Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hyvää huomenta kanssakitisijät :)

Yöt jouluun vähenevät :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tämä on ihan paskaa. Neukat loppui eilen ja mitään ei oo vielä kokonaisvaltaisesti selvillä. Mulla oli pitkä puhelu eilen pomoni kanssa ja ei voi muuta sanoa kuin että paskaa. Mejän tiimin tulevaisuuden on suunnitellu jäppinen jolla ei oo mitään havaintoa siitä mitä me oikiasti tehään.

Hellu sentään sai tiedon että se ei enää oo neukkojen piirissä eikä siten irtisanomisuhan alla.

Huomenta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ :paijaa:
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää. Hiukka ryytynyt olo, tänään en mene salille vaan pidän lepopäivän. Kävin hakee 1-osaisen talvihaalarin äsken, taisin saada virman vikan XXL:n hupulla, se huppu on aika måste tai muuten kuolee.

Kait sitä vois mennä toiset aamukahvit nappaamaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:tai muuten kuolee.
Pyöveli?

Jätkä oksens keskellä yötä, joten pesulle sekä poika että sänky. Vähän velliä masuun ja takaisin, oksens vellit. Jei. Miehen kanssa vedettiin kivi-paperi-sakset että kumpi valvoo ja jää kotiin, mies "hävisi", tai miten sen nyt ottaa.

Nyt pitäis sitten tehdä veetusti duunia tänään vähillä yöunilla ja muutenkin masisfiiliksellä, kun tietää että kotiin mennessä vastassa on kärttyinen ukko ja ylienerginen poika, joka taisi oksentaa ihan eilisillan uhmaitkuista (kesti 2h...).
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:tai muuten kuolee.
Pyöveli?
Niskaan tuuleminen on aika vittumaista kun sitä tulee monta tuntia putkeen. Ehkä pitäs ostaa vielä joku karvareuhka, pipon, kaulurin ja kommando-maskin lisäksi.

Tsemppistä vaan siulekin, tuleeko ukkeli ärtysäksi kun joutuu vahtiin lapsukaista, vai olisko se halunnut töihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Paasannut pari viikkoa että "lopetan kaikki ylimääräiset töissä enkä stressaa enää mistään" jne. Eli kova on ollut uhoamaan. Nyt aamusta oli yhtäkkiä sitä mieltä, että hänellä on sitä ja tätä ja mikään ei onnistu ilman häntä. Mulla painoi se, että olen koko mestan esimiehenä kun hallitus on saksassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tajusin just työmatkalla että jos en ois luottamusmies niin nyt ois näissä arpajaisissa tullu pikavoitto. Jos tätä nyt pikaiseksi voi sanoa.... No olipa jotaki henkilökohtaista hyötyä tästäki kärsimyksestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pakkasta vain -8 aamulla ilma tuntuu melkein trooppisen lämpöiseltä ei tarvinut hattua eikä käsineitä matkalla! Loistavaa kohta voi heittää pompankin pois! :cheer:

Huomenna saunapikkujoulu ja perjantaina työpaikan pikkujoulu, miten kunto kestää? Sen tulemme näkemään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aah, oma koti kultaakin kalliimpi, etenkin jos sairaalahuoneessa on seurana semialkkis räpätäti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Aah, oma koti kultaakin kalliimpi, etenkin jos sairaalahuoneessa on seurana semialkkis räpätäti.
Oliks sillä hyvät tissit?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Aah, oma koti kultaakin kalliimpi, etenkin jos sairaalahuoneessa on seurana semialkkis räpätäti.
Oliks sillä hyvät tissit?
En tsekannut. Sille tehtiin ihonsiirtoja sääriin, ollut ko. putkessa jo yli vuoden. Tulehdus saanut alkunsa kasvoista poistetuista talipateista.
Toisessa sängyssä oli kuvankaunis n. kolmekymppinen mimmi, jolle oli tehty erinäisiä syöpäeikkauksia. Ei mee taas tasan.

Kohta kerron teille anestesialääkäristä, jonka seurassa luulin ensin olevani piilokamerassa. Mut googlaan eka vähän :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriD kirjoitti:Oliks sillä hyvät tissit?
Mun repla! :p:
Vesper kirjoitti:etenkin jos sairaalahuoneessa on seurana semialkkis räpätäti.
Mutta aatteleppa, jos olis ollu täysalkkis semi-täti!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:Mejän tiimin tulevaisuuden on suunnitellu jäppinen jolla ei oo mitään havaintoa siitä mitä me oikiasti tehään.
Noinha toi pääsääntöisesti isoissa firmoissa menee. Ikävä kyllä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mejän tiimin tulevaisuuden on suunnitellu jäppinen jolla ei oo mitään havaintoa siitä mitä me oikiasti tehään.
Noinha toi pääsääntöisesti isoissa firmoissa menee. Ikävä kyllä.
Näissä pienissä firmoissa on se kiva juttu ettei kukaan tiedä mitä tekee :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pohdin tässä vakavia. Nimittäin... mietin mm. millä saisin autotallimurron lähtökohtaisesti törkeäksi varkaudeksi silloin, kun autotalli on kiinteästi omakotitalossa? Törkeä tekomuoto kun vaatii asuttua tilaa kohteena. Sitten mietin kuinka oikein on lähtökohtaisesti tutkia lompakon varastamista ilman murtoa tai väkivaltaa varkautena vain sillä perusteella, että lähtökohtaisesti lompakossa on lähes aina maksukortti, jota tekijä pyrkii lähtökohtaisesti käyttämään?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:etenkin jos sairaalahuoneessa on seurana semialkkis räpätäti.
Mutta aatteleppa, jos olis ollu täysalkkis semi-täti!
No mut sehän olis ollut harmittomasti sammuneena sänkynsä alle koko visiitin ajan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:No mut sehän olis ollut harmittomasti sammuneena sänkynsä alle koko visiitin ajan!
Itselle vaan ajatuskin yhdistelmästä sairaalassa + huonekaverina aivonsa kaurapuuroksi juonut transvestiitti oli hieman häiritsevä. Se olis kuitenkin yrittänyt ryystää mun suurella vaivalla omaan käyttöön salakuljettamani viinat.

Jotta aamulla paskasti alkanut päivä täydellistyisi, ei ole tarpeeksi töitä työjonossa ja pitkästyn hengiltä. Lisäksi vituttaa, kun en löydä vastausta kysymykseen: miten AutoIT-skriptikielellä editoidaan hosts-tiedostoa kun työasema on Power User eikä Admin (tiedosto suljettu muokkauksilta ellei loggautunut admin-käyttäjänä)
Viimeksi muokannut küllküll, 15.12.2010 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

küllküll kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oliks sillä hyvät tissit?
Mun repla! :p:
Use it or lose it!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mejän tiimin tulevaisuuden on suunnitellu jäppinen jolla ei oo mitään havaintoa siitä mitä me oikiasti tehään.
Noinha toi pääsääntöisesti isoissa firmoissa menee. Ikävä kyllä.
En kyllä tajua ihmisiä. Tämä suunnittelu nyt vaatii irtisanomisia. Ei mulla ois pokkaa tehä tommosia päätöksiä ihmisten elämistä vajavaisin tiedoin. Ois nyt ees kysyny mun pomolta mielipidettä ja mieluiten suunnittelleet yhessä. Nyt on siis kyse - ainakin virallisesti - toiminnan tehostamisesta ja toimintatapojen uudelleen arvioinnista, ei siitä että irtisanottaisiin koska on rahapula ja käytettäisiin juustohöylää. Meille päin tämä kyllä nimenomaan näyttää juustohöylältä, nyt entistä enemmän tämän oman tiimin suunnitelmien näkemisen jälkeen.

Ehkä mulla on vain liian korkea moraali.

Onneksi en ole pomoni kengissä, nimittäin jos pomoni jatkaa hommassaan niin tämä suunnittelijapaska tulee olemaan sen pomo. Not nice.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:Itselle vaan ajatuskin yhdistelmästä sairaalassa + huonekaverina aivonsa kaurapuuroksi juonut transvestiitti oli hieman häiritsevä. Se olis kuitenkin yrittänyt ryystää mun suurella vaivalla omaan käyttöön salakuljettamani viinat.
Osasto 3 on Plastiikkakirurgian klinikan 34- paikkainen vuodeosasto. Osastolla sijaitsee myös nykyaikainen haavapoliklinikka ja polikliininen toimenpidehuone. Osastolla hoidetaan pääasiassa erityisosaamista vaativia plastiikkakirurgisia aikuispotilaita. Osastolla erikoisosaamisalueena ovat mm.

* komplisoituneet avomurtumat
* sarkoomat
* rintasyöpäpotilaiden korjausleikkaukset
* krooniset sekä traumaattiset erikoishoitoa vaativat haavapotilaat.
* transseksuaalikirurgiset potilaat.


Tavallaanhan toi olis ollut ihan mahdollistakin... :shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pohdin tässä vakavia. Nimittäin... mietin mm. millä saisin autotallimurron lähtökohtaisesti törkeäksi varkaudeksi silloin, kun autotalli on kiinteästi omakotitalossa? Törkeä tekomuoto kun vaatii asuttua tilaa kohteena.
Kun kyse on asuinkiinteistöstä, en näe että mitään merkitystä olisi sillä, mikä käyttötarkoitus kiinteistön jollain huoneella on. Asuntoon sisälle rakennettu huone on osa asuttua tilaa vaikka siellä säilyttäisi autoa.
Sitten mietin kuinka oikein on lähtökohtaisesti tutkia lompakon varastamista ilman murtoa tai väkivaltaa varkautena vain sillä perusteella, että lähtökohtaisesti lompakossa on lähes aina maksukortti, jota tekijä pyrkii lähtökohtaisesti käyttämään?
Eiks se varastetun maksukortin käyttöyritys ole oma tunnusmerkistönsä? Maksuvälinepetos tms. Eihän itse kortin arvo ole kuin jokunen euro.
küllküll

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Tavallaanhan toi olis ollut ihan mahdollistakin... :shock:
That's it! *Jack Danielsia toimistopullosta kahvimukiin*

Tästähän voisi urjeta uusi ura: Ukrainalainen firma vuokraa ryyppykavereita
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lämpö nousee, pelottaa. Oon kerran kokenut leikkauksen jälkeen vastaavaa ja siitä ei seurannut kyllä mitään hyvää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Lämpö nousee, pelottaa. Oon kerran kokenut leikkauksen jälkeen vastaavaa ja siitä ei seurannut kyllä mitään hyvää...
Toivotaan, että on vaan joku virustauti.
Vastaa Viestiin