Jee, jee, Jouluaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?

Toteuttajia jne.

Ei kovin fiksu postaus, koska tuon voi ymmärtää kehottamisena itsemurhaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti: Nyt se on oltava sitten meihen mittainen kinkku?
Alle 13kg ei lasketa..
Säälittävä 3.5kg, mutta tuonkin raahaaminen oli jo niin tuskallista ettei rajaa. Toisaalta Myltsin 1.5kg oli...heikko esitys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että jos elämä on vuosi toisensa jälkeen pelkkää ahdistusta, surua, murhetta ja pahaa oloa, niin miksei niitä omia päiviään mene ja päätä?

Toteuttajia jne.
Ei kovin fiksu postaus, koska tuon voi ymmärtää kehottamisena itsemurhaan.
Onko se mielestäsi rikos että sen VOI ymmärtää kehoittamisena itsemurhaan?

Itse en näe siinä oikein mitään väärää, jos elämä ihan oikeasti on helvetillistä kärsimistä. Onko eutanasia sinusta väärin? Enemmän mua vituttaa ihmiset jotka jeesustelevat omista pilvilinnoistaan ihmisen elämän kuvitteelliseen tärkeyteen liittyvistä moraaliarvoista, ja sivuuttavat kärsimysaspektin täysin.

Toki se huominen voi olla parempi itse kullekin, mutta ihan oikeasti, ei se aina ole.
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Toisaalta Myltsin 1.5kg oli...heikko esitys.
Kattelin kanssa vähän että multa taisi tulla suurempi krapulapaskakin edeltäneenä lauantaiaamuna.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Syöty, joulupukitettu ja saunottu.
Juolupukkeilu tuotti 100€, 2 plo hyvää viiniä, 1 plo VSOP ja 3 rasiaa fazerin konvehteja. Kohtuu tuotto panostukseen, 9 vuotta sitten irtoparta n 20€, nähden. Markkinointia ei ole hoidettu ja ilmoitusta ei ole koskaan ollut. Ja koko iltaa en tuohon panosta, alle 2h täytyy riittää.
Liikuttavaa oli 1. ja 4. luokkalaisten tyttöjen viaton flirttailu joulupukille ja niiden tulo saattamaan pukkia kohti seuraavaa paikkaa :D Onneksi pakkanen oli 30 kieppeillä ja saattomatka kilpistyi ennen pukin rekeä :D Tyttöjen vanhemmilla oli hymyistä päätellen myös hauskaa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä olen näemmä ollut erittäin kiltti. Avopuoliso oli enemmän kuin otettu joululahjoistaan, mm boudoirkuvasarjasta, joissa allekirjoittanut poseerasi ;)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niin no, masentuneenahan tuota toivoa paremmasta huomisesta ei välttämättä näe. Sekin on, että joskus parempaa huomista ei ole, vain kohtaaminen lautturin kanssa, vaikka kuinka haluaisi elää.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ymmärrän kyllä Manalan kysymyksen enkä näe sitä kehotuksena vaan nimenomaan kysymyksenä. Olisi sen silti ehkä voinut kysyä eri tavalla.

Olen minäkin pyörinyt siinä että tänäänkö vai huomennako, kaikki oli valmiiksi suunniteltu. Ajatus itsensä tappamisesta oli helpotus, ainakin olisi yksi tapa lopettaa se hirveys mitä elämä silloin oli. Onneksi en saanut aikaiseksi. Hyvä ystäväni on ollut samasa tilassa mutta paljon pidempään ja lisänä hänellä on pakko-oireinen häiriö. Taustalla fundamentalisista uskontoa ja seksuaalinen ööö miten se nyt sanoisi... Huono kokemus. Hän itse sanoo seksuaalinen hyväksikäyttö mutta minä en käyttäisi tätä sanontaa. Enihuu, hän on nyt lopettamassa monen vuoden ajan jatkunutta terapiaa ja on tosi vahva ja hyvässä kunnossa. Ihan mahtavaa! Onneksi hänkään ei saanut aikaiseksi.

En yritä vähätellä tai kertoa että kyllä siitä (kaikki) selviää, yritän sanoa että se on mahdollista vaikka nyt on ihan hirveetä paskaa.

Tsemppiä vaan, toivon parasta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:Niin no, masentuneenahan tuota toivoa paremmasta huomisesta ei välttämättä näe.
Tulevaisuuden näkeminen synkkänä (menneisyyden ja nykyisyyden lisäksi) on masennuksen keskeisimpiä oireita. Käsitys maailmasta ja itsestä on täysin vääristynyt sillä hetkellä. Katala sairaus joka yleensä menee ohi. Kunhan antaa sen ajan kulua, vaikka se aika sitten olisi vuosia.
SikaMika

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pulkannaru kirjoitti:Juolupukkeilu tuotti 100€, 2 plo hyvää viiniä, 1 plo VSOP ja 3 rasiaa fazerin konvehteja.
Itse panostin ~29€ pukki-ilmoon inteeernetissä ja "kiinteinä" kuluina pari vuotta sitten hankittu reilun satasen pukkiasu x+y kappaleen vuosittaisina poistoina. Ilta tuotti pukin kouraan 1370€, 260€ meni munille kun en ehtinyt mestoille. Kallista vittuilua, mutta jos olisin aikatauluttanut homman alunpitäen oikein, olisi tienannut jokseenkin saman verran miinus suuri määrä vitutusta ja kiirehtimistä. Ja sainhan mä pullon Jallua, kun kävin kiusaamassa kaverin muksuja + uutisankkurit korruptoi konvehtirasialla. Toki keskituntiansioita tiputtaa vähintään yhden täyden työpäivän taustatyöskentely, mutta kyllähän tuosta nyt silti sai kipurahat menetetystä vapaa-ajasta. Palkkatrendi on ollut joko vuosi nousujohteinen, mutta nyt on punapipoinen pää kopsahtanut kyllä kapasiteettirajoitteen muotoiseen palkkakattoon. Lisää aikaa=rahaa on hankittavissa enää käytännössä gps:n hankkimisella, sillä ydinkeskusta-autoilu ei ole mun vahvimpia puoliani; tänäänkin jouduin uudelleenreitittämään matkan useaan otteeseen, ja siihen tuhrautuu aina se minuutti-pari kartanlukua. Kun päivitän kännykkäni, niin ehkä sitten nappaan siihen jonkin ilmaisen gepsihärpäkkeen kylkeen. Sen mukanaan tuoma rajahyöty on melko marginaalinen, mutta näillä katteilla yksikin tuotettu lisäkeikka tuntuu lompakossa, varsinkin kun muuttuvat kulut ennen kapasiteetin loppumista ovat lähellä nollaa.

Päätän Joulupukkien Taloustuokion täältä tähän.
NuoriD

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti: 260€ meni munille kun en ehtinyt mestoille.
:(


Mitäs lapset, kun joulupukki ei tullutkaan. EI kiva. Vai hoitoko joku muu nuo?
NuoriD

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Itsemurhasta:

Jos ihmisellä on parantumaton sairaus, joka aiheuttaa suurta tuskaa, niin itsemurha saattaa olla järkevä ratkaisu.

Masennus ei kuitenkaan ole tällainen, koska vakavastakin masennuksesta voi parantua. Tämä tietysti edellyttää hoitoa, kuten muutkin vakavat sairaudet.

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/ ... 543885.ece
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: 260€ meni munille kun en ehtinyt mestoille.
:(

Mitäs lapset, kun joulupukki ei tullutkaan. EI kiva. Vai hoitoko joku muu nuo?
Meinaatko että Mikaa Ihan Oikeasti Kiinnostaa?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minusta Manaajan viesti on kehotus itsemurhaan, koska siinä mainitaan toteuttajat, joita palstallamme pidetään perinteisesti suuremmassa arvossa kuin paskanpuhujia. Viesti siis on: hyvät jätkät tappavat itsensä tuossa tilanteessa. Hänhän olisi voinut esim. huomauttaa kaiken turhuudesta, jossa itsensä tappaminenkin on turhaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm: Mustalla huumorilla viittaaminen johonkin kaikille tuttuun sisäpiirisanontaan hardly on kehoitus itsemurhaan.

Kehoitus itsemurhaan olisi tällainen: Tapa ittes.
SikaMika

Re: Jee, jee, Jouluaatto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: 260€ meni munille kun en ehtinyt mestoille.
:(

Mitäs lapset, kun joulupukki ei tullutkaan. EI kiva. Vai hoitoko joku muu nuo?
Meinaatko että Mikaa Ihan Oikeasti Kiinnostaa?
Totta vitussa se kiinnostaa. Aikuiset pääsevät kyllä yli ohareista, mutta lapsien tuntikausien odottelun palkitseminen eioolla ei tunnu mukavalta. Eli koko illasta jäi lähinnä paskanmaku suuhun, vaikka tietenkin saadut rahat mieltä vielä monta kertaa lämmittävätkin. Yhteen paikkaan oli saatu toinen pukki tilalle lennosta, mutta kolmessa tapauksessa vanhemmat olivat joutuneet keksimään jonkin hätävalheen lapsillensa.

Mä en noin ylipäätäänkään pidä palveluntarjoajista, jotka eivät kykene tuottamaan lupaamaansa palvelua. Ilmoitin näille perheille, että voin tulla käymään illan päätteeksi ilmaiseksi, jos lapset jaksavat odottaa. Eihän ne tietenkään jaksaneet, viimeinen skeduloitu keikka päättyi ~klo. 22.30. Jos tarjoamansa palvelu ei kelpaa asiakkaille edes ilmaiseksi, niin silloin sen tuottajan kannattaa katsoa peiliin ja muuttaa toimintatapojaan. Niin mäkin ensi jouluksi aion tehdä, eli otan vähemmän keikkoja.
Vastaa Viestiin