Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jostain käsittämättömästä syystä en ole pitänyt tilastoa, mutta Stetson-Harrison veikkaus on pitsa.

Perustan siihen, että jo yli kymmenen vuotta käytännössä joka perjantai olen syönyt pitsaa. Tosin lapsena en pitsaa juuri koskaan syönyt. Mutta veikkaisin, että pitsa on silti ykkösenä all time -tilastossa.

Kakkonen voisi olla paistinpannulla paistetut kanasuikaleet keitetyllä riisillä, jota vaimo laittaa usein. En erityisesti rakasta ko. ruokaa, mutta kyllähän sitä syö.
Manaaja

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Varmaankin spagetti ja jauhelihakastike. Vanhempien luona asuessa sitä tuntui olevan melkein joka toinen päivä. Nykyisillään ihan joko naudanfile tai broilerinfile seillaisenaan ja vihanneksia kyljessä lienee useimmin nautittu annos. Tai sitten kehittämäni sisäfilesalaatti joka rakentuu lähinnä purkitetuista vihanneksista ja kokonaisena paahdetusta, palasiksi pilkotusta naudan sisukasta. Sitä tulee tehtyä kerralla useamman kilon setti suht helposti ja nopeasti ja se säilyy hyvin jääkaapissa viikonkin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pärettä & paskaa.

Kakkossijalla filippiiniläisen poliisikonstaapelin kivekset ranskalaisilla perunoilla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lasketaanko kaurapuuro? Oon sitä kuitenkin sen melkein kaksikymmentä vuotta syönyt päivittäin - tai pitäiskö sanoa aamuittain. Ihan hirveän usein ei tuu enää syötyä puuroa... (ja välillä tais olla jotain neljänviljan puuroakin).
Manaaja

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Puuro menee mun mielestä samaan kastiin kuin leipä - ei lasketa. Muuten kaikki vastaisivat jomman kumman.
RP

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja RP »

Veikkaan jotta jauhelihakastiketta perunalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilman erehtymisen mahdollisuutta sanon hornetit. Opiskeluaikana melkein päivittäin, nykyisin kyllä harvemmin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mahdollisesti pizza tai se spagetti ja jauhelihakastike, mutta toisaalta kun mietin nuoruusvuosia vanhempien kanssa saman katon alla, niin ulkofile saattaa kyllä olla aika kärkisjoilla. :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Varmaan kasvissosekeitto.
So Hard

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos tomaatti- ja kermapohjaiset jauhelikastikkeet lasketaan samaksi ruokalajiksi, niin kyllä se sitten on se. Perunan, spagetin tai riisin kera.

Bubbling under uunissa paistettu broileri.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ygönen on jauheliha valmistuksellisessa moninaisuudessaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ygönen on jauheliha valmistuksellisessa moninaisuudessaan.
No älä saatana? Jauheliha on lihajaloste. Ei ruoka.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ei mitään hajua. Viime vuosilta munakas voisi olla hyvä veikkaus, mutta kun se tehdään aika eri tavalla, niin onko se sitten 'samaa' ruokaa? Eihän pastakaan ole kaikki pastaa.

Oma ruuanlaittomme perustuu enemmän raaka-aineisiin kuin ruokiin, joten todella harvoin tulee tehtyä jotain tiettyä ruokaa.

EDIT: Jaa, että puuroa ei lasketa? Sitten ei varmaan lasketa munakastakaan.

Eritasoisin variaatioin tulee syötyä eniten näitä:
- ulkofilepihvi + jotain kasviksia, ehkä perunaakin
- lihapadat
- pastat
- kalaa + jotain kasviksia, ehkä perunaakin

Sanoisin, että max 2 kertaa kuussa tulee syötyä 'samaa' ruokaa, ellei isompina annoksina tehtyja patoja ym. lasketa erillisiksi
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 12.12.2010 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ygönen on jauheliha valmistuksellisessa moninaisuudessaan.
No älä saatana? Jauheliha on lihajaloste. Ei ruoka.
Anteeksi. Ihan emämoka. Tuli etureiteenkin tumma läikkä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei ollut etsivän kirurginveitsenterävin päivä. Ei se aina lähe.
ninnithequeen

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Taatusti perunaa - ihan joka muodossa. Lapsena halusin ranskalaisia, koska (RIP) äitini ei osannut tehdä hyvää ruokaa, kertakaikkiaan. Ja joka aterialla oli perunaa jossain muodossa. Joskus jotain valmislaatikoita oli.

Tämämpä takia itse innostuin ruoanlaitosta ja jos jotain osaan tehdä, niin ruokaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Varmasti spagu ja jauhelihakastike, vähintään joka toinen viikko melkeinpä koko elämän ajan, kyllä siinä kertyy spagettimetrejä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Spagettia ja jauhelihaa. Lapsena se oli hyvää, mutta nyt tekisi mieli kokeilla keittoja. Pojalle ei kuitenkaan kelpaa keitetyt vihannekset, joten tässä kai syödään spagettia ja jauhelihaa hautaan saakka.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mun spagu ja jauhelihakastike on tosi harvoin samanlaisia :D Joskus tummaa, joskus punaista, joskus vaaleaa.. eri vihannekset, eri mausteet, joskus kermaa, joskus ei.. se on aina sellanen sörsselssön.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Veikkaisin että hernekeitto on aika ylhäällä mun listalla. Sitä syötiin aina vaunulla viikonloppuna, muuten ruoat oli aika vaihtelevia. Sitten kun tähän lasketaan mukaan koulun hernari, partioleireillä/retkillä vähintään kerran retkessä syöty hernari ja todellinen hernari-potti: joskus opiskeluaikoina Jurva-cityssä ihan pa:na sain jostain kaupasta poistotarjouksena pari laatikkoa hernaria erittäin edukkaasti. Oisko yhen purkin hinnaksi tullut jotain 10 centin luokkaa? No sitä sitten nokin menemään piiiiiiiitkään.

Mies tekisi hernarin kerran viikkoon jos en kieltäisi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

par-sky kirjoitti:Veikkaisin että hernekeitto on aika ylhäällä mun listalla. Sitä syötiin aina vaunulla viikonloppuna, muuten ruoat oli aika vaihtelevia. Sitten kun tähän lasketaan mukaan koulun hernari, partioleireillä/retkillä vähintään kerran retkessä syöty hernari ja todellinen hernari-potti: joskus opiskeluaikoina Jurva-cityssä ihan pa:na sain jostain kaupasta poistotarjouksena pari laatikkoa hernaria erittäin edukkaasti. Oisko yhen purkin hinnaksi tullut jotain 10 centin luokkaa? No sitä sitten nokin menemään piiiiiiiitkään.
.
Kuva

Hernari on kyllä hyvää.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Mä olen umpio.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Mitä ruokaa olet elämäsi aikana syönyt useimmin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Joku täällä kumminkin haisee.
Vastaa Viestiin