Vuoden viimeinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
So Hard

Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tu uni. Vuoden viimeinen maanantai alkaa jo heti alusta näyttämään, että miksi maanantait pitäisi poistaa kalenterista kokonaan.
Manaaja

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pierettänyt ihan järjettömästi koko illan. Aamiaiseksi kello viiden maissa iltapäivällä nauttimassani rullakepsussa taisi olla joku pahalta haiseva kilokalori.
Gaia

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kuinka kökkö ajokeli siellä mahtaa olla?
(siis pääkaupunkiseudulla ja lähiympäristössä)
Dumis

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:Kuinka kökkö ajokeli siellä mahtaa olla?
(siis pääkaupunkiseudulla ja lähiympäristössä)
Emmätiiä, mä tulin ainakin ihan normaalisti töihin, tai ehkä helpomminkin kun landeista osa on vielä landella.
Dumis

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähemmän jengiä liikenteessä.
Dumis

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vähemmän jengiä liikenteessä.
Äh, et pudonnut ansaan. :)
Kekkimäärin: ei landet osaa kaapunnissa ajaa paremmin, mutta talvisella tiellä kyllä.

edit: now you can start.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ensin mennään suureellisesti naimisiin ja nyt ollaan eroamassa 3 vai 4 vuoden avioelon jälkeen. I knew it. Harmi vain, en toivo kenellekään ikävyyksiä millään saralla :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ensin mennään suureellisesti naimisiin ja nyt ollaan eroamassa 3 vai 4 vuoden avioelon jälkeen. I knew it. Harmi vain, en toivo kenellekään ikävyyksiä millään saralla :(
Oletan ettet puhu itsestäsi.

Pahimmat ovat kait ne pitkään yhdessä olleet, jotka menevät viimeisenä keinonaan naimisiin ja eroavat sitten parin vuoden päästä. Toisaalta kai sitä jotakin on kokeiltava.
En puhu itsestäni.

Seurusteluaika oli lyhyt ja näköjään avioaikakin on. No jospa sen sais vielä korjattua. Pakko yrittää (tai siis saaha se pariskunta yrittään) vaikka en tykkääkään ukosta yhtään, mutta se on mun henkilökohtainen ongelma ja sitä ei pidä tähän vetää.

EDIT: ei kun pahimpia on ne jotka viimeisenä keinonaan tekevät lapsia ja eroavat sitten kun ei se lapsi korjannutkaan ongelmia. Siinä on yks ylimääränen viaton ihminen semmosen homman keskellä että ei pitäisi olla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: Jotkut eivät vaan osaa olla yksinään yhtään.
Ensin pitää osata olla yksinään, sitte voi osata olla yhessäkin. Minun mielestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^Mulle meni niin, että tykkäsin toisesta niin paljon, että halusin alkaa tykätä itsestänkin.

Vapaapäivä :h: Voisin kokeilla potkia tuon yhden sängystyä ylös, jos tuolla ei ole liikaa pakkasta, niin voisi lähteä taasen riehumaan koiran kanssa ulos. Eilen tuhottiin meidän pihan koskemattomat hanget sekä pistettiin parit lumivallit matalaksi. Koiran oli NIIN innoissaan, kun vähään aikaan ulkona tarkeni riehua =)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vähemmän jengiä liikenteessä.
Äh, et pudonnut ansaan. :)
Kekkimäärin: ei landet osaa kaapunnissa ajaa paremmin, mutta talvisella tiellä kyllä.
edit: now you can start.
Ei tää ottanut tu(u?)lta alleen viimeksikään. Pääkaupunkiseudun liikennejärjestelyt edellyttävät ja muokkaavat pääkaupunkilaisista parempia kuskeja. Kekkimäärin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Taidan lähteä kotiin, kun ei oo potilaita. Kaikki joululomalla. No iltapäivällä sitten toiseen paikakkaan sorvaamaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pakasta on nyt vedetty itsemurhakortti. Voi saatana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Pakasta on nyt vedetty itsemurhakortti. Voi saatana.
Nokita Hitler- tai Kaikkionturhaa -kortilla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Korva se edelleen huminoi. Onneksi netistä löytyy ikiwanhaa D&D-kamaa. Gazetteers here we go!
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Teen yhtä projektiyhteenvetoa. Ydinkysymys on, miten vitussa saan kierrettyä sen kiistattoman faktan, että projekti meni päin vittua aluksi, kun olin pitkällä saikulla ja pari muuta veti rimaa hipoen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perjantai vapaaksi, huomiseksi parturi, illaksi kaliaa ja joku päivä väri päähän. Tällä kertaa aattelin että jos oikeasti sais tumman ruskeampaa kuin täysmusta :D
Luulenpa ettei näin käy.
Nyt tätä kirjoittaessa tuli kaahea kakkahätä, taidan mennä posliinille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi jumalauta noita lekureita. Kuinka vaikeaa se on sanoa paljonko niitä nappeja pitää vetää eikä valittaa kuinka otsalamppun valo on liian sinistä.

Olotila kurjaakin kurjempi niin oikein herkkua kyyhötää kaksi tuntia vetoisassa odotustilassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Pakasta on nyt vedetty itsemurhakortti. Voi saatana.
Liittyykö edelliseen aiheeseesi sarjassa avioerot?
Kyllä.

Ja kaiken lisäksi eilen oli sovittu jo, että appiukoke ja sen vaimoke tulee tänään käymään. Ollaan sitten kaikki täällä. No ei se mitään, toistaiseksi kukaan ei ole vahingoittanut ketään henkisesti eikä fyysisesti. Kohta syödään. Jouluruokaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Taidan lähteä kotiin, kun ei oo potilaita. Kaikki joululomalla. No iltapäivällä sitten toiseen paikakkaan sorvaamaan.
No nyt niitä on taas liikaa.

Elämä on niin vaikeaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jumaliste. Kävin vilkuilemassa Nastiksen deitti-ilmon ja pitihän sitä tarjontaa vähän tarkistaa omaltakin kannalta. Tälle mä vastaan, joulusiivous jäi vähän vajavaiseksi!

Hei viehkeä nainen,
voin rehellisesti sanoa olevani hauska ja mukava 36v mies joka pitää huolta kropastaan urheilemalla, mielestään joogalla ja aivoistaan vaativalla työllä.

Työssäni joudun kantamaan paljon vastuuta ja pitämään langat jatkuvasti käsissäni. Vapaa-ajalla valokuvaan ahkerasti. Näiden kahden asian vastapainoksi ehdotan jotain, joka saattaa ensi kuulemalta vaikuttaa omalaatuiselta, mutta toivon sinulta avomielisyyttä ja heittäytymiskykyä :)

Haluaisin olla kuvaajan eli katsojan sijaan katsottavana ja johtajan sijaan johdettavana. Keksisitkö minulle esimerkiksi kotitöitä joita voisin tehdä ohjeittesi mukaan vaikkapa vain uikkarit jalassa? Voisinko vaikka pestä ikkunasi tai silittää paitasi?

Olen erittäin hyväkäytöksinen ja luotettava mies. Palkkioksi en todellakaan odota saavani muuta kuin katseita. No ehkä lasi vettä aherruksen jälkeen voisi olla poikaa, mutta en oleta saavani sinulta seksiä.

Jos silmää miellyttävä miespalvelija on mieleesi, niin ote rohkeasti yhteyttä :)

T: Puolialaston palvelijasi

ps. Täysin alastomaksi ikkunoiden pesijäksi minut on myös helppo suostutella :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Noi uikkarit oli aika turn off, hieman ehdin jo innostua, koska olen toivonut kodinhoitajaa meille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Noi uikkarit oli aika turn off, hieman ehdin jo innostua, koska olen toivonut kodinhoitajaa meille.
Hei, tossahan sanottiin että nakkenakin onnistuu. Ja mä ajattelin ehdottaa jotain sellasia tiukkoja boksereita...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Noi uikkarit oli aika turn off, hieman ehdin jo innostua, koska olen toivonut kodinhoitajaa meille.
Hei, tossahan sanottiin että nakkenakin onnistuu. Ja mä ajattelin ehdottaa jotain sellasia tiukkoja boksereita...
Jos nakena pesee ikkunoita niin efekti lienee olevan prinssinakkimainen, jotenkin vaan saan semmosen fiiliksen. Mutta tiukat boxerit kuulostaa jo suunnitelmalta!
Manaaja

Re: Vuoden viimeinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Jumaliste. Tälle mä vastaan
Efekti lienee näkemisen arvoinen, kun oven taakse ilmestyy Homeboy.
Vastaa Viestiin