Hyvin käynyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko käynyt hyvää vai erittäin hyvää viime päivinä?

Erittäin hyvää
3
15%
Hyvää
5
25%
Hyvää
5
25%
Ei ole käynyt
7
35%
 
Ääniä yhteensä: 20

Dumis

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: En sano, koska silloin tiedät tarkalleen, missä minä olen.
Että jos kerrot niin Dave saattaa jonain päivänä pelmahtaa kylään?
Taikka Jouden, alipa-tsuippa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mutta tämänkin ketjun omistajana haluan korostaa, että ketju sisältää kyselynkin, onko "Hyvin käynyt".
Minulla ei kovin häävisti kun piti taas kirjoittaa kun manála saa yhä vouhota täällä ja kenties taas jakaa tappouhkauksia. En voi ymmärtää.

Mutta en enää kirjoita: Ihan liikaa mennyt aikaa ja OLEN PERÄSSÄ aikataulustani prkl !

Ja saan värittää TÄTÄ koska

a) tarvitsen väriterapiaa

b) tämä on minun ketjuni - minulla on lupa värittää

c) laitan kauniin pastelli valko-keltaisen. EIKÖ OLE UPEAA!
hiukan kauneus lohduttaa

d) eikö tämäkin postaus ole PALJON kauniimpi kuin joku tylsimys harmaa

e) mutta tietenkin tämä on PALJON kamalampaa kun minä postaan kuin se, että manala kehottaa itsemurhaan ja levittää vidoita kuinka minulle käy, näin olen oppinut.

NYT STOPPAAN itseni. Inhottaa saastuttaa oma hieno palstani manalalla.

Kiitos Gat, että kirjoitat putkimieskokemuksistasi täällä. lasken ne kaikki sarjaan "Ei ole hyvin käynyt" Olet kuitenkin hiukan rehevää, etkä aina vastaa Stadinarskalle! Jos et vastaa aion periä sinulta vuokraa. En todellakaan luonnossa vaan sanotaan että kymmenisen euroa riviltä.

Minun päiväni kokonaisuutena "Ei ole hyvin käynyt" Syy muumuuassa tyyppi.

Piste.


PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tjaah.
Putki- tai siis kiinteistöpoju maanantaina arveli, että jospas putki on halki jossain kaivon ja talon välillä. Sanoi tulevansa tiistaina joko yksin tai pomonsa kanssa. Tsekkaamaan uudestaan vielä painesäiliötä ja talonkin puolta. Sanoi, että erikoiskameralla mahdollisen vuodon voisi löytää, mutta heillä ei ole. Ja voisipa kokeeksi syöttää painetta talosta päin, mutta he ei voi. Minä sanoin, että tässä olen sen verran odotellut, että jos lupaatte tulla, tulkaa myös. Tai edes soita ja raportoi.

Eilen tiistaina ei siis näkynyt ja kuulunut muuta kuin se kehitysvammainen. Ei edes soittoa.

Tänään keskiviikkona olen yrittänyt soitella aamusta asti. Kännykkänsä soi, mutta jannu ei vastaa eikä soita takaisin. Ja muut firmat kuin nuo ovat niin kiireisiä (isommat urakat tai joku oikea ihminen ilman vettä), että eivät suostu tulemaan.

Kun pitäisi ratkaista suksinko vittuun vai pitääkö olla ovea aukomassa.

Että sellaisten armoilla. Ei tämä ole Kitinätodellisuus, jossa viat fiksaa jo samana päivänä yhdellä soitolla ja rahalla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: http://www.eerolayhtiot.fi/

Sano Punilta terkkuja.
Kiitos, Täytyy harkita.

Vimeiset kaivo"uutiset":

Putkimies ja kuulemma jopa pomonsa todella tulivat illalla. Vittuilulla on voimaa. Soitti suoraan kaivolta, että eivät enää keksi muuta vikaa kuin että pumpun moottori on liian pieni. 0,75 KW, vaikka pitäisi olla 1,1 KW vähintään tai mieluummin 1,5 KW. Selitteli ylämäestä kaivolta talolle. Mietin itsekseni, että ei kai se mitään, eihän moottori taloon asti nosta vaan moottorin viereiseen paisuntasäiliöön. Putkimies kehoitti ostamaan uuden, isomman moottorin.

Katselin kuitit ja soittelin inssi-isälleni. Sekä uusi moottori, joulukuussa ostettu että silloin tarkastamamme historiajämäkin (merkinnät katsoimme silloin ja sähköliike myi samanlaisen, vanha pumppu oli jopa verrokkina ostettaessa) olivat kaikki 0,75 KW. Lisäksi se joulukuussa ostettuhan pelasi hyvin kovimpaan pakkasyöhön asti. Suojakelillä nyt pitäisi tuon uudenkin riittää.

Soitin putkipojulle, joka myönsi, että teoriansa oli sittenkin väärä. Kehoitti ottamaan yhteyttä sähkömieheen, että tarkastaisi moottorin virransaannin, mittaisi vaiheet.

Soitin taas inssi-isälleni joka että se amis ei tiedä mistä puhuu. Ei vaiheet vaikuta, virtaa tulee kaikista vaiheista ja moottori joko pyörii tai ei pyöri ja sehän pyörii. Ja että huuhaata, että piuhan pituus vaikuttaisi ettei suojakytkin laukea.

Paskaputkifirma siis pesi kätensä jutusta. Ja onhan täällä käynyt kaksi sähköfirmaakin. Eikä kukaan vieläkään tiedä, missä vika on. Teoriat kuten putken halkeaminen tai painesäiliön vika tai väärä moottori olivat vääriä.

Tasan kolme viikkoa ilman vettä.
Täkäläinen putkisähkötiede on voimaton tai siis tymä. Missä on tohtori House?

Rahalla ei saa apua puhelinsoitoilla. Ehkä joku Kitinän tee-se-itse-miehistä tulisi ja korjaisi päivässä?? :D

Miten minusta tässäkin vaikuttaa, että minun rinnakkaistodellisuuteni ongelmat ovat erikoisia?
Viimeksi muokannut Gat, 11.03.2011 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Osta halpa mutta riittävä mittari ja käy itse mittaamassa sähköt.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:^
Osta halpa mutta riittävä mittari ja käy itse mittaamassa sähköt.
Mutkun isi sanoo, että ei sillä ole merkitystä. Kaikki vaiheet saa sähköä, joten moottori joko pyörii tai ei pyöri. Ja pyöriihän se. Raivokaasti, jos ei katkaise.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti:Mutkun isi sanoo, että ei sillä ole merkitystä. Kaikki vaiheet saa sähköä, joten moottori joko pyörii tai ei pyöri. Ja pyöriihän se. Raivokaasti, jos ei katkaise.
Jos siinä moottorissa on vaihe pimeänä se pitää melko pahaa ääntä ja sinä ummikko ehkä luulet, että se toimii kun ääntä kyllä lähtee?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutkun isi sanoo, että ei sillä ole merkitystä. Kaikki vaiheet saa sähköä, joten moottori joko pyörii tai ei pyöri. Ja pyöriihän se. Raivokaasti, jos ei katkaise.
Jos siinä moottorissa on vaihe pimeänä se pitää melko pahaa ääntä ja sinä ummikko ehkä luulet, että se toimii kun ääntä kyllä lähtee?
Eiköhän se tarvi ne vaiheet että edes Pyörii. Sulakkeet on kiinni eikä kärähräneet. Ja äänessä ei ole mitään vikaa.

Nojaa, kaksi sulaketta moottorille. Kolmas lämmitykselle, tai ainakin lämmitys toimii vaikka muut napsahteli. . Onko lämmitys ylimitoitettu vaikka välttämätön? Isikin mietti tuota! Ja kaikki siis toimi yhteen pakkasyöhön asti. Nyt kaikki on sulaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti: Nojaa, kaksi sulaketta moottorille. Kolmas lämmitykselle, tai ainakin lämmitys toimii vaikka muut napsahteli. . Onko lämmitys ylimitoitettu vaikka välttämätön? Isikin mietti tuota! Ja kaikki siis toimi yhteen pakkasyöhön asti. Nyt kaikki on sulaa.
En nyt oikein ymmärrä. Jos kyseessä on kolmivaihemoottori, niin luulisi, että se on kolmen sulakkeen takana.
Gat kirjoitti:Eiköhän se tarvi ne vaiheet että edes Pyörii. Sulakkeet on kiinni eikä kärähräneet. Ja äänessä ei ole mitään vikaa.
Tarvii kaikki kolme vaihetta pyöriäkseen tasaisesti. Muussa tapauksessa pyörii huonosti ja murisee.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tai sähkäri on muuttanut kytkentää ja moottori pyörii väärään suuntaan !
Tuolloin 2 karvaa pitää laittaa toiseen järjestykseen. Samalla voit mitata, että jokaisesta tulee se noin 230v, eli ettei ole huonoa kontaktia matkan varrella jossain liitännässä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nojaa, kaksi sulaketta moottorille. Kolmas lämmitykselle, tai ainakin lämmitys toimii vaikka muut napsahteli. . Onko lämmitys ylimitoitettu vaikka välttämätön? Isikin mietti tuota! Ja kaikki siis toimi yhteen pakkasyöhön asti. Nyt kaikki on sulaa.
En nyt oikein ymmärrä. Jos kyseessä on kolmivaihemoottori, niin luulisi, että se on kolmen sulakkeen takana.
Gat kirjoitti:Eiköhän se tarvi ne vaiheet että edes Pyörii. Sulakkeet on kiinni eikä kärähräneet. Ja äänessä ei ole mitään vikaa.
Tarvii kaikki kolme vaihetta pyöriäkseen tasaisesti. Muussa tapauksessa pyörii huonosti ja murisee.
Silloin kun pakkasilla kaikki uudestaan jäätyi ja mootori ja pumppu taas hajosi, käräytteli kahta sulaketta. Kolmas, jonka takana lämmitys eli lämpölamppu ja öljytäytteinen sähköpatteri, säilyi. Siellä on ollut koko ajan lämmitys, vahingon aikaankin, vaikka ei rittävää eristystä. Tosin lumieristyskin on rittänyt kymmeniä vuosia.

Kummia ääniä en minä eikä "ammattilaisetkaan" uudesta moottorista kuulleet.
Pulkannaru kirjoitti:Tai sähkäri on muuttanut kytkentää ja moottori pyörii väärään suuntaan !
Tuolloin 2 karvaa pitää laittaa toiseen järjestykseen. Samalla voit mitata, että jokaisesta tulee se noin 230v, eli ettei ole huonoa kontaktia matkan varrella jossain liitännässä.
Tuo nyt vielä puuttusi. Paitsi että se on ketku uuden moottorin hankinnan viivästyksessä, mokaili noin. Katotaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Palstani muuttunna moottori- ja putkimiehien palstaksi!

Mutta mitäs siinä!! Pitää oikeastaan olla muuntautumiskykyä tässä maailmassa.

Tai onhan tässä vahva fiilis että "EI OLE hyvin käynyt" hehheh.

Voi pahus. Mulla ei nyt kyllä ole mitään lisättävää ansiokkaaseen moottori ja putki-keskusteluun, mutta jatkakaa!

Onneksi mulla ei ole noita pulmia. Ikävystyisin kuoliaaksi. Ja taas tuli kuolemateema. Hassua sekin kun itselleen on lupa puhua näin, mutta eittämättä se on rikos toiselta puhua toisen toivottavasta kuolemasta!

Mutta kuten olemme huomanneet, täällä keskutelupalstalla ovat voimassa ihan eri säännöt kuin elämässä! Täällä saa luvan olla vapaana rikollismyönteiset ja taas kirkon saarnaaja saa ankaran huomautuksen!

Luin tuossa oliko se tänään jonkun, sen tyypin jota en haluaisi ajatella enää pätkääkään, maininnan, jonkun ihmisen moraalittomuudesta. En ollut uskoa silmiäni, että tuo täysin moraaliton tyyppi puhuu jonkun muun moraalittomuudesta. Okay, hän voi puhua, mutta sitten iso ryhmä meitä kitinäläisiä ei vaadi tuota tutoa kipeätä tyyppiä täältä ulos. Myös hänen pitäisi mennä kirjoitustensa takia meistä kaikista äänin 99-1 ulos tällä hetkellä, mutta mitään ei tapahdu.
Minä varmaan ennemmin lennän ulos, jos väritän sanoja! Eipä silti, sopisi kuvioonkin! Mutta järjen ja moraalin kanssa sillä asialla ei ole tekemistä.

Elämä on joskus sellaista, ettei sitä voikaan ymmärtää. Ehkä se on tarkoituksella tehty sellaiseksi!
Soudamme joskus myötävirtaan ja joskus vastavirtaan. Se on selvä. Mutta minulla on aina ollut vahva oikeustaju ja minua henkilökohtaisesti ei vaivaa onko esim. maton väri väärä tai onko lusikka oikein käsessä tai vaikka onko viinilasi nyt oikea juuri tälle viinille...
Minua haittaa ylivoimaisesti ihmisten ylimielisyys ja sokeus jollekin asioille joita he ovat tottuneet ajattelemaan oikeina. Myös ihmisten arvostelukyvyttömyys on ärsyttävä asia joskus.
Suurin osa ihmisistä on tietenkin loogisesti oikein ajattelevia ja hyviä johtopäätöksiä ja arvoja omaavia, mutta on ihmisiä, jotka alistuvat jonkun "tyhjän tynnyrin" valtaan.

Rakkaat lukijani, tai välttääkseni ylisanoja sanon "hyvät" lukijani! Kitinä on oikeastaan jollain tapaa jännä paikka, koska täällä tosiaan pätevät ihan eri säännöt kuin elämässä! Tottakai uhkauksista joutuisi vastuuseen ja sairaita "inhottaisiin". Kirkonmiestä kuunneltaisiin. Väri-Tv:tä ihasteltaisiin ja katsottaisiin ja huumoria viljeltäisiin. Ihmisiä ei haukuttaisi perusteettomasti. Epätasa-arvoa ei viljeltäisi laittamalla tekaistuja sakkoaikoja ihmisten vastauksille (se nimittäin on niin!)

Tähän täytyy suhtautua ihan eri tavalla kuin oikeaan maailmaan. Tämä on oikeastaan ihmisyyden helvetti osittain!

Etten joutuisi epäilyksiin hassuudesta taas niin tähän päätä pikku saarnani täältä aika kaukaa omasta kodistani.

Mutta jatkakaa ihmeessä ja Gat on tehnyt upeaa työtä selostaessaan meille realiteetteja elämästään. (Älkää kertoko gatille, mutta minua aikalailla epäilyttää, että miehen luuserius on vain ja pelkästään imago... se taitaa perhana olla nytkin takkatulen ääressä ja hieno illallinen takana upean vaimon kanssa ja todella puhtaat alushousut jalássa ja bossin eau de cologne tuoksuu...)

Poistun palstaltani ---> ja jätän sen muiden armoille taas!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Rakkaat lukijani, tai välttääkseni ylisanoja sanon "hyvät" lukijani! Kitinä on oikeastaan jollain tapaa jännä paikka, koska täällä tosiaan pätevät ihan eri säännöt kuin elämässä! Tottakai uhkauksista joutuisi vastuuseen ja sairaita "inhottaisiin".
Niinhän täällä inhotaankin. Käyhän se aika yksiselitteisen selväksi kun noita aasin postaamia ignoretilastoja katselee. Kellekään tuskin on jäänyt epäselväksi näitä sun itseään toistavia marttyyriviestejäsi lukiessa että sä olet palstan ylivoimaisesti suurin sick fuck.
CeDell Davis

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Manaaja menee kohta noreen siksi, että jatkuvasti lainaa narsissia. Nää vahinkolukemiset ei oo kivoja :(
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Hei lainaan sentään ilman muotoiluja!
CeDell Davis

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^ Ei auta. Tuska on turskamainen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Huoh.

1. Talolle menevä putki irti
2. Elmukelmu putken päähän
3. Nouseeko kupla vaiko eikö

->

Kupla nousee -> vika linjassa
Kupla ei nouse -> vika pumpussa

Vika linjassa -> katso esitelmäni Davelle
Vika pumpussa -> vaihda pumppu
Mielenkiintoinen Niksipirkkakonsti. Sukkahousut.
Kumminkin ns. "ammattilaiset" väittävät nyt, useiden virheellisten varmojen tietojensa jälkeen että vesi kulkee eikä putki ole halki kaivolta pumppuun eikä kaivolta taloon. Valuu reippaasti putket irrotettaessa. Ja itse pumppuhan on taas kerran uusi, eikä se uusi ole vielä kertaakaan jäätynyt. Painesäiliökin on kuulemma kunnossa. Kumminkin systeemihän toimi tuolla kombolla ja asetuksilla huippupakkaseen asti, jonka jälkeen sekä silloin hajonneet moottori ja pumppu uusittiin samanlaisina kuin ennen, ja nyt on lämmintä ulkonakin.

Verraten kumma, että nuo käsistään kätevät ja kokeneet ammattilaiset eivät ymmärrä juuri sen enempää kuin minäkään luuseri. No, ne onkin amiksia. Toisaalta olenhan minäkin käynyt myös amiksen, tosin vain vuoden aikuislinjan ihan paskassa maatalouskoulussa.

Nyt harkitsen "moottori pyörii väärinpäin" -hypoteesia, josta ja muuta jeremiaadia edellisellä sivulla. Jos niin, siitä ei sähkärillekään hyvä haise. Sitten vielä tuo vaihehypoteesi.. mutta moottori itsehän toimii tai kuulostaa normilta, painesäiliöön ei vaan nouse paine yli kahden.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Huoh.

1. Talolle menevä putki irti
2. Elmukelmu putken päähän
3. Nouseeko kupla vaiko eikö

->

Kupla nousee -> vika linjassa
Kupla ei nouse -> vika pumpussa

Vika linjassa -> katso esitelmäni Davelle
Vika pumpussa -> vaihda pumppu
Mielenkiintoinen Niksipirkkakonsti. Sukkahousut.
Kumminkin ns. "ammattilaiset" väittävät nyt, useiden virheellisten varmojen tietojensa jälkeen että vesi kulkee eikä putki ole halki kaivolta pumppuun eikä kaivolta taloon. Valuu reippaasti putket irrotettaessa. Ja itse pumppuhan on taas kerran uusi, eikä se uusi ole vielä kertaakaan jäätynyt. Painesäiliökin on kuulemma kunnossa. Kumminkin systeemihän toimi tuolla kombolla ja asetuksilla huippupakkaseen asti, jonka jälkeen sekä silloin hajonneet moottori ja pumppu uusittiin samanlaisina kuin ennen, ja nyt on lämmintä ulkonakin.

Verraten kumma, että nuo käsistään kätevät ja kokeneet ammattilaiset eivät ymmärrä juuri sen enempää kuin minäkään luuseri. No, ne onkin amiksia. Toisaalta olenhan minäkin käynyt myös amiksen, tosin vain vuoden aikuislinjan ihan paskassa maatalouskoulussa.

Nyt harkitsen "moottori pyörii väärinpäin" -hypoteesia, josta ja muuta jeremiaadia edellisellä sivulla. Jos niin, siitä ei sähkärillekään hyvä haise. Sitten vielä tuo vaihehypoteesi.. mutta moottori itsehän toimii tai kuulostaa normilta, painesäiliöön ei vaan nouse paine yli kahden.
Luin postauksesi parahin Gattipoikuus, bondesankarimme kakkainen!

Se oli tällä kertaa, jos asian sanoisi lievästi ja kunnioittavasti, "hieman vaikeaselkoinen", mutta uskon että se oli ihan hyvä! :P ( :shock: )

Mitäs minä nyt sitten sanoisin enää. Minulla ollunna vain oma "moottori" ja olen ollut nyt poissa normaalista elämäni ympyröistä tähän asti enkä MILLÄÄN jaksaisi katsoa mitä nyt on täällä kirjoitettu. Mutta jos uskon kuitenkin, että viikonlopulla ei paljoa ole tapahtunut. Ja toisaalta jos olisi tullut taas siltä suurelta ajattelijalta kuolemantoivotusviestejä minulle ynnä muuta sivistävää moraalia kohottavaa koko Kitinälle, niin parempihan onkin etten lue liikaa! :idea: Ja minä kun olen tällainen sairas mies ja aivan turha niin miksi minä edes haluaisin sivistynyttä tyypin kirjoitusta lukea kun en kuitenkaan sisäistä hänen hyviä tapojaan ja nettikäytöksensä loistavuutta!

Hei siis koetan kuitenkin vielä ihan lempeästi, että herätkää ihmiset, ainakin te, joilla on älliä tälliä Jumala antanut enemmän kuin Dave määräisi!! :) Ettei nyt ihan myöhäiseksi jää!

Nyt olen NIIN KUITTI etten jaksa jatkaa sen enempää asiaa kuin sanon että nyt muutaman päivän ajan minulla on käynyt hyvin eli

"HYVIN KÄYNYT" on Stadinarskan kohdalta toteutunut fakta nytten!

Terkut kaikille, ja kyllähän minun pitäisi varsinaiselle palstallenikin kirjoittaa, vaikka onhan tämäkin (tokikin) oma palstani, mutta odottanette vastausta odottavat vastaustani Stadinarskan Sanomissa... OTAKSUN ettette edes muista etten ole vastanna, mutta kun olen luvannut niin sitten se on mulle kunnia-asia.

Pastellinen juttu tähän seuraavaksi, onko tämä allekirjoitus vielä kiva mielestänne? Minä tykkään! Angrybird osasi tämän! Pidän tätä vielä toven ja sitten keksitään taas uutta!

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.03.2011 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvin käy kun lukee tällaisia kirjoituksia!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kaivoraporttia.
Monta päivää myöhässä, ja eihän tämä mikään Japani ole.

Asennusliikeet siis luovuttivat. Täysin mystinen ongelma.
Ainakaan niiden hypoteeseista yksikään ei ollut oikea, tai jos onkin ehtivät jo ne hypoteesit perumaan. Kukkaan ei tiiä mittään.

Kuulemma vesi kulkee. Ei pitäisi olla halkeamaa. Pumppu ja moottori ja säiliö kuulemma kunnossa.
Moottorikin on oikean kokoinen vaikka viimeksi sen väärin luulivat, Vaiheteoria ei ilmeisesti pidä paikkaansa, pyörii ja kuulostaa normaalilta.

Nyt tässä yksi kokeilu minulta yksin ottaa lämpö pois pumppuasemalta, koska enoni laittomissa virityksissä lämmitysvermeet ovat yhtä moottorille tarkoiteettua vaihetta kuormittamassa. Sitten moottori päälle. Paine säiliössä pomppasi kolmeen. Talossa että tuli tipottain kaikista hanoista kunnes loppui muista kuin vessasta. Ajoin takas kaivolle, jossa jo haisi palanut ja pumpun moottori oli helvetin kuuma. Paine laskenut. Moottori pois päältä ja lämpö takaisin, ettei taas jäädy.

Tänään sama kokeilu. Nyt ei tule vettä muuanne kuin vessaan, riittävästi ja tasaisesti. Hamsrasin bideesuihkusta vettä kanistereihin ja sitten takaisin kaivolle. Moottori huusi koko ajan, paine vajaa kaksi. Moottori oli taas kuuma. Joten en riskeerannut jättää päälle ettei uutta tarvi ostaa. Pois ja uudestaan vedenhankinta moottorin avulla sitten kun loppuu.

Mutta mikä vittu siinä on? Muut kuin vessan putki sittenkin tukossa? Putkimies väitti ettei. Painesäiliö ei ota vettä? Sittenkin moottori tai vaiheet? Vai niiden myymä ihan uusi, kertaakaan jäätymätön pumppu?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Joko kysyit Eerolalta apua?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:^
Joko kysyit Eerolalta apua?
Harkisen en vielä. Varmaan hankalia saada nekin. Toistaiseksi odotin/odotan ihmeparantumista ja putkien sulamista ilman lämmetessä, jos kumminkin on sitä, vaikkei kuulemma ole.

Harmi, ettei bideesuihkussa oikein voi kunnolla peseytyä, kas kun vessassa ei ole lattiakaivoa ja moottorikin saattaa kärähtää taas, ellei ole jo.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi vitsi. Pitää oikein jakaa tämä porukan eli teidän kanssa!

Enpä ole kuunaan nukkunut yhtä mainiota yötä. Oikein levollinen olo. Ihania seksiunia. Mutta siis hyvin on käynyt.

Gatille voisi sanoa ettei hän saakaan peseytyä. Olkoon häneltä pesuvesi kuolemaansa asti pois koska hänen pitää varjella huolella tehdyttä imagoaan. :P


ON SIIS HYVIN KÄYNYT!


Mutta huomatkaa, että minä en ole päinvastainen kuin asiat täällä muuten!

Hyvää päivää kaikille! Ja se tarkoittaa minulta todella hyvää päivää eikä paskaa päivää!!! Eikä se toivotus ole narsissia!

Stadinarska
Ei ole Aksranidats
Pastellis-tavallisenväri värimestari
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Minulle kävisi hyvin, jos arska saisi viimeinkin varoituksen jälkeisten värispedeilyjen ansiosta bannia.
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Hyvin käynyt?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Banni ei auta. Arskalta pitäisi amputoida sormet.
Vastaa Viestiin