Hyvin käynyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko käynyt hyvää vai erittäin hyvää viime päivinä?

Erittäin hyvää
3
15%
Hyvää
5
25%
Hyvää
5
25%
Ei ole käynyt
7
35%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Enpä ole tosiaan kuunaan tavannut täälläkään vastakohtamaailma-Kitinässä samanlaista kuin Sleamana on. Slea vastaa harvoin ja nyt ja heti hän uudelleen. Myönnä se nyt, hassu!

Tämä on minun ketjuni ja mistä ihmeen varoituksista höpäjät?
Tämä minun ketjujuttu on sellainen talonpoikaisjärjellä ajateltava juttu:

Omalla väritasollaan on oma blogini, you know the THE MOST COLOURFULL WORLD OF STADINARSKA'S NEWS AND FIRM ANSWERS -FORUM. Siellä on sokeutumisvaara! Lasit päähän!

Sitten on omat hupipalstani, jossa on lievempää sokeutumisvaaraa!

Sitten on puolihauskat palstani, kuten tämä, jossa saattaa väriä olla, mutta se on kauneutta eikä siitä sokaistu

sitten voi olla esim. vakavat palstani, jossa on korkeintaan iloinen allekirjoitukseni

sitten voi olla avaamani viikonpäiväketju, joka yleisenä on sokeutumisen suhteen vaaraton, lienee vain iloinen allekirjoitus.

Talonpoikainen Stadinarskainen käyttääpi tällaista tasoa.

Ja ihan itse on kehitellyt tämän jo tässä pari kuuta sitten ajatellen Kitinän muita käyttäjiä. Stadinarska uskoo, että muita ei aina innosta värit. Siksi se on vähentänyt ärsyttävyyttään monilla eri Kitinän sektoreilla!

Mutta kuunaan kukaan ei ole muuten uhannut sormianikaan tai julkituonut toivettaan niiden katkaisuun. Olet pelottava. TAAS! Kuinka voit!!!??? Mutta lasken tuon taas vastakohtaisuudeksi vaan. Todennäköisesti olet sormikirurgi ja tarkoitat parantaa sorminäppäryyttäni?

Hei, tiedoksi, että vaikka vastaan iloisesti hiukan kuin huumorilla en kuuna päivänä tällaista asiaa ottaisi ihan kevyesti. SORMET katkaista!
HEI, jotain rajaa taas!

Stadinarska on kiltti. Missä on YK, joka antaa ilmahällyytyksen. EN ALOITA SOTAA! EN EN En en en en . Enkä kutsu vastapuolta hulluksi koska ken toista hulluksi kutsuu, hän itse hullu on!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Arska, minä varoitan sinua nyt selvästi ja suorasanaisesti:

Jos et lopeta muissa ketjuissa kuin Stadinarskan sanomat -ketjussa väripellelyäsi (ihan sama vaikka olisit aloittanut kyseisen ketjun), niin tulen ja lyön sinua jälkiruokalusikalla. TOISTUVASTI.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Arska, minä varoitan sinua nyt selvästi ja suorasanaisesti:

Jos et lopeta muissa ketjuissa kuin Stadinarskan sanomat -ketjussa väripellelyäsi (ihan sama vaikka olisit aloittanut kyseisen ketjun), niin tulen ja lyön sinua jälkiruokalusikalla. TOISTUVASTI.
a) Minä SAEN ole väripelleillyt missään pitkään aikaan. Harvoin jos kuunaan olen tavannut kaltaistasi väärinväittäjää, parahin kamalin Sleamana. Sensijaan värinvälittäjänä sopivasti olen ollut Tadinarskan plokissa. Kuulu ei asia tämä kuunaan sulle.

b) ennen jälkiruokalusikalla lyöntiä olen puolustanut itseäni juustohöylälläni, slirps.

c) en ...helkutti mä unohdin mitä piti sanoa, jotain sinua vastaan ja uhkailuasi. No antaa olla.

PASTELLINEN
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.03.2011 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En oikein tajua Arskan väreistään saamaansa vihaa päälleen. Kitinän ulkopuolella niillä ei käsittääkseni ole minkäänlaista merkitystä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:En oikein tajua Arskan väreistään saamaansa vihaa päälleen. Kitinän ulkopuolella niillä ei käsittääkseni ole minkäänlaista merkitystä.
Hyvä Rollo! Olet aivan huipputukija!

Niinpä! Minä en millään usko, että Kitinän ulkopuolella luetaan mustavalkeita lehtiä samalla fontilla ja mustavalkotelevisioita ja eikös tikikamerat oo värillisiä. Ja luontokin muutaman kuukauden ollee värillinen. Ihan pempusta koko tällainen värillinen maailma!

Älä sure! Tää on jokin ManaSlean pakkomielle, joka toivottavasti ja oletettavasti jonkinlaista vitsiä. Tosin aika kaukana vitsistä on se, että olen kuollut, täysin turha olento sen jälkeenkin ja sormeni menettänyt tänään myös sivumennen. Sairasta, tuomittavaa ja toisille kuin minulle tuottanee oksennuksen. Koetan olla nostamatta YK-koneitani liikkeelle ManaSleaLIPYAAN :P

AKSRANIDATS
Kitinä: Elämä, jossa päinvastoin ikkiak
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suosittelen arska sulle tätä elokuvaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Suosittelen arska sulle tätä elokuvaa.
Miksi minä tuollaista elokuvaa katselisin? Sehän on rikollista lahjattomien kamaa ja minä en ole rikollinen.

Suosittelen sinulle "Ihmistenkaltaisten kriminaalisten olentojen peruskäytöksen alkeet, osa 1 " - kirjaa. Ja aluksi ihan esilukua.

Tai sitä ennen Aapista, jos ei osaa kunnolla lukea.

Myöhemmin voit lukea normaalille perukoulun ala-asteen koululaiselle tarkoitettua "Kansalaistaito 1:tä".

Sinun kyllä pitäisi saada teoistasi elinikäiset banaanit (bannit). On täysi mysteeri, mikset sitä saa. Tai siis vastakohtamaailma. Mukavimman pitäisi siis saada bannia täällä!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Suosittelen sinulle "Ihmistenkaltaisten kriminaalisten olentojen peruskäytöksen alkeet, osa 1 " - kirjaa. Ja aluksi ihan esilukua.

Tai sitä ennen Aapista, jos ei osaa kunnolla lukea.

Myöhemmin voit lukea normaalille perukoulun ala-asteen koululaiselle tarkoitettua "Kansalaistaito 1:tä".
Sinä sen sijaan voisit varmaan aloittaa tästä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Suosittelen sinulle "Ihmistenkaltaisten kriminaalisten olentojen peruskäytöksen alkeet, osa 1 " - kirjaa. Ja aluksi ihan esilukua.

Tai sitä ennen Aapista, jos ei osaa kunnolla lukea.

Myöhemmin voit lukea normaalille perukoulun ala-asteen koululaiselle tarkoitettua "Kansalaistaito 1:tä".
Sinä sen sijaan voisit varmaan aloittaa tästä?
Oi kuinka hieno!
Tässä satoa hiukan!

Sateenvarjon alla olet sinä kyykkimässä ihan pikimustana!

Kuva

Saat ruusun! Mustavalkoisen,kun tykkäät siitä enemmän. Punaisestahan sä syöksisit tulta sarvesi päästä

Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hai there!

Ilmoitan kohteliaimmin että minulle on ihan hyvin käynyt, mutta olotila on jokseenkin taas jo maanantaita odottava. Ihan hassua kun koko sapatti on edessä. Ai niin kirkkokahvit!!! Olisiko... Minä tykkään kirkossa olosta vaikka en tajua sitä vakavuutta. :roll:

Juu, en ole hullu enkä pöllö. Olen niin harmaa tavallinen kuin vain voin.

Ja nyt puhuin itsestäni, mutta huomatkaa, että tämä on tarkoitettu henkilökohtaisen hyvin käymisen palstaksi, joten jos alan puhumaan naapurin aidan anatomiasta niin olisinhan mä ihan asiaton, nääs!

Mutta siis ihan hyvin käynyt!

MUTTA MISSÄ ON GAT??? Olen ja olemme kai kaikki huolestuneet, onko hän pudonnut kaivoon kun ei kuunaan ole kirjoittanna? No elossa hän on, mutta kaivovesi on mennyttä. :x

S A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jos sanoisin näin simppelisti etten herätä liiemmälti kateutta ja osin sotaa siis yhden kanssa, että tänään on

KÄYNYT TODELLA SIIS HYVIN!!!!!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HIFK

Saatte ihan arvata onko HYVIN KÄYNYT!! (Dumis tietää!)

Esimerkki:

Vastaukseni: Kyllä on hyvin käynyt. T. Rollo Tomaatti

Tällainen tehtävä tänään!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Hyvää .. kai. Ei ainakaan erittäin hyvää, missään nimessä. Pois se minusta!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

scarface kirjoitti:Hyvää .. kai. Ei ainakaan erittäin hyvää, missään nimessä. Pois se minusta!
No kyllä kai sentään saa olla erittäin hyvää!

Kukas sinä olet Scarface. Oletko New face? :P

Kysymykseen onko Stadinarskalla hyvin käynyt voidaan vastata monitahoisesti. Ja se riippuu siitä mihin vertaa.

Kuinkas minä nyt tämän sanoisin kun tuolla omassa blogissani oli taas kamalia vanhoja vitsejä, joissa minä olin tehosekoittimessa ja luotitulen päässä. Miksiköhän jotkut haluavat nähdä mukavan Arskan kylmänä.

SA on kuitenkin lämmin ja uskallan sanoa tämän:

Minulla on onnistunut tänään ikäänkuin ihan kaikki ja on saatu myös onnellisuutta muutama kymmenen kiloa.

Nyt vietän ansaittua loppupäivää ihan omassa rauhassani miettien mitä hauskaa on tapahtunut ja hihittelen aina välillä.

Ei kyllä te saatatte ajatella, että tuo on ihan pimee. Miksi minä aina teen itseni pimeeksi kun olen kuitenkin valoisa?

Tukijani rakkaimpani ja varsinkin se oliivinen :h: , sanokaa mulle jotain kivaa! Kehukaa vaikka hienoa allekirjoitustani!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Tukijani rakkaimpani ja varsinkin se oliivinen[/b][/color] :h: , sanokaa mulle jotain kivaa! Kehukaa vaikka hienoa allekirjoitustani!
Hyvää kevättä.
Mukavaa Pääsiäistä.
Hauskaa Vappua.
Hieno allekirjoitus sinulla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tukijani rakkaimpani ja varsinkin se oliivinen[/b][/color] :h: , sanokaa mulle jotain kivaa! Kehukaa vaikka hienoa allekirjoitustani!
Hyvää kevättä.

KIITOS. Mutta jos se onkin mukava?

Mukavaa Pääsiäistä.

KIITOS. Mutta jos se onkin hyvä?

Hauskaa Vappua.

Kiitos, mutta jos se onkin vippu?

Hieno allekirjoitus sinulla.

Kiitos, mutta jos se onkin häkellyttävä loistava?

Joka tapauksessa SA antoi vastaukset ja hän on aina.... mukava
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PÖRÖÖÖ!!

Ei nyt varsinaisesti niin valtavan hyvin mennyt, mutta silti sanoisin, että hyvin hyvin. Vappu meni ihan hyvin ja sehän tarkoittaa, että jotain valivali, mutta ei oikeastaan ollut.

Jokin ikäänkuin painaa, mutta en nyt tiedä mikä.

Äsken luin...tai enpäs kerro tätä sittenkään. Olen inhottava salailija.

Mitäs sitten muuta? Toukokuu on ja muistattehan iskelmän "Tuo aika toukokuun...ja tuoksu koivupuun!...

Koetetaan elää ja olla rakkaudellisesti ja voida simppelisti hyvin.

PASTELLISENKIVA
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

IHAN HYVIN ELÄMÄ RULLAA KUN kohta saan muonaa ja sitten on Tsekkoslovakiamatsi maailman parhaimmassa seurassa! Kumma kun Tsekkoslovakiallakin on kaksi joukkuetta. Se on väärin! Neuvostoliitollahan on jopa kolme (venäjä, latvia, valkovenäjä)

Kuva

Arvatkaapas kuka tai mikä se on se Arskan paras seura!!!

Oikein arvanneelle iso pitkä märkä suukko :h: suulle ja pienimuotoinen pusnus! Jos arvaaja on mies niin valehtele, että olet nainen.


Stadinarska

JOLLA MENEE AIKAMOISEN HYVIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:IHAN HYVIN ELÄMÄ RULLAA KUN kohta saan munaa
Onko saarella taas homokokous?
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

H
e
i

o
l
e
n

s
t
a
d
i
n
a
r
s
k
a

h
e
i

m
u
l
l
a

o
n

h
y
v
i
n

k
ä
y
n
y
t

t
ä
n
ä
ä
n
k
i
n

h
i
p
h
e
i
!


Värijohtajanne Pastellinen Hifkinkannattaja iäisesti Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin