Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Maha Tislaa:sta tulee ikävästi mieleen hihhuli Taha Islam. Hyi, eikai se ole tänne rantautunut yhden aan lisällä. Yök. Hyi.
aRGH Nööööyyyyyy!!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä olen vähän sitä mieltä, että Ahosen Jannen olis pitänyt vaan pysyä päätöksessään ja olla palaamatta takaisin mäkihyppykisoihin.
Silloin se sai lopettaa Voittajana. Nyt taas... :?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töitä pukkaa siihen malliin, että pitänee jatkaa päivää kotona töitä tehden.
Ja !
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lauantain kupittelun jälkeen olen poistunut huusholllista tasan kerran, eli eilen kun piti käydä kaupassa. Sain tänään kahlattua tenttialueen loppuun ja olo alkoi olla siinä määrin klaustrofobinen ja pölykeuhkoinen, että oli pakko lähteä pyöräilemään. Hyvä päätös, mutta nyt pitäisi tehdä uusi samanlainen: lisää johtamista vaiko matikkaa, vai ehkäkö mustana hevosena jotain viihteellisempää. Kovia päätöksiä...
RP

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai se on pakko katsella jotain leffaa, ei se uni tule näin räkänenäisenä.
Gaia

Re: Missä on keskiviikko -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mikähän saatanan pakko minunkin on kukkua tähän aikaan valveilla kun voisi nukkuakin?!
Moido.
Vastaa Viestiin