Perskutarallaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä Passat on yksinhuoltajamagneettimallina etevä muuttoauto. Siellä on jo yksi pöytä kyydissä, ja kohta sinne menee putkikassi, 2 tietokonetta, Xbox, PS3, n+1 muovikassia, pari lamppua, leikkirummut, olkalaukku ja määräämätön määrä viinaa seuraksi. Eikä tarvitse edes pitää suojaverhoa sisäänkelattuna!
masa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Kyllä Passat on yksinhuoltajamagneettimallina etevä muuttoauto.

Ootko iskenyt ninnin?
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Kyllä Passat on yksinhuoltajamagneettimallina etevä muuttoauto. Siellä on jo yksi pöytä kyydissä, ja kohta sinne menee putkikassi, 2 tietokonetta, Xbox, PS3, n+1 muovikassia, pari lamppua, leikkirummut, olkalaukku ja määräämätön määrä viinaa seuraksi. Eikä tarvitse edes pitää suojaverhoa sisäänkelattuna!
:shock:
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä Passat on yksinhuoltajamagneettimallina etevä muuttoauto.
Ootko iskenyt ninnin?
Äh, tää nyt oli jotenkin niin käsittämättömän huono ettei tähän edes pysty vastata.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kyllä Fiesta on kätevä muuttoauto! :]
Viimex kun kuului muuttokommenttia kaarasta niin se meni jotenkin näin: "en enää ikinä osta alle V70-kokoluokan kiesiä" :D
Tää on luettavissa myös niin jos on taitava :wink:
Onnellinen hymiö sai luulemaan että oot onnistunut penkkejä taittelemaan niin että kaikki pikkurojut on saatu ihkusti mahtumaan kiesiin.
So Hard

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onk mä ainoo jolla Hesarin nettisivut sekoilee?
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:Kyllä kyse oli ihan näistä autonrakastajien tuotoksista. :)

"Wir leiben autos" vai miten se meni?
..lieben
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niin ja Autos.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

So Hard kirjoitti:Onk mä ainoo jolla Hesarin nettisivut sekoilee?
Täällä ainakin toimii. Saat rangaistuksen tilauksen irtisanomisesta!

Edit: ei toimikkaan

Service Unavailable
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Sola »

Upeeta, tänään pääsee mimmiporukalla mökille! Saunomista, liikaa ruokaa sekä herkkuja ja ehkäpä otetaan pienet hutikatkin.
Ollaan me varauduttu ulkoilupuvuillakin ja tarkotus ois tehä parit juoksulenkit ja sen päälle taas vähän saunomista.
Mä olen odottanut tätä reissua kun kuuta nousevaa :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Carpet munching?
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Well, I've been lickin' this carpet for 3 whole hours and I don't feel like a lesbian.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Noh, noh, Kepu, Kepu. Ymmärrän, että kielitaito ei maaseudulla merkitse mitään, mutta arvosta kuitenkin toisten osaamista.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Helsingissä ja koko uudellamaalla on tappokeli tänään. Lahden tiellä oli kolme erillistä onnettomuutta 300 metrin matkalla kehäygösen rampilta lahteen päin. Tiet on kuin luistinrataa ja näkyvyys todella surkea.

Autoilevien pitkänmatklaisten kannattaa lähteä kotiin nyt. Neljän ruuhakassa menee muuten loppuilta.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei vittu, just olin nauramassa että eihän mun tartte autoilla kuin kotia, mutta sitten muistin että olin luvannut hakea broidin kantsusta luokseni aloittelemaan töiden jälkeen :D Tän siitä saa kun on vahingoniloinen...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kohtalotoverille, eli Swirlille, terkkuja. Tänään vituttaa kaikki. (Paitsi ehkä se että sain enemmän veronpalautuksia, ku olin muistanukaan..)

Mäkin avauduin vähän duunissa epäkohdista, vaikka en täällä kuulemma saakaan avata suutani, paitsi esimiesten välityksellä. No avasin anyway..ja nyt voi olla että siirtävät mun talvilomaa.. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Noh, noh, Kepu, Kepu. Ymmärrän, että kielitaito ei maaseudulla merkitse mitään, mutta arvosta kuitenkin toisten osaamista.
Otas nyt se rautakanki pyllystä vaan... :)
Hei, tämä on keskustelupalsta. Pitää iskeä takaisin, eikä puhua vain kangista vai oliko kyse freudilaisesta lipsahduksesta?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hähää, eipä tarviikaan hakea. Just tajusin että varmaan pitäs juoda kuumaa paljon nytten kun iltasella tulee juotua paljon kylmää kaljaa :beer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja paljon jää muistikuvia bändistä.

Onneksi taitaa mennä selvinpäin kun tuli himo päästä kokeilemaan lattiapenkkiä huomenna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:^ Ja paljon jää muistikuvia bändistä.
Kamera on sitä varten, tissiposki!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kerrankin niin että sain maksettua vuokran ja pari omaa laskua, tuli veronpalautukset ja minibonus rekrystä: tilllä on vielä rahaa! :cheer: Ei oo kauaa :roll:

Angina olikin mononukleoosi, eli pus pus vaan teillekin. Kiva ettei tartte antibioottia popsia ja kuumekin on jo laskenut.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Tuun kohta perästä, auraa tietä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuhiljaa alkaa silmiä väsyttämään monitorien tihrustelu, unohdin rillit kotiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti:Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Ota pienempi tie. Enemmän mutkia ja vähemmän liikennettä :D
Voi se tulla vielä hitaammaksi, mutta on huomattavasti hauskempaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin