Tiiztai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanko oikeeti ette
Ihan oikeeti ei.
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Turpa ruttuun nyt killikülli.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi tätä riemua, saatiin punkut joululahjaksi firmalta. Joutuu varmaan hankkimaan lihaköntin, että saa juotua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:Turpa ruttuun nyt killikülli.
*popcornia sopokea ootellessa* :D
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On vaan hei vähän vastuuntunnotonta tulla aivolomalta aivonsa sulattaneiden keskuuteen vonkaamaan lisää brainmelttiä. Sun kannattaa nyt vaan hommaa se FaecesBook jos sulla ei ole vielä ja vongata Ninni kaveriksi, niin ei enää ikinä tarvitse eksyä seiskan sivuille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Turha potkia tutkainta vastaan. Kyllä te tiedätte miten tää kuvio kulkee.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Joo, mutta seuraavaks vois tosiaan olla vuorossa se ette-huomioi-mua-KSE eikä se maanisin polveenampumisporskavaihe. Edes jouluna.
Gaia

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Bluntly kirjoitti: Joutuu varmaan hankkimaan lihaköntin, että saa juotua.
Voit lahjoittaa mulle! Mä juon punkkua sujuvasti ilman lihaklönttiä. Kunhan se on hyvää punkkua :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilman lihakönttiä juominen kuulostaa jotenkin haaskaukselta.


Tiedä sitten onko tämä hyvää: http://alko.fi/tuotteet/fi/431777
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Sanoisin, että hyvä hintalaatu. Eihän se Amarone ole, vaikka melkein kuvittelee olevansakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Flunssaa pukkaa, voi wattu. Pomppivat tissit onneksi piristävät.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Flunssaa pukkaa, voi wattu. Pomppivat tissit onneksi piristävät.
Etkö juuri ollut kipeä, se on putki sitten päällä.
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Ilman lihakönttiä juominen kuulostaa jotenkin haaskaukselta.

Tiedä sitten onko tämä hyvää: http://alko.fi/tuotteet/fi/431777
Ei minusta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^Kirjanpidon perusteella lokakuun lopussa ja marraskuun alussa eli ihan just äsken. Näköjään talvesta ei selviä ilman paria kolmea lensua. Täytyy yrittää sinnitellä torstaihin asti, luultavasti menee taas keukoputken tulehdukseksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Tiedä sitten onko tämä hyvää: http://alko.fi/tuotteet/fi/431777
Ei minusta.[/quote]

Eli luultavasti aika herkkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tiedä sitten onko tämä hyvää: http://alko.fi/tuotteet/fi/431777
Ei minusta.
Eli luultavasti aika herkkua.
Kokeile ihmeessä ja kerro. Suosittelen sulle huonoja viinejä ja viskejä koska tahansa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä taidan olla outo kun en lähettänyt joulukortteja. Meille niitä on tullut abt 25 jo. Glunk.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää, tälle päivälle. Tällä viikolla tullee tehtyä yhden työpäivän verran ylimääräistä ja palkatta. Muuten tulee noutaja ensi viikolla, kun tuurattava lomailee. Se nostaa työmäärän jokseenkin 100% suuremmaksi. Ei saata työpäivät riittää..

Nyt iltaa viettämään ja takkoja + hellaa kuumentamaan. Sisällä jo nyt sopiva +20 asettta. Mutta ilman lämmitystä aamulla olisi kai +18 ja huomenna illalla +17 tai +16 astetta. Tota +16 alemmaksi ei sitten laskekkaan, jos vaan sähköä riittää. Eli kaikki sen yläpuolella vähentää sähkölaskua sopivasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Mä taidan olla outo kun en lähettänyt joulukortteja. Meille niitä on tullut abt 25 jo. Glunk.
En minäkään lähettäny mut en tunne oloani yhtään oudoksi. Meille tuli 3 joulukorttia joista yksi (sisälsi joululaulu-cd:n :shock: ) asunnonvälittäjältä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenna hauska päivä. Jouulahjaostoksia tehdään miehen ex-avovaimon kanssa. "Babe" asuu Virossa nykyään, epävirallisesti, eli kovin usein emme näe. Nyt sit pitkästä aikaa keskenämme shoppailemassa. Jee!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sain kaikki loput lahjat ostettua. Ja 5 sellaista 'ylimääräistä', joita en etukäteen ollut ajatellut ostavani, mutta ostin kun tuntui, että ko lahjojen saajat niistä nauttivat ja niitä tarviivat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä taidan olla outo kun en lähettänyt joulukortteja. Meille niitä on tullut abt 25 jo. Glunk.
En minäkään lähettäny mut en tunne oloani yhtään oudoksi. Meille tuli 3 joulukorttia joista yksi (sisälsi joululaulu-cd:n :shock: ) asunnonvälittäjältä :D
Mä olen saanut vain YHDEN joulukortin (siskolta). Mutta siinäpä oli ipanoiden kuvia mukana. :)

Nyt voin mennä sen kunniaksi takasin nukkumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähetin 24 korttia on tullut jo.. 13 onnenluku!
Saa nähdä monta tulee veikkaan 25, koska myös puhelinoperaattori lähetti vanhalle asiakkaalle..

Hehee, katselin Not a ahot shot with Tila Tequila, kitinäkansa kaikkineen alkoi tuntua ihan vaihteeksi vähemmän vaivaannuttavalta, jos vaivaantuisin tai mikään vaivaanuttaisi..

MC kovasti olisin halunnut lähettää mutta mutta kun se ei käy ja onneksi osoitekin puuttuu, koska eihän sovi että miehet lähettelee yoisilleen kortteja saatikka kirjeitä? Yies mitä niistä pljastuisi..

Tuli kaksi lapsellista eli lapsia pinnallaan sisältävää kuvaa! Minulla on siis myös ihan normaaleja ja normaalisti lisääntyviä tuttuja ellei peräti ystäviä!
Viimeksi muokannut Niba, 21.12.2010 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meille tuli joulukortti jota luulin mun kaverin lapsen piirtämäksi signeerauksen nimen ja kortin kuvan perusteella. Kortin avatessa tajusinkin hieman nolostuen, että kyseessä oli miehen ystävän tuotos. No toisaalta lohdullista, että en ole ainoa joka saavutti 5-vuotiaana askarteluun ja piirrusteluun liittyvän kyvykkyytensä huipun.

Koira päätti tänään osallistua joulutoimiin ja askarteli villalangasta kuolleen pumin.
(kuvassa elävä pumi)
Kuva
RP

Re: Tiiztai

Viesti Kirjoittaja RP »

Me ollaan saatu kuutisen korttia tähän mennessä, me emme lähettäneet yhtäkään. Yksi oli asunnonvälittäjältä, toinen soneralta ja kolmas pankilta. Neljäs oli entisen koulukamuni miehen lapsen askartelema, viides omalta mammaltani ja kuudes omalta äidiltäni.
Vastaa Viestiin