Lauantai 11.12.2010

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Jahans, aika jatkaa sapattia. Neljä jaksoa ja sitten nuQ.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ammukset loppu mafia warsissa meen nukkuu, ylhäällä ensin soitettiin ilta teknoa ja nyt siellä tapahtuu varmaan jorain mielenkiintoista kolinasta päätellen?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ammukset loppu matikan tehtävissä. Tekisin mieleni väijyä jokin laadukas elävä kuva, mutq pitäisi olla aamukybästä lähtien narikoimassa Denzel Washingtonin taidehuutokaupassa. Nappaan sinne mukaan tukun tuotantotaloudellista krääsää luettavaksi, jottei päivä mene turhaan työskennellessä. Sunnuntaina olisi taasen tiedossa joulupukkeilua. Verottaja yrittää kyllä tehdä siitäkin hankalaa, hyvää siedätyshoitoa mahdollista tulevaa RRRikkaan miehen elämää. Melkein puolet menee, stana. Täytyy lisätä laskutusta...

Tänään/eilen oli jakson eka tentti. Hyvin oli allokoitu aikaa valmistautumiseen, viimeisen viikonloppupaketin palautus oli keskiviikkona ja torstaina oli vielä luento aiheeseen liittyen. Puolivaloilla oli tosin muutkin liikkeellä, joten uusinnoissa lienee tungosta. Oma suoritus vähän siinä ja tässä, tarvitseeko lähteä uusintoihin. Kahellaan...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Jahans, aika jatkaa sapattia. Neljä jaksoa ja sitten nuQ.
Meneekö teillä neiti vieläkin ennen puolta yötä vasta nukkumaan?! Vai onko isähahmo armollinen ja nousee jälkikasvun kanssa ja saat nukkua?

Me lähdetään jäbättimen kanssa kohta kaverin ja toisen 2,5veen luokse piparitalkoisiin ja pitsaa maistelemaan. Rankka päivä edessä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tulin vähän normia aikaisemmin töihin huomatakseni että täällä on normia vähemmän hommia, jepaah.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lidlin inkivääri-ihoöljy :heart: pitänee käydä kurkkiin onko tätä vielä myynnissä, aivan huipputuote eikä maksa montaa euroo.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pitäs lähtee lounaalle vetää Kievin kanaa, mutQ ei jostain syystä ole nälkä.. wtf? Ainoostaan puuron vetässyt tänään. Noh, pakko se on mennä mättään et jaksaa salil heiluu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahans, tulin jo seiskaan töihin, joten häivyn kahvin jälkeen pariin futsalpeliin. Harmittaa, et jää säbäfinaali koko lailla näkemäti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Show oli menestys, oon nyt vähän niinq julkkis!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Show oli menestys, oon nyt vähän niinq julkkis!!11
Mikä juttu, kerro ennenkuin jään uutispimentoon!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tulipas nukuttua makeasti. Kyllä nyt kelpaa.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Show oli menestys, oon nyt vähän niinq julkkis!!11
Mikä juttu, kerro ennenkuin jään uutispimentoon!
Broidin kaveri oli eilen ollut Kannelpubissa kattomassa tuksun keikkaa, ehkä "valeasu" on ollut suksee :twisted:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Tulipas nukuttua makeasti. Kyllä nyt kelpaa.
Muistit kytkeä anustapin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Shh...
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lumisade aiheuttaa pientä vaikeutta työskentelyyn ja yllättäen kaikki veneet menee pitkäksi. Kohta täytyy lähteä haneen täältä konttorilta ettei joudu enempää kuuntelee "jää nyt tekee, yks pieni keikka"-ruinauksia.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Huh .. mikä aamu, olen vain tehnyt ruokaa. Mulle oli jotenkin jäänyt lihapulla urakka huomista kastejuhlaa varten, 2,4 kg jauhelihaa + muut jutut = aika paljon lihapullia :)
Oon myös valmistellut ruokaa iltaa varten, riittääköhän kolme pellilistä joulutorttuja (yksi pellillinen on minejä, aika kultaa muistot, en muistanut miten kettumaista puuhaa niiden näpertely olikaan).. ja on salaattia.. ja mitäs muuta.. kohta pitää tehdä minipizzoja. Kaikenlisäksi olen sokerihumalassa,.. eihän niitä fudgen hukkupaloja voinut laittaa tarjolle, mutta ei myöskään heittää roskiin.
RP

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti:Jahans, aika jatkaa sapattia. Neljä jaksoa ja sitten nuQ.
Meneekö teillä neiti vieläkin ennen puolta yötä vasta nukkumaan?! Vai onko isähahmo armollinen ja nousee jälkikasvun kanssa ja saat nukkua?
Mun äiti on täällä hoitamassa nyt tytsää koska olen ns. pakkolevossa eli en saa juuri mitään tehdä muuta kuin maata. Ja kyllähän normisti miehen kanssa vuorotellaan aamuheräämisissä viikonloppuisin.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä ehkä ihan vähän rakastuin tohon biisikärpäsessä esiintyvään David-paitaseen poikaan. Ku son niin sulonen ja söpö. Ja näkee kuin toista jännittää. Awwww.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Josko sitten leffa tai kuusi kun jää taas pippalot väliin kurkun otettua osumaa jostakin. Subin leffakanavalta tulisi Backbeat, mutta taidan hankkia sen tallenteena ettei tule paha mieli äänen&kuvan huonosta laadusta hyvän leffan kohdalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yli kahdella miljoonallakaan ei näköjään saa hyvää makua...

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asun ... n_sb92_963
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Yli kahdella miljoonallakaan ei näköjään saa hyvää makua...

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asun ... n_sb92_963
Mikä tossa nyt oli vikana? Selvästi kerrankin on päässyt mieskin sisustamaan, eikä ole laitettu vain akkojen hommiksi.
Gaia

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Yli kahdella miljoonallakaan ei näköjään saa hyvää makua...

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asun ... n_sb92_963
Mikä tossa nyt oli vikana?
Sisustussuunnittelija on lainassa Viking Linelta?

edit: Tietty jos tuollaiseen on varaa, on varaa myös laittaa sisustus kokonaan uusiksi :)
Manaaja

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Sisustussuunnittelija on lainassa Viking Linelta?
Kuka tahansa asuisi Viking Linella, jos olisi varaa.
Manaaja

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mut siis enivei, kyllä mä ymmärrän jos joku ajattelee että toi yläkerran 70-luvun italodiscomainen baari/lounge olisi kamalan näköinen olohuoneena, mutta kun se ei ole olohuone, vaan juuri sitä itseään. Jos mulla olisi tarpeeksi lääniä, niin varmasti duunaisin itselleni about samantyylisen oleskelualueen herrasmiehille.

Mut jos jätetään toi baariosasto pois laskuista ja makuuhuone siihen liittyvänä rajatapauksena, niin mitä niin kauhean mautonta tossa kämpässä on muuten sisustukseltaan?
RP

Re: Lauantai 11.12.2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Aijaa, mä ajattelin että se oli 50-lukulainen pelihuone :) Deanin kuva ja oranssi väri.
Vastaa Viestiin