Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaialle pitikin kertoa, että mulla on partsilla ihan törkeen halvat ja mauttomat jouluvalot :/ Sopii hyvin tuon tekokuusen kanssa, jossa on halppisvalot mitkä yltää vaan puoleen väliin.
Dumis

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mullakin on jotkut valot, tosin ei vielä partsilla. Ehkä mä koristelen kodin sitten uudeksvuodeks, että ekana päivänä sitten kimaltaa vessassakin.
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin jättääs Deitti.net-ilmoituksen. Ei siitä kovin houkuttelevaa tullut, mutta ehkä se sit kuvaa mua hyvin.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Joulunvietto senkus jatkuu, tänään tulee meidän molempien perheet meille syömään. Jännää :) Tulee olemaan tiivis tunnelma, kuuden hengen ruokapöytään pitäisi saada mahtumaan yhdeksän ruokailijaa. Ruoat ovat testattu ja todettu erinomaisiksi.
Enää pientä hienosäätöä, katsotaan paikat kuntoon, tehdää parit pienet ruoat vielä ja sitten voi perheet saapua.
SikaMika

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ösyäh.

Nollaus.

Saunottiin, kuunneltiin hyvää heviä, käytiin paskoissa puolitäysissä baareissa, kuunneltiin heviä ja saunottiin. Ja sama takaperin. Sitten päätettiin lähteä etelänmatkalle veneellä ostamaan uudenvuodenviinat, jauhettiin loputonta poukkeria aamuysiin heviä kuunnellen kunnes tylyt satamaneidit kertoivat, että kaikki maat helvetistä etelään on myyty loppuun. Enää ei jaksanut kuunnella heviä tahi pelata poukkeria. Sain kuitenkin nyhdettyä meidän semi-ammattilaiselta 220€ tyhjänpantiksi kuleksimasta, ettei mennyt ilta täysin koirankikkareita väistellen. Nynnuq, huomenna kevyttä elpymistä ja sitten aloittelemaan seuraavaa, viikon kestävää tenttiprojektia. Turhaakin turhempi paska-projekti, mutta arvosana sieltäkin on ansaittava. Samalla viikon kestäneelle tupakkikierteelle haetaan kylmää kalkkunaa; mä olen tähän asti antanut itselleni oikeuden tähän huonoon tapaan kiireisiin, stressiin tai humalaan vedoten, mutta nyt loppui tekosyyt. Tästä lähtien roudasta rospuuuttoon, kyllä minä tämän villin luontoni kesytän, perrrrrrrkele! ;=) *TJEU:Studio Julmahuvi*
SikaMika

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nastamuumio kirjoitti:Kävin jättääs Deitti.net-ilmoituksen. Ei siitä kovin houkuttelevaa tullut, mutta ehkä se sit kuvaa mua hyvin.
Onko heittää pointteria tuohon, niin pääsee arvostelemaan.
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Jos jaksat nähdä vähän vaivaa, niin löydät sen listan ekana haulla 32-v. nainen hakee miestä Uudeltamaalta. Suoraa linkkiä en tahdo laittaa.

Sain muuten joululahjaksi äidiltä tommosen jonkun spessuvalaistun meikkauspeilin, vaikka se tietää ja näkee, etten tykkää meikata. Mut ehkä just siks...
Zeb

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Vaklasin. Minusta kiva ilmo. Kerro sitten miten puree.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joulu mennyt oikein kivasti. Eilinen pitkä hiihtolenkki toivottavasti sulatti kymmenet konvehdit. Meillä on uusi läppitoppi, joku Samsung, jonka speksejä en edes vielä tiedä. Kohta vielä äipälle kylään, joulukarakulaatiot olis siinä. Boxing dayn futis tosin väijymäti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Zeb kirjoitti:^Vaklasin. Minusta kiva ilmo. Kerro sitten miten puree.
Toistaiseks ei kiinnosta niin yhtään ketään.
Dumis

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä ja lunta satelee, onneks tänään ei oo niin pitkä päivä kuin aattona. Iltasella voisin väijyä pari jouluaiheista leffaa ja sitten joulu onkin paketissa. Ehkä wiskinapsun otan ja pari olutta. Uudenvuoden aattoa vois ruinata vapaaksi, tuntuu että töitä on taas tehty tarpeiksi vähäksi aikaa.
Zeb

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nastamuumio kirjoitti: Toistaiseks ei kiinnosta niin yhtään ketään.
No ei tuo varmaan niitä pervoja oikein vedä mitä suuri osa vastaajista varmaan yleensä on. Ja nyt kaikki on vielä joulun vietossa jotenka eiköhän niitä asiallisia vastauksia vielä tule.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Perjantaina maistelua. Lauantaina maistelua. Tänään voisi röpöttää. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rauhalliset PÄIVÄT takana.. Illat on menneet sitten miesten viskinmaisteluun ja kinkun kehumiseen :D Ihanaa kun on ollut talo täynnä porukkaa koko pitkän viikonlopun.

Huomenna alkaakin loma pojan kanssa.. mitäköhän sitä keksisi? Miehen matkassa Itäkeskukseen aamupäivästä, kun lähtee uusimaan passinsa! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalta kotiuduttu. Matka meni suht nopeasti ja motarin ohituskaistalla oli tilaa huristella omaa vauhtia muiden ohi.
Lumityöt pitäis tehdä kohtapuoleen, ei just nyt kyllä huvittaisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti: Huomenna alkaakin loma pojan kanssa.. mitäköhän sitä keksisi?
Varaat poitsun kanssa huoneen tosta meidän naapurikylpylästä ;)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kynttilät palaa, myös takassa. Ja lasissa punaviiniä, aah.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Huomenna alkaakin loma pojan kanssa.. mitäköhän sitä keksisi?
Varaat poitsun kanssa huoneen tosta meidän naapurikylpylästä ;)
Se oli itse asiassa suunnitelmissa; kylpyläreissu joku päivä johonkin. Ikaalinen oli ensin mielessä.. Sitten tuli vastaan logistiikkaongelmat. Kai se "pitkän matkan linja-auto" pelastais.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ärh.. kovin oli aikuisten kylpylä... :/
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^meillä olisi yksi kylpyläreissu saatavana... jos sitä kävis vaan ihan tuossa "vieressä".. Flamingossa siis..

Ilta meni ihanasti, monen päivän hermoilu ja kokkaaminen huipentui, ruoka oli hyvää, laatikot onnistuivat erinomaisesti, kinkku ja kalkkuna olivat kypsiä, riisipiirakat onnistu ja jouluhalko on nannaa :) Viini maistui ja juttu luisti. Oli ihanaa kun oli meidän molempien perheet koossa :h:
Gaia

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:^Ärh.. kovin oli aikuisten kylpylä... :/
Siellä on ihan mahtavat lasten uimaosastot ja sisähuvipuisto :shock:

edit. Siis tossa naapurissa. Ikaalisista en tiedä mitään :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^katoin ensin päiväkumpua :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eiku nyt menin ihan sekaisin.. ajauduin Kuopioon. Ärh. Unohdetaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Zeb kirjoitti: No ei tuo varmaan niitä pervoja oikein vedä mitä suuri osa vastaajista varmaan yleensä on. Ja nyt kaikki on vielä joulun vietossa jotenka eiköhän niitä asiallisia vastauksia vielä tule.
Nyt on vastauksen verran kiinnostanut yhtä tyyppiä, jonka kirjoitus on sen verran sekavaa, että siltä lienee vielä useempi hemuli karussa kuin multa konsanaan. Kattoo huomisen nyt vielä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai, ihan normaalisti vaan.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumityöt tehty. Hyvät hiet irtosi.
Talokin alkaa olla lämmin. Yläkerta lämmennyt 15 -> 21 asteeseen ja alakerta 18 -> 26.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin