Lippu salkoon. Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lippu löytyi ja salko on pystyssä.
Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huh.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Voin kertoo et on ihan vitun rankkaa keskustella ihmisen kanssa joka tahalleen tai tahtomattaan käsittää kaiken mitä sanon niin ihan päin vittua. Ei oo kyllä tollasta ihmistä ennen tullut vastaan. Mä en jaksais jatkuvasti olla selittelmässä et eiku en mä sitä noin tarkottanut vaan tällein kuten sanoin ja liiba laaba.
Ihan vitun raivostuttavaa ja mä en ymmärrä miks mä en sano sille et tässä sulle sukset ja suksi niillä vit.. eiku kuuseen samantien.
Notta ihan vitun hyvää itsenäisyyspäivää vaan itse kullekkin. Saatana.
Manaaja

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Selibaatti pelastaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Tässä mihinkään seksiin asti jumalauta oo ees päästy. Eikä muuten päästäkkään tällä menolla.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minusta olisi yksinkertaisempaa nussia huoria.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:^Tässä mihinkään seksiin asti jumalauta oo ees päästy. Eikä muuten päästäkkään tällä menolla.
Öööö. Siis megalomaanisia perheriitoja jo edes ennen seksiä? Muuta Varkauteen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^Senkus nussit. Mikäs sua siinä estää?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:^Tässä mihinkään seksiin asti jumalauta oo ees päästy. Eikä muuten päästäkkään tällä menolla.
Öööö. Siis megalomaanisia perheriitoja jo edes ennen seksiä? Muuta Varkauteen.
Ton tyypin kanssa siitäkin tulis varmaan kinaa jos mä sanoisin et mä muuten istun ny sun naamalle ni luulis varmaan et yritän tukehduttaa sen mun p...
Mä en ymmärrä sitä, eikä se mua. Ei jumalauta yksinkertasimmissakaan asioissa. Kissa on kissa mut sille se on näköjään koira. Tai sit se saa mut uskoon et kissa onki oikeesti koira mut mä en vaan nää sitä kun en ymmärrä et asia on just niinku hän sanoo.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Öh. Kukaan ei kai ole väittänyt, että mun huorien nussimiselle ois jotain esteitä, mut nyt puhuttiin sun nussimisistas, ei mun.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Okei. Mut huorat ei oo mut juttu ni mä jätän ne sulle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikilla Niboilla on tublajuhlat Suomessa..
Kohtuullista oli PakkasPaavo vaikkei erikoista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tattis! Tulee ainakin yhtä lyhyempi jono.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:Ton tyypin kanssa siitäkin tulis varmaan kinaa jos mä sanoisin et mä muuten istun ny sun naamalle ni luulis varmaan et yritän tukehduttaa sen mun p...
Mä en ymmärrä sitä, eikä se mua. Ei jumalauta yksinkertasimmissakaan asioissa. Kissa on kissa mut sille se on näköjään koira. Tai sit se saa mut uskoon et kissa onki oikeesti koira mut mä en vaan nää sitä kun en ymmärrä et asia on just niinku hän sanoo.
Tota. Ihan yksinkertainen kysymys. Mitä sä oikein siinä sitten ylipäätään edes näet?

Siis niinq, onko sillä mua isompi kulli, snif, tai jotain? Vai mikä se palkinto on, että jaksaa yrittää noin epätoivoisesta tilanteesta huolimatta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »



Vähän paatosta? Ei pysty jostain syystä laulamaan tätä ilman meikkien valumista! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Räkä odottaa vieläkin päässäni. Ulkoliikunta nounou, joka ei tod ole hyvä. Salille nyt menen kuitenkin. Töissä markkasateessa, kastua saa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itsenäisyyspäivää.

Askarrellaan joulukortteja ja pysytään sisätiloissa. Kiva myräkkä tuolla ulkona, hur.

Ja ai niin, piikkimatto :hail:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Manaaja kirjoitti: Tota. Ihan yksinkertainen kysymys. Mitä sä oikein siinä sitten ylipäätään edes näet?

Siis niinq, onko sillä mua isompi kulli, snif, tai jotain? Vai mikä se palkinto on, että jaksaa yrittää noin epätoivoisesta tilanteesta huolimatta?
Enpä mä enää näekkään. Eilisen kädenväännön tulos oli kuunnella huutoa puhelimessa ja sanat "vittu sä oot tyhmä". Toivotin hepulle hyvät jatkot ja et tunkee sen tunkkinsa hyvin syvälle ja poikittain.

Onpas muuten ulkona joo myräkkä. Aattelin et oisin lähteny lenkille mut taitaa sohva viedä sittenkin voiton.
Dumis

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo, aikamoiseksi survival-reissuksi autoilu töihin muodostui. Toivottavasti kolaavat parkkiksenkin tai muuten en varmaan pääse parkkiruutuuni takasin. Kyl nyt menee taas kaapunki sekaisin tuosta lumesta, jossei toi lopu kohta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sola kirjoitti:Toivotin hepulle hyvät jatkot ja et tunkee sen tunkkinsa hyvin syvälle ja poikittain.
Se hebbu oli miss click sulle. Tsemppiä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RP »

Hyvä Sola että lemppasit, tuosta hepusta olisi tullut vain isoja harmeja. Hieman näyttäisi olevan taipumusta aika inhaan kumppanuuteen, kunhan totean.

Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Dumis

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin ABC:lta ostaa vähän sapuskaa töihin, viddu että vieläkin täristää oikein kunnolla. Huomenna pitäs mennä salille että sais tän rapulan pois, mutta en ole varma joudunko sitten iltavuorosta jäämään yötöihin ja jos joutuu niin sitten ei kyllä ole viksua käydä salilla ennen töitä.

Helppoa kuin heinänteko.
ninnithequeen

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Taas kamala tappelu UK:n kanssa. On se niin saatanan vaikee tuoda yks maitopurkki ku on auto käytössä kun tänne kuitenkin tulossa prkl. Ja tulla kattomaan tytön huonetta jonka hän on hienoksi koristellut (heillä ei ole koristeen koristetta siellä päässä). Mur. Mut arvatkaa kuka voitti taas :twisted:

Pääsenpähän samalla brassailemaan taulutelkkarillani ja uudella pesukoneella. Toinen :twisted:
So Hard

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:brassailemaan uudella pesukoneella
:rofl: :rofl: :rofl:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lippu salkoon. Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jospas vääntäis vaikka linssikeiton näin lenkin päätteeksi.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 06.12.2010 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin