Olen vähän ajatellut...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:En tee tästä numeroa.
Sähän nimenomaan teet numeron kaikesta, sen takia olet niin vitun ärsyttävä.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En tee tästä numeroa.
Sähän nimenomaan teet numeron kaikesta, sen takia olet niin vitun ärsyttävä.
SLEIVILATSOITIN hei! Sinähän olet ollut ystäväni täällä Kitinässä aiemmin tai tukijani? Kuinka kummassa minä nyt olen niin vitun ärsyttävä?
Minähän olen humoristi. Teen numeron kaikesta? Ei sellaista olekaan joka siihen pystyisi! Slea hyvä, muutu kaveriksi simsalapimpp, älä nyt ihmeessä ole niin tosikko!!


Siis tämän ketjun nimi on, että olen ajatellut, mutta on niin paljon jo aikaa, että en muista mitä olen ajatellut!

VOISIKO TÄHÄN JOKU JATKAA, JOTAIN JOTA ON AJATELLUT, koska minä en nyt saa ajattelusta ihan kiinni!


Kiitoksin, ei allekirjoitusta (vaikka olen minä liian kiltti, myönnyin Vesperin tahtoon allekirjoitettamattomuudesta (LÄÄH) , ja halusin, että Vesper olisi sanonut minulle murhettuneelle silloin jotain kivaa, ja hän aikalailla laistoi siitä. VESPERinkin mahdollisuus näyttää nyt...siis näyttää...ohhoh. Siis kyntensä!! Murrr. :)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.01.2011 9:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti:
VOISIKO TÄHÄN JOKU JATKAA, JOTAIN JOTA ON AJATELLUT,

OLET TAAS NORESSA
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
VOISIKO TÄHÄN JOKU JATKAA, JOTAIN JOTA ON AJATELLUT,

OLET TAAS NORESSA
Meni näkö - kaikesti ylläolevasta. PRKL.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
VOISIKO TÄHÄN JOKU JATKAA, JOTAIN JOTA ON AJATELLUT,

OLEN MASA JA TAAS NORESSA
Meni näkö - kaikesti ylläolevasta. PRKL.
Sori Elppis hyvä :h: ! Hiukan korjasin omaakin postaustani selkeämmäksi. Mutta Masa sinut kyllä sokeutti! Aamulla joskus kaduttaa, vaikka tosiasiallisesti en ymmärrä, mikä esim. Sleazoidissa minua ärsyttää.
Oletko vielä sokea, Elppis? Mutta on monenlaisia apuja sokeille! :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Arska, et ees muokannut, yhden kirjaimen korkeintaan poistit!!

Sokeus helpottaa elämää.. ei kiinnostaa niin paljoa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Eikö tota väriflipperiä nyt saa rauhoittumaan tai jäähylle?
Vain 95% palstan kirjoittajista vittuuntuu sen jutuista. Ei se ole paljon...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gaia kirjoitti:Eikö tota väriflipperiä nyt saa rauhoittumaan tai jäähylle?
Vain 95% palstan kirjoittajista vittuuntuu sen jutuista. Ei se ole paljon...
Ikävää kuulla. :( Tosin olen pahoillani värien käytöstä, mutta yleensä käytän sitä vain omassa ketjussani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju" ja sitten omissa ketjuissani VAIN. Sen olen luvannut. Mutta itseasiassa kun nämä mun avaamani ketjut ovat jotkut paisuneet, niin PYRIN VASTEDES vähentämään ärsyttävää värien käyttöä myös omissa ketjuissani!!

Gaia hyvä! :) VOISITKO selittää, miksi itseasiassa olen ärsyttävä sinun mielestä? Minähän olen vain ystävällinen ja aina toivon parasta enkä kiroile enkä tuomitse muita noreen enkä hauku muita. kerro Gaia ja ollaan ystäviä, jookosta!!!??? :)
:)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tänään olen ajatellut todella vähän ja aionkin huomenna käyttää aivokapasiteettiani paremmin hyödyksi. Ihminen saattaa tyhmentyä, jos hän ei ole aktiivisesti ajattelemassa ja kehittämässä itseään!

Jätän värit kokonaan pois, (MELKEIN) enkö ole kuitenkin aika kova nyt! Asiallinen ja oikein ryhdikäs kirjoittaja!

Ai että ei ole oikein asiaa tässä? Ohhoh, mutta olihan tässä VILOSOHVIAA, kyllä sitä siinä on vaan viljalti! Koettakaa nyt rivien välistä ottaa minun mahdollinen älyni, koska ei se ihan aina varsinaisissa sanoissa ole. Pitääkö tämä nyt JAUTALANKASTA sanoa.

MAKE LOVE AND PEACE, NOT VIOLENCE AND WAR !!! :) :) :)

Tässä tiivistettynä HYVÄ JA KESTÄVÄ sanonta!!!

Toivoo Vuoden Kitisijä vuonna 2009 ja Vesper tajuaa ettei tämä ollut allekirjoitus. Pusi molemmille ihanille :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen liian vähän ajatellut koska en tosissani ymmärrä tätä vitsiä! :?: :?:

Älkää sanoko, että olisin pöllö tms. vaan selostakaa, mikä vitsi tässä Fingerporissa on??


Kuva
.

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:Olet: huuhkaja
Niin kuinka? Sanoitko jotakin. Et ole vähänkään ajatellut!
Taidan nokkaista Ronaldia McIhmistä ja syön Big Macin.


Kuva

ÄsStadin ÄsArska
Manaaja

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm:
Gaia

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

edit:
Ehkä kuitenkin tämä:
Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Miten sä voit facepalmata jos Arska on noressa?! (vai onko sulla fiksusti vakioasetuksena :D)
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:^Miten sä voit facepalmata jos Arska on noressa?! (vai onko sulla fiksusti vakioasetuksena :D)
Koska mä vahingossa luin kirjautumatta. :x
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:^Miten sä voit facepalmata jos Arska on noressa?! (vai onko sulla fiksusti vakioasetuksena :D)
No juu. Sellaista kivaa sattuu Gaijaseni... Minulla muuten ei ole paljon sanottavaa tähän , oi parahin Elbaliini!

Gaijalle myös terkkuja. Kiva likka varmaan ja meillähän on selkeä viha-rakkaussuhde, kuten oikeastaan Manaajaankin, vaikka hän koettaa olla cool. Hahhah. Oikeastaan tähän sopii hyvin facepalm...hetkinen sanoi putkonen ja pani hetken. ... :facepalm:

Mut hei poika ja tyttö! Mikä helskutti tuossa on. Jätkä sanoo, että katsokaa tänne urheilujoukkueelle ja sitten se on kultasateessa? Onko tämä joku suomen termi, jota en ymmärrä??


Stadin A
Maailman varmasti mukavin Stadilainen (ilmainen kokeilu)
Väriterapoinnin Kitinämaster
Tissiasiantuntijaputkimies
Manaaja

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Mut hei poika ja tyttö! Mikä helskutti tuossa on. Jätkä sanoo, että katsokaa tänne urheilujoukkueelle ja sitten se on kultasateessa? Onko tämä joku suomen termi, jota en ymmärrä??
Kuva
Gaia

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Gaia »

arskalla on kyllä pakosti vakavia mielenterveyden häiriöitä.

Ja todella vakavia, koska monet tietämäni oikeasti sairaat ovat noin miljoona kertaa normaalimpia ja vakaampia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gaia kirjoitti:arskalla on kyllä pakosti vakavia mielenterveyden häiriöitä.

Ja todella vakavia, koska monet tietämäni oikeasti sairaat ovat noin miljoona kertaa normaalimpia ja vakaampia.
Kyllä! Olen ilmiö koko maailmassa! Minulla on todellakin kaikki dignotisoidut mielisairaudet ja mielen häiriöt. Olen monipuolisesti koonnut ne koko elämäni aikana. Ja ne muuttuvat alituiseen! Koskaan ei voi tietää, mikä kulloinkin on! Vaihtelu virkistää. Olen lääkärini kanssa silti kehittänyt katkaisijan vartalooni, josta saan itseni joko ahdistuneeksi, itsetuhoiseksi, ihan puhtaasti hulluksi, psykoosiin tai vain lievästi masentuneeksi. Olen tosiaan viime aikoina viihtynyt väriterapeuttihulluna ja tissihulluna. Katkaisijassani on yli miljoona eri yhdistelmää ja sitten kun sekoitan vielä lääkkeeni tähän elektroniseen vipuun (johtaa siis hermostoon) niin eri variaatioita on jopa miljoonia! Minähän saan tuosta kojeesta itseni ihan selkeäksi ja mukavaksi, sellaiseksi harmaaksi puhumattomaksi tylsäksi mörkiksi fakki-idiootti-insinööriksi, jos vain haluan. Koetan asentoa joskus huvikseni yöllä yksin ja se on kauheaa. :o

Gaia! mennään kahville! MINÄ tarjoan voisilmäpullan ja Juhlamokkaa sinulle. SAAT VÄÄNNELLÄ vipujani ja nappuloitani ihan niin kuin haluat!!
:h:

Stadin säädettävä perushullu tahi erikoishullu Arska
myös neutraalilla asennolla, nyt saatavissa jokaiseen kotiin naisille leikkikaluksi! Kuka onnellinen ehtii!! :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Laitoin tämän ajatteluketjuuniKIN kun Gaija tuolla viikonpäiväketjussa kirjoitti:Kymmenellä eurolla saa ruokakaupasta suunnilleen yhtä paljon tavaraa kuin aikanaan sadalla markalla :roll:
Tai ehkä vähän vähemmän.
SIIS TERVE KAIKILLE ja ERIKSEEN TUKIJOILLENI ja rakkaille muille LUKIJOILLENI ja vihamiehiähän minulla ei kai ole?? Jos ette vielä tiedä, niin vaikka kirjoitan näin punaisella ja tunnun pöllöltä tai huuhkajalta niin olen oikeasti tavallinen, hieman persoonallinen kiva ja luotettava, kiltti ja huomaavainen ja lojaali aika iäkäskin poika jo, joka ei tee koskaan hyvää...eikun siis pahaa, kenellekään. Tämä evääksi ja lähdetään tästä eteenpäin...

Tässä ajatuksessa taisi olla jotain vikaa vikaa. Mitähän ajetaan takaa?
Minulla ei ole naisia tietenkään mitään vastaan kun ovat elämän suola, mutta olisko tämä se kuuluisa naisten logiikattomuus. Ja "loistava" laskutaito. Onneksi Gaija "noraa" minua ja siten ei tule lankoja pitkin luokseni. Hihhih. Pelkään että hän ihan vähän kurkkaa...hihhih.
EI KUN vahingossahan lukee juttujani.

Gaija, lue rauhassa vaan, heh. Meillähän on hyvä, hauska, viha-rakkaussuhde, ihan niinkuin aikanaan Blissiin. Kumma kun naurattaa ja samaan aikaan olen täällä hyvin vakava. Saat suukon, tykkään sinusta!

Tottakai saa paljon vähemmän 10 eurolla.
VOI HYVÄ TAVATON...

Mutta että runebergin torttu maksoi nimeltämainittomassa kahvilassa 5,80 euroa. KUKA MAKSAISI tuosta noin 35 markkaa??

Ja siis muistakaa, että kahvi maksoi ennen euroa noin 3 markkaa kuppi. Nyt se maksaa pahimmillaan 2,80 ihan normaalikuppilassa joten se olisi noin 17 markkaa. SIIS YKSI KAHVIKUPPI KAHVIA.

Joo ja terveyskeskusmaksut olivat ennen ilmaisia... ja sitten 10 markan kertamaksua pidettiin ihan kamalana. Ja ihan muutaman vuoden kuluttua maksu on 13,80 euroa, ja siihen suhtaudutaan kuin "olisi ihan muodollinen maksu" Siis se on 84 markkaa KÄYNTI. Puhumattakaan sairaaloiden poliklinikkamaksuista...
Noin 180 markkaa käynti! EIVÄT OLE ILMAISIA, eivätkä yksityiset hammaslääkärit.

YKSI PAIKKA NOIN 600 MARKKAA!!!!!

Tennishallin tuntimaksu oli ennen pitkään noin 20-40 markkaa tunti illalla. Nyt Espoossa 29 EUROA yksi tunti. Siis melkein 180 markaa tunti... Ajatelkaa! Kun rupattelette minuutin ja juotte vettä kentän puolella se minuutti maksaa 3 markkaa!!!!!!!!

JOTAIN pitäisi tehdä. Mutta kun minä ja sinä siellä ollaan niin pirun kilttejä ja sopeudutaan kaikkeen ja sitten meidät ryöstetään. Puhun periaatteesta, koska itselleni nämä eivät konkreettisesti maailmaa muuta, mutta siis NÄIN EI SAISI OLLA, koska ihmiset köyhtyy ja joutuu valkaan kun eivät tajua rahanarvosta yhtään mitään enää. Lapset heittää juomapulloja maahan ja niistä saisi kaupassa 2,40 markkaa. Sitten on kamala rahapula, nyyhh. Ja ei oo rahaa opiskelijalla tarpeeksi ja sitten illalla otetaan drinkki halvalla , 8 euroa, joka on 50 markkaa!!! Yrittäjät sucks joskus.

Tietenkin jos joku on laskutyyppi täällä niin ihan kuudella ei saisi enää kertoa, mutta ainakin viidellä. Manaustyyppi kuitenkin tästä huomauttaa kun sillä on piilastu-aivot. Huomatkaa, että minä ja Manaaja ollaan taas samikset ja vuoron perään pannaan facepalm. Minulla vain on siihen aihetta. Inhottaa kun panin tuon sarjakuvan tähän ajatteluketjuuni ja likkani (silloin tällöin nuori tyttöystäväni) :roll: sanoi, ettei mun tartte ymmärtääkään jos en tähän asti ole tiennyt... Mitä helskuttia se on (facepalm)


SA
Maailman mukavin jo iso poika
Viimeksi muokannut Stadinarska, 17.01.2011 17:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olen vähän ajatellut...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää rakkaat tukijani ja lukijani tässä ihka-omassa ketjussani! :)

Arkipäivä alkoi ja tämän ketjun mukaisesti olen tänään ajatellut paljon asioita! Työpäivän aikana pitääpi käyttää yläpäätään eikä niinkään alapäätään koska minulla aika henkinen työ. Ei siis hengellinen.

Olen ajatellut elämän tärkeitä arvoja ja itseäni siinä sivussa, kuinka ollakaan. Jokaisen pitäisi se tehdä aika ajoin.
Ai muutostako? Ylpeilin Mussukalle olevani aina samanlainen, mutta tosiasiassa emme voi mitään tietyille muutoksille, mutta noin periaatteessa Stadinarska on kuin kallio - aina muuttumaton ja luotettava.
Ja pidetäänlö sitten kalliosta kun se on vakaa ja muuttumaton eikä sitä saa rikki kuin räjäyttämällä? Usein kalliosta pitäminen onkin vaikeaa.

Näihin vilosohvisiin aatoksiin päätän päivän raporttini.


SITTEN asiaan, joka erotettava eri värillä. SAIN selville nyt tuon sarjakuvan tarkoituksen ja nyt kysyisinkin KERNAASTI, ymmärrättekö te tosiaan KAIKKI tämän asian. Sen missä mies huutaa että katsokaa ja on urheilujoukkue. "Tyttöystävä- silloin tällöin" selosti ja kyllähän minä asian oikeastaan tiedän, mutta oli se vaikea vitsi.

Olinko tosiaan oikeutettu FACEPALMIIN?
Sen voisitte myös vastata!!


Terkuin iloisin :)

S t a d i n a r s k a
Vastaa Viestiin