Perkeleetön perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuskinpa!

Iltapäivällä tentti, sitä ennen valmistautumista siihen ja sen jälkeen valmistautumista seuraavaan. Julgubbehommat rullaa paremmin kuin koskaan, vaikka nostin hintoja tälle vuodelle. Viimevuotinen määrä keikkoja jo plakkarissa ja vielä mahtuu mukaan jokunen mattimyöhäinen. Otin sitten keikan vastaan myös uudenvuodenaatoksi, koska siitä saa rahaa ja koska kyseisenkaltainen sitoumus pitää mut maisemissa aina tammikuun alun tenttiin saakka. Ei siis luvassa äkkilähtöjä alhaisemman alkoholiverotuksen ja korkeampien lämpötilojen maihin ennen tammikuuta. Kinusin toki keikan alkamisajankohdan mahdollisimman aikaiseksi ja taksaa hieman ylöspäin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hyvä nimi langalle.

Nimittäin, tänään alkaa joululoma. Ja eilen sain arvioinnit työssäoppimisesta ja lopputyöstä, molemmista rapsahti täydet pojot.

Kelpaa kirmata joululomalle, vaikkakin nyt on vähän tyhjä olo et jaa, tossako se koulu ny oli? No, hyvin käytetyt 2 lamavuotta kun kerta sai paperitkin kouraan. Käyn ensvuoden puolel nykäiseen jonku viikon viel työssäoppimista, ei ois ees pakko, mutta hyvää hyvyyttäni teen vähän ilmaisia hommia niille. Ja onpas hyvää aikaa lähetellä muutama sata työhakemusta.

Ei kukaan tarttis IT- tukea ? :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti:Tuskinpa!

Iltapäivällä tentti, sitä ennen valmistautumista siihen ja sen jälkeen valmistautumista seuraavaan. Julgubbehommat rullaa paremmin kuin koskaan, vaikka nostin hintoja tälle vuodelle. Viimevuotinen määrä keikkoja jo plakkarissa ja vielä mahtuu mukaan jokunen mattimyöhäinen. Otin sitten keikan vastaan myös uudenvuodenaatoksi, koska siitä saa rahaa ja koska kyseisenkaltainen sitoumus pitää mut maisemissa aina tammikuun alun tenttiin saakka. Ei siis luvassa äkkilähtöjä alhaisemman alkoholiverotuksen ja korkeampien lämpötilojen maihin ennen tammikuuta. Kinusin toki keikan alkamisajankohdan mahdollisimman aikaiseksi ja taksaa hieman ylöspäin.
Onko noi venäläisiä, jotka toivovat uudeksivuodeksi joulupukkia?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti: Onko noi venäläisiä, jotka toivovat uudeksivuodeksi joulupukkia?
Hmm, mielenkiintoisia kyll noi joulun viettämisen ajankohdat. Hollannissa lahjat jaetaan 5.12 kun juhlitaan Sinterklaasin saapumista. Joulukuun 24 päivä Hollanissa ei ole mitenkään iso juttu.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ryssissä jakaa Pakkasukko lahjat uutena vuotena mun tietääkseni...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ahhhhhhhh.. miten pystyy pitää ison joululahjasalaisuuden vielä viikon verran!? MÄ HAJOAN!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ahhhhhhhh.. miten pystyy pitää ison joululahjasalaisuuden vielä viikon verran!? MÄ HAJOAN!
Vähän sama...
küllküll

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

:swirl: """Rauhallinen""" päivystysyö. Ei mulla muuta.

Jos siinä vitun ruudulla on dos-ikkuna jossa lukee "ÄLÄ SULJE" niin menit sitten sulkemaan sen ja herätit minut keskellä yötä kertomaan että "älä sulje" tarkoittaa "ÄLÄ SULJE!"

Mistä näitä oikein sikiää?!?!11
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:^ Helppoa. Kerrot sen meille niin on jollekin kerrottu. :)
No sen mä voin tehdä, koska ei tätä sivustoa lue :)

Mä lähetän sen pitkäksi viikonlopuksi ulkomaille heti lomansa alkaessa tammikuussa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Kesän kynnyksellä syntyy perheenlisäystä, joten sen jälkeen jalkapallomatkailut jää aika vähiin taas pitkäksi aikaa... mun mielestä hyvä ajankohta "päästää" mies kuuntelemaan Beatlesiä punavalkoisissaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti:
Jos siinä vitun ruudulla on dos-ikkuna jossa lukee "ÄLÄ SULJE" niin menit sitten sulkemaan sen ja herätit minut keskellä yötä kertomaan että "älä sulje" tarkoittaa "ÄLÄ SULJE!"
Varmaan sieltä samasta paikasta mistä näitä salasanansa väärinkirjoittajia, ilman nettijohtoa nettiin yrittävät ja ihmistyyppi, joka saa paniikkikohtauksen kun kalenterinäkymä on vaihtunut viikosta kuukauteen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Helppoa. Kerrot sen meille niin on jollekin kerrottu. :)
No sen mä voin tehdä, koska ei tätä sivustoa lue :)

Mä lähetän sen pitkäksi viikonlopuksi ulkomaille heti lomansa alkaessa tammikuussa :D
Mä laitan UK:lle ja tytölle "vähän" matkarahaa ku he lähtöö kesällä Hollywoodiin, Disneylandiin.

Ja ei, se ei lue tätä palstaa.
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

küllküll kirjoitti::swirl: """Rauhallinen""" päivystysyö. Ei mulla muuta.

Jos siinä vitun ruudulla on dos-ikkuna jossa lukee "ÄLÄ SULJE" niin menit sitten sulkemaan sen ja herätit minut keskellä yötä kertomaan että "älä sulje" tarkoittaa "ÄLÄ SULJE!"

Mistä näitä oikein sikiää?!?!11
Kuva

Miksi sitten ruudulla lukee noin?
Zeb

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Kuva
Yritin painaa. Ei toiminut.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Haemaeraemies kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Jos siinä vitun ruudulla on dos-ikkuna jossa lukee "ÄLÄ SULJE" niin menit sitten sulkemaan sen ja herätit minut keskellä yötä kertomaan että "älä sulje" tarkoittaa "ÄLÄ SULJE!"
Varmaan sieltä samasta paikasta mistä näitä salasanansa väärinkirjoittajia, ilman nettijohtoa nettiin yrittävät ja ihmistyyppi, joka saa paniikkikohtauksen kun kalenterinäkymä on vaihtunut viikosta kuukauteen.
Nääh, siellä on vaan se yksi mummo jolle aikoinaan myin internetin (Welhon laajakaistan). Näytin sitten kädestä pitäen miten se asennetaan: laitat tämän piuhan töpseliin ja tämän tietokoneeseen. Se hermostui että ei hän mitään tietokonetta halua, hän tahtoo vaan sen internetin kun on kuullut että se on niin kätevä.

Eiku sori, voi siellä olla se nainen joka samanlaisen asennusohjeen saatuaan järkyttyi siitä että se tarvitsee sähköä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
küllküll

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

par-sky kirjoitti:nainen joka samanlaisen asennusohjeen saatuaan järkyttyi siitä että se tarvitsee sähköä.
Tämä piristi paremmin kuin latte-peräruiske. Kiitos!
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kuva
Yritin painaa. Ei toiminut.
Ota yhteys Help deskiin.
nastamuumio

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vituttaa, kun en tänään jostain syystä pääse konttorilta facebookkiin.
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Vituttaa, kun en tänään jostain syystä pääse konttorilta facebookkiin.


Ne on panemassa.
küllküll

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

nastamuumio kirjoitti:Vituttaa, kun en tänään jostain syystä pääse konttorilta facebookkiin.
Elämää on ilmankin. Nim. "aikoja sitten luovuin mokomasta, enkä o katunut"
nastamuumio

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Dave, itse asiassa en aatellut tota just nyt. Oon vähän kuin ihmissusi, iltaisin ahdistus nousee pintaan, mutta päivisin oon normaali. Menee vaan aika varsin hitaasti tänään.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 17.12.2010 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Vituttaa, kun en tänään jostain syystä pääse konttorilta facebookkiin.
Elämää on ilmankin. Nim. "aikoja sitten luovuin mokomasta, enkä o katunut"
Itsehän en ole koko irvikirjaa ikinä vielä nähnytkään.


Prööt.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Vituttaa, kun en tänään jostain syystä pääse konttorilta facebookkiin.
Elämää on ilmankin. Nim. "aikoja sitten luovuin mokomasta, enkä o katunut"
Itsehän en ole koko irvikirjaa ikinä vielä nähnytkään.
Sama. Tarkoittaako tämä, että ei ole sijaa selittelyille: viiteryhmäni kautta kuulun auttamattomasti keski-ikäisiin äijäjääriin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:
küllküll kirjoitti: Elämää on ilmankin. Nim. "aikoja sitten luovuin mokomasta, enkä o katunut"
Itsehän en ole koko irvikirjaa ikinä vielä nähnytkään.
Sama. Tarkoittaako tämä, että ei ole sijaa selittelyille: viiteryhmäni kautta kuulun auttamattomasti keski-ikäisiin äijäjääriin?
Keski-ikäiset LVHM:t hallitsevat maailmaa. Olet hyvässä seurassa!
masa

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: LVHM:t hallitsevat maailmaa.
laiha valkoinen heteromies?
Vastaa Viestiin