Suurimmat kitinäuutiset all time

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
So Hard

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta. Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Oletko muuten koskaan kuullut lakiosasta? Äitisi omaisuudesta 1/4 kuuluisi sinulle, vaikka hän olisi tehnyt millaisen testamentin.

Toisaalta on toki hienoa jos kunnioittaa edesmenneen tahtoa, mutta veroseuraamuksien kannalta parasta on jos rintaperilliset perivät sen mikä rintaperilliselle kuuluu ja eloon jäänyt vanhempi jää vain lesken oikeudella asustelemaan yhteiseen asuntoon jne. Perintöjutuissa verosuunnittelu on aika tärkeää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Hyvin on toiminut!
Aivan! Mekin onnistuttiin siinä kahdesti neuvojen sadellessa, kun toinen on tulossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti: Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
2nd that. Jos Elco-mies luet tätä niin: Camoon, elä oo tuollanen. Kirjoita nyt matkaraporttia, oot ennenkin kirjoittanut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
Sisäpiiri voi seurata matkaraportteja toisaalla, jos pakkaskeleillä kestää parasiittisaaritarinoita lukea.
ninnithequeen

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta. Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Oletko muuten koskaan kuullut lakiosasta? Äitisi omaisuudesta 1/4 kuuluisi sinulle, vaikka hän olisi tehnyt millaisen testamentin.

Toisaalta on toki hienoa jos kunnioittaa edesmenneen tahtoa, mutta veroseuraamuksien kannalta parasta on jos rintaperilliset perivät sen mikä rintaperilliselle kuuluu ja eloon jäänyt vanhempi jää vain lesken oikeudella asustelemaan yhteiseen asuntoon jne. Perintöjutuissa verosuunnittelu on aika tärkeää.
Mä olen allekirjottanut jo aika monta paperia kultaseni.

Faija on ihan helisemässä paperijuttujen kanssa. Miksi mun pitää allekirjoittaa paperi että mutsin duuniauto siirtyy broidin nimiin jne. Kysynpähän vaan. Mitä sen auto mulle kuuluu? Firman auto? Plus sata muuta asiaa.

Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä. Ei ihan tämmösiksi suunnitellut eläkkeellejääntiään. Ensin työnnetään pyörätuolissa kiukuttelevaa, kuihtunutta vaimoaan ja vaihdetaan sille vaipat, sitten vaimo kuolee ja hän on yksin paperisotansa kanssa. Ei näin.
RP

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
Sisäpiiri voi seurata matkaraportteja toisaalla, jos pakkaskeleillä kestää parasiittisaaritarinoita lukea.
No jo on törkeetä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon niin pettynyt. Eikö MUN tissit ole ylittäneet uutiskynnystä?!

*nostelee häntäänsä*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kai se on selvää että täällä jokainen plussautuu.
Ihanko oikeasti näin luulet sinä?
Itselle tuli kyllä pari mieleen, jotka eivät ehkä plussautuisi.
Toivottavasti minä olen siinä listalla. En siis ole edelleenkään plussautunut eikä ole tiedossa sellaisia tapahtumia. :P
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sisäpiiri voi
No jo on törkeetä!
Just! Mulla on kaikenlaisten sisäpiirien suhteen jonkilainen Groucho Marx -ongelma.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä.
Öh. Lainsäätäjä ne pykälät keksii, eivät lakimiehet. Juu, juuri se samainen pölypää jota sinäkin olet vaaleissa äänestänyt. En ole kuullut että lakimiehillä olisi tapana kiusata surevia leskiä.
hän on yksin paperisotansa kanssa.
Kannattaisko ottaa lakimies avuksi? Katsos kun sitä varten ne ovat olemassa että ihmiset joilla lainsäätäjän laatimat pykälät menevät yli ymmärryksen saavat apua paperisotiensa kanssa.

Toki ei ole pakko. Kunhan nyt huomautin että sinua on kusetettu perinnönjaossa jos et saanut mitään. Ei mulla muuta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Kysymyksiä. 1. Oliko sinut tehty perinnöttömäksi? 2. Puoliso ei peri ilman testamenttia, jos on rintaperillisiä. Yhteisön avio-oikeuden alaisen omaisuuden osittaminen on eri asia. Oliko kyse siis osituksesta?

Jollei testamentteja ole/sinua tehty perinnöttömäksi, sinulla on oikeus puoleen perinnöstä. Jos oli testamentteja, niin sinulla on oikeus ainakin puoleen perintöosuudestasi eli neljäsosaan. Jos oli tehty perinnöttömäksi (tehdään testamentilla), kannattaisikohan testamenttia moittia? Ja joka tapauksessa, vaikka perinnöttömäksi tekeminen olisi tehokas, sinun osasi menisi jälkipolvillesi.

Ai täällä olikin jo juttua asiasta. Yhtä kaikki tyhmä ei kannata olla ja itkeä sitten sitä, kun ei ole lapsille pöperöä.

Vinkkinä kaikille: testamentatkaa lapsenlapsille 20 000 (tai siis alle 20K). Se ei ylitä verotettavan perinnön määrää ja rahaa säästyy sukuun. Tietysti jos haluaa ruokkia valtion pohjatonta nälkää, niin mikäs siinä.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 14.12.2010 15:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Just! Mulla on kaikenlaisten sisäpiirien suhteen jonkilainen Groucho Marx -ongelma.
Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä. Ei ihan tämmösiksi suunnitellut eläkkeellejääntiään. Ensin työnnetään pyörätuolissa kiukuttelevaa, kuihtunutta vaimoaan ja vaihdetaan sille vaipat, sitten vaimo kuolee ja hän on yksin paperisotansa kanssa. Ei näin.
Nyt on pakko kommentoida, vaikka pahalla en tarkoitakaan.

TODELLA harva meistä saa juuri sen elämän mitä toivoi, luulis sun nyt tietävän sen. Ei paskaa elämää toivo kellekään; tuskin sun isä ajatteli että "voi minua raukkaa", kun sairasta äitiäsi hyysäsi. Niin se elämä heittelee: joskus maataan pää ajeltuna läheltä piti-tilanteen jälkeen viikkoja sairaalassa ja joskus sitä ryypätään lähibaarissa kolme päivää putkeen ilman huolen häivää. Elämä on. Fuck it, oikeasti. Älä ota kaikkea mitä elämässä tapahtuu varastoon, jota voit viljellä aina tarpeen tullen kun sääliä kaipaat.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Oon niin pettynyt. Eikö MUN tissit ole ylittäneet uutiskynnystä?!
Olen edelleen niin katatonisessa tilassa näistä veitsiuutisista, etten pystyny nostamaan!
ninnithequeen

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep. Elämä heittelee, koettu on.

Ja voi voi mua raukkaa kun olen huolissani isästäni, varsinkin näin joulun alla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Kuten olin sanomassa.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Pistetään säälistä kuvia luusereille:
http://everetthiller.imgur.com/my_holiday_party
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^^Kyse oli vain siitä, että ei tule olla hölmö. Sinulta on evätty se, mikä sinulle kuuluu, onko se reilua. Äitisi firma on äitisi omaisuutta, sinulle kuuluu siitä vanhempiesi laskennallisen osituksen jälkeen puolet. Esimerkiksi koska auto on firman eli äitisi eli nyt hänen lastensa omaisuutta (laskennallisesta osituksesta riippuen, tasinko voidaan tosin aina maksaa rahana), niin totta kai sinulta kysytään suostumusta, koska se auto on sinun.

Minun isäni kuoli jo 12 vuotta sitten (olin 25). Ei auttanut surun ja sekaannuksen keskellä kuin hoidella asiat ja piste. Äitiä autettiin ja hommat hoidettiin. Ei tosin itketty Kitinässä, mikä varmasti nosti tehokkuutta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti: Elämä on. Fuck it, oikeasti. Älä ota kaikkea mitä elämässä tapahtuu varastoon, jota voit viljellä aina tarpeen tullen kun sääliä kaipaat.
Juuri tässä näin rakkaat palstalaiset, näette niitä ohjeita joita vanhempien soisi antavan lapsilleen, silloin ku ollaan pieniä.

Niitä elämän totuuksia,sano.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Zeb

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sivustahuutaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Pistetään säälistä kuvia luusereille:
http://everetthiller.imgur.com/my_holiday_party
Kaikki on paljon rumempia kuin galtsussa! ****n fotoshoppaajat!
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

sivustahuutaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Pistetään säälistä kuvia luusereille:
http://everetthiller.imgur.com/my_holiday_party
Vai oliko se tää:
Kuva
Pröötprööt
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Elämä on. Fuck it, oikeasti.
Juuri tässä näin rakkaat palstalaiset, näette niitä ohjeita joita vanhempien soisi antavan lapsilleen, silloin ku ollaan pieniä.
No, don't fuck your life.
Zeb

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:Minun isäni kuoli jo 12 vuotta sitten (olin 25). Ei auttanut surun ja sekaannuksen keskellä kuin hoidella asiat ja piste. Äitiä autettiin ja hommat hoidettiin. Ei tosin itketty Kitinässä, mikä varmasti nosti tehokkuutta.
Minunkin isäni kuoli joitakin vuosia sitten. Palkkasin luonnollisesti lakimiehen hoitamaan paperisotkut. Ei se surua lievittänyt mutta tietyt asiat vaan pitää hoitaa.
Gaia

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti: Gaia jos ilmoittaisi vauvauutisesta niin sitten kyllä putoaisin tuolilta.
Kieltämättä niin minäkin, koska vehkeet vauvojen tekemiseen on poistettu :D
ninnithequeen

Re: Suurimmat kitinäuutiset all time

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Minun isäni kuoli jo 12 vuotta sitten (olin 25). Ei auttanut surun ja sekaannuksen keskellä kuin hoidella asiat ja piste. Äitiä autettiin ja hommat hoidettiin. Ei tosin itketty Kitinässä, mikä varmasti nosti tehokkuutta.
Minunkin isäni kuoli joitakin vuosia sitten. Palkkasin luonnollisesti lakimiehen hoitamaan paperisotkut. Ei se surua lievittänyt mutta tietyt asiat vaan pitää hoitaa.
Sepä se. Surua ei lievitä mikään, tai ehkä vähän kun purkaa hölmönä asioitaan nettiin. Vaikka lisää paskaa niskaanhan se täällä on, tietysti. Tekisin mitä vaan ettei isäni kärsisi niin paljon.

Ja tosiaan kiitos Tixille ja muille asiallisista vastauksista.
Vastaa Viestiin