Matemaattinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Raksaviikon jälkeen takas duunissa ja stadissa. Riemurasian jo nyt kadonnut kuva "Helsinki - ei talvikunnossapitoa" sopii kyllä hyvin tähän kaupunkiin tällä hetkellä. :kontrolli:

Sokkeli valmis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jee adlibris ilmoitti että paketti on matkalla :cheer: Rämmin tuon Johannes Angeloksen loppuun ja jouluna luen sitten jotain ihan muuta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Oliko kirkuja?
Hyvin koulutettu, osasi pitää kättään suunsa edessä.
ninnithequeen

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä soitan ihan just Huoltoon ja kiroan ne hiekottajat alimpaan helvettiin. Etuovelle tuleva pikkumäki oli kyllä hiekotettu, mutta se isompi mäki talon edessä oli liukas kuin homon perse! Söpösti heitetty hiekat vaan siihen, mihin ulko-ovet menee.

Nimimerkillä turvallaan/persiillään ilman vaunujen tukea x 100
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Normipäivä. Flunssa pitää sen verran hyvin hyppysissä, etten viitsinyt mennä töihin köhimään. Kohta taitaa irrota limat kurkusta eli olisi hyvä suunnata tuonne posliinin äärelle.

Lisäksi eilen höyläämäni aukko päänahkaan tuppaa mätää. Huulinkin sattuu perkeleesti.

Vali vali vali, taidan huitaista vasaralla varpaaseen tasapainon vuoksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mä soitan ihan just Huoltoon ja kiroan ne hiekottajat alimpaan helvettiin. Etuovelle tuleva pikkumäki oli kyllä hiekotettu, mutta se isompi mäki talon edessä oli liukas kuin homon perse! Söpösti heitetty hiekat vaan siihen, mihin ulko-ovet menee.
Onks teillä siellä hiekoituslaatikoita taloyhtiöllä, jos ite laittais?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen nyt haalinut tähän firmaan rahaa sen verran tänään, että omatunto antaa hyvinkin periksi lähteä 30 min etuajassa. Pitää ostaa housut, jotka ei purista tai aiheuta protestia. Sit himaan tekemään miehille lasagne, etteivät nälkään kuole.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ljettajan/

Tää kuski on kitinäläinen (jota ei oo kyl vähää aikaan näkynyt)
Veikkaus ryöstäjät olivat joko mamuja tai sitten Meltsin koulukotilaisia?

Kerran koulukotilaiset kävi kimppuun Meltsissä vaikka mulla oli vain tyhjä case kaljakärryssä, kyllä olisi teilläkin ollut naurussa pitelimistä jos olisitte nähneet heidän naamansa ravisteltuaan tyhjää keissiä! ;) :rofl:
Kierrätys sitä harjoitin enkä jättänyt roskia Suokkiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ihmiset eivät osaa enää yhdyssanoja, mutta pystyvät kuitenkin erottamaan sanat toisistaan niin kuin sattu viitana. Eikö olisi parempi kirjoittaa aivan päin persettä? Edellinen teksti voisi olla vaikka:

Ihm is et eivä t os aa enää yhdyss ano ja, m utta pys ty vät kuit enk in ero tt am aan san at tois ista an niin kuin satt uvii tan a. Eik ö oli si parem pi ki rjo itta a aiv an p äin pe rset tä?

Tämä olisi jopa loogista ottaen huomioon englannin omituiset tavutussäännöt (vaikkei niissä ole mitään omituista). Voisi sitten valehdella sujuvasti vieraiden kielien suomen oikeinkirjoitusta heikentävästä vaikutuksesta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Ihmiset eivät osaa enää yhdyssanoja, mutta pystyvät kuitenkin erottamaan sanat toisistaan niin kuin sattu viitana. Eikö olisi parempi kirjoittaa aivan päin persettä? Edellinen teksti voisi olla vaikka:

Ihm is et eivä t os aa enää yhdyss ano ja, m utta pys ty vät kuit enk in ero tt am aan san at tois ista an niin kuin satt uvii tan a. Eik ö oli si parem pi ki rjo itta a aiv an p äin pe rset tä?

Tämä olisi jopa loogista ottaen huomioon englannin omituiset tavutussäännöt (vaikkei niissä ole mitään omituista). Voisi sitten valehdella sujuvasti vieraiden kielien suomen oikeinkirjoitusta heikentävästä vaikutuksesta.
Voi, voi! Mistä herne nyt nenään pujahti? Kitalakihalkio usein jättää arven naamaan leikkauksen jälkeen?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä soitan ihan just Huoltoon ja kiroan ne hiekottajat alimpaan helvettiin. Etuovelle tuleva pikkumäki oli kyllä hiekotettu, mutta se isompi mäki talon edessä oli liukas kuin homon perse! Söpösti heitetty hiekat vaan siihen, mihin ulko-ovet menee.
Onks teillä siellä hiekoituslaatikoita taloyhtiöllä, jos ite laittais?
Ei ole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Otin Nokian C7-00:n (vai-mikä-se-nyt-oli) osana TeleFinlandin pakettia, lisämaksua sen 5€/kk. Helvata että osaa olla fiksu puhelin tollasen perustallaajan Nokialaisen jälkeen :D Mulla menee varmaan ikuisuus että opin sitä käyttämään.

Nyt nukkumaan. Puhelimen mukaan mulla on enää 8h herätykseen ja oon ihan katkipoikkiväsy.
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ljettajan/

Tää kuski on kitinäläinen (jota ei oo kyl vähää aikaan näkynyt)
Se juoksee vielä karkuun?
Jotenkin ei sovi yhteen juokseminen ja kitinätaksikuski (se ainoa, jonka mä tiedän ajavan taksia...).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mä en tiedä kenestä puhut joten.... :/
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:^Mä en tiedä kenestä puhut joten.... :/
Ei se mitään :]
NuoriD

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ljettajan/

Tää kuski on kitinäläinen (jota ei oo kyl vähää aikaan näkynyt)
Se juoksee vielä karkuun?
Jotenkin ei sovi yhteen juokseminen ja kitinätaksikuski (se ainoa, jonka mä tiedän ajavan taksia...).
Ehkä se meni Petteri Punakuonon vetämässä reessä. Toivottavasti ei ollut takki auki.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:Jotenkin ei sovi yhteen juokseminen ja kitinätaksikuski (se ainoa, jonka mä tiedän ajavan taksia...).
Nyt vähän nauratti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ärh! Kertokkeeee!! Onks tää näitä "joulupukki jota ei tohdi katsoa- risteilyllä"- ilmestyksiä!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Ärh! Kertokkeeee!! Onks tää näitä "joulupukki jota ei tohdi katsoa- risteilyllä"- ilmestyksiä!?
Se sama pukki toimii myös taksikuskina...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matemaattinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ärh! Kertokkeeee!! Onks tää näitä "joulupukki jota ei tohdi katsoa- risteilyllä"- ilmestyksiä!?
Se sama pukki toimii myös taksikuskina...
Ok ok... eli mä sisäistin vinkit. Kiitos :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin