Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko joulu juhla..

armas lapsien!
2
100%
Krapulaa pukkaa, otetaas sille!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

Manaaja

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tuossa täytyy olla jätkä, joka ei vain tunne itseään.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RP kirjoitti:Kokonaisuutena ajateltuna ja katsasteltua Suomihan on ihan vallan ihanan mainio maa asua.
Luulen, että moni ajattelee noin omasta kotimaastaan (jos on siellä siis ikänsä/suuren osan elämästä asunut ja tuntee sen kulttuurin), koska sen kulttuuri on tuttu (eli helppo) itselle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

So Hard kirjoitti:1. Käytännössä kyllä. Iloton paska maa.
2. Väititpä. Suomi ei ole iloton maa. Tutkitusti.
3. MINUUN. Tulihan se sieltä. Mulla oli kivempaa siellä. Siks ihmisillä on oltava siellä yleisesti kivempaa. Tutkijat väärässä.
4. Ihansamamiksi.
5. Ihansamamiksi. MINULLA oli kivaa. Tutkimus ei ole omakohtaista empiriaa. Ihansamamiksi. Ei liity asiaan mitenkään. Empiirinen kokemus, joka on tutkimustuloksista puhuttaessa irrelevanttia.
6. Ei liity asiaan mitenkään. MINULLA oli kivaa.
:paijaa:

Koetahan jaksella.
So Hard

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

EveryWoman kirjoitti:Koetahan jaksella.
No kun minä en ole meistä se, jonka on pakko asua ilottomassa paskassa maassa ja surra kun joulukin vietetään ihan väärin.

Hyvää epäkristillistä ja epäkaupallista ei-hollantilaista joulua!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

No kun minä en ole meistä se, jonka on pakko asua ilottomassa paskassa maassa ja surra kun joulukin vietetään ihan väärin.
Et niin, vaan se, jonka on pakko vääristellä keskustelukumppanin jutut tunnistamattomiksi, jotta saa täytettyä jonkin omituisehkon ja ei-kovin-hyväntahtoiselta-vaikuttavan päämääränsä. Tämäkö on käsityksesi hauskasta joulunvietosta, vai tilasitko Netissä sinäkin voit kokea olevasi voittaja -kirjekurssin urpiaiselta?

En mä sanonut surevani, vaan että pidän joulusta, ja että joulun viettäminen Jenkeissä voisi olla itselleni hankalaa.
Hyvää epäkristillistä ja epäkaupallista ei-hollantilaista joulua!
Kiitos, ja sinulle puolestaan hyvää itse valitsemasi kaltaista joulua.
RP

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja RP »

Kreitsu kirjoitti:
RP kirjoitti:Kokonaisuutena ajateltuna ja katsasteltua Suomihan on ihan vallan ihanan mainio maa asua.
Luulen, että moni ajattelee noin omasta kotimaastaan (jos on siellä siis ikänsä/suuren osan elämästä asunut ja tuntee sen kulttuurin), koska sen kulttuuri on tuttu (eli helppo) itselle.
No tottakai, ja toisaalta en esim. itse ole toiseuden palvoja ja oman kultin dissaaja. Se nimittäin on suhteellisen oksettava piirre ihmisessä. Eri se on jos toden totta on siinä kultissa jotain väärästi pahasti vialla. No tietenkään kaikissa maissa ei ajatella että näin on vaikka näin on. Piste.

Täällä on terveydenhuolto aikasta hyvällä mallilla, jos kokonaisuutta katsellaan. Jokaisella on mahdollisuus tuloluokasta riippumatta tehdä itsestään mitä nyt ikinä haluaakaan, jos haluaa. Pääsääntöisesti kokonaisuutta katsoen vähempiosaisista pidetään huolta. Täällä on nainen ja mies aikalailla samanarvoisessa asemassa jne. jne. Täällä on aikast helppoa, mutkatonta ja turvallista elää ihan normaalia laiffia. Unohdin vielä sen että luontokin on suht armelias meille.

Ei valittamista, ei.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RP kirjoitti: No tottakai, ja toisaalta en esim. itse ole toiseuden palvoja ja oman kultin dissaaja.
En minäkään. En tosin ole toistenkaan kulttuurien dissaaja. As I said before, kaikissa on puolensa ja loput on persoonasta kiinni. :)
Dumis

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohtuullisen viileä keli, muuten kyllä pärjäilee mutta varpit jäätyy, edelleenkin. Tunnin kestää villasukilla, foliopohjallisilla ja karvaisilla talvimaihareilla. Tietty jos sais liikkua enempi niin vois olla helpompaa.

Nyt vähän raeejuustoa, vissyä ja banskua niin jaksaa painaa kymppiin asti. Sit vielä pitäs jaksaa pakata ne lahjat kun päivällä ei siivoukset oikein sujuneet vauhdilla et olis kerennyt.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Onhan jalassa alimmaisina hyvät liner-sukat? Esim tämmöset
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo ei ole, täytynee seuraavaksi hommata jotkut tuommoiset. Tai sitten ne kennolliset pohjalliset :D
Manaaja

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onx villasukkien lisäx normisukat kans ?! ?? !? Tekee ison eron eristävyydessä.

Edit: ääblää ehtijo, vois joskus refreshata ruutua.
SikaMika

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olisi saattanut käydä tuota presidentinlinnan pihalla värjöttelevää harmaapukuista poikaa sääliksi, ellei omatkin varpaat olisi olleet jäässä. On siellä melko raaka keli, ei voi muuta sanua. Onneksi huomenna ei tarvitse haahuilla pakkasessa, koska kirjaimellisesti ulkoistin sen tälle päivälle. Osaa lompsia suoraan ovista sisään, joupoks.

Äsken tuli toistaiseksi paras yritys, klo. 21.30 saapunut meili, jossa toivottiin pukin vierailevan "mielellään klo. 17-19". Puolenpäivän kautta iltaysin vastapallo ei uponnut kenttään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitää jo lähteä köröttelemään reipasta vauhtia kohti mökkiä. Ajoa, sisältäen yhden pitstopin, 3h45min. Aika riittänee noin 350km matkalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pulkannaru kirjoitti:Ajoa, sisältäen yhden pitsitopin
Hetken mietin ja jouduin lukemaan kahdesti uudestaan... :roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saattaa olla pitsitopillisilla liftaajilla tänä yönä ulkona kylmä :D
Perillä näyttää mittari kuulema himpun vajaata -33 astetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

EveryWoman kirjoitti:Et niin, vaan se, jonka on pakko vääristellä keskustelukumppanin jutut tunnistamattomiksi, jotta saa täytettyä jonkin omituisehkon ja ei-kovin-hyväntahtoiselta-vaikuttavan päämääränsä. Tämäkö on käsityksesi hauskasta joulunvietosta, vai tilasitko Netissä sinäkin voit kokea olevasi voittaja -kirjekurssin urpiaiselta?
:D Ei tässä mitään vääristelytarkoitusta ole. Kunhan kärjistelen kummasteluani. Yhtäältä yksi sanoo ettei ole luotettavaa mittaria onnellisuudelle ja sitten on kuitenkin valmis nostamaan omat varsin rajalliset empiiriset kokemuksensa hyväksi mittariksi - jopa niin hyväksi, että niillä voi sivuuttaa edes jotenkin objektiivisella tavalla mitatun tiedon, oli se sitten hyvää tai huonoa. Tässä koko pointti. En aio ryhtyä Urpiaismaisen mittaluokan vääntöön, kunhan nyt yritin alleviivata sitä että oma empiirinen kokemus ei kelpaa mittaamaan muuta kuin sitä, mikä on oma fiilis missäkin.
Kiitos, ja sinulle puolestaan hyvää itse valitsemasi kaltaista joulua.
Kiitos! Kinkku on preparoitu ja kummilasten lahjat pakattu. Kaikki oleellinen on siis kasassa läheisiä lukuunottamatta.
Dumis

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan vittu kohta menee pinna tohon duunin henkilöstöön, ihan kaikkiin.
Ei vissiin tuulisempaa työpaikkaa ole kuin ranta, heh. Saatana. Otan oluen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin just kaupoilta ja yhdeltä lahjavisiitiltä, jonne lähdin tänään tossa 11 maissa. A i v a n puhki. No mutta, vielä keittelen piparitaikinan aamua varten, jalustan joulukuusen ja pesen uunin, jonne tuikkasin aamulla pesuaineet. Kello soimaan, että ehtii heti kasiks tohon lähikauppaan, oli lahjakarkit muualta loppu... :shock:

Aamulla sitten leipomista, puuron keittämistä ja lahjojen paketointia. Niin ja kuusikin pitäisi koristella kaikilla ihanilla uusilla pinkeillä ja valkoisilla koristeilla :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meni 3h13min, kun sai ajaa omaan tahtiin. Jäi tekemättä se pitsitoppi vai mikäseoli.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kaksi päivää jouluun on! Laskin aivan.. Hei odottakaas!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Zeb kirjoitti:
exsu kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Meiän pihapuussa istuu joku hiton pingviini..

:h: Mäkin haluan oman!
Eiköhän noita Parskyn pingviinejä muutama teidänkin pihapuusta löydy :D
Hyvä vaan jos löytyy, toi on _niin_ siisti. Ihan ku joku pingviinin poikanen! Ihan huippua.

Variksia ei dissattais yhtään niin paljon jos ne näyttäs aina tolta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin