Perkeleetön perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: LVHM:t hallitsevat maailmaa.
laiha valkoinen heteromies?
Veikkaan länsimaista.
NuoriD

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: LVHM:t hallitsevat maailmaa.
laiha valkoinen heteromies?
Veikkaan länsimaista.
Lihaa syövä. Voisi kyllä olla tietty länsimainenkin, mutta alkup. merkitys on mielestäni lihaasyövä valkoinen heteromies.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sccchhnniff! Mistäköhän mä saisin luottokortin lainaksi varausta varten. Ärh! Miksei briteissä käy verkkopankki, miksei?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Haemaeraemies kirjoitti: näitä salasanansa väärinkirjoittajia
Meillä toi on enemmän sääntö kuin poikkeus: eri salasanoja on koneella (muistaakseni) 5, ja kaikissa tietysti eri säännöt pituudelle ja sille pitääkö olla numeroita vai ei. Ja sitten ne tietty vaihtuu eri pitusilla ajanjaksoilla. Ainoa keino selvitä jotenkin on päivittää aina kaikki kerralla kun yksi vanhenee, mutta tietty sitten aina kuitenkin joku niistä unohtuu ja parin epäonnistuneen yritelmän jälkeen kone onkin jo lukossa...Kätevää!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sccchhnniff! Mistäköhän mä saisin luottokortin lainaksi varausta varten. Ärh! Miksei briteissä käy verkkopankki, miksei?!
Saksassa ainakin kävi osalle verkkokaupoista SEPA-maksu.

Ja entä PayPal?
Varaukseen tarttee sen luottokortin... ei niinkään maksuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:Varaukseen tarttee sen luottokortin... ei niinkään maksuun.
Kavereilta. Ellei ehdi itselleen pankista hankkia. Itsekin jouduin muutama vuosi sitten taipumaan ja hankin sen luottokortin. Nyt vingutan sitä jo kuin vanha tekijä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Varaukseen tarttee sen luottokortin... ei niinkään maksuun.
Nyt vingutan sitä jo kuin vanha tekijä.
Tätä pelkäisin, ja haluan pitää luottotietoni. Nimim. vastuuton luoton käyttäjä.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Excel savuaa. Yritän laskeskella mihin sitä dyykkireissulle lähtisi kouluttautumaan. Laskentaparametreissä tietysti panos-tuotos-suhteen lisäksi se, kauanko vaimo suostuu hoitamaan kauhukaksikkoa itsekseen ... Rupee vähän näyttään siltä, että luolahommat Ranskassa ja seoskaasugurssi kotoisissa vesissä..

EDIT: tai sitten määrään itselleni takuuhoidon matkakuumeeseen eli "otsan hierontaa tyhjällä lompakolla" :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Otin juuri henkivakuutuksen, eli ostin osuuden työpaikan porukkalottoon. Ei tartte vetää ranteita auki jos siihen tulee osuma.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lilo kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: näitä salasanansa väärinkirjoittajia
Meillä toi on enemmän sääntö kuin poikkeus: eri salasanoja on koneella (muistaakseni) 5, ja kaikissa tietysti eri säännöt pituudelle ja sille pitääkö olla numeroita vai ei.
Täällä tietoturva on tuossa suhteessa super-retuperällä ja tyypeillä on salasanoina about etunimi+iso kirjain. Ongelma on vaan siinä että tyypit pitää itseään niin super-kirjoittajina ettei vaan OLE MAHDOLLISTA että he kirjoittavat sen väärin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

küllküll kirjoitti: Elämää on ilmankin. Nim. "aikoja sitten luovuin mokomasta, enkä o katunut"
Samis, en tosin aikoja sitten vaan ehkä kuukausi sitten :) Jotenkin vapautunut olo. Muutenkin semmosissa degrowth ja hiljentymis-sisäänpäinkääntymistunnelmissa mennyt tämä loppuvuosi.


Mistä tulikin mieleen: Aivan ihana tämä mies, ihana aksentti ja ääni, ihana hymykuoppa ja söpö kuin nappi <3 I'm so in love. Ja puhuu fiksuja.

http://www.time.com/time/video/player/0 ... 88,00.html

Heitin muksun aamulla kouluun ja tulin jatkaan unia. Yö kului kaivaessa(mies kaivoi, minä kannustin) lumesta saksalaista laatuautoa, joka oli juuttunut urheilullisen matalasta pohjastaan lumikasaan kiinni. Sen siitä saa, kun menee autolla pikkujouluihin :twisted:

Berliiniin ma aamusta, toivotaan ettei osu isompaa kaboomia kohdalle. Onneksi kämppä asuinalueella ydinkeskustan sijaan. lomalomaloma :h:
Prepare for the worstest.
Gaia

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kyllä tässä on perkeleitä rivissä ja jonomuodostelmassa.
Koko viikko ollut hiljaista kuin hautuumaalla maanantaiaamuna ja sitten VIPS, kaikki keksivät kiireellisiä duuneja perjantaina. Valmiina ennen työajan (16.00) loppua.

Mulla alkoi viikonlopun kestävä yksinolo just. Lähetän vikan työn eteenpäin heti kun lakkaan kirjoittamasta tätä :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta asiakkaiden luo ja sitten kodin kautta maalle tsekkaamaan joulupukin kamojen kunto, josko vaikka tarttee tehdä korjausta/uushankintaa.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 21.04.2013 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Gaia kirjoitti: Mulla alkoi viikonlopun kestävä yksinolo just. Lähetän vikan työn eteenpäin heti kun lakkaan kirjoittamasta tätä :]
Onnittelut! ;)

Jos ehdit/jaksat/vielä on tarvetta, voit ajella tänne hakemaan vaatekassin tai pari. :) Tai voidaan nähdä keskustassa jos saadaan sovittua jotain.

t. aikaansaamaton
Prepare for the worstest.
Gaia

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

nowaysis kirjoitti: Jos ehdit/jaksat/vielä on tarvetta, voit ajella tänne hakemaan vaatekassin tai pari. :) Tai voidaan nähdä keskustassa jos saadaan sovittua jotain.

t. aikaansaamaton
Hitto. Oon täällä kaukana. Ensviikolla alkuviikosta olen jonain päivänä siellä suunnalla...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

..ja minä Berliinissä.

10.1. alkaen taas tukevasti kotosalla. Täytyy ottaa kohta kovat otteet käyttöön, muuten tää ei etene ;)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lentoliputkin ostettu. Jei!

Nyt hakemaan poitsu ja sitten joululahjaostoksille.

Mä taidan olla laiska paska ja hakea noutoruokaa, kun aamupäivällä lähdetään viikonlopuksi pois. Vähemmän tiskiä eikä tartte huomenna syödä kotona.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lämmintä joulun odotusta!

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kiitsa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähen valmistautumaan työpikkujouluun!
So'loon suckers!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kiva päivä ollut. Lyhyt töissä, sitten salin kautta itikseen soppaileen. Nyt mutsilla ja kohta hakee broidilta auto ja sitten oulunkylään pirtelölle. Huomenna maunulaan rapulasauna hevareitten kanssa ja sitten siististi kaverin valmistujaisiin joka päätyy sikaryyppäämiseen muusikkojen kanssa. Normi-viikonloppu :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitääkö tässä nyt oikeasti olla yhteydessä lekuriin, kun tiistaisen leikkauksen jäljiltä on edelleen puolet kielestä puuduksissa? Jos kieli jäi operaatiossa jotenkin puristuksiin, eikö luulis helpottavan jo?

Ja sitten päivän muihin tärkeisiin uutisiin. Sulatin pakastimen kun en muutakaan keksinyt. Oon tylsä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Soita vaan. Toivottavasti paranee nopskaan, muut jutut kans :)
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Ne on panemassa.
Nyt ne on. Tai sitten ne pitelee tosiaan kädestä ja tuijottelee onnellisina toisiaan silmiin niin että kaikki muu unhoittuu iäksi.... Sitäkin oon tietty aatellut, että joskus pitää vain osata päästää irti ihmissuhteistaan.

Mulla niin on kyllä ristiriitainen kiintymyssuhdemalli. Enitenhän tuosta on kirjoitettu lasten varhaisten suhteiden ja aikuisten romanssien suhteen, esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Attachment_in_adults , mutta mulla tää pätee lähes kaikkiin aikuisiän merkityksellisiin suhteisiin, ja jos en ala saada tätä hommaa hallintaan, tää tulee tuhoamaan vielä monia muitakin ihmissuhteita. Varasin kaupunginkirjastosta vastikään melko pinon aihetta käsitteleviä kirjoja. Toivon, että tepsii.
Zeb

Re: Perkeleetön perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nastamuumio kirjoitti:Mulla niin on kyllä ristiriitainen kiintymyssuhdemalli. Enitenhän tuosta on kirjoitettu lasten varhaisten suhteiden ja aikuisten romanssien suhteen, esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Attachment_in_adults , mutta mulla tää pätee lähes kaikkiin aikuisiän merkityksellisiin suhteisiin, ja jos en ala saada tätä hommaa hallintaan, tää tulee tuhoamaan vielä monia muitakin ihmissuhteita. Varasin kaupunginkirjastosta vastikään melko pinon aihetta käsitteleviä kirjoja. Toivon, että tepsii.
Minusta nuo kiintymyssuhdeteoriajutut on tosi mielenkiintoisia ja niissä on varmasti paljon perää. Fiksu lähestymistapa sulla asiaan. Jos joku kirja vaikuttaa sinusta hyvältä niin vinkkaa mulle vaikka yv:llä niin luen itsekin.
Vastaa Viestiin