Topless Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joululounas naatittu ja keittäjättäret olivat laittaneet tonttulakit päähän, joskin ainoa jota niistä katselee mielellään on semmoinen lauta (epäilen) ettei olis paljoa toplesina kateltavaa.
Mut ruoka oli hyvää. Sinappi ehkä parasta mitä oon jouluna syönyt.

Äsken tuli vähän luntakin, toivottavasti ei tuu enempää.
NuoriD

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Cavallo kirjoitti:^^Mulla on valokuva vaimon tisseistä. Ehkä se helpottaisi ongelman diagnosointia.
Anna tulla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:^^Mulla on valokuva vaimon tisseistä. Ehkä se helpottaisi ongelman diagnosointia.
Anna tulla.
Tuskin tuo vaimon rintojen kuvalle tulisi.. vanhaa kauraa jne.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:^^Mulla on valokuva vaimon tisseistä. Ehkä se helpottaisi ongelman diagnosointia.
Anna tulla.
Tuskin tuo vaimon rintojen kuvalle tulisi.. vanhaa kauraa jne.
Oh behave x2!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Sola kirjoitti:Mukavia uutisiakin sataa monelta suunnalta ja hymy on herkässä.
Uus äijä? Kerro kaikki!
Höpsö. Miks hyviin uutisiin pitää liittyä mies :D
No joo, oishan se kivaa jos ois joku kolli tossa vieressä pyörimässä mut näillä mennään eikä tää sinkkuilu ny niin kauheeta ole :)
Niistä hyvistä uutisista puhun vasta kun aika on oikee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Cavallo kirjoitti:Jaaha, tuli kutsu koulupsykologin luo. Poika on jatkuvasti häirinnyt uskonnontunnilla opetusta kyseenalaistamalla raamatun tarinoita.
Muista kehua poikaa kun kerran kyseenalaistaa ja kannusta keskutelemaan. Jos viittaamalla saa puheenvuoron luokassa ja sitten kyseenalaistaa niin taitaa olla vain opettajan herkkänahkaisuutta. Jos taas huutelee takarivistä silloin kun huvittaa niin onhan se häiritsevää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

10,5-vuotias lienee aika huono kyseenalaistaja. Luultavasti hieno tapa ilmaista, että huutaa tunnilla vittua ja heittelee muita paperimälleillä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:10,5-vuotias ...ja heittelee muita paperimälleillä.
Tarpeellinen tarkennusosa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Jaaha, tuli kutsu koulupsykologin luo. Poika on jatkuvasti häirinnyt uskonnontunnilla opetusta kyseenalaistamalla raamatun tarinoita.
Muista kehua poikaa kun kerran kyseenalaistaa ja kannusta keskutelemaan. Jos viittaamalla saa puheenvuoron luokassa ja sitten kyseenalaistaa niin taitaa olla vain opettajan herkkänahkaisuutta.
Opettajat pääsääntöisesti eivät ole idiootteja, vaikka lapset toki aina kertovat tarinan niin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^Harvalla lapsella on vielä tuossa iässä biitti huulessa.
Paras päivä ikinä.
Zeb

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Uskonnonopettajat kyllä ovat keskimääräistä useammin idiootteja. Ainakin olivat minun aikanani.
masa

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Uskonnonopettajat kyllä ovat keskimääräistä useammin idiootteja. Ainakin olivat minun aikanani.
Kuten myös kuvaamataidon opettajat.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Jaaha, tuli kutsu koulupsykologin luo. Poika on jatkuvasti häirinnyt uskonnontunnilla opetusta kyseenalaistamalla raamatun tarinoita.
Muista kehua poikaa kun kerran kyseenalaistaa ja kannusta keskutelemaan. Jos viittaamalla saa puheenvuoron luokassa ja sitten kyseenalaistaa niin taitaa olla vain opettajan herkkänahkaisuutta.
Opettajat pääsääntöisesti eivät ole idiootteja, vaikka lapset toki aina kertovat tarinan niin.
Kuka niin on väittänyt? Minä olen joutunut puhutteluun yläasteella kyseenalaistettuani vallitsevaa normia joka ei edes häirinnyt ketään. Kirjoitin poissaololappuun itse syyn erikoisella ilmaisulla, äitini allekirjoitti sen, opo otti puhutteluun koska "ei ole soveliasta ilmaista asiaa näin". Aijjaa. Minusta se opo oli pöljä ja huumorintajuton. Ja olen edelleen sitä mieltä. Silti muut opettajat olivat ihan ok ja kestivät huumoria ja kyseenalaistamista. Tästä voimme päätellä että opettajat eivät pääsääntöisesti ole pöljiä mutta kyllä niitä pöljiäkin löytyy.

Vähän niinkuin Taivaan tulissa eilen se sossuvirkailija O_o
Riemumieli kirjoitti: 10,5-vuotias lienee aika huono kyseenalaistaja. Luultavasti hieno tapa ilmaista, että huutaa tunnilla vittua ja heittelee muita paperimälleillä.
Ei lapset pääsääntöisesti ole typeriä ja osaavat myös kyseenalaistaa. Mutta jos tämä yksilö on tollo, niin
annepa kirjoitti: Jos taas huutelee takarivistä silloin kun huvittaa niin onhan se häiritsevää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Uskonnonopettajat kyllä ovat keskimääräistä useammin idiootteja. Ainakin olivat minun aikanani.
Kuten myös kuvaamataidon opettajat.
Ai? Semmosta en huomannut.

Uskonnonopettajan kanssa jouduin itse melkein käsirysyyn yläasteella. Minä en ollut se aggressiivinen osapuoli.
küllküll

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Uskonnonopettajat kyllä ovat keskimääräistä useammin idiootteja. Ainakin olivat minun aikanani.
Kuten myös kuvaamataidon opettajat.
Näin oli munkin kohdallani. Mistä niitä friikkejä oikein tulee? Eipä sillä, ei jumppamaikkakaan ihan täysillä valoilla ajellut. Olisi pärjännyt erinomaisen hyvin jossain SS:n valmennusleirillä... ainakin rotuoppi oli Kolmannesta Valtakunnasta. Tunnin alussa järjestäytyminen hoidettiin kasarmityyliin ja hitaimpia kannustettiin huutamalla "noniin valkoisen miehen neekeripojat, LIIKETTÄ!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lopetin lukion uskonnonmaikan takia. En ole kyllä katunut päivääkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kymppipuolonen tajuaa kyllä jo vaikka mitä. Olisiko lapsi mieluummin ET:ssä, jos kyseessä on oikea ahdistus uskontotunneilla, ellette ole vakaumuksellisia uskovaisia? Eikä siis kyse ole mistään pelleilystä. Muistan itse, että ala-asteella joskus ketutti ihan sikana kuunnella pappien jorinoita ne kerrat kun et:läisille ei ollut "korvaavaa" toimintaa, kun ihan pienestä asti olen ollut sitä mieltä, ettei uskonto(kuin uskonto) ole kovin hip ja pop.
Prepare for the worstest.
küllküll

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Osasin - tai siis googlaamisessa oli onni myötä.

Hakattuani päätä seinään ongelman "miten editoida hosts-tiedostoa ja rekisteriä skriptillä vaihtamatta loggautunutta tunnusta adminiksi" löytyi - nyt ajatellen - ilmiselvä ratkaisu: - käske skriptin käynnistää itsensä uudelleen admin-käyttäjänä. Toimii ku junan paskahyysi! *joy*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:D

Rikas firma, kun tollasia lahjoina antaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kysymys 1. Minkä takia pitäisi jotain Antti Heikkilää kannustaa?

a] koska hänen sukunimensä on Heikkilä?
b] koska hänen etunimensä on Antti?
c] joku muu syy, mikä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

nowaysis kirjoitti:Kymppipuolonen tajuaa kyllä jo vaikka mitä. Olisiko lapsi mieluummin ET:ssä, jos kyseessä on oikea ahdistus uskontotunneilla, ellette ole vakaumuksellisia uskovaisia? Eikä siis kyse ole mistään pelleilystä. Muistan itse, että ala-asteella joskus ketutti ihan sikana kuunnella pappien jorinoita ne kerrat kun et:läisille ei ollut "korvaavaa" toimintaa, kun ihan pienestä asti olen ollut sitä mieltä, ettei uskonto(kuin uskonto) ole kovin hip ja pop.
Itse olen kiihkeä ateisti ja vaimo on hiljainen agnostikko.
Koulu lähetti aikoinaan kyselyn siitä, haluammeko lapsellemme elämänkatsomusotietoa vai uskontoa. Vaimo, sen enempää kyselemättä minulta, rastitti vaihtoehdon uskonto.
Hän soitti äskeittäin luokanvalvojalle ja tiedusteli, olisiko mahdollisuus vaihtaa uskonto elämänkatsomustietoon. Kuulema muutosta ei voi enää tehdä.

Nyt täytyy vaan tiukasti valvoa, ettei vaimo järjestä poikaa rippikouluun.

(Onkohan mun puoliso joku kaappihihhuli??? :?)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Cavallo kirjoitti:Itse olen kiihkeä ateisti
Kiihkeät ateistit ovat yhtä vaarallisia/ärsyttäviä kun mitkä tahansa fundamentalistit. Joku voisi jopa väittää, että ateismi on uskonto siinä missä muutkin. Siinäkin paasataan omaa totuutta kaikkien muiden vitutukseksi eli onneksi olkoon vain.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Oho. Olen 100% samaa mieltä kuin Riemumieli.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Topless Torstai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Riemumieli kirjoitti:10,5-vuotias lienee aika huono kyseenalaistaja. Luultavasti hieno tapa ilmaista, että huutaa tunnilla vittua ja heittelee muita paperimälleillä.
Älä nyt. Mä olen pojalle kertonut kirkkohistoriasta aika lailla eikä raamatun kertomukset todellakaan ole uskottavia edes 10-vuotiaan silmissä.
Muilla tunneilla menee hyvin, joten luulen, että poikaan on tarttunut mun fanaattinen asenne uskontoa vastaan. Olen yrittänyt selvittää hänelle, että uskonnonopetus ei ole vakaumuksellista vaan yleissivistävää.

Tosin aika monet uskonnonopettajat ovat vakaumuksellisia kristittyjä, joten jos opettajan kerronta on kovin hurmoshenkistä, sellaista on rasittava kuunnella.
Vastaa Viestiin