksi on. Avokin isä on mekaanikko, että .. jos se on pärjännyt lentokoneiden kanssa, niin kyllä se yhtä Puntoa huoltaa :D Ne ovat tehneet vaikka mitä korjauksia nyt itse sille.
Kesällä tosin joutui itse kustantamaan isomman korjauksen jarrujen jäädessä laahaamaan ja öljypohjan lahoamisen takia.
Gaia

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kyllä Fiesta on kätevä muuttoauto! :]
Viimex kun kuului muuttokommenttia kaarasta niin se meni jotenkin näin: "en enää ikinä osta alle V70-kokoluokan kiesiä" :D
Tää on luettavissa myös niin jos on taitava :wink:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Sitä se teettää, kun ei ymmärrä viinaa juoda.
Niinpä kai. Onneksi en kuitenkaan jäänyt Tallinnaan, koska minua ei päästetty laivaan liiallisesta humalatilasta johtuen niin kuin eräs yksikön päällikkö. Liekö kuitenkin päässt putkaan, tarina ei kerro.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Sitä se teettää, kun ei ymmärrä viinaa juoda.
Niinpä kai. Onneksi en kuitenkaan jäänyt Tallinnaan, koska minua ei päästetty laivaan liiallisesta humalatilasta johtuen niin kuin eräs yksikön päällikkö. Liekö kuitenkin päässt putkaan, tarina ei kerro.
No mut varmasti sai piparia11
Zeb

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Dumis kirjoitti:Viimex kun kuului muuttokommenttia kaarasta niin se meni jotenkin näin: "en enää ikinä osta alle V70-kokoluokan kiesiä" :D
Nyt tuli muutenkin ikävä omaa vanhaa T5-sotaratsua :(
So Hard

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:No arvatkaa miltä näyttää parisänky lyhytperäisessä kadetissa. :)
No melkoiselta perseraiskaukselta. Tuleva skabbari parka. Jos tarkoitit Kadettia, niin vain keskinkertaiselta perseraiskaukselta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

YT:t ohi, 12% Suomen työvoimasta lähtee rajoittamattomalle lomautukselle. Ensiviikolla saa tietää kuuluvansa tuohon joukkoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin