Karin keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120 ... 5_uu.shtml
Vai onko Tapion tiistai. Yhtä kaikki, myrskyn jälkeen on poutasää.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen humalainen. Sinne meni Tapsan Kartsa, sano terveisiä tutuille.

Sain kuin sainkin päivän pulkkaan, kivakiva. Vielähän tässä pari tuntia mahtaa vierähtää ennen kuin vierivä kivi muutamaksi tunniksi sammaloituu, mutta nyt on tappokurssin viimeinen viikonloppurytistys lähes onnellisesti kansissa (eräällä ryhmän jäsenellä jäi oma osuus hieman puolitiehen, saapi katsella tulevilla kursseilla ryhmänsä muualta). Enää kaksi viikkoa tätä riemua jäljellä, mitähän tekemistä mä sitten keksin. Ai niin, alan lukemaan tenttiin...
Gaia

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Piti lähteä tänään keskustaan shoppailemaan mutta taidan jättää väliin.
Eihän sinne pääse millään.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

jaah, takaisin arkeen. Otin eilisen ommoo lommoo kun oli nainen kylässä lapin perukoilta. Kyllä siellä sorvilla saa istua ihan tarpeeksi muutenkin, varsinkaan kun ei saa ees liksaa.

Kuten vanha viisas sananlasku sanoo:
" If you give bananas, you will have a monkey"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Gaia kirjoitti:Piti lähteä tänään keskustaan shoppailemaan mutta taidan jättää väliin.
Eihän sinne pääse millään.
mä just hiffasin, että sama ongelma mulla.. tosin huomenna vasta. Kumpikohan on fiksumpaa, mennä autolla ja toivoa löytävänsä paikan, vai mennä julkisilal ja toivoa pääsevänsä alle 2 h:ssa 30 min matkan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihme nillitystä! Mä pääsin tänään Malmi-Meilahti 35min, juna+bussi-yhdistelmällä, hyvinhän nuo nyt kulkee kun ei tule sitä lunta taivaalta. Autolla en lähtis hakemaan parkkipaikkaa ellen olisi menossa suoraan parkkihalliin...
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti:jaah, takaisin arkeen. Otin eilisen ommoo lommoo --varsinkaan kun ei saa ees liksaa.

"
:?:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä siellä sorvilla saa istua ihan tarpeeksi muutenkin, varsinkaan kun ei saa ees liksaa.
Näyttää olevan yleinen menttaliteetti teidän luokalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia miks ihmeessä lähtisit keskustaan shoppailemaan tossa kelissä, kun tässä lähempänäkin on jos jonkinlaista putiikkia joka kauppakeskuksessa...
Minen lähtis Keskustaan kirveelläkään.

Jos toi kamala pyrytys loppuu, päästään kokeilee pulkkaa eli mamma urheilee. Stepperinkin käyttö vihdoin aloitettu :oops:

*haaveilee kirkkaasta aurinkoisesta päivästä*
Gaia

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Gaia miks ihmeessä lähtisit keskustaan shoppailemaan tossa kelissä, kun tässä lähempänäkin on jos jonkinlaista putiikkia joka kauppakeskuksessa...
Koska kaipaan joitakin sellaisia kauppoja, joita ei löydy lähellä olevista kauppakeskuksista?

Ei Sellossakaan sentään ihan kaikkea ole, Ompusta puhumattakaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä siellä sorvilla saa istua ihan tarpeeksi muutenkin, varsinkaan kun ei saa ees liksaa.
Näyttää olevan yleinen menttaliteetti teidän luokalla.
No, kuinka paljon itse pusket ilmaiseksi hommia? Ja se yks jantteri siel johon viittaat ei ole "mun luokalla" vaan aloitti samaan aikaan. Se valitsi erin koulutuslinjan mitä mie.

Mutta joo, Breaking News lienee: Ilmaiseksi ei saa hyvää työtä.

Kyll mä ekat 3.5kk vedin kokoajan sata lasissa toiveena mahdollinen työpaikka harjoittelun jälkeen, mutta kun annettiin ymmärtää että mielumin edelleen otetaan sitä ilmaisduuniavoimaa, niin samal sitten loppui ihan liika yrittäminenkin.

Hommani hoidan, mutta en uhraudu kyllä mihinkään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gaia kirjoitti:Piti lähteä tänään keskustaan shoppailemaan mutta taidan jättää väliin.
Eihän sinne pääse millään.
Hyvin pääsi eilen. Auto liityntäparkkiin(?) ja junaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pulkannaru kirjoitti:junaan.
:lollero:
VR hoitaa!!!!1 Kesäkeleillä (jos silloinkaan).

Juu ei. Jos lähden shoppailemaan, juna/muut julkiset eivät todellakaan ole vaihtoehto. Korkeintaan taksi.
Mutta ei mulla kiire oo, ehdin hankkia omat joululahjani myöhemminkin :]
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Elppis kirjoitti:Ihme nillitystä! Mä pääsin tänään Malmi-Meilahti 35min, juna+bussi-yhdistelmällä, hyvinhän nuo nyt kulkee kun ei tule sitä lunta taivaalta. Autolla en lähtis hakemaan parkkipaikkaa ellen olisi menossa suoraan parkkihalliin...
okok .. täytyy toivoa, että huomennakin junat kulkee hyvin :) Pitää sompailla asiakkaalla ja toisessakin tapaamisessa.. ja sitä ennen pitäisi töitäkin tehdä.. nooh katsellaan. Fb:stä saa hyvät päivitykset varmaan aamulla siitä, millä kantsii liikkua :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16668
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nyt aamulla tilanne näytti teillä olevan koko lailla hallinnassa. Ja talvimaisemat kauneimmillaan.

Kari Tapiossa oli kyllä kohtalaisesti sellaista vanhan alkoholistin charmia. Vaikka Suomi-kantrin jalolla saralla ei pärjääkään Harri & the Mulefukkersille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Gaia

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:Autolla en lähtis hakemaan parkkipaikkaa ellen olisi menossa suoraan parkkihalliin...
No mutta. Parkkihalliinhan mä tietenkin auton jättäisin! Ei kyllä kymmensenttisillä koroilla viitsi rämpiä umpihangessa :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti:No, kuinka paljon itse pusket ilmaiseksi hommia?
Muutaman tunnin viikossa, lähinnä sen takia etten ole oppinut tähän ikään tuntemaan kelloa ja laiskuutta potkia ylempiä kunnolliseen mahdollisuuteen tuntirapontoinnin suhteen.
Haemaeraemies kirjoitti: Ja se yks jantteri siel johon viittaat ei ole "mun luokalla" vaan aloitti samaan aikaan. Se valitsi erin koulutuslinjan mitä mie.
Kai se osaa jotain, mutta asenne on niin perseestä että tulee ainakin meikäläiseltä saamaan negatiivista jos tänne haluaa duuniin. Tuskin nyt kuitenkaan palkataan ketään vaan otetaan uusia "ilmaisia" harjoittelijoita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: mutta asenne on niin perseestä että tulee ainakin meikäläiseltä saamaan negatiivista jos tänne haluaa duuniin.
Mjoo, se on vähän erikoinen kaveri se.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Autolla en lähtis hakemaan parkkipaikkaa ellen olisi menossa suoraan parkkihalliin...
No mutta. Parkkihalliinhan mä tietenkin auton jättäisin! Ei kyllä kymmensenttisillä koroilla viitsi rämpiä umpihangessa :]
Eihän Helsingissä kannata muuta tehdä koskaan kuin ajaa suoraan parkkihalliin.
NuoriD

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Iltapäivällä hammaskiven poistoon

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

En tiedä mikä porukalla on julkista liikkumista kohtaan?

Eilen oli tosiaan hiukan omituisempi matka MetRo myöhästeli koko päivän ja bussin kylkeen junttasi liittymästä Lauttasaaresta urpo vihreän Paskatin kuski.. Ei muuta kuin takana tullut bussi Tapiolaan ja vaihto suoraan sillan ylityksen jälkeen Otaniemeen odottamatta..

Tänään oli joku alkkis odotuspenkeillä terminaalissa, haisi messevälle vanhalle viinalle! Mutta kyse oli kauppakeskuksesta(kamppi) ei varsinaisesti bussista tai muusta julkisesta liikenteestä..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Eilen aamulla oli kyllä ilkeää istua junassa se 1,5h.. molemminpuolin istui vanhalta viinalta haisevat ihmiset. Muutenkin hajuaisti yliherkkä tällä hetkellä. Olis vaan pitänyt huutaa kovaan ääneen "!MÄ OKSENNAN SUN PÄÄLLES!=!=" ja hypähtää... :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9421
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Niba kirjoitti:En tiedä mikä porukalla on julkista liikkumista kohtaan
Niinpä, ilman julkista liikennettä vois alkaa nää autoilun kustannukset kyrsimään. Riittää, kun kerran vuodessa kulkee julkisilla, niin taas jaksaa vuoden verran iloisena maksaa kuluja kahdesta autosta :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi kai kokeilla Itään päin meneviä junia, että pääsisi samaan tilaan. Olen kai liian paatunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karin keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:^Eilen aamulla oli kyllä ilkeää istua junassa se 1,5h.. molemminpuolin istui vanhalta viinalta haisevat ihmiset. Muutenkin hajuaisti yliherkkä tällä hetkellä. Olis vaan pitänyt huutaa kovaan ääneen "!MÄ OKSENNAN SUN PÄÄLLES!=!=" ja hypähtää... :P
He ovat vain ihmisiä eivätkä voine itselleen mitään? ;)
Mikäs juna noin pitkään vie? Metrolla matka on maksimissaan vienyt 45 minuuttia ja kerran joutunut nousemaan Kaisaniemessä ja kävelemään kamppiin kun tilanne oli liian selkeytymätön, Berliinissä metrolla matkustaessa on lähes joka kerta ollut joku ongelma, Helsingin metro on siis todella toimiva, Hampurin metro on melkein samanlainen..
Voi arvata että ei ole suloisimpia huoksuja itselläkään kun krapula aamuna jonnekin raahautuu metrolla? ;)

Monet luulee Karin tyksi mutta totuus on toinen..



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6L6oXrykF_g[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BrlBWl_57Jk[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AaHLrzCxnzA[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ETsROzi03jU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cPConDwJu1Q[/youtube]
Viimeksi muokannut Niba, 08.12.2010 15:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin