Laphuantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On tämä. Tullut oltua Varkaudessa nyt jo kuutisen tuntia ja täytyy todeta että on nämä savolaiset naiset paljon ystävällisempiä ja antavaisempia kuin ne suomalaiset naiset siellä pk-seudulla. Täältähän saisi piparia enemmän kuin limakalvot kestää.
Dumis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Etkä pökkää!
ninnithequeen

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis, ne on vaan tyhmiä siellä ko suhun kahtelee.

Herätys klo 5:45, poika päätti aamuvellin jälkeen nukahtaa takasin ja mä olen juonut jo pannullisen kahvia. Ja raivannut tytön huoneen. Mitäs sitte. Tiskit varmaan, ei kehtaa imuroida tai pyykätä vielä.

Kymmeneltä tulee mansikkakakku johon kirjailtu kaunolla "Nita" ja kahentoista maissa voileipäkakku. Ja kaupassakin pitäis ehtiä juoksemaan.

Tyhmä aika, mee ny nopeemmin.
NuoriD

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kohta sorvaamaan. Muuten tulisi 19:n päivän putki joka päivä töissä, mutta harmittavasti tuo itsenäisyyspäivä keskeyttää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kohta sorvaamaan. Muuten tulisi 19:n päivän putki joka päivä töissä, mutta harmittavasti tuo itsenäisyyspäivä keskeyttää.
Money makes you funny.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kohta sorvaamaan. Muuten tulisi 19:n päivän putki joka päivä töissä, mutta harmittavasti tuo itsenäisyyspäivä keskeyttää.
Money makes you funny.
Rahanahneus ei ole hauska asia vaikka se naurattaakin.
Gaia

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

-5°, sataa lunta. Näyttäis ulkoilupäivältä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tänään on ihanan touhukas päivä, oon ollut pirteänä jo neljästä, löhönnyt ja katsellut telkkua, tein pitkän lenkin pikkuisen kanssa, heitin avokin töihin, lähdin käymään salilla (vain crossaamaassa).. nyt on menossa piparien paistaminen... yllätyn joka kerta kuinka hyvää tuolla reseptillä pipareista tulee :h: mä oon vaan niin hyvä kokki :)

Ihanasti kaikkea tekemistä ennen kuin lähden avokin töiden kautta ytimeen.. saan tänään vielä shoppailla lisää sisustusjuttuja, kivaa :) Koti on taasen vähän valmiimpi.

Ai niin.. pitäisi ommella vielä joulupöytäliina :)
CeDell Davis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Gaia kirjoitti:-5°, sataa lunta. Näyttäis ulkoilupäivältä.
NiiNpä. Eikun luistelemaan :)
CeDell Davis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ai niin... Tili notkuu valtion palauttamaa ilmaista lainaa. Mitäs sille tulis tehdä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

CeDell Davis kirjoitti:Ai niin... Tili notkuu valtion palauttamaa ilmaista lainaa. Mitäs sille tulis tehdä?
Tiistaina säbäkisoihin?! Meen väijyyn Suomen ja Ruotsin pelit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

CeDell Davis kirjoitti:Ai niin... Tili notkuu valtion palauttamaa ilmaista lainaa. Mitäs sille tulis tehdä?
Voin antaa tilinumeron. Kiitos :]
The great club outshines the individual, always and forever.
CeDell Davis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tiistaina säbäkisoihin?! Meen väijyyn Suomen ja Ruotsin pelit.
Katellaan... Ilmoittelen ajoissa. Perjantai ja lauantai lukittu, uh, päheetä :)
CeDell Davis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Elppis kirjoitti:Voin antaa tilinumeron. Kiitos :]
Ahahaaa... Ehkä mä harrastan kulutusjuhlaa mielummin :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei menny taas ihan niinku elokuvissa. Nooooh, rahalla saa ja hevosella pääsee...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tajusin just, että jos olen oikein ahkera ehdin hoitaa päivän "homman" parissa tunnissa, jolloin koko loppupäivä onkin vapaata. Jee. Täälläkin luvasssa ulkoilua ja jotain jumppailua, pitkällinen saunasessio salilla kuulostais hyvältä . Yllättävät vapaahetket(<)= huono suunnittelu, aah! 8)


Ostin Ru(o)honjuuresta Attituden greippi-bergamotti -tiskiainetta. Aika laimeeta litkua. Harmi, mutta tuoksu on hyvä.

Eikä ne veronpalautukset oo ilmasta rahaa, omalla työllään/tukien saamisella ne jokainen on ansainnu. Mun pitäis alentaa veroprossaa varmaan viidella, en vaan jaksanu. No ennen ens vuotta kuitenkin. Turha lainailla valtiolle kun korkoa ei makseta ;)(voitte korjata, jos maksetaan!11)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti: Ostin Ru(o)honjuuresta Attituden greippi-bergamotti -tiskiainetta. Aika laimeeta litkua. Harmi, mutta tuoksu on hyvä.
:shock:

Etkai sä oo joku puunhalaaja?!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos kysyit ton tosissas, musta kirjasi ei toivu enää edes päivityksellä.

Nuoruuteni oli yhtä puunhalaamista, ja joskus mentiin kyllä vähän pidemmällekin :oops:
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oi aikoja, oi tapoja!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kettutyttö huudettu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onko täällä tapahtunut mitään mainittavan arvoista viime aikoina?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

k€otisohvalla makaan ja suuntailen päivän ohjelmaa pistin lakanat pesuun kun kuivaushuoneessa oli vapaata, tukka pitäs leikata onhan joulupukilla maanantaina taas juhlapäivä!

Ei sen kummempaa ensi viikolla yhdet pikkujoulut ja seuraavalla kahdet peräkkäin to-pe ja lomille lomps!

Loppiaisena sitten risteillen Rääveliin..
Ehkä joulunalusviikolla piipahdus sinne?

Kohta parturiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulla taas on se ongelma, että elämä menee ihan niinku elokuvissa. Mitä kauemmin oon eläny, sitä vakuuttuneemmaks oon tullu siitä, että se tyyppi, joka sano, ettei elämä oo kuin elokuvissa, oli väärässä. Tai sitte se on kattonu eri leffoja ku mä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tärisyttää, oli aika nappi-ilta eilen. Tänään uudestaan, nyt kaverin kolmekymppisiä juhlimaan, onneks siellä on sauna.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laphuantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bodyshopin Pink Grapefruit vartalovoide - haisen ihan lonkerolta :roll:
Saan kyydin Salmixeen, luxus!
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin