Supernatural Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Alkaa ihan just pian kun tästä kerkiän.
Dumis

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mullon uusin jakso katsomatta, mut väijyn sen tänään iltasella. Nyt meen väijyy Mattia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilinen iltapäivä ja alkuilta meni saunoessa kavereiden kanssa. Nyt alkaa lopulta nukuttamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta vaan. Eilinen meni kyllä niin hyvin kuin pystyi; Rare Experts tennarissa, jonka jälkeen kaverin kämpille juomaan parit kaljat ja glögit. Siitä sitten vielä takas stadiin moikkaa paria kaveria ja kolme vielä pinttiä olusta jonka jälkeen hyppäsin yödösään ja himaan.

Nyt puurot ja vitskut naamaan ja töihin 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Töissä. Kolmelta on talon pienten joulujuhla. 150 tulossa. Kiva juttu, eiköhän tyttö tykkää kympillä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytys ylihuomenna pestä sauna. Millä aineella te olette hinkanneet lauteet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täytys ylihuomenna pestä sauna. Millä aineella te olette hinkanneet lauteet?
Tolulla.

Mutsin duunisa aikanaan yleiset lauteet pestiin aika-ajoin myös Kloritella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistä tätä räkää oikein tulee?

Aika heikko on happi, mutta kai se on kauppaan siirryttävä kun nessujen määrä hupenee uhkaavasti. Opeliksikin pitäisi jaksaa kaivaa esiin, en kävele puolta kilsaa suuntaansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, merellä on tuulta ja lunta rantsuissa. Jokainen vene tulee myöhässä ja mä oon tehnyt yhtä laivaa jo pari kertaa uusiksi. Tulee pitkä päivä konttorilla. Lippulaiva tulee 3,5h myöhässä aikataulusta, vissiin tyytyväisiä asiakkaita tiedossa, onneksi olen huomenna kenttähommissa.
Dumis

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Wuhuu, kohtahan täältä pääsee kotia!
Olipas kettumainen päivä.
SikaMika

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Raha tulee SikaMikan luo! Kävin eilen vääntämässä 9h narikkakeikan, jonka pystyin käyttämään lähes lyhentämättömänä opiskeluun. Läksin käymään vielä kotimatkalla kaverilla saunomassa, mutta tulihan siinä muutama kaljakin kitattua janoon. Pelasivat pokeria ja saivat sitten minutkin houkuteltua mukaan, vaikka olin hieman nihkeänä pelailun suhteen, koska homma lähtee usein aika lennokkaasti lapasesta aggressiivisen panostuksen muodossa. Niin nytkin, mutta koska pokeritermein tunsin vastustajani ja korttikin kävi, sain käännettyä 20€:n sisäänostoni reilun 300€:n kassavirraksi kotiinpäin. Pienen biljardisetin jälkeen jo älysinkin kotiutua ja kävin äsken heittämässä puolen tunnin joulupukkisession Lespoossa. Viikonlopun saldo reilun viidentoista tunnin menetetyn vapaa-ajan korvauksina vajaat viisi sataa eskoa netonnettona. Keskituntiansiot kohdillaan.

Vuoden viimeisen paskanakin eli matikan tehtävien kimppuun, sitten homma eteneekin pelkästään tentteihin valmistaumisen muodossa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

minusta tuli tänään kummitäti :h:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Supernatural Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täytys ylihuomenna pestä sauna. Millä aineella te olette hinkanneet lauteet?
Tolulla.

Mutsin duunisa aikanaan yleiset lauteet pestiin aika-ajoin myös Kloritella.
Lauteet on yleensä tehy apache-puusta siinä on antiseptisia ominaisuuksia kuten haavassa kin, siihen ei pitäisi pesiä mitää ihmeellisiä tauteja, Aikoisin käyttää vahän vähemmän tuhteja aineita, saunojen pesemiseen on omiakin aineita kuten sauna Sasua..
Varsinaisia desinfioivia erikoispuhdistusaineita ei kotisaunan siivouksessa tarvita. Asiantuntijat korostavat huolellista ja säännöllisesti tehtävää puhdistusta ja tilojen kunnollista tuuletusta sekä pintojen kuivumista saunomisen jälkeen.

Työtehoseuran tekemässä saunanpuhdistusaineiden vertailututkimuksessa edulliseksi ja tehokkaaksi lauteidenpuhdistusaineeksi osoittautui Kiilto Eukalyptus. Melko hyvän arvosanan saivat myös Ihanan Raikas Sauna-, Tolu Sauna- ja Super Puhdas Sauna -puhdistusaineet. Havu Mäntysuopaliuoksen puhdistusominaisuudet olivat tyydyttävät.

Lisätietoja toimitukselle:
Tutkija Tarja Marjomaa, puh. (09) 2904 1241
Työtehoseura, PL 13, 05201 Rajamäki
[email protected]
Kylpyhuoneen kalkinpoistoaineiden vertailututkimus, Työtehoseuran kotitaloustiedote 10/2004
Näin sanoo työtehoseura, olisi varmaan hyvä uskoa sitä??
Todennäköisesti pöly ja vastaava lika lienee suurin poistettava lauteesta..
Kuten vessan ei saunankaan puhdistukseen tarvi käyttää juuri fairyä voimakkaampaan puhdistusainetta..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin