Matemaattinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nii-ih, tänään viimeisten matikanharkkojen palautus, oikeiden ratkaisujen kuuntelu ja open tiukka hiillostaminen tenttikysymysten selvittämiseksi. Sitten eikun laskemaan ja lukemaan seuraavaksi puoleksitoista viikoksi. Taas hyvä draivi päällä, kun hommia on paljon muttei liikaa. Loput kaksi tenttiä ovat do-or-die-tyyppisiä, eli niistä on niistettävä tulos ulos kerralla; uusinnat ovat joko mahdottomia tai työläitä.
Dumis

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, töisä taas. Aamusta vain -8 paccasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Huomenta, töisä taas. Aamusta vain -8 paccasta.
Meillä 21, eilen illalla säbäpelistä tultuani oli 23.

Saas nähä tuleeko tänään järkeä siihen, kun yks iso pomo jakaa mulle ja meille kroonisesti sittiä. Mun kaksi esimiestä on puolellani ja aikovat selvittää tämän muronkusemismysteerin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saas nähä tuleeko tänään järkeä siihen, kun yks iso pomo jakaa mulle ja meille kroonisesti sittiä. Mun kaksi esimiestä on puolellani ja aikovat selvittää tämän muronkusemismysteerin.
Ihana johtaja, välittää alaisistaan kun jaksaa jakaa paskaa!
ninnithequeen

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ljettajan/

Tää kuski on kitinäläinen (jota ei oo kyl vähää aikaan näkynyt)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ah, neljä päivää duunia tällä viikolla. Odotan jo niin innolla joulua, haluan päästä antamaan avopuolisolle hänen joululahjansa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ljettajan/

Tää kuski on kitinäläinen (jota ei oo kyl vähää aikaan näkynyt)
Se juoksee vielä karkuun?

Heko heko.. Olipas huonosti nukuttu yö :( Nenäkin ihan tukossa, ja tätä tukkoisuutta kestää vielä kuukautisa. Ärh, perus-maanantai.

Mites Gaia on kotiutunut? :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuinkakohan moni työtön työnhakija on työtön omasta tahdostaan?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Heräsin aamulla päänsärkyyn. Tyhmää. Eikä ees satu kunnolla, vaan sellanen pieni, tasainen juimiminen. Lihaksetkin on kaikki kipeenä, kieltäydyn kyllä flunssailemasta!

Tein eilen ruispipareita, siis muuten saman tyyppisiä kun ne perinteisetkin, mutta vehnäjauhot korvasin ruisjauholla. Tuli aika hyviä, söin monta.

Melko kylmä tuolla pihalla. Taitaa jäädä keskiviikon agilitytreenit väliin, ei paljoa uskalla hyppyyttää koiraa näillä keleillä. Muutenkin pitää kehitellä jotain sisäaktiviteettia, se on ihan ylienerginen kun ulkona ei olla kerralla kovin kauaa ja leikkikavereita ei näy missään.

Onnea Gaialle uuteen kotiin ja DVS:lle kummiutumisesta! :h:
Gaia

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti: Mites Gaia on kotiutunut? :]
Olemme leiriytyneet rojuröykkiöiden keskelle :D

En muuten ole vuosiin nukkunut niin hyvin kuin täällä; mistään ei kuulu ääntäkään.

exsu kirjoitti: Onnea Gaialle uuteen kotiin
Kiitos :]
ninnithequeen

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Gaialle ja poitsulle uuteen kotiin. Kuveja sitten ku on valmis :)

Olihan se 15 pvä ku piti lähettää joulukortit? Äh.

Pari pakettia paketoitu, yli puolet lahjoista ostamatta :doh:

Ja mitä ostaa erittäin ihanalle uudelle naapuriperheelle jotka ovat auttaneet paljon (mm. koonneet mun nukkekodin ja lainanneet millon kahvia ja millon mitäkin jne) ja joiden lapset on Nitan kavereita? Äh. Kaikki muut tiiän mitä ostaa mut mut...hankalaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Onnittelut Gaialle ja poitsulle uuteen kotiin :h:

Mä olen vähän allapäin ja eniten ketuttaa se, kun en tiedä syytä. Ja koska en tiedä syytä, on vaikea tehdä asialle mitään. Mikään ei huvita, ei kiinnosta, eikä jaksa muuta kun hoitaa pakolliset duunit omassa rauhassa ja toivoo et pääsis jo kotiin.
Mä koitan josko jaksais illalla leipoo pipareita. Jos en jaksa, ni syön taikinaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Ja mitä ostaa erittäin ihanalle uudelle naapuriperheelle jotka ovat auttaneet paljon (mm. koonneet mun nukkekodin ja lainanneet millon kahvia ja millon mitäkin jne) ja joiden lapset on Nitan kavereita?
Joulukukka ja suklaarasia/kahvipaketti? Tai vaikka itseleivottu joulukakku/piparkakut? Tai jos ei ei halua/voi ostaa materiaa, niin varmasti ihan kortti, missä kerrot miten paljon apua heistä on ollut ja miten olet siitä kiitollinen, riittää varmasti.

Mua harmittaa kun en ole keksinyt miehelle mitään huikeeta. Sellasia tavislahjoja on, ja lippu yhdelle keikalle, mutta ei mitään sellaista extraspessua ja mahtavaa. Yleensä mä oon hyvä näissä, nyt harmittaa.
Manaaja

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huh, heräsin jostain Helsinkiläisestä lähiöstä ja sain tuta VR:n moitteettoman talvitoiminnan puolentoista tunnin kotimatkalla. Ei pitäisi koskaan lähteä kännissä minnekään ilman omaa autoa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Ei pitäisi koskaan lähteä kännissä minnekään ilman omaa autoa.
Aina kun on kännissä menossa jonnekin niin pitää olla oma auto mukana? Eiku....?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei pitäisi koskaan lähteä kännissä minnekään ilman omaa autoa.
Aina kun on kännissä menossa jonnekin niin pitää olla oma auto mukana? Eiku....?
Hahha, he gotcha :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei pitäisi koskaan lähteä kännissä minnekään ilman omaa autoa.
Aina kun on kännissä menossa jonnekin niin pitää olla oma auto mukana? Eiku....?
No vähintään. Ei se kuudenkympin riksamaksukaan toiseen suuntaan kauheasti lämmittänyt. Noh, kerrankos sitä!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:
Mua harmittaa kun en ole keksinyt miehelle mitään huikeeta. Sellasia tavislahjoja on, ja lippu yhdelle keikalle, mutta ei mitään sellaista extraspessua ja mahtavaa. Yleensä mä oon hyvä näissä, nyt harmittaa.
Me ei keksitä ikinä mitään huikeeta. Minä olen saanut esim pastinpannuja ja nyt ootan sitä jo useasti mainostettua myllyä. Käytännön lahjoja siis, which is nice. Hellu saa flanellipyjaman. Sopivaa kuosia ei ole kaupasta löytyny joten ostin valkosta flanellia, värjäsin sen ja teen itse. Siis hellu ei oo ikinä aikaisemmin tutustunu flanellipyjaman lohduttavaan ja lämmittävään kosketukseen! :shock:

Sain muuten viime viikolla ruusuja kun oli nimipäivä :] Se oli huikeeta koska ei se yleensä :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei pitäisi koskaan lähteä kännissä minnekään ilman omaa autoa.
Aina kun on kännissä menossa jonnekin niin pitää olla oma auto mukana? Eiku....?
No vähintään. Ei se kuudenkympin riksamaksukaan toiseen suuntaan kauheasti lämmittänyt. Noh, kerrankos sitä!
Panomies!

Olisin mäkin saanu silloin kerran!

Ainiin, se raportti.

Oliko kirkuja? Nielikö vai sylkikö? Oliko hyvin ommeltu?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei mullakaan mitään spessua ole. Lähes kehoituksesta kasvokarvakone, CD (yllätyksekseni) uudelta fanittamaltaan bändiltä, pojan värjäämä t-paita (mitä ei koskaan pidä varmaan muualla kuin kotona, it's the thought that counts..) ja GOAL-lehden tilaus.

En oo muuta keksinyt oikein.. pitääkö sitä.. loppupeleissä. Joulu on lasten juhla, ainakin meillä. Tai näin yritetään.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä ostan miehelle, ja toisinpäin, semmosta mitä se haluaa ja tarvitsee. Yleensä kummankaan lahjat ei siis ole kovinkaan romanttisia taikka spesiaaleja :)

Mutta, on meillä sentään kaikki pelikoneet, pelit ja vehkeet! Ei oo valittamista!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RP kirjoitti: on meillä sentään kaikki pelikoneet!
En usko, onko Nintendo DS tai Gamecube? Entä Sony PSP?
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mä luovuin just vuosi sitten mun GC:stä :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:^Mä luovuin just vuosi sitten mun GC:stä :(
Ei kannattaisi muuten kuin ehkä tilanpuutteen vuoksi. Sadan vuoden päästä konsoli on omaisuuksien arvoinen pyhäinjäännös. Resident Evil 4 on edelleen läpäisemättä...
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon ostanut kirjoja, kalsareita ja sellaiset kotihousut, sen keikkalipun ja sitten yhdessä ostettiin joululahjaksi meille miniloma Saksaan. Lisäbonarina ajattelin uusia teriä sen parranajokoneeseen, kun sen jälki on ihan ruokottoman huonoa, mutta tuo ekohippi kieltäytyy ostamasta uutta konetta kun vanha toimii auttavasti. Pitäis vielä vakoilla sen koneen mallitiedot, että tulee oikeanlaisia.
Vastaa Viestiin