Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lunta sikana ja ihmisillä mieli millainen?
Pakkaset heikkenee ehkä vähän jne.
Jokainen sai lahjoja? Voi esitellä täälläkin?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pukin aatto ei mennyt ihan nappiin. Olin haalinut liikaa asiakkaita, jolloin aikataulun kuseminen alkoi heti kättelyssä. Lopulta neljä perhettä kyllästyi myöhästelyyn ja peruivat koko homman. Seurasi menetettyä myyntiä ja mielipahaa langan molemmissa päissä. Ei hyvä, jos jatkan uraani vielä ensi vuonna, pidän tiukemman kurin aikataulutuksen suhteen. Systeemihän näytti ihan hyvältä vielä paperilla, mutta se oli laskettu vähintään sadan prosentin käyttöasteelle nollavarianssilla. Noinhan siinä silloin yleensä aina käy. Nyt tarvitsee enää laittaa käytäntö vastaamaan teoriaa.

Ilta kuitenkin onneksi ohi, äireellä mussuttamassa konvehteja saunomisen päätteeksi. Jos jollakulla (kuten luonnollisesti minulla) jäi nelosen uutiset seiskan aikaan katsomatta, voi tarinamme pukin edesottamuksia käydä vakoilemassa Nelosen nettisivuilla ruutu.fi:n alta. Tuolloin homma vielä toimi ja oltiin aikataulussa. Huomasin lisäksi oman valehtelukykyni parantuneen sitten viime-tv-näkemän, humalaisista pokerisessioista on selvää hyötyä myös julkkispukin uran kanalta! "Lasten aito jouluilo on tämän homman suola! Ehhehhee, kai se raha on sitten sokeri...
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yhtäkkiä tuli himo olueen ja sitten pizzaan. Onneksi jääkaappi pelasti. Suklaatiakin tuli mutsilla vedettyä ihan sopivasti muun syöpöttelyn ohessa.
Tänään vapaapäivä, aattelin koisata niin pitkään kun vaan mahdollista.
SikaMika

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:Tänään vapaapäivä, aattelin koisata niin pitkään kun vaan mahdollista.
Mä ajattelin tänään ryypätä niin pitkään kuin vaan mahdollista. Tai siis niinq huomenna.
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tänään vapaapäivä, aattelin koisata niin pitkään kun vaan mahdollista.
Mä ajattelin tänään ryypätä niin pitkään kuin vaan mahdollista. Tai siis niinq huomenna.
Aattona olis ollut tuo optio, mutta feilasin kun ei jaksanut. Noh, uutena vuotena sitten rän-tän-tän.
ninnithequeen

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä vietetään joulua tänään vasta kun arvoisat "vieraat" saapuvat :] Ja sit ois viikko pulkkailua lasten kanssa.

Mua niiiiiin himottaa avata noi paketit jo. Malttaa malttaa...mut niin monessa lukee Miska että on se ollu kiltti poika.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Meillä vietetään joulua tänään vasta kun arvoisat "vieraat" saapuvat :] Ja sit ois viikko pulkkailua lasten kanssa.

Mua niiiiiin himottaa avata noi paketit jo. Malttaa malttaa...mut niin monessa lukee Miska että on se ollu kiltti poika.
Mulla on kädet ihan verinaarmuilla lahjanaruista ja papereista. Aloitin lahjojeni aukailun eilen klo 18 ja koko yön tauotta olen availlut pakettejani ja nyt on tasan puolet vieläkin jäljellä YÄK. :twisted: Pakko nukkua tunti ja jatkan sitten niin saan lahjat avattua yöpalaan mennessä. Nyt äkkiä äkkiä joulupuuro huiviin ja jatkan.
Ystävät eivät ajattele jouluani sitten yhtään kun antavat lahjoja vaan. :cry: En ehtinyt eilen edes glögiä rauhassa juoda. ÄLÄ vaan Ninni anna mulle lahjaa!! Minkä lahjan minulle HALUAISIT antaa? Lupaa, ettei lahjavuoreni suurene!! Ajatus vain!
Ja sitten jouluhalauksista olen suorastaan laihtunut :cry: , eikä varaa olisi siihen. ja vaatteet kuluneet ja erilaiset tuoksut ovat nenässäni kun naisten on pakko käyttää hajuvesiä vaikka halailevat. :evil: Olen kieltäytynyt joululemmiskelystä. koska pakettien avaus vie aikani. :x

SA
työmies kämmenet verillä
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Kinkku uunissa, laatikot odottavat uuniinpääsyä, rosollia on valmista. Jossain vaiheessa pääsee vielä tekemään riisipiirakat. Kai sitä ruokaa saa vielä tämän vuorokauden aikana :D

Kivaa tämä joulukokkaaminen, ihan uutta mulle :) Tavallisesti kun oon vaan ostanut valmiit laatikot ja kokannut kalkkunaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

SikaMika kirjoitti: Jos jollakulla (kuten luonnollisesti minulla) jäi nelosen uutiset seiskan aikaan katsomatta, voi tarinamme pukin edesottamuksia käydä vakoilemassa Nelosen nettisivuilla ruutu.fi:n alta.
Haa, kiitos tästä vinkistä - komea pukki :P Siinä olis vaan voitu puhua enemmän jostain muusta kuin jet lagista!

Ensimmäinen kahvikupponen Bailey'sin kanssa meneillään, slurp!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tyhmä reki on hyytynyt pihalle, yhyy. Onneks on tiepalvelu, ite en ala pihalla jäätymään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nyt on siirrytty punkkuun. Kohtahan vois vaikka syödäkin jotain, kun jouluna kuulemma kuuluu syödä!
Gaia

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Mulla on nälkä seuraavan kerran ehkä ensi vuonna enkä edes ole syönyt liikaa.
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Kuka pakotti?
Elppiksen mies yritti kyllä pakottaa, muttei nuo laatikot oikein uppoa meikälle (paitti maksalaatikko). Mutta eipähän noita joulupöperöitä tarvi syödä kuin kerran vuodessa, sen verran kyllä jaksan. Kiva että oli kalaakin tarjolla neljänä eri vaihtiksena 8)
Gaia

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Kuka pakotti?
En halunnut pahoittaa äidin mieltä.
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Kuka pakotti?
En halunnut pahoittaa äidin mieltä.
Mun äitee odotteli kiltisti että pääsin töistä ja kyseli vielä etukäteen että mitä sapuskaa me lapset halutaan syödä. Mulla taitaa olla maailman ymmärtäväisin mutsi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Tyhmä reki on hyytynyt pihalle, yhyy. Onneks on tiepalvelu, ite en ala pihalla jäätymään!
Jo puhelinkeskustelut enteili hyvää, mutta mieshän oli livenä törkeä namu! Harmi, että lappujen kirjoittelu paljasti sormuksen nimettömästä, muuten olisin kutsunut glögille...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tyhmä reki on hyytynyt pihalle, yhyy. Onneks on tiepalvelu, ite en ala pihalla jäätymään!
Jo puhelinkeskustelut enteili hyvää, mutta mieshän oli livenä törkeä namu! Harmi, että lappujen kirjoittelu paljasti sormuksen nimettömästä, muuten olisin kutsunut glögille...
Oliko vaan virta loppu?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gaia kirjoitti:Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Mulla on nälkä seuraavan kerran ehkä ensi vuonna enkä edes ole syönyt liikaa.
No minun ei olis tarttenut syödä, kun ei edes huvittanut aluksi, mutta sitten yhtäkkiä söin ja nyt on ähky :!:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin, vedin kuitenkin terveellisen ähkyn eli itsetehdyillä joululaatikoilla (lanttu-, porkkana- ja perunalaatikko) ja salaatilla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Oliko vaan virta loppu?
Joo, totaalisesti. Ei lähtenyt omilla kaapeleilla, ja ammattilainenkin joutui vetämään normaalin käynnistysvempaimensa lisäksi kaapelit hinausautosta rinnalle. Tuplasetti siis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kuka pakotti?
En halunnut pahoittaa äidin mieltä.
Mun äitee odotteli kiltisti että pääsin töistä ja kyseli vielä etukäteen että mitä sapuskaa me lapset halutaan syödä. Mulla taitaa olla maailman ymmärtäväisin mutsi.
Niiiiin, siis ei meillä ruuassa ollut todellakaan mitään vikaa mutta mulla nyt näköjään on taas joku vaihe, että ei vaan huvita syödä. Nälkä puuttuu kokonaan enkä oo ikinä pystynyt syömään ns. väkisin.
Manaaja

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Oliko vaan virta loppu?
Joo, totaalisesti. Ei lähtenyt omilla kaapeleilla, ja ammattilainenkin joutui vetämään normaalin käynnistysvempaimensa lisäksi kaapelit hinausautosta rinnalle. Tuplasetti siis.
Jos "kotikonstein" joutuu touhuamaan, niin tohon muuten jeesaa kun on a) tarpeeksi paksut kaapelit eikä semmoset kaiutinjohdot (sillä ihan oikeasti ON merkitystä) b) virtaa antavassa autossa kunnolla kierroksia koneessa niin että laturi puskee kunnolla virtaa ulos.

Monissa nykyautoissahan laturit eivät välttämättä tee juuri mitään tyhjäkäynnillä, kuten ei välttis vesipumputkaan ja muut apureleet. Eli virtaa antavaan autoon kandee aina laittaa joku polkemaan kaasua silleen että kierrokset on jossain 3000+ tienoilla. On saanu ite opiskella kantapään kautta kun on muutamaan otteeseen tullut heräteltyä pakkasen puremaa ja akkunsa tyhjentänyttä 5 litrasta kasikonetta tulille. Ei nimittäin lähde startti pyörittämään millään paukkulangoilla eikä tyhjäkäyntiä käyvällä apuvirta-autolla.
Dumis

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^What he said. Eikä se boosteri välttämättä ollut täyteen ladattuna mistä yritti virtaa antaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Pitäis varmaan ensi vuonna viettää joulua ihan vaan itsekseen. Ei tarttis syödä jos ei huvita.
Kuka pakotti?
Elppiksen mies yritti kyllä pakottaa, muttei nuo laatikot oikein uppoa meikälle (paitti maksalaatikko). Mutta eipähän noita joulupöperöitä tarvi syödä kuin kerran vuodessa, sen verran kyllä jaksan. Kiva että oli kalaakin tarjolla neljänä eri vaihtiksena 8)
Hyvä että maistui! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluyö juhlayö.. Joulupäivä -ys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Jos "kotikonstein" joutuu touhuamaan, niin tohon muuten jeesaa kun on a) tarpeeksi paksut kaapelit eikä semmoset kaiutinjohdot (sillä ihan oikeasti ON merkitystä) b) virtaa antavassa autossa kunnolla kierroksia koneessa niin että laturi puskee kunnolla virtaa ulos.
Daah! Nämä oli, ei riittäneet. Onneksi on ammattiapua saatavilla. Ja kuten sanottua, ei riittänyt ammattilaisellakaan se normisetti, vaan veti lopulta sitten hinausautostaan lisää kaapelia kiinni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin