Karin keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^Eilen aamulla oli kyllä ilkeää istua junassa se 1,5h.. molemminpuolin istui vanhalta viinalta haisevat ihmiset. Muutenkin hajuaisti yliherkkä tällä hetkellä. Olis vaan pitänyt huutaa kovaan ääneen "!MÄ OKSENNAN SUN PÄÄLLES!=!=" ja hypähtää... :P
He ovat vain ihmisiä eivätkä voine itselleen mitään? ;)
Mikäs juna noin pitkään vie? Metrolla matka on maksimissaan vienyt 45 minuuttia ja kerran joutunut nousemaan Kaisaniemessä ja kävelemään kamppiin kun tilanne oli liian selkeytymätön, Berliinissä metrolla matkustaessa on lähes joka kerta ollut joku ongelma, Helsingin metro on siis todella toimiva, Hampurin metro on melkein samanlainen..
Voi arvata että ei ole suloisimpia huoksuja itselläkään kun krapula aamuna jonnekin raahautuu metrolla? ;)
Metro nyt on vähän eri asia kuin juna näin suomen julkisesta liikenteestä kun puhutaan. Metro on myös tunnelissa abt. 50% matkaltaan. Etkö sä aikuinen mies tiijä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^Eilen aamulla oli kyllä ilkeää istua junassa se 1,5h.. molemminpuolin istui vanhalta viinalta haisevat ihmiset. Muutenkin hajuaisti yliherkkä tällä hetkellä. Olis vaan pitänyt huutaa kovaan ääneen "!MÄ OKSENNAN SUN PÄÄLLES!=!=" ja hypähtää... :P
He ovat vain ihmisiä eivätkä voine itselleen mitään? ;)
Mikäs juna noin pitkään vie? Metrolla matka on maksimissaan vienyt 45 minuuttia ja kerran joutunut nousemaan Kaisaniemessä ja kävelemään kamppiin kun tilanne oli liian selkeytymätön, Berliinissä metrolla matkustaessa on lähes joka kerta ollut joku ongelma, Helsingin metro on siis todella toimiva, Hampurin metro on melkein samanlainen..
Voi arvata että ei ole suloisimpia huoksuja itselläkään kun krapula aamuna jonnekin raahautuu metrolla? ;)
Metro nyt on vähän eri asia kuin juna näin suomen julkisesta liikenteestä kun puhutaan. Metro on myös tunnelissa abt. 50% matkaltaan. Etkö sä aikuinen mies tiijä!
Siksi pysyn Metroradan varressa kuin takiainen pientareella! ;) :D

Kohta tulee Pisara-JUNA ja kulkee Pasilasta Töölön kautta Keskustaan ja takaisin maan alla!

Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:Vaikka onkin Karin keskiviikko, niin musta tuntuu tältä:
Pianon päällä raiskatulta oravalta?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelmahdin sorville, onhan mukavata tehdä iltavuoroa. Kukaan ei häiriste, voi olla tehokas tai tehoton.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Iltapäivällä hammaskiven poistoon

Kuva
Inhottavaa oli. Pitäis ehkä käydä useammin, josko sitten sattuis vähemmän. Ed. kerrasta oli jo muutama vuosi. Ja pitäis ottaa hammaslanka käyttöön. Harjaan kyllä hampaat kiltisti aamuin illoin, mutta lankaa en ole käyttänyt.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Pikkulauantai", joten voisi röpöttää Kari Tapion muistoksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumis

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan penaali, ei se vene kerennytkään tänne illaksi, jäi yötyöt pois. Olin jo aatellut että huomenna olis vapaapäivä.
Gaia

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Iltapalaporkkanat :h:
RP

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Alkaa vituttamaan tämä postin viivästely. Viime viikolla tuli postia vain maanantaina ja perjantaina, tällä viikolla ei ole tullut kertaakaan. Ja meille tulee normisti päivittäin. Enkä enää oikein usko lakon vaikutukseen. Tulevat tyyliin seiskalta iltasella jos tulevat, että juups.

Usean sadan euron paketit makaa jossain, ja osaa pitäisi päästä lähettämään jo eteenpäin. Supernaturalia ei näy, ei kuulu (satansvittans!) vaikka lähetetty jo perjantaina. Normisti tulee vuorokaudessa.

Mä en ala, kuulitteko. Pupu ei ala!
Vastaa Viestiin