Jee, jee, Jouluaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hanget ovat korkeat, järki jäässä, mitä muuta?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuse muroihis, riemumielellä!

Loisin vanhusten luona ainakin tapsaan asti..
Kaikki on valmiiksi tehtynä..
Ei tarvi kin vähän katsoa tähän tietsikkaan, hyvä homma..
Ei siinä muuta, nukutaan seuraavaksi kunnolla!
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

Tämä joulu ei suju. Päivässä ehti tapahtua yhtä jos toista; iskä ilmoitti menevänsä naimisiin kaksi kuukautta sitten tapaamansa naisen kanssa, sain kuulla että veljeni on tuomittu kaksikymmentä vuotta sitten törkeästä rattijuopumuksesta ja nyt iskä vietiin sairaalaan ambulanssilla kovien rintakipujen takia. Ja itse en päässyt mukaan koska mulla on nämä omat lepoa vaativat sydänjuttuni. Sen on helvetti vieköön paras olla kunnossa tai suutun sille niin saatanasti.

Ja koskaan en ole ollut niin zen mitä nyt olen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock: RP: antaa perspektiiviä. Mitäpä minä valitan ettei jouluni nyt skulaa.
RP

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

^Omat murheet on aina isompia kuin toisten, joten antaa vaan palaa valitusten osalta, helpottaa kummasti :)
RP

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

Soittelin sairaalaan ja ilmeisesti kaikki suhteellisen ok, jää vielä tarkkailuun. Muutamia piikkejä sydänkäyrässä, mutta ei ilmeisesti kuitenkaan merkkejä sydänkohtauksesta.

Sillä on taipumusta sydänärsytykseen flunssan jälkeen, josko nyt olisi sitten kyse siitä samasta mitä itsellänikin nyt on.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei. Valittaminen on kielletty. Kaikelle täytyy vain hymyillä ja nauraa, ottaa vastaan ilolla. Suru, murhe, huoli, pelko ja ahdistus ovat kiellettyjä. Aina täytyy hymyillä. Kuin Jokeri.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?

Toteuttajia jne.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ni.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.12.2010 3:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Manaaja, tuo on ollut minulle päivittäinen kysymys. Muiden vastauksista en tiedä, minulla on yksi asia, jonka haluaisin tehdä. Ja aina jostain saattaa löytyä vielä yksi näkemisen arvoinen elokuva tai hetki elokuvassa. Kitinäkirjoitteluani puolestaan ajaa lähinnä se kohtelu, jota sain pari vuotta sitten. Ihmiset ovat kiehtova eläinlaji. Käyttäytymistänne on kiehtovaa seurata - tämä planeetta on kuin eläintarha tai laboratorio, mutta luonnollisessa ympäristössään. Nykyään olen lähinnä tarkkailija, en toimija.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kello soi 4 tunnin päästä, wuhuu! Nyt vähän unia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja reki liikahtaa taas!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Manaaja kirjoitti:Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?

Toteuttajia jne.
Näin jouluaattona manala kehottaa jokaista ihmistä, joka lapsena on käynyt läpi pitkän pahoinpitely- ja kidutussession, tappamaan itsensä.

Kova jätkä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Zeb

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?
Olisikohan kyseessä sellainen varsin asiallinen ajatus että jonain päivänä asiat ovat taas paremmin. Niin ne yleensä joskus ovat vaikka menisi vuosiakin huonosti.

Hyvää Joulua kaikille!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

RolloTomasi kirjoitti:Manaaja, tuo on ollut minulle päivittäinen kysymys. Muiden vastauksista en tiedä, minulla on yksi asia, jonka haluaisin tehdä. Ja aina jostain saattaa löytyä vielä yksi näkemisen arvoinen elokuva tai hetki elokuvassa.
Varmaan aika samankaltaisia syitä löytyy myös muilta. On vielä olemassa joku määrittelemätön toivo siitä, että joskus jokin voisi olla toisin. Joillekin se onkin, aika monillekin, kunhan jaksavat vain sinne saakka. Voimia ja toivoa siihen, RT.

Ja voimia myös Pupulan väelle! Rankkaa settiä joululle.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja saira »

RP: Jaksuja!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaksuja ja jouluja kaikille. Tuolla ulkona on edelleen vilpoinen, nosturikin hajos kun ei tykännyt paccasesta. Ehkä jos tuon yhden veneen sais vesille, niin sitten pääsen mutsin herkkujen pariin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tein Xibet: jihuu, joulun ihme ja uudet silmät.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
küllküll

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RolloTomasi kirjoitti:Kuin Jokeri.
HO^3!

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TOIVOTAN TEILLE IHAN KAIKILLE SYDÄMIIN :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: MITÄ PARHAINTA JOULUA JA JOS JOTAKIN IKINÄ VOI OLLA HAMPAANKOLOSSA, NIIN JOULUNA KAIKKI OLKAAMME KUIN SUURTA YHTEISTÄ RAKASTA PERHETTÄ!!

JOULUARSKA :h: :h: :h: :h:
:h: :h: :h: :h:
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taju meinasi kadota kun roudasi kauppakasseja ylämäkeen, mutta nyt on tässä taloudessa kinkku. Täytyy kuitenkin rikkoa hyvän kinkun valmistusohjeita jos haluaa siitä tänään nauttia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Crowbar kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?

Toteuttajia jne.
Näin jouluaattona manala kehottaa jokaista ihmistä, joka lapsena on käynyt läpi pitkän pahoinpitely- ja kidutussession, tappamaan itsensä.

Kova jätkä.
Ai oliks toi synonyymi tolle asialle mitä mä sanoin? Lähinnä ihmettelen, että jos minkään valtakunnan apu ei auta eikä kiinnosta, niin minkä vitun takia ihminen pitkittäisi kärsimistään ja kitumistaan? Minä ainakin toivon että joku lataa ysimillisen lanttuuni jos jään poterooni kitumaan.

Niin että toiveikaista joulua vaan sullekin.
Dumis

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Talvi yllätti taas töissä ruotsalaisen miehistön, noh eipä tässä parempaakaan tekemistä olisi kuin venailla että ne jaksaa sulattaa sääkannen.

Jos jassan niin saatan käydä iltasella jossain pyörähtämässä, huomenna sentään ole mitään ohjelmassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Taju meinasi kadota kun roudasi kauppakasseja ylämäkeen, mutta nyt on tässä taloudessa kinkku. Täytyy kuitenkin rikkoa hyvän kinkun valmistusohjeita jos haluaa siitä tänään nauttia.
Nyt se on oltava sitten meihen mittainen kinkku?
Alle 13kg ei lasketa..
Paitsi jos ei mahdu uuniin?

Täällä saa ruokaa vasta saunan jälkeen, epistä!
Kotona saa ruokaa aina kun avaa kaapin oven, ei en ole kaapissa..

Munkin puolesta hyvää joulua! Ikävää tää askeetin elämä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pakolliset joulukauppareissut on nyt hoidettu ja kaapit pullottaa kaikkea kivaa. Nyt voikin pukeutua yöpukuun pariksi päiväksi, jee.
Vastaa Viestiin