Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toisilta pettää pumppu, toisilla ei räkäjarrut pidä, mikä neuvoksi arvon tai arvottoman hepuille!!!

Tulkaa ja ulostakaa maanantaikappaleenne, tänne kaikkien Kari Tapioiden Isoäitiin!

Tämä uutinen eilispäivältä;
Suvinen kirjoitti:Sainpa munaa. Juhannuksena sitten taas seuraavan kerran!
Aviosiipalta?
Nyt kannattaa pitää huolta ehkäisystä!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Uhhuh. Nyt elämä vihdoin alkaa voittaa yhden pitsan, yhden iskenderin ja noin kuuden fantatölkin jälkeen. Olipahan viikonloppu. Sisälsi kaikenlaista housujen repeytymisestä aina panemisen vierestä seuraamiseen saakka. Itse olin kuitenkin kiltisti enkä edes piilorunkannut. Dave olisi.

PS. En laskenut kaloreita.
masa

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Ja taas oli lahden motarilla joka kitkarengasjannu tientukkona. Oli lähtenyt auto lapasesta suoralla tieosuudella ja yrittänyt liittyä kattokerhoon. Jannun onni oli korkeat vallit kun ei päässyt yli.

Jotain ihmeellistä sentään. Jengi osasi pitää turvavälit!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Yöstä selvitty, ei se ollutkaan niin kauheaa, sain jopa nukutuksi :) Aamukiukuttelu ja -syönnin jälkeen täällä on taas yksi tuhisija untenmailla.
NuoriD

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: panemisen vierestä seuraamiseen saakka..
Gat?
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:^ Se on sitä palkitsevaa tuhinaa se. :)
Juuh, ja helpottavaa.. saa itsekin laitettua itsensä aamukuntoon, saa kahvia jne jne..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Leivoin eilen illalla natsitorttuja. Niistä tuli paljon parempia kuin odotin, joten kietaisimme niitä useamman kappaleen iltapalaksi miehen kanssa. Nyt arvon oisko ne myös mun aamupala.

Ei kyllä montaa jääny, pitänee tehä lisää että jouluksikin on.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

lento(kesto 2h) lähtenee vaatimattomat 3h myöhässä, ties kuinka paljon lisää vielä tonkin jälkeen joutuu odottaan. arvatkaa kuinka kiitollinen oon siitä, ettei muksu oo mukana :) sen sijaan on tess gerritsenin mefisto-klubi lukemisena. Meen syömään pitsaa tai jotain muuta terveellistä kolmanneksi aamiaiseksi. Notta vois olla pahemminkin. Lomalaisella on aikaa. Aikaa ja lunta!We're not counting!11
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:maanantai:

Se, että toimitusjohtaja joutuu heräämään klo 6 aamupalaverin takia, ei tarkoita sitä, että pitää *%)¤/%)#= syödä pää irti kun vituttaa. :evil:

Nyt mun viikko alkoi päin pyllyä, lapsellista!
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Muuten menis mukavasti, mutta nuorimmaisella ilmeisesti N:s korvatulehdus putkeen. Sitä kiukun ja rutinan määrää... Saattaapi mennä putkitus-hommiksi, ei tuossa jatkuvassa antibioottien pumppaamisessa pieneen mieheen ole mitään järkeä.

CCR Cave buukattu Ranskaan kesäkuulle. 172 pv and counting :)

Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä oli perjantaina pikkujoulut - tai siis "talvijuhla", koska meillä ollana poliittisesti korrekteja ja multikultiyhteisössä ei voi juhlia joulua saatana - ja mulla katkeaa filmi n 18.45. Häirittee kun ei muista. Ei kyllä hävetä tai nolota mut häirittee ihan vitusti. Enkä ees juonu paljoa (ainakaan ennen filmin katkeamista), mut ilmeisesti joku stressi laukes tms.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Meillä oli perjantaina pikkujoulut - tai siis "talvijuhla", koska meillä ollana poliittisesti korrekteja ja multikultiyhteisössä ei voi juhlia joulua saatana - ja mulla katkeaa filmi n 18.45. Häirittee kun ei muista. Ei kyllä hävetä tai nolota mut häirittee ihan vitusti. Enkä ees juonu paljoa (ainakaan ennen filmin katkeamista), mut ilmeisesti joku stressi laukes tms.
Työnantajan edustajat tyrmäystipatti luottamusmiehen? Oliko pää vai peppu kipeä aamulla?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
Työnantajan edustajat tyrmäystipatti luottamusmiehen? Oliko pää vai peppu kipeä aamulla?
Ei kumpikaan. Siis mulla ei ollu krapulaa lainkaan :shock: Kuulema hellun kans on tultu kotia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kieli edelleen puuduksissa, kannattaa kuulema vielä viikko odotella jos hermo palautuis. Mitä sitten tapahtuu, aika näyttää...

Sain ehkä ekaa kertaa kivan korruptiojoululahjan, Saran keittokirjan. Se on ku karkki! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Sain ehkä ekaa kertaa kivan korruptiojoululahjan, Saran keittokirjan
Muistelen lukeneeni jostain, että tuo neiti - syntyjään Saara Kuronen - ei edes koskaan valmistunut siitä kuuluisasta kokki-opinahjosta nykissä, joka mainitaan joka lehtijutussa. Ihan pantavan näköinenhän tuo on, ei siinä mitään.

Pistää vaan miettimään kuinka moni oikeasti paljon pätevämpi ja vähemmän myyvällä pärstävärkillä varustettu kokki/chef ei ikinä pääse julkaisemaan omaa keittokirjaa... mutta huomiotalous on huomiotaloutta.
NuoriD

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Sain ehkä ekaa kertaa kivan korruptiojoululahjan, Saran keittokirjan
Muistelen lukeneeni jostain, että tuo neiti - syntyjään Saara Kuronen - ei edes koskaan valmistunut siitä kuuluisasta kokki-opinahjosta nykissä, joka mainitaan joka lehtijutussa. Ihan pantavan näköinenhän tuo on, ei siinä mitään.

Pistää vaan miettimään kuinka moni oikeasti paljon pätevämpi ja vähemmän myyvällä pärstävärkillä varustettu kokki/chef ei ikinä pääse julkaisemaan omaa keittokirjaa... mutta huomiotalous on huomiotaloutta.
Ketä nyt kiinnostaa, jos joku kurppa tekee keittokirjan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tissit >> jauhojenvatkaus.

Saakutin krapula vaivaa, ruokahalukin kadoksissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään iltavuki, vähän lepsusti mennyt päivä. Huominen kisiksessä reenaus vaihtui aamuvuoroon, pärkele. Kohta varmaan pitäs tuuletella ja imuroida ennen duunia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 21.04.2013 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kymppiin asti duunissa ja sit taas aamusta seiskaksi, jepuje.
Säätiedotus puhui jotain lumisateesta huomiseksi, jepuje.
On vähän semmoinen fiiwis että viikonloppuna tuli liikaa repästyä viunaa, ainakin pankkitilin mukaan. Jos sitä jouluna rauhottuis.
küllküll

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriD kirjoitti:Ketä nyt kiinnostaa, jos joku kurppa tekee keittokirjan.
Minua ainakin. Enempi kiinnostaa miltä kirjan ohjeiden kokkaukset maistuvat kuin se mielikuva, että miltä tuntuisi ruiskia kermavaahdot kirjan kirjoittaneen misukan naamalle.
Manaaja

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:On vähän semmoinen fiiwis että viikonloppuna tuli liikaa repästyä viunaa, ainakin pankkitilin mukaan. Jos sitä jouluna rauhottuis.
No aijaa. Lompakosta katosi jonnekin 400 euroa, josta ruokailun osuus oli yksi pihvi, yksi hampurilainen ja yksi sämpylä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi selvisin kolmella huntilla, mutta säästelinhän ruokailussa reilusti pihviin verrattuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:On vähän semmoinen fiiwis että viikonloppuna tuli liikaa repästyä viunaa, ainakin pankkitilin mukaan. Jos sitä jouluna rauhottuis.
No aijaa. Lompakosta katosi jonnekin 400 euroa, josta ruokailun osuus oli yksi pihvi, yksi hampurilainen ja yksi sämpylä.
Kolmen hunan tienoille meikän budjetti meni, toivottavasti. Tuli hiukkasen taas taksillakin ajeltua, vidduuh.
Manaaja

Re: Mikä nyt on vikana Maanantai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei tässä muuten mitään, mutta kun summasta 80% on paikan päällä juotua, itse ostettua eikä ravintolatarjoiltua alkoholia.
Vastaa Viestiin