Väärän todistajan Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Parturissa, pankissa, kirjastossa ja kaupassa käyty. Piti heittää reissu fillarilla, mutta koska yön/aamun aikana oli satanut ja satoi edelleenkin helvetisti lunta, oli pakko mennä fillarilla; julkiset toimii kaikkein huonoiten juuri silloin, kun niitä todella tarvitsisi.

Joulupukkirahat tulivat pääsääntöisesti pikkuseteleinä, joten niiden mahduttaminen lompakkoon teki tiukkaa. Peliliikkeenä sijoitin vitoset ja kympit viime lauantaina alkoholiin ja uhkapeleihin tehden tilaa pykälää tai paria isommille lappusille. Yritin samalla reissulla toimittaa opentuurausfirmalle polliisilta tilaamani lappusen, jossa vakuutetaan etten ole jäänyt kiinni mistään isommista rötöksistä sitten viime näkemän, mutta toimistonperkele oli jo aloittanut uudenvuoden vieton. Kaupassa koin vieläkin suuremman järkytyksen, kun huomasin kassalla, että mukaan kelpuuttamani tuoremehupurkki falskasi. Sinnehän se oli pakko jättää, miten mä nyt hörpin Campari-tuoremehuni, kysynpähän vaan. Ja koulun saunakin oli kylmänä, joten olisi ollut kaikin puolin parempi vain jäädä kotiin ja elää täällä erakkohipin elämää ilman likviditeettiongelmia.

Jospa jatkaisin tenttiinlukua...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kiitos, Elppis! Vihdoin päästiin sit etelään ja hakeen se pöytä... Suloinen teidän poika!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
CeDell Davis

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Minnuu ei vituta mikkään, lällällä lieruu!!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

saira kirjoitti:Kiitos, Elppis! Vihdoin päästiin sit etelään ja hakeen se pöytä... Suloinen teidän poika!
:D Kiitos! Kiitos siitäkin että pääsin pöydästä eroon, kuten näit, tavaraa riittää varsinkin kun joulukuusi vie puolet olkkarista. Poikaakin vähän ujostutti :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei mikään ihme, et ujostutti, kaksi epämääräisennäköistä outoa ihmistä hyppää yhtäkkiä teille. :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ja jäi kiinni vielä ilman housuja! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sekin vielä! :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Gaia

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Taitaa tässä talossa vuosi vaihtua lievästi sairastellen.
Poikasella taitaa olla silmätulehdus, ja vähän kuumettakin taitaa olla (mittarit näytti ihan eri lukemia).
Ei muuta ku treffaamaan lääkäriä heti aamusta :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voihan hitsin hitsi... tää tuli nyt kyllä vähän puuntakaa. Tekis mieli.. kinkkua.
masa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

aasi kirjoitti:Voihan hitsin hitsi... tää tuli nyt kyllä vähän puuntakaa. Tekis mieli.. kinkkua.


Just heitin 3,5 kilosen kinkun 2 kilon jämät roskiin. Ensvuonna jää kyl koko kinkku hankkimati..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suurinosa kinkusta meni roskiin täälläkin kun enimmäkseen nautin vain lihalientä. Viitisen kiloa on paino pudonnut parissa viikossa. Jos nyt vaikka vetäisi vielä putkeen oikein kunnon mahataudin niin sittenhän sitä olisi jo neuvolapunnituksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toisen lapsen hankkimisneuvottelut käynnissä. Pitää varmaan kohta rimpauttaa Osamalle, että hankkii mulle järeemmät aseet.

...ei Ne aseet, pervot.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti: Just heitin 3,5 kilosen kinkun 2 kilon jämät roskiin. Ensvuonna jää kyl koko kinkku hankkimati..
Kauheeta, luulin että puhut teidän vauvasta! Osu vaan silmään ekaksi tuo 3.5 kiloa ja seuraavaksi luin jämät ja roskis.
Zeb

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toisen lapsen hankkimisneuvottelut käynnissä. Pitää varmaan kohta rimpauttaa Osamalle, että hankkii mulle järeemmät aseet.
Ennustan tappiosi. Tulossa on vuoden sisällä.
masa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toisen lapsen hankkimisneuvottelut käynnissä.

Mä voin antaa ton meidän uusimman sinappiajaksi lainaan. Palauta sit kun on oppinut sisäsiistiksi ja nukkumaan yönsä kokonaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toisen lapsen hankkimisneuvottelut käynnissä.
Asiassa ei ole mitään neuvoteltavaa. Onnittelut jo etukäteen! Toivotko tällä kertaa tyttöä vai poikaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toisen lapsen hankkimisneuvottelut käynnissä.

Mä voin antaa ton meidän uusimman sinappiajaksi lainaan. Palauta sit kun on oppinut sisäsiistiksi ja nukkumaan yönsä kokonaan.
Tuo meille niin mä pääsen valmiiksi rytmiin, ei tule niin yllätyksenä kesällä!

Ylermi, tsemppiä neuvotteluun!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voihan hitsin hitsi... tää tuli nyt kyllä vähän puuntakaa. Tekis mieli.. kinkkua.


Just heitin 3,5 kilosen kinkun 2 kilon jämät roskiin. Ensvuonna jää kyl koko kinkku hankkimati..
Meillä meni 6,5 kg kinkku aaton ja joulupäivän aikana :( En melkein ehtinyt edes nautiskella! Mikä tosin estää kinkun paistamisen ei-jouluiseen aikaan..?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elppis kirjoitti:Meillä meni 6,5 kg kinkku aaton ja joulupäivän aikana :( En melkein ehtinyt edes nautiskella! Mikä tosin estää kinkun paistamisen ei-jouluiseen aikaan..?
Ei mikään. Oon syönyt sekä vappu- että juhannuskinkkua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tämä selvä. Säilyis tossa partsillakin vielä jonkin aikaa. On tossa tosin iso arkkupakastinkin.. Hmm..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taitaa tänään olla uudenvuodenkinkkuja liikkeelle !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toinen lapsi on tervetullut, mutta itse vauvakuumeettomana haluaisin vielä odottaa. Mutta naisen vauvakuume on jotain pohjattoman voimakasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Jos toista meinaatte joka tapauksessa niin nyt olisi varmaan hyvä aika. Jos nimittäin vaan taas jaksatte valvomiset sun muut. Lasten kannalta on kiva jos ikäero on pieni (kunhan ei ole alle 2 vee) ja myös vanhempien kannalta mielestäni kun ei tarvitse sitten enää vanhana vaipparalliin ryhtyä.
küllküll

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Täytyy melkein kompata. Onhan tää ihan perkeleestä ajoittain, mutta paree hoitaa nää valvomiset ja vaipparallit kerralla alta pois. Onpahan sitten pois päiväjäristyksestä.
RP

Re: Väärän todistajan Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä meni koko kinkku jouluna, mutta pakkasessa olisi kahden kilon pala paistamatta.
Vastaa Viestiin