Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nastamuumio kirjoitti: Nyt on vastauksen verran kiinnostanut yhtä tyyppiä, jonka kirjoitus on sen verran sekavaa, että siltä lienee vielä useempi hemuli karussa kuin multa konsanaan. Kattoo huomisen nyt vielä.
Kiitos raportista. Jos sillä on lukihärö tai sitten se on juonut vääränlaista jouluteetä.
NuoriD

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Kävin jättääs Deitti.net-ilmoituksen. Ei siitä kovin houkuttelevaa tullut, mutta ehkä se sit kuvaa mua hyvin.
Ihan kiva ja vaikuttaa ilmon perusteella vaimomatskulta. En tiedä haitko sitä vaikutelmaa.
NuoriD

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Toistaiseks ei kiinnosta niin yhtään ketään.
No ei tuo varmaan niitä pervoja oikein vedä mitä suuri osa vastaajista varmaan yleensä on.
:D

Kui?
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:En tiedä haitko sitä vaikutelmaa.
No jos vaimosta ja huorasta pitää valita...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Minäkin stalkkasin. Varovaisena kriittisenä huomiona esittäisin, että ilmoitus on aivan liian lyhyt. En oikein, suoraan sanottuna, näe, miksi kukaan sellainen henkilö, joita kuvittelen sinun havittelevan, tarttuisi erityisesti tuohon ilmoitukseen. Sä olet tavattoman taitava ja hauska kirjoittaja: miksi et avaa juttujasi enemmän? Kerro miksi pidät vanhanaikaisesta iskelmästä; minkälaisia tuntoja se sinussa herättää. Kuvaile lauseella-parilla lautapelien hurmaa. Ja vastaavasti muillekin harrastuksillesi. Uumoilisin, että tällä linjalla saisit juttuihisi tarttuvia kiinnostavia vastauksia kiinnostavilta tyypeiltä. Tai mistä minä tiedän - ikinä en ole deitti-ilmoitusta jättänyt tai sellaiseen vastannut. Mutta toisaalta, eihän tietämättömyys ole koskaan estänyt ottamasta kantaa Kitinässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Mmm, urppis, sä voit olla ihan oikeessa. Noihin on vaan niin vaikea keksiä tekstiä, kun pitäis vaan ittestään kertoa. Kattoo, jos tässä joskus saan taas nukuttua yli kolme tuntia, niin voin vaikka uusia ja täydentää tota.
NuoriD

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En tiedä haitko sitä vaikutelmaa.
No jos vaimosta ja huorasta pitää valita...
Eiks sun pitänut pöllyttää vällyjä nyt joululomalla?
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Eiks sun pitänut pöllyttää vällyjä nyt joululomalla?
Liian kylmää, et jaksais jonottaa yksin baariin ja sit viel taksijonossa, vaik silloin ehkä oliskin joku seurana. Ja sit jos viel pitäis tarjeta olla kotona ilman housuja.
Dumis

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nastamuumio kirjoitti:Ja sit jos viel pitäis tarjeta olla kotona ilman housuja.
No viddu, sitä vartenhan se lämmittäjä on siinä että pitää huolen ettei sulla kylymä. Onpas vaikeeta :D
Manaaja

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

urpiainen kirjoitti:Kerro miksi pidät vanhanaikaisesta iskelmästä; minkälaisia tuntoja se sinussa herättää.
Jos joku alkaisi deitti-ilmoon rustaamaan oleellisen sijaan edellämainittua, niin skippaisin saman tien nutcasena.

Oliks nastiksella kuvaa? En jaksa tonkia. Kuva noissa yleensä se tärkein vastauksien laatuun vaikuttava juttu on.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Manaaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kerro miksi pidät vanhanaikaisesta iskelmästä; minkälaisia tuntoja se sinussa herättää.
Jos joku alkaisi deitti-ilmoon rustaamaan oleellisen sijaan edellämainittua, niin skippaisin saman tien nutcasena.
Mitä, meinaatko sä ettei me ollakaan melkoinen match made in heaven?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:Mitä, meinaatko sä ettei me ollakaan melkoinen match made in heaven?


Urpsu hei, onko sulla elämänkumppania? Jos ei oo ja diggaat naisista niin ettekös vois mennä punaviinille lautapelin kanssa?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mitä, meinaatko sä ettei me ollakaan melkoinen match made in heaven?


Urpsu hei, onko sulla elämänkumppania? Jos ei oo ja diggaat naisista niin ettekös vois mennä punaviinille lautapelin kanssa?
Mä olen luullut, että Manala on mies.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mitä, meinaatko sä ettei me ollakaan melkoinen match made in heaven?


Urpsu hei, onko sulla elämänkumppania? Jos ei oo ja diggaat naisista niin ettekös vois mennä punaviinille lautapelin kanssa?
Mä olen luullut, että Manala on mies.
Joo mut puhuin nastiksesta.
Manaaja

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yritys se on huonokin! Komppaan kuitenkin RP:tä.
RP

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Yritys se on huonokin! Komppaan kuitenkin RP:tä.
Nyt se lähti karkuun kun harhautus ei onnistunut. Rakkautta on selkeästi ilmassa, sano.
Manaaja

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua jäi nyt vähän häiritsee, että eikö urpula tykkää tytöistä?
Zeb

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?
RP

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja RP »

No en muista koskaan lukeneeni urpsun mieltymyksistä joten siksi käytin sanaa elämänkumppani/jos tykkää naisista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?
Eivät ole ja johtuu.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:No en muista koskaan lukeneeni urpsun mieltymyksistä joten siksi käytin sanaa elämänkumppani/jos tykkää naisista.
Aivan kuten täällä Kitinässä on tapana. Seuraavalla kerralla voi luopua elämän-etuliitteestä, jottei synny kuvaa liian vaikuttavasta tahi koko elämän läpikulkevasta ihmisyksilöstä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?
Eivät ole ja johtuu.
:sir:
NuoriD

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Urpiaisella on nyt kauheasti vientiä.

"Puolihomo miehenkuvatus kahden naisen loukussa." Vielä kun tähän liitettäisiin neljäs pyörä, niin Prossun vaalikamppanja ajaisi maaliin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:Urpiaisella on nyt kauheasti vientiä.
:paijaa:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Urpiaisella on nyt kauheasti vientiä.
:paijaa:
Luotan siihen, että oikeus vielä voittaa. Matkiihan maailma huonoa taidetta.
Vastaa Viestiin