Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Creepy Things happens! On kuulunut outoa ääntä toiseltakin puolelta, hajookohan tää talo? Huomenna nähdään!

Ainiin, LOMA alkoi aion olla kaksi viikkoa lomalla! Mitään ei tarvi tehdä jos ei haluta!


Tuksua..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kello on kohta viisi, nyt onkin hyvä aika lähteä kuvaamaan lunta!
SikaMika

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voihan kännilerpahdus sentään!

Baarissa käytiin. Noukin erään melko humalaisen blondin matkaan, jottei jäädy hankeen. Vein kaverille, pelailtiin parit pelit lämpimiksemme ja läksin blondin matkaan jonnekin Haagaan. Maksoin herrasmiehenä taksin, ja sitten kävikin ilmi, ettei ajoliiton hommia olisi tiedossa. Uusi taksi alle ja himaan. Tylyä vittuilua, kiittämättömyys on nussimattoman rinnakkaismaailman palkka! Tällaista on sattunut viimeksi v. '77 Orimattilassa eikä silloinkaan. No jotain kaverileffalässynlässyä oli ilmassa, torppasin tietty kiireisiin yms. vedoten mutta ans kattoo ny sitte. Ihan kiree otus muuten, opiskelee opeksi ja valitteli korkeaa ikäänsä (24v) humalatilansa lisäksi. Omaa ikääni kysyttäessä jouduin pyytämään arvaamaan, tyydyin onnistuneesti toteamaan, että arvattu 26v. on ihan tarpeeksi lähellä. No olihan se nyt kännissä!

Nuq ja luq tenttiin, jesh...
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisin jopa harkita McJannen ehdottamaa yhteiskyytiä Gattiksen kanssa kun kerta Berliinin kauttakin olivat ajamassa. Ei varmaan kovin paljoo olis hitaampi kuin lentäen jos molempien kenttien lumikaaos senkun paranee ;)

Pukkas tietysti perkele plunssan just parahiksi, jotenkin tyypillistä kun stressi helpottaa. En kuitenkaan suostu kirjottaan vitutusketjuun, koska nää asiat kuitenkin kääntyy mitä parhain päin 8)


Aaaarkihuooolesi kaaaaikki heitä...
:vihelt:
-------


Vielä Nastikselle ja Zebille jossain aiemminkin suosittelemani kirjavinkki, käsittelee paljon just noita kiintymyssuhdemalleja ja niiden vaikutusta ihmisen toimintaan. Daniel Goleman: Sosiaalinen äly.

Saman heebon Tunneäly myös melkein yhtä loistava teos :) Nää vois kiinnostaa ND:täkin ja miksei muitakin ihmisaivoista kiinnostuneita.

Takakansi:

Miksi ensivaikutelma pitää usein paikkansa?
Mihin karisma ja seksuaalinen viehätysvoima perustuvat?
Voiko lapsen kasvattaa onnelliseksi?

blah blah.."lähestyy menestysteoksensa aihepiiriä uudesta näkökulmasta tutkimalla, mikä vuorovaikutuksen osuus hermoratojen synnyssä ja miten ihmissuhteet vaikuttavat fyysiseen terveyteen."
Prepare for the worstest.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Oi ilo.. miten mä maltan pysyä pöksyissäni. Saan suuren kunnian vahtia pikkuista kummipoikaani yön yli. Varmaan ihan hyvä, että tänään teen töitä, niin huomenna voin sitten vain koomailla, mikäli yöunet jäävät vähille :) Tulisipa kello jo viisi.
nastamuumio

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

nowaysis kirjoitti: Vielä Nastikselle ja Zebille jossain aiemminkin suosittelemani kirjavinkki, käsittelee paljon just noita kiintymyssuhdemalleja ja niiden vaikutusta ihmisen toimintaan. Daniel Goleman: Sosiaalinen äly.
Kiitti. Varasin!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti: Baarissa käytiin. Noukin erään melko humalaisen blondin matkaan, jottei jäädy hankeen. Vein kaverille, pelailtiin parit pelit lämpimiksemme ja läksin blondin matkaan jonnekin Haagaan.
Et sattumalta ollut Sling Inissä eilen, kun siellä ihan sun näköinen - mutta hieman pienikokoisemman näköinen kaveri lämmitteli jotain pirkkoa. Mulla oli seurassa kolme leidiä, niin en päässyt tsekkaamaan ja morjestamaan joko Sikaa tai Sian look-a-likea - sillä jos ois naisten naurattamisen keskeyttänyt hetkeksikin, siihen olisi kuitenkin ollut heti joku torspo tunkemassa osingoille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suruvalittelut Alastoman maailman epäonnesta Sijalle!

Vain yksi lausahdus ja seisahdus kuvaa parhaiten, Elämä on..
Joutu ottaa perjantaina pikkujouluissa suojakännin kun eräs yli kymmenen vuotta nuorempi nainen alkoi puhumaan jatkoista heti pöytään istuttua..
Ehkä se oli läppä, kun ollaan aina tavattaessa puhuttu niistä jatkoista, edellisiinkään en tullut..
Talvikauteen liittyen ja autolla matkustukseen on että nastarenkaat on yleensä kielletty Euroopassa kuten..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu laivareissu. Safkaaminen rajoittui makkarapakettiin hytissä, mutta juomat hoidettiin mallikkaasti alas kurkusta.

En pannut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja masa »

Oliko Nowa eilen itiksen prismassa poikansa kanssa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ollut :) Kaksoisolento liikkeellä taas. Nyt lähden just yhteen toiseen Prismaan.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kaksoisolennot on perseestä, varsinkin jos asuvat samalla alueella. Mulla on ilmeisestikin yksi sellainen. Ensimmäisen kerran tämän naisen bongasi ensimmäinen poikaystäväni, joka oli jo menossa kysymään "mitä sä täällä teet?" kun olivat koululuokan kanssa retkeilemässä. Oli kaverinsa kanssa liikkeellä ja molemmat olivat luulleet tätä tyttöä pupuksi, tajusivat vasta naamatusten seistessä etten ole minä. Ja oltiin silloin jo hengattu sentäs pari vuotta, että aika look-a-like pitää olla.

Toisen kerran oli havainto entisten luokkalaisteni puolelta aikuisiällä, jotka vahvasti todistivat pupun suukotelleen "jotain miestä" kioskilla päiväsaikaan. Olivat kovasti huudelleet nimeäni, mutta ei reaktiota. No ei varmaan kun en ollut minä. Eivät muuten millään uskoneet kun totesin etten ole ollut siellä päinkään (saati suukotellut ketään) kyseisenä ajankohtana. Ja se oli oikeasti aika ikävää koska seurustelin silloin.

Muutama muukin havainto on muistikuvissani tästä kyseisestä tuntemattomasta. Pitääkin kysyä äiteeltä onko se ihan varma ettei ole synnyttänyt kaksosia!
SikaMika

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Et sattumalta ollut Sling Inissä eilen.
Kiellän moisen jyrkästi. Cirkuksessa oltiin ensin vippaamassa kaverin synttäreitä. Tää Jori A. Kopposmies oli mukana seurueessa, tyypin tupakkitemppu on kyllä melko jäätävä. Eli se, missä heebo sytyttelee tupakoita viiden satseissa ja kiskoo niitä palavina edestakaisin suuhunsa ja ulos. Lopulta montussa on koko aski ja mies tekee sen, minkä jokainen tekisi samassa tilanteessa, eli syö koko roskan muutamalla servetillä höystettynä.

Siihen päälle pakollinen kuvio eli Kallessa teutarointi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olipahan viikonloppu!

Siskon perheen kanssa vietetty mukava peli-ilta ja tänään moikattu Turussa kummityttöä. Matka takaisin sujuikin á 60 km/h vauhtia 5 m näkyvyydellä

Viisi yötä joulun on... laskin aivan itse.. jeh. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RP kirjoitti: aika look-a-like pitää olla.

Muutama muukin havainto on muistikuvissani tästä kyseisestä tuntemattomasta. Pitääkin kysyä äiteeltä onko se ihan varma ettei ole synnyttänyt kaksosia!
Uu, mä olen suunnitellut mun kaksoisolennon etsintäretkeä jo hetken aikaa. Asuu kuulemma Lammilla.

Luotettavin havainto yhdennäköisyydestämme on äidiltä. Se oli Lahden juna-asemalla ihmetellyt miten olin jo ehtinyt sinne ja miksen ollut soittanut sille. Oli siis ensin vilkutellut sille ja kun ei reagoinut köpöttänyt viereen. Vasta lähietäisyydeltä totesi että ei, ei tämä ole meidän Pärsky. Ei ollut ainoastaan näyttänyt samalta, vaan myös kuulostanut, elehtinyt ja nauranut samoin.

Kertoi miettineensä siinä odotellessa että kai nyt se tai isä olisi huomannut jos olisi vääntänyt maailmaan yhden tytön sijasta kaksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eräkaveri nukkui pois pilkkireissunsa jälkeen kolme tuntia sitten. Perkasi senkään saaliin ensin, ettei jää perikunnan hommiksi.
Kepeät mullat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaa että sellaista peliä, tuli kaverin valmistujaisissa&synttäreissä otettua hiukkasen shottia ja siitähän sitten pienet tilanteet tuli kun sankari ei kestänytkään ihan samaa tahtia shotteja kuin mä. Oli pirkkoakin pöydässä, mutta ei siinä mitään kerennyt kun juhlakalua piti juottaa ja sitten roudata se himaan. En tarjoa enää kellekään viinaa.
nastamuumio

Re: Hyvää sun Sunnuntaita, mun ei sovi, saan rahat takas?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

*Zen*
Vastaa Viestiin