Vuoden pimein päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onko sillä rotalla siellä peräaukossa edes otsalamppua?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lähen shoppailemaan tuon pimeän pois mielestäni!!!1
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Joy to the world! :D Pidä kivaa.

Äiskä tulee tänään käymään, pitää ennen kotiinmenoa käydä kaupassa hakemassa kahvimakeaa, postissa ja passikuvalahjakortti miehen 1. kirjekuoreen :twisted:

Veetuttaa kun mies voi joustaa töissä mielin määrin mihin suuntaan sattuu, ja mä joudun aina elämään se mukaan. Missä vaiheessa se muuttuu niin, että minä vien ja mies vikisee. "Tulen kun tulen". Ah miten ihanaa olis joskus sanoa noin..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:^Joy to the world! :D Pidä kivaa.
Juu, just ja just kestän tän riemun! Onneksi on J messissä, muuten saattaisin tehdä Gerdt-tempun.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^HYI! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dumis kirjoitti:muuten saattaisin tehdä Gerdt-tempun.
Toi oli vähän FAIL.

EDIT. Linkitysvihre.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 22.12.2010 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^meillä ei oo oikeanlaista huumorintajua tänä aamuna ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Olen rovaniemellä, ja voin kertoa että tuolla on about yhtä pimeä, mitä oli 00:00 yöllä kun menin nukkumaan. Eikä varmaan suuremin ole parannusta luvassa :D

Aurinko nousee: 11.08
Aurinko laskee: 13.22
Päivän pituus: 2 h 14 min

" :D "
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Jos Rovaniemellä meinaa vetää päiväkännit, niin kiire tulee!
Gaia

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Haemaeraemies kirjoitti: Aurinko nousee: 11.08
Aurinko laskee: 13.22
Päivän pituus: 2 h 14 min
Liika valoisuus ei haittaa lomanukkumista :)

Rovaniemi on kiva kaupunki. Siellä asuu kivoja ihmisiä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gaia kirjoitti:
Rovaniemi on kiva kaupunki. Siellä asuu kivoja ihmisiä.
Ensimäinen väärin, toinen oikein. Oikeastihan tää on aika ankee läävä asua moneltakin spektriltä, ja sen takia on ihmeellistä että täältä tukee niin paljon kivoja ihmisiä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivän purkaus. Tein mielestäni varsin ansiokkaan esitutkinnan yhteen töhryjuttuun eli sarjoitin tekijälle muitakin juttuja. Tästä innostuneena olin yhteydessä asianomistajiin, joista yksi ilmoittaa, ettei heidän omaisuuttaan ole tärvelty, koska siivoojat eivät ole mitään ilmoittaneet. Epäilty pystyi erittelemään tekemänsä teot ko. asianomistajan vahingoksi, mutta noukänduu. Eväätkin ovat tänään niin vaisut, etten tiedä millä mukavoittaisin mieleni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Rovaniemi on kiva kaupunki. Siellä asuu kivoja ihmisiä.
Ensimäinen väärin, toinen oikein. Oikeastihan tää on aika ankee läävä asua moneltakin spektriltä, ja sen takia on ihmeellistä että täältä tukee niin paljon kivoja ihmisiä.
Kaupungissa ei ole oikeen mitään hohdokasta (paitsi se kynttilä joka hohtaa siinä joen päällä) mutta se on hienoa että siellä on mettä niin lähellä.

Tuo tylsä kaupunki, kivat ihmiset on vähän omituinen lausahdus, koska eikös ne ihmiset ole se kaupunki?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Tuo tylsä kaupunki, kivat ihmiset on vähän omituinen lausahdus, koska eikös ne ihmiset ole se kaupunki?
Ei mun mielestä. Paska Kaupunki on Paska Kaupunki, mutta ei se estä että sieltä ei voisi hyvät tyypit muuttaa pois.

Rovaniemen suurin kompastuskivi mun mielestä on tämän äärimäisen ankea ulkoasu yhdistettynä vittumaiseen keliin. Ei siellä tee kenenkään mieli mitään kaupunki kulttuuria harrastaa, paitsi kesällä 1.5kk ajan.

Jos Rovaniemen arkkitehtuuria pitäis kuvata, niin sanoisin sen olevan Merihaakan ja Itä-Pasilan äpärälapsi, jolla on ollut vähemän rahaa rakentaa.

Harmittaa, ennen täällä oli oikein hyvä musiikki ja keikka tarjonta, nyt on enää sedula+sen kloonit, mitä nyt Kauppayhtiö sentään yrittää. Tivoliin mahtuu noin 2 mielenkiintoista tapahtumaa vuodessa, samoin kuin Grandeen. Ei jaksa kiinnostaa kellaribändien räminä, vaan jos maksaa lipusta niin sitten kuulee jotain ammattitaitoista soittoa. Jos kerta siis pitää rokkia tai metallia kuuunnella.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti: Tuo tylsä kaupunki, kivat ihmiset on vähän omituinen lausahdus, koska eikös ne ihmiset ole se kaupunki?
Rovaniemen suurin kompastuskivi mun mielestä on tämän äärimäisen ankea ulkoasu yhdistettynä vittumaiseen keliin. Ei siellä tee kenenkään mieli mitään kaupunki kulttuuria harrastaa, paitsi kesällä 1.5kk ajan.

Jos Rovaniemen arkkitehtuuria pitäis kuvata, niin sanoisin sen olevan Merihaakan ja Itä-Pasilan äpärälapsi, jolla on ollut vähemän rahaa rakentaa.

Harmittaa, ennen täällä oli oikein hyvä musiikki ja keikka tarjonta, nyt on enää sedula+sen kloonit, mitä nyt Kauppayhtiö sentään yrittää. Tivoliin mahtuu noin 2 mielenkiintoista tapahtumaa vuodessa, samoin kuin Grandeen. Ei jaksa kiinnostaa kellaribändien räminä, vaan jos maksaa lipusta niin sitten kuulee jotain ammattitaitoista soittoa. Jos kerta siis pitää rokkia tai metallia kuuunnella.
Arkkitehtuurista olen samaa mieltä, mutta en harrastusmahollisuuksista. Miten niin paska keli ympäri vuoden? Höpö höpö. Kyllä talvellakin voi harrastaa, ulkonakin.

Mua ei ees hirveesti kiinnosta populääritapahtumat joten niistä en sano mitään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:Kyllä talvellakin voi harrastaa, ulkonakin.
Niin, paitsi jos ei yhtään tykkää kylmästä, tai talviurheilulajeista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kyllä talvellakin voi harrastaa, ulkonakin.
Niin, paitsi jos ei yhtään tykkää kylmästä, tai talviurheilulajeista.
Kylmään on keksitty lämpimiä lääkkeitä, joita saat hyvin varustetuista kaupoista.
Mutta jos ei tykkää talviurheilusta, niin mitä hyötyä tuosta on? Sisälläkin on lämmintä.
NuoriD

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta jos ei tykkää talviurheilusta, niin mitä hyötyä tuosta on? Sisälläkin on lämmintä.
Jos oletetaan, että ulkona kiinnostava tekemisen muoto ei ole auringonotto niin miten se kylmyys hyvin pukeutuneena aktiviteetteja haittaa?
jos ei tykkää talviurheilusta
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta jos ei tykkää talviurheilusta, niin mitä hyötyä tuosta on? Sisälläkin on lämmintä.
Jos oletetaan, että ulkona kiinnostava tekemisen muoto ei ole auringonotto niin miten se kylmyys hyvin pukeutuneena aktiviteetteja haittaa?
Sä oot kyllä aivan ihme jätkä. Sä siis oikeasti väität, että skeittaus, pyöräily, metsässä vaeltaminen, jalkapallo, koripallon heittely lähikentällä, uiminen luonnossa jne on yhtä kivaa ja mukavaa tekemistä talvella ulkona kuin kesälläkin, kunhan vaan osaa pukeutua oikein.

Olen asunut 15v lapissa, harrastanut talviurheilua kaikessa sen muodoissa koko ajan täällä ollessani ja sen suomin valtuuksin totean kommenttinne paskapuheeksi.

Ja aiempiin kommentteihin; en puhunut kaupunki kulttuurin puuttumisessa urheilusta mitään. Tossa on ounasvaara ja siellä urheiluopisto, niin traditionaalisten lajien harrastaminen sisäoloissa natsaa kyllä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Gaia

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ah, mikä riita tulikaan siitä viattomasta lausahduksesta, että mun mielestäni Rovaniemi on kiva kaupunki :D

Ympärivuotisesta asumisesta ei tietty ole mitään kokemusta, pisin siellä vietetty yhtäjaksoinen aika taitaa olla kolme viikkoa ja se oli syys-lokakuun vaihteessa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Täytyy sanoa että nyt on pimeän lisäksi myös aika hemmetin kylymä.
küllküll

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Haemaeraemies kirjoitti:skeittaus, pyöräily, metsässä vaeltaminen, jalkapallo, koripallon heittely lähikentällä, uiminen luonnossa jne on yhtä kivaa ja mukavaa tekemistä talvella ulkona kuin kesälläkin, kunhan vaan osaa pukeutua oikein.
Taitaa skeittilauta vaatia aika isot pyörät lumihangessa, eikä Spaldingin koripallokaan mahda ihan yhtä kimmoisasti pompahdella jos tartanin ja boltsin välissä on 30 cm lunta ja jäätä...

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että Karthago.. eiku ulkoilu talvella ei ole sen kummempaa puuhaa kuin kesälläkään - edellyttäen että varustus on oikea eikä pakkanen hirmusti -15 asteen tuolla puolen paukahtele.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

küllküll kirjoitti: Muuten olen kyllä sitä mieltä, että Karthago.. eiku ulkoilu talvella ei ole sen kummempaa puuhaa kuin kesälläkään - edellyttäen että varustus on oikea eikä pakkanen hirmusti -15 asteen tuolla puolen paukahtele.
Mun kylmäraja rinteeseen lähtemiselle oli -20 astetta. Mutta silti kolmen tunnin vaeltelu keväällä/kesällä/syksyllä mehtässä kuulostaa houkuttelevamlta mitä talvella, vaikka talvella pakkaa mukaan kunnon releet ja rensselit, aina eväistä villasukkiin.

Enkä sano ettei talviulkoilu ole kivaa, siinä vaan joutuu aina valmisteleen vähän enemmän ja tekemään kompromisseja. Mutta kun lämmin kaakao termarissa ja eväsleivät messissä niin kyllä kelpaa vaeltaa lumikengillä mehtässä pahemassakin kelissä. Kyllä tuo sama aktiviteetti silti parhaimillaan on kevät auringon helliessä, kuten jokainen muukin asia lumilautauilusta keilkkailuun.

Hm, missähän lajissa sankka sadepyry ois paras? Puuterisessarointiin suksilla/laudalla ehkä:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:^meillä ei oo oikeanlaista huumorintajua tänä aamuna ;)
Joo, teidän huumori on huonoa. Onneksi oma on huonompaa :D
Eikä tarvinnut räjähtää kauppakeskuksessa, sain lahjat osteltua. Itellekin jotain pientä kivaa. Ruuhkaa meinas olla vasta kun oltiin pois lähössä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden pimein päivä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Ei tuo enää kovin ihmeelliseltä kuulosta, ainakin jos vertaa nussutukseesi siitä että rovaniemi on paska paikka kun siellä ei voi uida luonnossa talvella. LOL
Hienosti väistetty kaikki muut lajit mitä mainitsin. Hyvä Pera, ota kunniamerkki hienosta työstä:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin